Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir jokio žodžio nei apie išvažiavimą iš Gariūnų prekybos centro, nei apie pėsčiųjų/dviračių perėją Gariūnų gatvėje. Įtariu, kad ji bus visai panaikinta – eikt, liurbiai, per tunelį prie Maximos.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Sugalvojo kur gali susirinkti bonusų už platinimo darbus. Nors realios naudos nebus daug. Ne kartą per savaitę piko metu ten važiuoju, bet kažkaip niekada nebūna problemų dėl nuovažos pločio ar greitėjimo juostos ilgio. Pagrindinės problemos: susikertantis srautas važiuojantis link kebabų aikštelės (nesprendžiama) ir nuovažą nuo turgaus, kur reikia "šokti" į antrą juostą, o dabar turbūt reikės net į trečia iškart "iššokti" (nesprendžiama). Ir pastarasis dalykas tikriausiai dar labiau komplikuos pravažiavimą ten, didins konfliktų skaičių ir gal net eismo įvykių skaičiu, kas realiai ne pagerins išvažiavimą, o po įvykio jį užkimš.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        Ir jokio žodžio nei apie išvažiavimą iš Gariūnų prekybos centro, nei apie pėsčiųjų/dviračių perėją Gariūnų gatvėje. Įtariu, kad ji bus visai panaikinta – eikt, liurbiai, per tunelį prie Maximos.
        Tai kol kas net projektavimas nepradėtas, ką jie gali sakyti?

        Comment


          Skambios antraštės. Aš irgi realios naudos nematau, jei įgyvendins Gariūnų viaduką ir panaikintų paskutinį Gariūnų išvažiavimą.

          Comment


            Dėl Gariūnų išvažiavimo, užtektų Gariūnuose dislokuoti VMI inspektorius nuolatiniam darbui. Srautas sumažėtų kokius 9 kartus ir galvosūkis susigalvotų.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Tai kol kas net projektavimas nepradėtas, ką jie gali sakyti?
              Na, jei jau apie kebabinės aikštelę, pėsčiųjų tunelį ir kelio platinimo plotį bei ilgį kalba, tai galėtų ir apie svarbesnius sprendinius užsiminti. Tai greičiausiai jų nebus.
              Paskutinis taisė abruo; Vakar, 20:45.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Sugalvojo kur gali susirinkti bonusų už platinimo darbus. Nors realios naudos nebus daug. Ne kartą per savaitę piko metu ten važiuoju, bet kažkaip niekada nebūna problemų dėl nuovažos pločio ar greitėjimo juostos ilgio. Pagrindinės problemos: susikertantis srautas važiuojantis link kebabų aikštelės (nesprendžiama) ir nuovažą nuo turgaus, kur reikia "šokti" į antrą juostą, o dabar turbūt reikės net į trečia iškart "iššokti" (nesprendžiama). Ir pastarasis dalykas tikriausiai dar labiau komplikuos pravažiavimą ten, didins konfliktų skaičių ir gal net eismo įvykių skaičiu, kas realiai ne pagerins išvažiavimą, o po įvykio jį užkimš.
                Spėju, kad paženklins ištisinę, kad negalėtum rikiuotis į lėtėjimo juostą nuo Savanorių pr. link Kebabinės, o įsiliejimo nuo Gariūnų viena iš juostų užsibaigs į kebabinę.
                Eismas ir toliau vyks trimis juostomis link Kirtimų g./A1, tik bus galimybė sukt iš antros juostos link Kauno.

                Jei tikrai labai reikalingas tas konfliktinis nuvažiavimas iš/į Gariūnus tarp šviesoforo ir A1 sankryžos, ateityje išvažiavimą iš Gariūnų reiktų organizuoti dvejais lygiais: vienas kelias eitų link Kauno su greitėjimo juosta, o kitas link Kirtimų g. kuris lįstų po gatve (arba virš gatvės) ir suformuotų greitėjimo juostą link Kirtimų g.

                Comment


                  Manau, sveikas protas kužda, kad tiek dviračių pervaža tiek Gariūnų išsukimas neišgyvens rekonstrukcijos.

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                    Ir jokio žodžio nei apie išvažiavimą iš Gariūnų prekybos centro, nei apie pėsčiųjų/dviračių perėją Gariūnų gatvėje. Įtariu, kad ji bus visai panaikinta – eikt, liurbiai, per tunelį prie Maximos.
                    Čia kaip skųstis, kad per VA nėra perėjų ties kiekvienu senu takeliu iš daugiabučių link Salotės.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Sugalvojo kur gali susirinkti bonusų už platinimo darbus. Nors realios naudos nebus daug. Ne kartą per savaitę piko metu ten važiuoju, bet kažkaip niekada nebūna problemų dėl nuovažos pločio ar greitėjimo juostos ilgio. Pagrindinės problemos: susikertantis srautas važiuojantis link kebabų aikštelės (nesprendžiama) ir nuovažą nuo turgaus, kur reikia "šokti" į antrą juostą, o dabar turbūt reikės net į trečia iškart "iššokti" (nesprendžiama). Ir pastarasis dalykas tikriausiai dar labiau komplikuos pravažiavimą ten, didins konfliktų skaičių ir gal net eismo įvykių skaičiu, kas realiai ne pagerins išvažiavimą, o po įvykio jį užkimš.
                      Išvažiavimas iš ten turėtų likti tik į pirmą juostą. Jei reikia važiuoti tiesiai į A19, tam yra išvažiavimas per sankryžą.
                      Aš asmeniškai taip ir važiuoju jau dabar.

                      Comment

                      Working...
                      X