Ir jokio žodžio nei apie išvažiavimą iš Gariūnų prekybos centro, nei apie pėsčiųjų/dviračių perėją Gariūnų gatvėje. Įtariu, kad ji bus visai panaikinta – eikt, liurbiai, per tunelį prie Maximos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai
Collapse
X
-
Sugalvojo kur gali susirinkti bonusų už platinimo darbus. Nors realios naudos nebus daug. Ne kartą per savaitę piko metu ten važiuoju, bet kažkaip niekada nebūna problemų dėl nuovažos pločio ar greitėjimo juostos ilgio. Pagrindinės problemos: susikertantis srautas važiuojantis link kebabų aikštelės (nesprendžiama) ir nuovažą nuo turgaus, kur reikia "šokti" į antrą juostą, o dabar turbūt reikės net į trečia iškart "iššokti" (nesprendžiama). Ir pastarasis dalykas tikriausiai dar labiau komplikuos pravažiavimą ten, didins konfliktų skaičių ir gal net eismo įvykių skaičiu, kas realiai ne pagerins išvažiavimą, o po įvykio jį užkimš.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąIr jokio žodžio nei apie išvažiavimą iš Gariūnų prekybos centro, nei apie pėsčiųjų/dviračių perėją Gariūnų gatvėje. Įtariu, kad ji bus visai panaikinta – eikt, liurbiai, per tunelį prie Maximos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai kol kas net projektavimas nepradėtas, ką jie gali sakyti?Paskutinis taisė abruo; Vakar, 20:45.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSugalvojo kur gali susirinkti bonusų už platinimo darbus. Nors realios naudos nebus daug. Ne kartą per savaitę piko metu ten važiuoju, bet kažkaip niekada nebūna problemų dėl nuovažos pločio ar greitėjimo juostos ilgio. Pagrindinės problemos: susikertantis srautas važiuojantis link kebabų aikštelės (nesprendžiama) ir nuovažą nuo turgaus, kur reikia "šokti" į antrą juostą, o dabar turbūt reikės net į trečia iškart "iššokti" (nesprendžiama). Ir pastarasis dalykas tikriausiai dar labiau komplikuos pravažiavimą ten, didins konfliktų skaičių ir gal net eismo įvykių skaičiu, kas realiai ne pagerins išvažiavimą, o po įvykio jį užkimš.
Eismas ir toliau vyks trimis juostomis link Kirtimų g./A1, tik bus galimybė sukt iš antros juostos link Kauno.
Jei tikrai labai reikalingas tas konfliktinis nuvažiavimas iš/į Gariūnus tarp šviesoforo ir A1 sankryžos, ateityje išvažiavimą iš Gariūnų reiktų organizuoti dvejais lygiais: vienas kelias eitų link Kauno su greitėjimo juosta, o kitas link Kirtimų g. kuris lįstų po gatve (arba virš gatvės) ir suformuotų greitėjimo juostą link Kirtimų g.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąIr jokio žodžio nei apie išvažiavimą iš Gariūnų prekybos centro, nei apie pėsčiųjų/dviračių perėją Gariūnų gatvėje. Įtariu, kad ji bus visai panaikinta – eikt, liurbiai, per tunelį prie Maximos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSugalvojo kur gali susirinkti bonusų už platinimo darbus. Nors realios naudos nebus daug. Ne kartą per savaitę piko metu ten važiuoju, bet kažkaip niekada nebūna problemų dėl nuovažos pločio ar greitėjimo juostos ilgio. Pagrindinės problemos: susikertantis srautas važiuojantis link kebabų aikštelės (nesprendžiama) ir nuovažą nuo turgaus, kur reikia "šokti" į antrą juostą, o dabar turbūt reikės net į trečia iškart "iššokti" (nesprendžiama). Ir pastarasis dalykas tikriausiai dar labiau komplikuos pravažiavimą ten, didins konfliktų skaičių ir gal net eismo įvykių skaičiu, kas realiai ne pagerins išvažiavimą, o po įvykio jį užkimš.
Aš asmeniškai taip ir važiuoju jau dabar.
- 3 patinka
Comment
Comment