Parašė RamasN
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai
Collapse
X
-
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gal tiesiog užtektų panaikinti šviesoforą? Apsisukti galima šalia Depo ar A1, juk nėra didelis atstumas čia ir sukančių į šonus nedaug, tik pagrindinis eismas be reikalo stabdomas. Kur kas labiau viaduko reikia prie Liepkalnio sankryžos.Paskutinis taisė RamasN; 2018.11.19, 13:06.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGal tiesiog užtektų panaikinti šviesoforą? Apsisukti galima šalia Depo ar A1, juk nėra didelis atstumas čia. Kur kas labiau viaduko reikia prie Liepkalnio sankryžos.
Gariūnuose reikėtų "light" viaduko (panašiai kaip prie "Akropolio") tik su plačiu šaligatviu pėstiesiems. Dėl to ir palankaus reljefo nekainuotų brangiai. Dar Lietuvos energija žadėjo prisidėti, jei nesužlugdys kogeneracinės elektrinės.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Toje vietoje ne tai yra pagrindinė priežastis. Vakar vėl buvo gigantiškas kamštis nuo pat Gariūnų tilto. Jis jau "senovinis" ir susidaro būtent nuo sukančiųjų į abi turgaus puses "uodegų". Priedo daug važiuojančiųjų į A1. Dar DEPO šiek tiek pridėjo srauto.
P.S. tikėsimės, kad pastatys ten viaduką (galės pereiti ir pėstieji).Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.19, 12:40.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Toje vietoje ne tai yra pagrindinė priežastis. Vakar vėl buvo gigantiškas kamštis nuo pat Gariūnų tilto. Jis jau "senovinis" ir susidaro būtent nuo sukančiųjų į abi turgaus puses "uodegų". Priedo daug važiuojančiųjų į A1. Dar DEPO šiek tiek pridėjo srauto.
P.S. tikėsimės, kad pastatys ten viaduką (galės pereiti ir pėstieji).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
A vot tokie, kaip tamsta patys to nesuvokia, bet ir yra pagrindiniai kamščių generuotojai. Būtent dėl to ir teko dvigubai išplatinti gatvę, nes "šokinėtojai" tarp juostų sugeneruodavo bangos efektą per kelis kilometrus.
P.S. tikėsimės, kad pastatys ten viaduką (galės pereiti ir pėstieji).
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Su pačiais ženklais gal ir viskas gerai, užtektų papildomai prieš tiltą įrengti ženklą, nurodantį, kad pirma juosta - į Panevėžį, Uteną, antra, trečia juosta - Centras, Minskas. Labai norėčiau, kad toks ženklas kažkada ateityje atsirastų.
Galima puikiai sutvarkyti nuorodas, vadovaujantis šiomis taisyklėmis, kaip pvz. A19 kelyje nuorodos į A4/A16.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą95% ten važiuoja nuolat, tai ypatingų nesklandumų nevyksta. Bet informatyvius ženklus galėtų įrengti dar prieš tiltą (čia standartinė Lietuvos bėda).
Komentuoti:
-
95% ten važiuoja nuolat, tai ypatingų nesklandumų nevyksta. Bet informatyvius ženklus galėtų įrengti dar prieš tiltą (čia standartinė Lietuvos bėda).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Tai, kad nėra taip, kaip rašai. Pirmos dvi juostos nuveda į aplinkkelį, trečia nuveda link geležinio vilko. Ketvirta juosta atsiranda iš niekur.
Viena blogybė, kad juostos vingiuoja vienaip, o mašinos važiuoja kitaip - važiuojantys antra juosta per vėlai sužino, kad ji veda į aplinkkelį, todėl per daug nesiparindami ir be posūkio pakeičia juostą toje vietoje, kur jos pavingiuoja.
Ir tai stabdo eisma, nes kiekvienas persirikiavimas mažina srauto greitį ir užkerta galimybę sklandžiam judėjimui.Paskutinis taisė sleader; 2018.11.06, 16:20.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimą
bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
Viena blogybė, kad juostos vingiuoja vienaip, o mašinos važiuoja kitaip - važiuojantys antra juosta per vėlai sužino, kad ji veda į aplinkkelį, todėl per daug nesiparindami ir be posūkio pakeičia juostą toje vietoje, kur jos pavingiuoja.
Komentuoti:
-
Video pamačiau, kad krypčių rodyklės sudėtos tik prieš pat išvažiavimą. Ar yra kažkokie iš anksto informuojantys ženklai, kad Panevėžio ir Utenos kryptys yra pasirenkamos per atskirą juostą?
Gal reiktų parašyti savivaldybei, kad įvertintų, ar čia tikrai geras sprendimas, kai savo išvažiavimo kryptis pamatai tik pačioje pabaigoje?
Pradiniam projekte lyg mačiau, kad kryptys sudėtos gerokai aiškiau, virš kelio, ant gembės.Paskutinis taisė PoDV; 2018.11.06, 15:23.
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimą
bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimą
bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimoPaskutinis taisė Ginthus; 2018.11.06, 12:19.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai kad dabar padaryta 4 juostos, po 2 kiekvienai krypčiai.
Paskutinis taisė tomtom; 2018.11.06, 12:01.
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąo gal kas gali paaiškinti, kodėl atvažiuojant nuo Gariūnų tik pirma juosta nusuka link Vakarinio aplinkkelio? Ar nelogiškiau padaryti, kad važiuojantieji antra juosta galėtų pasirinkti važiavimo kryptį ir ją nukreipti į Vakarinio aplinkkelio antrą juostą? Ar čia kažkokie standartai/saugumas/etc?
Komentuoti:
-
o gal kas gali paaiškinti, kodėl atvažiuojant nuo Gariūnų tik pirma juosta nusuka link Vakarinio aplinkkelio? Ar nelogiškiau padaryti, kad važiuojantieji antra juosta galėtų pasirinkti važiavimo kryptį ir ją nukreipti į Vakarinio aplinkkelio antrą juostą? Ar čia kažkokie standartai/saugumas/etc?
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąNet nemėginčiau šokinėti per juostas, jeigu ten viskas vyktų nors kiek sklandžiau. Va ir norėčiau sužinoti ar ten planuojama kažką daryti, ar vis dėlto sukti per Savanorius. Supratau, kad kol kas savaitgaliais teks sukti ratą per Savanorius.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
A vot tokie, kaip tamsta patys to nesuvokia, bet ir yra pagrindiniai kamščių generuotojai. Būtent dėl to ir teko dvigubai išplatinti gatvę, nes "šokinėtojai" tarp juostų sugeneruodavo bangos efektą per kelis kilometrus.
Komentuoti:
Komentuoti: