Parašė Riedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Gavosi pakankamai paini schema. Beje dar ir niekaip nesiėmė spręsti išvažiavimo iš Elektrinės g. klausimo. Akivaizdu, kad iš jos bus bandoma įšokti tiesiai į žiedą, kas praktiškai griauna visas pastangas įvesti tvarką.Parašė Riedis Rodyti pranešimąŠaltinis: vilnius.lt
Rodyklių miškas atrodo įdomiai. Yra ką panagrinėti, kad nepasimesti iš įpročio.
Pastebėjimas, kad visiškai reorganizuoti išsukimai iš Tūkstanmečio g. (iš rytinės pusės) ir Geležinio vilko g. į žiedą:
Abiem juostom galima įvažiuoti į žiedą ir tęsti kelionę žiedu.
Nuo Tūkstantmečio g. (iš rytinės pusės) antra juosta negalima išsukti į Geležinį vilką.
Įdomiai teks kirsti juostas važiuojant nuo Savanorių pr. iki Tūkstantmečio g. (į rytinę pusę)
Be to, atrodo, kad taip pat bus įrengti 2 kalneliai.
- 1 patinka
Comment
-
Schemoje pastebėjau, kad iš Elektrinės g. nėra ženklo žiedas, tai kaip ir skaitosi, kad tu išvažiuoji iš šalutinio, bet ne į žiedą o link Kauno tik. Bet jeigu nebus fizinių stulpelių ar ko nors panašaus, tai ištisinė linija šitoje situacijoje negelbės ir tikrai bandys lįsti į žiedą iš Elektrinės g.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Gavosi pakankamai paini schema. Beje dar ir niekaip nesiėmė spręsti išvažiavimo iš Elektrinės g. klausimo. Akivaizdu, kad iš jos bus bandoma įšokti tiesiai į žiedą, kas praktiškai griauna visas pastangas įvesti tvarką.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 3 patinka
Comment
-
Na manau bus įrengti skiriamojoje juostoje iškilumai kaip ir kituose žieduose. bet norint pervažiuoti įmanoma jaučiu bus.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Schemoje pastebėjau, kad iš Elektrinės g. nėra ženklo žiedas, tai kaip ir skaitosi, kad tu išvažiuoji iš šalutinio, bet ne į žiedą o link Kauno tik. Bet jeigu nebus fizinių stulpelių ar ko nors panašaus, tai ištisinė linija šitoje situacijoje negelbės ir tikrai bandys lįsti į žiedą iš Elektrinės g.
Na čia kamera pastatyti atsuktą į išvažiavimą ir kas nesilaikys baudas rašyti
bet manau pagal projektą, jau sunkokai ten fiziškai bus link žiedo lįsti.
Na mano manymus bus geriau ir bus saugumas didesnis, dėl pralaidumo neaišku, ateitis parodys. Va vakar važiavau žiedu tai vos mašinos priekio nenunešė vairuotoja persirikiuojant iš karto žiede, tipiškai, nuo tilto lazdynu 3 juosta, į antra žiedo ir praktiškai iškarto į vidurį žiedo.
bet čia nepirmas toks variantas gyvenime ir tikiesi tokios nesamanės tam žiede.
Comment
-
Elektrinės g. taip, galibūti pažeidėjų. Bet kas painaus kitur? Kaip tik bus viskas labai aišku. Kaip dabar yra aišku Edukologijos, Žirmūnų arba Antakalnio žieduose.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Gavosi pakankamai paini schema. Beje dar ir niekaip nesiėmė spręsti išvažiavimo iš Elektrinės g. klausimo. Akivaizdu, kad iš jos bus bandoma įšokti tiesiai į žiedą, kas praktiškai griauna visas pastangas įvesti tvarką.
Comment
-
Šis jau turi ne 4 kryptis , o 5 (beveik šešias su nelegalia Elektrinės jungtim), tai šiek tiek sudėtingiau visvien. Važiuoti aišku bus jau saugiau, viskas o.k. su tuo. Nebent važiuojantiems pirmą kartą kažkiek pareikalaus daugiau koncentracijos, kad suskaičiuoti rodyklesir pasirinkti teisingą juostą, nes apvažiuoti rato antram bandymui jau nesigaus (skirtingai nei sako geltonieji skydai).Parašė John Rodyti pranešimąElektrinės g. taip, galibūti pažeidėjų. Bet kas painaus kitur? Kaip tik bus viskas labai aišku. Kaip dabar yra aišku Edukologijos, Žirmūnų arba Antakalnio žieduose.
Comment
-
Tik dabar pamačiau, ką rodo geltoni skydai. Wtf?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Šis jau turi ne 4 kryptis , o 5 (beveik šešias su nelegalia Elektrinės jungtim), tai šiek tiek sudėtingiau visvien. Važiuoti aišku bus jau saugiau, viskas o.k. su tuo. Nebent važiuojantiems pirmą kartą kažkiek pareikalaus daugiau koncentracijos, kad suskaičiuoti rodyklesir pasirinkti teisingą juostą, nes apvažiuoti rato antram bandymui jau nesigaus (skirtingai nei sako geltonieji skydai).
Comment
-
Manot gera mintis turbo žiede leisti persirikiavimus? Kuo tuomet tai skirsis nuo ankstesnės situacijos?Parašė RiedisSituacija daugmaž tokia: (Mėlyna - 1 juosta, Raudona - 2 juosta, Žalia -3 juosta)
[Punktyrine linija pažymėti maršrutai reikalaujantys persirikiuoti žiede]
Pavyks, tačiau reiks persirikiuoti žiede (pagal 2 iliustraciją).
Comment
-
Daug mažiau persirikiavimų? Jau perdarytuose žiedose rodos irgi yra krypčių kai reikia persirikiuoti.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Manot gera mintis turbo žiede leisti persirikiavimus? Kuo tuomet tai skirsis nuo ankstesnės situacijos?
Comment
-
Kažin, ar yra važiuojančių tokia kryptimi, gaunasi didelis lankas, patogiau ir greičiau per Gerosios vilties g. patekti į aplinkkelį.Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąTai ir Savanoriu pr. nuo centro neišeis nuvažiuoti i Tukstantmiečio g (link oro osto).
Comment
-
Konkrečiu punktyru pažymėtu (legaliu) atveju persirikiuot ties įvažiavimu yra saugu - žiede turi pirmumą. Bėda tik tame, kad reikia žinoti šį manevrą norint pataikyti į tinkamą juostą.
Palyginus su dabartine situacija (prieštaraujant ženklams):
Iš pirmos juostos įvažiuojama į žiedą ir važiuojama kertant norinčių išvažiuoti iš žiedo trajektoriją - konfliktinė zona.Paskutinis taisė Riedis; 2019.07.31, 09:43.
Comment
-
Na ką, antra diena po Savanorių žiedo perbraižymo. Buvau jau pamiršęs vasarą, kas kas yra kamščiai nuo Laisvės pr. Teko prisiminti. Pralaidumas bent jau šia kryptimi vizualiai vos ne dvigubai sumažėjo
Tai kas bus rugsėjo mėn. - sunku ir įsivaizduoti. Beje, prieš pat žiedą yra viešojo transporto stotelė. Tai spėkite ar troleibusai/autobusai varginasi lįsti į antrą juostą? Aišku, kad ne. Toliau važiuoja į žiedą pirma juosta, iš kurios galima tik į dešinę sukti. Tai klausimas, ar su tuo saugumu bus kažkas geriau...
Comment
-
Nieko, tuoj kalniuką važiuojantiems žiedu padarys, ir problemos kaip nebūtaParašė MikasRidikas Rodyti pranešimąNa ką, antra diena po Savanorių žiedo perbraižymo. Buvau jau pamiršęs vasarą, kas kas yra kamščiai nuo Laisvės pr. Teko prisiminti. Pralaidumas bent jau šia kryptimi vizualiai vos ne dvigubai sumažėjo
Tai kas bus rugsėjo mėn. - sunku ir įsivaizduoti. Beje, prieš pat žiedą yra viešojo transporto stotelė. Tai spėkite ar troleibusai/autobusai varginasi lįsti į antrą juostą? Aišku, kad ne. Toliau važiuoja į žiedą pirma juosta, iš kurios galima tik į dešinę sukti. Tai klausimas, ar su tuo saugumu bus kažkas geriau...
Juokingi man tie kalniukai, per kuriuos ir toliau visos mašinos praskrenda lyg jų nebūtų.
دائما الليتوانيه
Comment
-
Tai gal grioviuką kokį, 30cm gylio?Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
Nieko, tuoj kalniuką važiuojantiems žiedu padarys, ir problemos kaip nebūta
Juokingi man tie kalniukai, per kuriuos ir toliau visos mašinos praskrenda lyg jų nebūtų.
- 1 patinka
Comment
-
Kasdien į darbą važiuoju šiuo žiedu nuo Lazdynų pusės, tai ~60 procentų mašinų iš laivės pr. važiuoja į Geležinį vilką. Mano prognozė rugsėjui, Oslo g kamštis iki Gariūnų, o aplinkelio iki Pilaitės pr. Ačiū VMS. Nepadės ir mentai rytais.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąNa ką, antra diena po Savanorių žiedo perbraižymo. Buvau jau pamiršęs vasarą, kas kas yra kamščiai nuo Laisvės pr. Teko prisiminti. Pralaidumas bent jau šia kryptimi vizualiai vos ne dvigubai sumažėjo
Tai kas bus rugsėjo mėn. - sunku ir įsivaizduoti. Beje, prieš pat žiedą yra viešojo transporto stotelė. Tai spėkite ar troleibusai/autobusai varginasi lįsti į antrą juostą? Aišku, kad ne. Toliau važiuoja į žiedą pirma juosta, iš kurios galima tik į dešinę sukti. Tai klausimas, ar su tuo saugumu bus kažkas geriau...Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!
Comment
-
Taigi jau padaryti kalniukai. Dauguma net nepristabdo. Stovi, norėdamas įvažiuoti į žiedą ir spėlioji, pristabdys, ar ne. Saugiau nebūna.Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
Nieko, tuoj kalniuką važiuojantiems žiedu padarys, ir problemos kaip nebūta
Juokingi man tie kalniukai, per kuriuos ir toliau visos mašinos praskrenda lyg jų nebūtų.
- 1 patinka
Comment
-
Iki 1972 metų SSRS galiojusiose Kelių esimo taisyklėse buvo numatytas ženklinimas "Sankryžos centras"...Parašė booraz Rodyti pranešimą
Žinant kokius žiedus daro UK, tai nenustebčiau, kad naujas žiedas Marijampolėje yra tris kartus didesnis. UK žiedo vidurys būna metro skersmens pavyzdžiui.
Minėto žiedo Marijampolėje (V.Kudirkos-Maironio-Seminarijos gatvių) esmė, kad jo nereikia. Eismas nepasidaro intensyvus net rytinio piko metu. Kaip rašiau, užtektų paprastos sankryžos, kurioje pagringinis kelias eiti iš V.Kudirkos gatvės nuo miesto centro į Maironio gatvę. Marijampolėje žiedinis eismas turėtų būti organizuojamas Stoties-Gamyklų-Statybininkų-Kauno gatvių sankryžoje, kad atvažiavusiems Gamyklų gatve ir norintiems važiuoti Kauno link nereikėtų daryti apylanką Statybininkų gatve ir eismo netrikdytų šviesoforai.
Comment
Comment