Teisybės dėlei pagal VMS projektų žemėlapį visame raudoname apibrėžtame plote dar turėjo būti atskira atšakėlė raudono dviračių tako. Taip pat atšaka į pietvakarius iki VT stotelės. Panašu, jog buvo užmanytas ir raudonas atskiras takas, ten kur dabar juodas bendras.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten jau atskiras sklypas, kuriame net ir norėdami kelininkai negali šeimininkauti.
https://citify.eu/lt/gariunu-g-64-de...anai-plovykla/
Kas įdomu - ką ten kablukas veikia ant tako?
Parašė xvoss Rodyti pranešimąAr tos smėlio dėžės specialiai visur paliekamos ar čia tokia nacionalinė Lietuvos kelių statybos ypatybė, kad paskui vėjas ir vanduo turėtų ką nešioti, o mes kuo kvėpuoti? Duodu kepurę prišikt, kad 10 metų tas "pliažas" ten bus.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nors ne man atsakyta, bet atsidariau nuorodą: ten kur dabar neįrengė dvirtakio atkarpos, tame kitame degalinės projekte vis tiek jis numatytas. Griaus ką dabar pastatė ar apsimes, kad viskas gerai ir liks supaprastinta? Žr. kairėj apačioj:
Tuo tarpu vizulkėj nelieka dviračių tako jungties link esamo tako, nors buvo suprojektuota palei pagrindinį kelią – nuvedinės į šoną, kur reiks kirsti daug kartų gatvę, kad vėl grįžti ta pačia kryptimi link Regitros, etc., nes niekur kitur ten nevažiuosi. Žr. kairėj per vidurį:
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiaip to viaduko prie Gariūnų tai tikrai nereikia, nes šioje atkarpoje prie Tarandės tai tiesiog nesaugi infrastruktūra su tuo apsisukimu.Parašė Robyla Rodyti pranešimąTai prireikė 6 metų, kad suprastum, jog sankryža bus per arti? Tiek VMS ginčų su LAKD, tiek iniciatyvų dėl Tarandės tunelio ir viskas veltui?
Dar po dviejų metų supras, kad Gariūnų viadukų nereikia.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Keista logika, jei vienoje vietoje yra nesaugu, tai reiškia kad kitoje visai nesusijusioje vietoje nereikia viaduko.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Šiaip to viaduko prie Gariūnų tai tikrai nereikia, nes šioje atkarpoje prie Tarandės tai tiesiog nesaugi infrastruktūra su tuo apsisukimu.
Aš sutinku, kad čia svarbiau spręsti, bet nereikia suabsoliutinti.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gariūnų atveju saugumo problema yra išvažiavimas į A1. Dabar dėl sankryžos ir prie jos susidarančių kamščių didelė dalis važiuoja antra juosta ir po to bando skubiai rikiuotis. Su viaduku būtų galima ramiai užsiimti pirmą juostą iš daug anksčiau.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąAš visų pirma galvoju, kad ištekliai riboti ir neįmanoma pristatyti viadukų ant kiekvieno kampo, tai reikia prioritetizuoti objektus. Gariūnų problema tik šiokie tokie kamšteliai turgaus veikimo metu, saugumo atžvilgiu ten reguliuojama sankryža.
Be to tame nedideliame kamštelyje nuolat kas nors kam nors įvažiuoja šiknon ar nulenkia veidrodėlį. Ir tada išauga iki kosminio kamščio kol susiformina.
Įskaitinių avarijų lyg ir nėra, bet laiko/resursų prie tos sankryžos sudeginama labai daug.
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įvardintos problemos nesunkiai išsprendžiamos ir be viadukų turint noro: prie šviesoforo atskirą juostą posūkiui dešinėn, o už Lidl išvis naikint išvažiavimąParašė mantasm Rodyti pranešimą
Gariūnų atveju saugumo problema yra išvažiavimas į A1. Dabar dėl sankryžos ir prie jos susidarančių kamščių didelė dalis važiuoja antra juosta ir po to bando skubiai rikiuotis. Su viaduku būtų galima ramiai užsiimti pirmą juostą iš daug anksčiau.
Be to tame nedideliame kamštelyje nuolat kas nors kam nors įvažiuoja šiknon ar nulenkia veidrodėlį. Ir tada išauga iki kosminio kamščio kol susiformina.
Įskaitinių avarijų lyg ir nėra, bet laiko/resursų prie tos sankryžos sudeginama labai daug.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gudručiai vistiek apvažinės eilę prie šviesoforo ir po to bandys lįst. Šiknadaužis prie šviesoforo irgi liks.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Įvardintos problemos nesunkiai išsprendžiamos ir be viadukų turint noro: prie šviesoforo atskirą juostą posūkiui dešinėn, o už Lidl išvis naikint išvažiavimą
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tikrai buvo senas pažadas kai dar nesivadino Ignitis. Spėju, kad suras atmazą kodėl tai nedaryti. Sakys ne mes žadėjome.Parašė mantasm Rodyti pranešimąDėl to viaduko berods pusę turės Ignitis padengt dėl kogeneracinės elektrinės
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kalbat taip, lyg pro gariūnus tik šeštadienio ryte pravažiuojat. Savaitgaliais ten gal didesnė problema yra išvažiavimuose iš turgaus, tačiau pagrindiniame kelyje kamščiai yra ir darbo dienomis, net pirmadieniais - kai turgus išvis nedirba.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąGariūnų problema tik šiokie tokie kamšteliai turgaus veikimo metu, saugumo atžvilgiu ten reguliuojama sankryža.
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mano komentaras buvo kontekste, kur lyginome Gariūnus ir Tarandės sankryžą. Tai sutinku, kad čia tos problemos spręstinos, bet mano mintis buvo, kad Tarandė pirma nusipelno dviejų lygių sankryžos - ir normalios, o ne tai ką siūlo dabar.
Ar bus panaikintas tas antras išvažiavimas už Lidl į plentą? Ten tikras chaosas su išsukinėjančiais iš Gariūnų priekybcentrio. Tikiuosi, kad kai bus vietoj šviesoforo dviejų lygių sankryža, tą išsukimą panaikins?
Pasikartosiu, nes buvo kalbėta anksčiau, bet Savanorių/Gariūnų dobilo sankryža irgi pasenusi, ją reikia iš naujo sumodeliuoti, nes pagrindinis srautas iš Kauno juk nusuka Lazdynų, o ne Žemųjų Panerių link.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Į Tarandę šimtai sunkvežimių per parą nevažiuoja - lyginat nepalyginamus dalykus. Gariūnų esama jungtis padaryta, kai upės pusėje buvo turgus, dujinė elektrinė ir nuotekų valymo įrenginiai. Dabar ten prie viso to prisidėjo nauja biokuro/šiukšlių elektrinė (sunkvežimiai), atliekų perdirbimo (MBA) gamykla (šiukšlių sunkvežimiai), naujoji IKI bazė (fūros), baldai1 sandėlis (dar fūrų) ir planuojami girtekos sandėliai (dar ateityje sunkvežimių). Ir visas šis srautas turi dabar važiuoti per tą šviesoforinę sankryžą.
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąMano komentaras buvo kontekste, kur lyginome Gariūnus ir Tarandės sankryžą. Tai sutinku, kad čia tos problemos spręstinos, bet mano mintis buvo, kad Tarandė pirma nusipelno dviejų lygių sankryžos - ir normalios, o ne tai ką siūlo dabar.
Ar bus panaikintas tas antras išvažiavimas už Lidl į plentą? Ten tikras chaosas su išsukinėjančiais iš Gariūnų priekybcentrio. Tikiuosi, kad kai bus vietoj šviesoforo dviejų lygių sankryža, tą išsukimą panaikins?
Pasikartosiu, nes buvo kalbėta anksčiau, bet Savanorių/Gariūnų dobilo sankryža irgi pasenusi, ją reikia iš naujo sumodeliuoti, nes pagrindinis srautas iš Kauno juk nusuka Lazdynų, o ne Žemųjų Panerių link.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Priedo, pėsčiųjų srautai tiesiog nepalyginami.Parašė Nitro Rodyti pranešimąĮ Tarandę šimtai sunkvežimių per parą nevažiuoja
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet aš nuoširdžiai abejoju, ar Gariūnų viadukas išspręstų daugiau problemų, ar jų daugiau prikurtų. Pagal dabartinius brėžinius, ten tiek daug weaving bus, kad tai visiškai nesaugu.
Ar neturėtų būti visi įvažiavimai patraukti kiek įmanoma toliau nuo dobilo sankryžos? Žinoma, kad Lidl ir Gariūnai nori įvažiavimo prie jų durų, bet tie, kurie modeliuoja būsimus srautus, turi pasipriešint kažkaip tam.
(labai gražiai papaišiau, ačiūačiū)
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Keistokas palyginimas, O koks ksirtumas kokioa kokybė yra keliui į Minską, vis tiek ten nereikės važiuoti artimiausius 30 metų.Parašė spekas Rodyti pranešimąPrie Gariūnų turi nedelsiant stovėti viadukas. Tai vienintelė vieta atkarpoje tarp Minsko ir Klaipėdos kur liko vieno lygio sankryža. Jau nekalbant dėl visų kitų išvardintų problemų.
O šiaip dėl šio viaduko statuso gal galėtų LAKD tuo užsiimti? VIenas iš variantų.
Kiek tiksliai važiuoja nežinau, bet tarandėje šiaip yra gana nemaži pramoniniai sandėliai kur kiek tenka matyti darbo metu fūros ištisai važiuoja ir ne po vieną. Gyventojai net susidėję vienoje pusėje ženklus draudžiaučius fūroms važiuoti.Parašė Nitro Rodyti pranešimąĮ Tarandę šimtai sunkvežimių per parą nevažiuoja - lyginat nepalyginamus dalykus. Gariūnų esama jungtis padaryta, kai upės pusėje buvo turgus, dujinė elektrinė ir nuotekų valymo įrenginiai. Dabar ten prie viso to prisidėjo nauja biokuro/šiukšlių elektrinė (sunkvežimiai), atliekų perdirbimo (MBA) gamykla (šiukšlių sunkvežimiai), naujoji IKI bazė (fūros), baldai1 sandėlis (dar fūrų) ir planuojami girtekos sandėliai (dar ateityje sunkvežimių). Ir visas šis srautas turi dabar važiuoti per tą šviesoforinę sankryžą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Esmė, kad čia yra aplinkkelių, greitkelių trasų sistemos dalis ir dar tokie objektai ties sankryža:Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Keistokas palyginimas, O koks ksirtumas kokioa kokybė yra keliui į Minską, vis tiek ten nereikės važiuoti artimiausius 30 metų.
- 1 patinka
 
Comment
 
Comment