Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Ar galima paklausti, kam vienoje šoninėje gatvėje net 8 perėjos ženklai? Čia tokie "normatyvai"?Parašė Ginthus Rodyti pranešimąDėl perėjos ženklų tai išvis juokas pro ašaras. Jau gerą dešimtmetį galioja tokia žymėjimo tvarka ir iki šiol nieks jos neužprotestavo ir nesiruošia keisti, tik vat "random" kur paburbama purvasklaidos emocijoms sustiprinti.
Apibrauktose vietose atvažiuojant iš šoninės gatvės tų ženklų išvis nesimato arba jie iš tos pusės "nedalyvauja eisme".
Kuo čia dėta "purvasklaida", jei sankryžų projektuotojai taško pinigus be jokio racionalaus pagrindimo.
Paskutinis taisė Romas; 2025.01.04, 09:54.
- 1 patinka
Comment
-
Gera ženklų gamintojams bei ekspertizes atliekantiesms saugaus eismo specialistams. Bloga perteklinių išlaidų bei vizualinio triukšmo prasme.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
O kuo gera-bloga ta tvarka?
- 8 patinka
Comment
-
Taip, tokie normatyvai.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Ar galima paklausti, kam vienoje šoninėje gatvėje net 8 perėjos ženklai? Čia tokie "normatyvai"?
Apibrauktose vietose atvažiuojant iš šoninės gatvės tų ženklų išvis nesimatoa rba jie iš tos pusės "nedalyvauja eisme".
Kuo čia dėta "purvasklaida", jei sankryžų projektuotojai taško pinigus be jokio racionalaus pagrindimo.

Pats gi davei nuorodą į straipsnį su paburbėjimu. Dabar ir pats tesi kaltinimus kažką kažkur darant be pagrindo (tą patį purvo skleidimą), net nereaguodamas į atsakymus
- 2 patinka
Comment
-
Jo, vizualinis per didelis.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Gera ženklų gamintojams bei ekspertizes atliekantiesms saugaus eismo specialistams. Bloga perteklinių išlaidų bei vizualinio triukšmo prasme.
Šioje vietoje aš Šimašiaus fanas - bandė tvarkytis.
Visgi ši perėja neturi apšvietimo... Ją turėtų panaikinti
Comment
-
Tai kad buvo aprašyta, kaip netinkamai suprojektuotoje žiedinėje sankryžoje neišsiteko miškovežis arba autobusas dar nereiškia, kad ten "purbvaskaida" ar vairuotojas yra paspirtukinuinkų mėgstama "janina". Labiau panašu, kad problemą sukūrė atgrubnagiai projektuotojai.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPats gi davei nuorodą į straipsnį su paburbėjimu. Dabar ir pats tesi kaltinimus kažką kažkur darant be pagrindo (tą patį purvo skleidimą), net nereaguodamas į atsakymus
Gerai, kad po 9 metų Želvos žiedinė sankryža buvo pagaliau praplatinta ir problema išspręsta.Paskutinis taisė Romas; 2025.01.04, 10:15.
- 2 patinka
Comment
-
Labai patogiai peršokai temą, bet čia pritarsiu. Dabar padaryta žymiai geriau.Parašė Romas Rodyti pranešimąTai kad buvo aprašyta, kaip netinkamai suprojektuotoje žiedinėje sankryžoje neišsiteko miškovežis arba autobusas dar nereiškia, kad ten "purbvaskaida" ar vairuotojas yra paspirtukinuinkų mėgstama "janina". Labiau panašu, kad problemą sukūrė atgrubnagiai projektuotojai.
Gerai, kad po 9 metų Želvos žiedinė sankryža buvo pagaliu praplatinta ir problema išspręsta.
- 2 patinka
Comment
-
Matosi, jog pirma žiedinė sankryža buvo padaryta esamų bortų ribose, prisuko kažkokių plastikinių salelių ir žiedo viduje medį nukirto. Vėliau įrengė žiedą pagal reglamentus, pakeičiant visus elementus. Ukmergėje, Žiedo ir Deltuvos gatvių sankryžoje savivaldybė taip pat buvo įrengusi žiedą iš plastikinių blokų, vėliau perdarė su projektu. Sakyčiau sveikintini dalykai, kai padaro eksperimentus, pamato realų poreikį ir problemas, tai įvertinus įgyvendina projektus.
- 2 patinka
Comment
-
Tai juk rašiau kodėl: nes D kategorijos gatvė bus naudojama kaip C. O jei nebus naudojama, tai vargu ar atitiks metodiniuose nurodymuose keliamą atšakų tolygaus apkrovimo sąlygą.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Kodėl?
STR vertinama "Sankryžos tarp D ir B/C kategorijos gatvių" kaip "tinkama", punktas 75
D1-933 Dėl statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji...
Žiūrėti į STR kaip į nekvestionuojamų lentelių rinkinį nereikėtų, nes tas dokumentas yra tik apie tai, kas privaloma, o ne apie rekomendacijas ir gerąsias praktikas.
Pvz. NL D ir C sankryžoms žiedai netaikomi ne be reikalo. Vietoj jų naudojama „eismo aikštė“, kurioje C gatve važiuojantieji turi pirmumą.
Kad ir toje lentelėje yra pateikta informacija, kuri kai ką klaidina. Pažymiu tariamus neatitikimus. Tariamus, nes „+“ nereiškia, kad negalioja anksčiau rastas reikalavimas „atsižvelgti į urbanistinę aplinką“.
N.B. Kalbame apie Alytuje įrengtą MINI žiedinę sankryžą. Tokią įrengti tarp C ir D kategorijų gatvių galima tik „pritaikius papildomus eismo organizavimo inžinerinius sprendimus“. Kokie gi sprendimai čia pritaikyti, kad D kategorijos gatvė nebūtų naudojama tranzitiniam eismui?
- 1 patinka
Comment
-
Įmeskite "eismo aikštės" pavyzdį ir platesnį komentarą.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Tai juk rašiau kodėl: nes D kategorijos gatvė bus naudojama kaip C. O jei nebus naudojama, tai vargu ar atitiks metodiniuose nurodymuose keliamą atšakų tolygaus apkrovimo sąlygą.
Žiūrėti į STR kaip į nekvestionuojamų lentelių rinkinį nereikėtų, nes tas dokumentas yra tik apie tai, kas privaloma, o ne apie rekomendacijas ir gerąsias praktikas.
Pvz. NL D ir C sankryžoms žiedai netaikomi ne be reikalo. Vietoj jų naudojama „eismo aikštė“, kurioje C gatve važiuojantieji turi pirmumą.
Kad ir toje lentelėje yra pateikta informacija, kuri kai ką klaidina. Pažymiu tariamus neatitikimus. Tariamus, nes „+“ nereiškia, kad negalioja anksčiau rastas reikalavimas „atsižvelgti į urbanistinę aplinką“.
N.B. Kalbame apie Alytuje įrengtą MINI žiedinę sankryžą. Tokią įrengti tarp C ir D kategorijų gatvių galima tik „pritaikius papildomus eismo organizavimo inžinerinius sprendimus“. Kokie gi sprendimai čia pritaikyti, kad D kategorijos gatvė nebūtų naudojama tranzitiniam eismui?
Nelabai suprantu kaip galima apriboti "tranzitą" atsižvelgti į urbanistinę aplinką? Įrengti aklakelį?
Ką žiedas palengvina? išsukimą iš D į kairę.
Comment
-
Čia: https://www.wegenwiki.nl/VoorrangspleinParašė Fulgur Rodyti pranešimą
Įmeskite "eismo aikštės" pavyzdį ir platesnį komentarą.
Ką žiedas palengvina? išsukimą iš D į kairę.
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip nuoroda
Lietuviškos "Via Balticos" A5 temoje diskutuojama apie Marijampolės vakarinio mazgo (Tarpučių) dvi žiedines "kaulo formos" sankryžas
Parašė Romas Rodyti pranešimąGalima palyginti, kuo Tarpučiuose (Marijampolėje) ir Augustave skiriasi žiedinės "kaulo formos" sankryžos:
(...)
Tarpučiai (Marijampolė Vakarai)
Foto 2025.01
Pirma "kaulo formos" sankryža. Pavaizduotas ovalas, o ne "kaulas"

Nusukimas į A5.
Turbūt pas mus tokie standartai, kad:
- krypčių nuroda yra nedidelė,
- kelių numeriai parašyti mažu šriftu ir pateikiamas perteklinis kilometražas

Antra "kaulo formos" žiedinė sankryža su nusukimu į "fūrų" stovėjimo aikštelę

Augustavas
GSW foto 2024.09
Artėjimas prie "kaulo" sankryžos nuo Augustavo.
Atvaizduota "kaulo" forma

Pirmas "kaulo" mazgas

"Kaulo" viduryje yra dar viena išankstinė krypčių nuoroda
Antras "kaulo" mazgas

(...)
Tokioje svarbioje A5 / A7 sankryžoje buvo galima pastatyti didesnes krypčių nuorodas.
https://www.miestai.net/forumas/foru...altica/page105
Comment
-
Renkam normalią tarybą ir perdaro tegul. Šiaip dideli žiedai nėra efektyvus. Šioje vietoje sutikčiau su Zuoku, kad juos reikia į normalias sankryžas perdaryti.Parašė spekas Rodyti pranešimąArba medį reikėjo nupjaut ir vietoj jo:
- 1 patinka
Comment
-
Kas yra efetyvus? Žiedų pirminė funkcija yra tai kad jie yra daug saugesni nei sankryža.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Renkam normalią tarybą ir perdaro tegul. Šiaip dideli žiedai nėra efektyvus. Šioje vietoje sutikčiau su Zuoku, kad juos reikia į normalias sankryžas perdaryti.
- 1 patinka
Comment
-
Žiedai saugesni kai jie yra maži, t.y. vienos eismo juostos. Kai žiedas yra su 2+ juostomis, tai tas saugumas, lyginant su reguliuojama sankryžą - pranyksta. Miesto sąlygomis reguliuojami srautai šviesoforais yra geriau. Žiedai mieste galėtų pilnai būti kokiose C kategorijos gatvėse, kai jos 1+1.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kas yra efetyvus? Žiedų pirminė funkcija yra tai kad jie yra daug saugesni nei sankryža.
- 4 patinka
Comment
-
Žiedai sukurti mažoms gatvėms, bet nekaip ne tranzitui pvz Geležinio Vilko/Savanorių sankryža tai įrodo.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kas yra efetyvus? Žiedų pirminė funkcija yra tai kad jie yra daug saugesni nei sankryža.
Comment
-
Sakyčiau yra viena išimtis. Užmiestyje net ir 2+2 žiedas yra saugiau nei šviesoforas. Prieš žiedą prisistabdo visi, o šviesoforas užmiestyje yra problematiška dėl stabdančių ir bandančių prašokt.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Žiedai saugesni kai jie yra maži, t.y. vienos eismo juostos. Kai žiedas yra su 2+ juostomis, tai tas saugumas, lyginant su reguliuojama sankryžą - pranyksta. Miesto sąlygomis reguliuojami srautai šviesoforais yra geriau. Žiedai mieste galėtų pilnai būti kokiose C kategorijos gatvėse, kai jos 1+1.
- 5 patinka
Comment
-
Užmiestyje taip, kai nėra pėsčiųjų, dviratininkų judėjimo. Buvo kalba apie situaciją mieste, tai mieste vienareikšmiškai geriausia yra reguliuoti srautus. Žiedas mieste tikslingas tik mažesnio intensyvumo gatvėse, arba gatvėse su tolygiai paskirstytais srautais, kai iš esmės šviesforo įrengimas yra neekonomiškas.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Sakyčiau yra viena išimtis. Užmiestyje net ir 2+2 žiedas yra saugiau nei šviesoforas. Prieš žiedą prisistabdo visi, o šviesoforas užmiestyje yra problematiška dėl stabdančių ir bandančių prašokt.
Man tai liudniausia, kad mes turėdami pvz. Vilniuje didelio diametro žiedus, nesugebame padaryti jų reguliuojamų ir taip pagerinti pralaidumo gatvėmis.
Comment
-
Net ir su užmiestiniais pėsčiųjų bei dviratininkų kiekiais sakyčiau normaliai. Mindamas užmiestyje niekad neturėjau problemų žieduose. Aišku ir šviesoforas su dviračiu pusė velnioParašė sleader Rodyti pranešimą
Užmiestyje taip, kai nėra pėsčiųjų, dviratininkų judėjimo. Buvo kalba apie situaciją mieste, tai mieste vienareikšmiškai geriausia yra reguliuoti srautus. Žiedas mieste tikslingas tik mažesnio intensyvumo gatvėse, arba gatvėse su tolygiai paskirstytais srautais, kai iš esmės šviesforo įrengimas yra neekonomiškas.
Man tai liudniausia, kad mes turėdami pvz. Vilniuje didelio diametro žiedus, nesugebame padaryti jų reguliuojamų ir taip pagerinti pralaidumo gatvėmis.
Gal mano atmintis apgauna, bet ar nebuvo eksperimento berods Petro/Povilo žiede su reguliavimu kuris greitai buvo užrauktas dėl prastų rezultatų?
- 2 patinka
Comment
Comment