Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    O gal galite detaliau paaiškinti? Nes tai ką matau Jūsų nuorodoje, tai ženklas rodantis, kad iš pirmos juostos galima sukti tik į dešinę.

    Comment



      Iš gatvės pirmosios juostos galima įvažiuoti į antrą žiedo juostą, o iš jos sukti ir į kairę ir į dešinę.

      Bet... Eismo taisyklėse važiavimas žiedinėmis sankryžomis nėra atskirai aptartas. Suprantama, kad, vadovaujantis bendrais reikalavimais, eismo tvarka priklausys nuo to, kokia sankryžos forma, koks žiedo skersmuo, kokieyra kelio ženklai ir kaip paženklinta važiuojamoji dalis.

      Comment


        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
        Iš gatvės pirmosios juostos galima įvažiuoti į antrą žiedo juostą, o iš jos sukti ir į kairę ir į dešinę.
        Negalima, nebent gatvė turi tik po vieną eismo juostą abiem kryptimis, o žiedas turi dvi eismo juostas. Tačiau tokiu atveju nėra prasmės sakyti "iš pirmos", nes antros tiesiog nėra. Jeigu gatvė yra 2+2 ir žiedas 2 eismo juostų, tai iš pirmos važiuojama į pirmą, o iš antros - atitinkamai į antrą.

        Comment


          O čia?

          Comment


            cia butent ir yra gerai atvaizduota kodel ziedine sankryza turi tureti tik 1 juosta. taipogi labai gerai atvaizduota projektavimo klaida kai leidziama roziniam sukti i kaire (absurdas!)

            Comment


              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
              O čia?

              Atvaizdas
              Čia kaip ir visur kitur, žiūri į baltomis linijomis sužymėtas eismo juostas, žiūri į kelio ženklus (kuris skelbia, kad iš pirmos e.j. gali tik išvažiuoti iš sankryžos) ir važiuoja kaip jie reikalauja. Reikia atskirti du dalykus: kaip gali važiuoti iš tam tikros eismo juostos ir kaip gali važiuoti persirikiavęs į gretimą eismo juostą. Įvažiavus pirma eismo juosta ir norint važiuoti toliau, reikia persirikiuoti į gretimą juostą, kuria gali važiuoti žiedu, ir juo važiuoti. Tik persirikiuojant, kaip ir visur kitur, turi kitus praleisti.

              Žiedinės sankryžos nėra kažkokios stebuklingos ar ypatingai išskirtinės. Taisyklės jose galioja tos pačios, kaip ir kitose sankryžose. Juk jei važiuojant paprasta gatve, ties sankryža pamatai, kad tava eismo juosta galima važiuoti kita kryptimi nei pats nori, tiesiog persirikiuoji į tinkamą juostą ir važiuoji toliau, o ne iš netinkamos juostos kerti visiems palei nosį. Analogiškai ir čia. Juk pačiame žiede keisti eismo juostas nėra uždrausta.

              Comment


                Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
                cia butent ir yra gerai atvaizduota kodel ziedine sankryza turi tureti tik 1 juosta. taipogi labai gerai atvaizduota projektavimo klaida kai leidziama roziniam sukti i kaire (absurdas!)
                Rožiniam sukti į kairę (o tiksliau važiuoti žiedu, nes žiede sukti į kairę neįmanoma) būtų leista tik tuomet, jeigu sankryžoje nebūtų nurodomųjų ženklų su eismo juostų kryptimis. Tačiau tokiu atveju mėlynas negalėtų sukti į dešinę (išvažiuoti iš žiedo), nes visi turbūt mokame KET: "111 - Prieš sukdamas į dešinę, į kairę arba apsisukdamas (išskyrus posūkį į sankryžą, kurioje eismas vyksta ratu) vairuotojas privalo iš anksto pasitraukti prie pat važiuojamosios dalies, skirtos važiuoti ta kryptimi, atitinkamo krašto. Kelio ženklai ir (arba) ženklinimo linijos gali šį reikalavimą pakeisti."

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Rožiniam sukti į kairę (o tiksliau važiuoti žiedu, nes žiede sukti į kairę neįmanoma) būtų leista tik tuomet, jeigu sankryžoje nebūtų nurodomųjų ženklų su eismo juostų kryptimis. Tačiau tokiu atveju mėlynas negalėtų sukti į dešinę (išvažiuoti iš žiedo), nes visi turbūt mokame KET: "111 - Prieš sukdamas į dešinę, į kairę arba apsisukdamas (išskyrus posūkį į sankryžą, kurioje eismas vyksta ratu) vairuotojas privalo iš anksto pasitraukti prie pat važiuojamosios dalies, skirtos važiuoti ta kryptimi, atitinkamo krašto. Kelio ženklai ir (arba) ženklinimo linijos gali šį reikalavimą pakeisti."
                  Bet tuomet man irgi neaišku. Kodėl toje vietoje punktyras?

                  Comment


                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                    Bet tuomet man irgi neaišku. Kodėl toje vietoje punktyras?
                    Tam, kad galėtum pakeisti eismo juostą - persirikiuoti. Tik čia rikiuotis reikia kaip ir visur - įjungus posūkį, praleidus gretima juosta važiuojančius, jiems netrukdant. Bet tikrai ne taip, kaip pas mus daroma: įjungi posūkį, "įjungi durnių" ir varai skersai juostų nekreipdamas į nieką dėmesio.
                    Čia visa esmė yra tinkamoje vietoje persirikiuoti, nes persirikiavus turi užimti antrą juostą taip, kad kitas automobilis, važiuojantis šia juosta, galėtų atsitrenkti nebent į galą. T.y. toje juostoje nebeturi tilpti kitas, kuris važiuotų kita kryptimi.

                    Comment


                      Olandu ziede KET pazeidziancius trulikus ziuri pro pirstus, o paprastuju pilieciu laukia ekipazas O kodel ismontavo is ten sviesaforus?

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Olandu ziede KET pazeidziancius trulikus ziuri pro pirstus, o paprastuju pilieciu laukia ekipazas O kodel ismontavo is ten sviesaforus?
                        Nes šviesoforai labai sumažino eismo pralaidumą, jie nesugeba tvarkytis su tokius srautu žiede. Nors šis žiedas ir per mažas, tačiau juda jis palyginus greitai. (turėkime omenyje, kad sovietmečiu buvo planuotos jį aplenkiančios gatvės, kurios taip ir nebuvo pastatytos, todėl jis ir paliktas toks mažas).
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          VT galioja tos pačios taisyklės kaip ir kitiems vairuotojams. Dažnu atveju jie važiuoja jas pažeisdami.
                          Ne visai. VT gali važiuoti per plytą, jei ten eina jų maršrutas.

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            Nes šviesoforai labai sumažino eismo pralaidumą, jie nesugeba tvarkytis su tokius srautu žiede.
                            Bendravau su šviesoforus diegusiais specialistais. Šviesoforai buvo įjungti vos porai valandų, susidarė kamščiai, tada savivaldybės klerkas liepė išjungti šviesoforus iš baimės prieš vilniečius. Klausimėlis - ar per porą valandų galima suderinti šviesoforų darbo režimą?

                            Comment


                              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                              Bet tuomet man irgi neaišku. Kodėl toje vietoje punktyras?
                              Todėl, kad būtų galima įvažiuoti legaliai į žiedą dviem juostomis. Kitaip dešinė juosta taptų nereikalinga, nes tik labai nedidelė srauto dalis išsuka iš žiedo į dešinę pirmame išsukime. Šiaip vis tiek tame žiede realiai eismas vyksta ne pagal taisykles ir nupieštas linijas, nors ir tai nepadeda išvengti didelių kamščių. Jei visi įvažinėtų į žiedą iš kairės juostos ir išvažinėtų tik viena, kamštyje kokią valandą sėdėtum. Reiktų padaryti kažką pan. į santariškių žiedą, ten irgi seniau įvažiuoti į žiedą buvo galima tik iš kairės juostos:
                              http://goo.gl/maps/QMofJ

                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Bendravau su šviesoforus diegusiais specialistais. Šviesoforai buvo įjungti vos porai valandų, susidarė kamščiai, tada savivaldybės klerkas liepė išjungti šviesoforus iš baimės prieš vilniečius. Klausimėlis - ar per porą valandų galima suderinti šviesoforų darbo režimą?
                              O ką ten derinti? Suderinta buvo prieš įjungiant. Beje, įjungta buvo net ne ryte ar vakare, kai didžiausi srautai, o dieną, kada šiaip kamščių net nelabai būna. Ir taip aišku, kad tokio dydžio žiedas prie tokių srautų dirba neefektyviai, reiktų padaryti normalią sankryžą.
                              Paskutinis taisė Romas; 2014.10.25, 23:45. Priežastis: Sujungti 2 pranešimai iš eilės
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered
                                O ką ten derinti? Suderinta buvo prieš įjungiant(!). Beje, įjungta buvo net ne ryte ar vakare, kai didžiausi srautai, o dieną, kada šiaip kamščių net nelabai būna. Ir taip aišku, kad tokio dydžio žiedas prie tokių srautų dirba neefektyviai, reiktų padaryti normalią sankryžą.
                                Jei tau tik tiek viskas iš anksto aišku ir toks supratimas apie šviesoforų darbo derinimą, neturiu ką pridurti.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Jei tau tik tiek viskas iš anksto aišku ir toks supratimas apie šviesoforų darbo derinimą, neturiu ką pridurti.
                                  O tau turbūt neaišku, kaip susidarė kamščiai iš niekur dieną? Būtų tik užtekę "suderinti" geriau?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Ne visai. VT gali važiuoti per plytą, jei ten eina jų maršrutas.
                                    Kelių eismo taisyklės vis vien yra visiems bendros, o tose taisyklėse yra pora išimčių VT. Bet kokiu atveju apie "plytas" ir nukreipiamuosius ženklus "važiuoti ..." šioje temoje diskusija nevyksta. Visa kita yra vienodai.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Kelių eismo taisyklės vis vien yra visiems bendros, o tose taisyklėse yra pora išimčių VT. Bet kokiu atveju apie "plytas" ir nukreipiamuosius ženklus "važiuoti ..." šioje temoje diskusija nevyksta. Visa kita yra vienodai.
                                      Taip išeina, VT čia negali važiuoti?

                                      http://goo.gl/maps/U7ySm
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Jei tau tik tiek viskas iš anksto aišku ir toks supratimas apie šviesoforų darbo derinimą, neturiu ką pridurti.
                                        zmogau, kur logika?
                                        ziedine sankirta visada bus zymiai veiksmingesne nei sankryza. ziede eismas juda pastoviai, o sankryzoje su pertraukom (... jau neminint posukiu i kaire + geltona ...)

                                        Comment


                                          Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
                                          zmogau, kur logika?
                                          ziedine sankirta visada(?) bus zymiai veiksmingesne nei sankryza. ziede eismas juda pastoviai, o sankryzoje su pertraukom (... jau neminint posukiu i kaire + geltona ...)
                                          Žmogau, kai žiedas tampa problematiškas, nesusitvarko su srautais, susidaro kamščiai, jis netenka savo prasmės. Jei žiedai būtų visada veiksmingesni, tai visur būtų tik žiedai.
                                          Paskutinis taisė dsanto; 2013.12.01, 19:00.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X