Ir jokio žodžio nei apie išvažiavimą iš Gariūnų prekybos centro, nei apie pėsčiųjų/dviračių perėją Gariūnų gatvėje. Įtariu, kad ji bus visai panaikinta – eikt, liurbiai, per tunelį prie Maximos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai
Collapse
X
-
Sugalvojo kur gali susirinkti bonusų už platinimo darbus. Nors realios naudos nebus daug. Ne kartą per savaitę piko metu ten važiuoju, bet kažkaip niekada nebūna problemų dėl nuovažos pločio ar greitėjimo juostos ilgio. Pagrindinės problemos: susikertantis srautas važiuojantis link kebabų aikštelės (nesprendžiama) ir nuovažą nuo turgaus, kur reikia "šokti" į antrą juostą, o dabar turbūt reikės net į trečia iškart "iššokti" (nesprendžiama). Ir pastarasis dalykas tikriausiai dar labiau komplikuos pravažiavimą ten, didins konfliktų skaičių ir gal net eismo įvykių skaičiu, kas realiai ne pagerins išvažiavimą, o po įvykio jį užkimš.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąIr jokio žodžio nei apie išvažiavimą iš Gariūnų prekybos centro, nei apie pėsčiųjų/dviračių perėją Gariūnų gatvėje. Įtariu, kad ji bus visai panaikinta – eikt, liurbiai, per tunelį prie Maximos.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai kol kas net projektavimas nepradėtas, ką jie gali sakyti?Paskutinis taisė abruo; 2025.09.24, 20:45.Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSugalvojo kur gali susirinkti bonusų už platinimo darbus. Nors realios naudos nebus daug. Ne kartą per savaitę piko metu ten važiuoju, bet kažkaip niekada nebūna problemų dėl nuovažos pločio ar greitėjimo juostos ilgio. Pagrindinės problemos: susikertantis srautas važiuojantis link kebabų aikštelės (nesprendžiama) ir nuovažą nuo turgaus, kur reikia "šokti" į antrą juostą, o dabar turbūt reikės net į trečia iškart "iššokti" (nesprendžiama). Ir pastarasis dalykas tikriausiai dar labiau komplikuos pravažiavimą ten, didins konfliktų skaičių ir gal net eismo įvykių skaičiu, kas realiai ne pagerins išvažiavimą, o po įvykio jį užkimš.
Eismas ir toliau vyks trimis juostomis link Kirtimų g./A1, tik bus galimybė sukt iš antros juostos link Kauno.
Jei tikrai labai reikalingas tas konfliktinis nuvažiavimas iš/į Gariūnus tarp šviesoforo ir A1 sankryžos, ateityje išvažiavimą iš Gariūnų reiktų organizuoti dvejais lygiais: vienas kelias eitų link Kauno su greitėjimo juosta, o kitas link Kirtimų g. kuris lįstų po gatve (arba virš gatvės) ir suformuotų greitėjimo juostą link Kirtimų g.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąIr jokio žodžio nei apie išvažiavimą iš Gariūnų prekybos centro, nei apie pėsčiųjų/dviračių perėją Gariūnų gatvėje. Įtariu, kad ji bus visai panaikinta – eikt, liurbiai, per tunelį prie Maximos.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSugalvojo kur gali susirinkti bonusų už platinimo darbus. Nors realios naudos nebus daug. Ne kartą per savaitę piko metu ten važiuoju, bet kažkaip niekada nebūna problemų dėl nuovažos pločio ar greitėjimo juostos ilgio. Pagrindinės problemos: susikertantis srautas važiuojantis link kebabų aikštelės (nesprendžiama) ir nuovažą nuo turgaus, kur reikia "šokti" į antrą juostą, o dabar turbūt reikės net į trečia iškart "iššokti" (nesprendžiama). Ir pastarasis dalykas tikriausiai dar labiau komplikuos pravažiavimą ten, didins konfliktų skaičių ir gal net eismo įvykių skaičiu, kas realiai ne pagerins išvažiavimą, o po įvykio jį užkimš.
Aš asmeniškai taip ir važiuoju jau dabar.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Spėju, kad paženklins ištisinę, kad negalėtum rikiuotis į lėtėjimo juostą nuo Savanorių pr. link Kebabinės, o įsiliejimo nuo Gariūnų viena iš juostų užsibaigs į kebabinę.
Eismas ir toliau vyks trimis juostomis link Kirtimų g./A1, tik bus galimybė sukt iš antros juostos link Kauno.
Jei tikrai labai reikalingas tas konfliktinis nuvažiavimas iš/į Gariūnus tarp šviesoforo ir A1 sankryžos, ateityje išvažiavimą iš Gariūnų reiktų organizuoti dvejais lygiais: vienas kelias eitų link Kauno su greitėjimo juosta, o kitas link Kirtimų g. kuris lįstų po gatve (arba virš gatvės) ir suformuotų greitėjimo juostą link Kirtimų g.
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Išvažiavimas iš ten turėtų likti tik į pirmą juostą. Jei reikia važiuoti tiesiai į A19, tam yra išvažiavimas per sankryžą.
Aš asmeniškai taip ir važiuoju jau dabar.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ištisinės pas mus neveikia. Yra (buvo) tokių ištisinių Pilaitės pr. išvažiuojant iš ProBro plovyklos, Konstitucijos pr. išvažiuojant iš G. Baravyko g. ir niekada niekam nerupėjo. Kai norėjo visi, taip ir važiavo. Pastarojoje vietoje situacija pasikeitė tik įvedus fizinius atribojimus.
Gali atsirast tų pažeidėjų, bet klausimas kiek per valandą ar per dieną jų atsiras. Jei būtų ten tik koks 10 per dieną tokiam sraute gal ne pasaulio pabaiga, bet jei šimtai tai liūdesėlis.
Taip pat manau, kad panaikins praėjimą į Kauno plentas stotelę nuo Gariūnų pusės. Jis ir dabar šiek tiek keistai atrodo, nes realiai turime greitkelinę jungtį tarp Gariūnų gatvės ir A1, kur paprastai vienam lygyje organizuot eismą yra nepriimtina.
Kita kalba, tai įrengimas dar vieno tunelinio praėjimo pėstiesiems, kad nereiktų daryt didžiulio lanko per Maxima bazė prieigas. Tiesą sakant, nesitikiu, nebent nauja jungtis tarp esamo naujo tunelinio praėjimo ir Pirklių gatvės dviračių ir pėsčiųjų perėjos.Paskutinis taisė PoDV; 2025.09.25, 22:02.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Taip pat manau, kad panaikins praėjimą į Kauno plentas stotelę nuo Gariūnų pusės. Jis ir dabar šiek tiek keistai atrodo, nes realiai turime greitkelinę jungtį tarp Gariūnų gatvės ir A1, kur paprastai vienam lygyje organizuot eismą yra nepriimtina.Lietuva visiems.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTaip pat manau, kad panaikins praėjimą į Kauno plentas stotelę nuo Gariūnų pusės. Jis ir dabar šiek tiek keistai atrodo, nes realiai turime greitkelinę jungtį tarp Gariūnų gatvės ir A1, kur paprastai vienam lygyje organizuot eismą yra nepriimtina.
Kita kalba, tai įrengimas dar vieno tunelinio praėjimo pėstiesiems, kad nereiktų daryt didžiulio lanko per Maxima bazė prieigas. Tiesą sakant, nesitikiu, nebent nauja jungtis tarp esamo naujo tunelinio praėjimo ir Pirklių gatvės dviračių ir pėsčiųjų perėjos.
Ta stotelė išvis turėtų būti iš ten iškelta ir perkelta kažkur ties Alaušos degaline (prieš ją). Kadangi ten yra objektai į kuriuos gali eiti pėstieji. Pas mus problema, kad norima padaryti viską vienoje krūvoje ir viską labai paprastai. Nors kai padarai "universalų" dalyką, tai jis nei vienoje funkcijoje geras nebūna. Dabar turime magistralinių kelių sankryžą, kuri (dobilo lapo tipo) iš esmės netinkama ir nepritaikyta pėsčiųjų/dviratininkų eismui, bet kartu ir kažkokius takus, stoteles ir t.t. Kas sukuria pavojingas situacijas eismo saugumo požiūriu.
Aišku lankas pro tuneliuką prie Maximos bazės nelabai patogu, bet ten nėra srautų, kad pridaryti visur patogių tunelių ar viadukų. Dviračiu nuvažiuoti tą papildomą 1km lankstą turbūt didelių problemų nesudaro. Pėsčiomis sudėtingiau, bet iš esmės nėra ten kažkokio poreikio ten eiti. Nebent vienetams išskirtinių atvejų.
Ko principe reikėtų, siekiant išsprėsti pėsčiųjų susisiekimą tame gabale, tai pėsčiųjų/dviratininkų tunelio ar viaduko per A19 iškart už tos dobilo lapo sankryžos, ir kartu iškeliant stoteles prie to praėjimo.Paskutinis taisė sleader; 2025.09.26, 08:37.
- 2 patinka
Comment
-
Tai, kad panaikins praėjimą, nereiškia, kad niekas ten nevaikščios. Yra tokių vietų mieste (pvz. dabar tokie vieta yra Laisvės pr. prie Business Stadium), kur užtverta tvorelėm, padaryta kaip nepatogiau, bet žmonės vis tiek bėga per srautą, kuris realiai važiuoja 80 km/h. Taip kad jei nesuprojektuojama atsižvelgiant ir į pėsčiųjų judėjimą, gaunam tą patį, kaip su tom ištisinėm linijom.Paskutinis taisė Nitro; 2025.09.26, 08:37.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Man išvis klausimas kam reikalinga ta stotelė "Kauno plentas" viduryje sankryžos. Kas ir iš kur į ją ateina? Nes kiek matau, ten stoja tas pats transportas, kuris stoja ir stotelėje Gariūnai. Todėl nelabai aišku, kam gali prisireikti išvis eiti iki ten.
Ten kasdien važinėjau dešimtemetį, neteko matyti, kad žmonės skersai kelią į tas stoteles bėgiotų.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Na yra ten šalia kelios įmonės, kurių darbuotojams (ar klientams) reikia viešojo, o nuo gariūnų tikrai toli eit.
Ten kasdien važinėjau dešimtemetį, neteko matyti, kad žmonės skersai kelią į tas stoteles bėgiotų.
Dėl stotelės poreikio Kirtimų g. esančioms įmonems yra aišku, bet ir stotelė turėtų būti ne magistralinių kelių sankryžos viduryje, o kažkur arčiau tų įmonių. Aišku tam reikia pėsčiųjų susisiekimo per A19 galimybės. Tik be jos išsiversti ilgalaikėje perspektyvoje vis vien nepavyks. Aplaidumas, kad rekonstruojant A19, nebuvo iškart įrengta kokio požeminio tuneliuko.
Comment
-
Dar vienas straipsnis apie tą patį ypatingai sudėtingą projektą, tik įdėtos gražios nuotraukos
Lrytas.lt 2025.09.24
Evakuacijos klausimas pajudės iš mirties taško: platins išvažiavimą iš Vilniaus prie Gariūnų
Rugsėjo 24 d. posėdyje sostinės Taryba pritarė bendradarbiavimo sutarčiai su „Via Lietuva“ dėl išvažiavimo iš Gariūnų g. link Kauno projekto įgyvendinimo
Bendradarbiavimo sutartimi Vilniaus miesto savivaldybė prisiima atsakomybę parengti išvažiavimo iš Gariūnų g. link Kauno projektą ir jį įgyvendins savo lėšomis. Užbaigus darbus projekto priežiūra bus perduota AB „Via Lietuva“, kuriai ir priklauso magistralinis kelias A1 „Vilnius–Kaunas–Klaipėda“. (...)
Kartu bus pertvarkoma ir poilsio aikštelė, kurioje dabar įsikūrusi kavinė – jos vieta bei prieigos nebus keičiamos, sutrumpės automobilių stovėjimo aikštelės ilgis. Planuojama, kad važiuojamoji kelio dalis Kauno kryptimi būtų platinama 1,8–3,8 m, visos rekonstruojamos atkarpos ilgis siektų apie 850–900 metrų. Ši informacija būtų tikslinama pradėjus projektavimo darbus.
Fotografas Saulius Žiūra
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...riunu-39664083
- 6 patinka
Comment
Comment