Ką tiksliai turi omenyje? Visos naujai statomos gatvės statomos pagal naujausius standartus, t.y. siauros. Kitur atnaujinamos. Pavyzdžiui, Taikos g. atkarpa buvo pasiaurinta statant daugiabutį, Skroblų g. bus rekonstruota statant daugiabučius.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Bet būtent šitose 4 vietose kloja trinkeles su neregiams skirtais taškais ir dangos pažeminimus, o dar vienoje pakeltoje salelėje nėra nei pažeminimo, nei neregių vedimo sistemos. Taip pat bendrame plane ten yra nupieštos "zebros".Parašė Resutas Rodyti pranešimąKažkaip nesurandu niekur, kad būtų pažymėta, akd tai oficialios pesčiųjų perėjos. Labiau panašų tiesiog į pakilimus, be jokių ženklų, t.y. labiau rekomenduojama perėjimo vieta, o ne paprasta pesčiųjų perėja.
Comment
-
Gal žinote, gal kartais pagerino šią atkarpą ir dabar, panaikinus apsisukimus Žirnių gatvėje, ar galima patekti į kapines važiuojant Liepkalnio gatve ir iškart už sankryžos sukant į dubliuojančią gatvę? Gal kaip kitaip?
Naujienos:
Nėra tokios galimybės pateikti į kapines.
Paskutinis taisė spekas; 2021.06.18, 18:18.
Comment
-
Panašu, kad ant jų jau užvažiuoja ir vaizdas ties įsukimais į kitas gatves ir aikšteles atrodo prastokai. Visos salelės nuvarytos padangų žymėm. Visko nefotkinau, bet yra ir išvartytų variantų.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kai kam retkarčiais gal net prireiks užvažiuoti ant bordiūro!!! Lygtai tokia smulkmena, kaip bordiūras, kada nors sustabdė norintį prisiparkuoti...
- 3 patinka
Comment
-
Čia yra visiška šimaškokybės klasika, bortai, kurie byra vos ant jų užvažiavus ir trinkelės skylančios po pirmo valymo su technika 
Klausimas apie Liepkalnio sankryžos rekonstrukciją: gal kas prisimena ar ta labai pavojinga nereguliojama perėja nuo degalinės link Liepynės kapinių bus panaikinta, ar ne? Ir jeigu taip, kaip bus su stotelėm ir patekimu į kapines iš Liepkalnio pusės viešuoju transportu?
Comment
-
Lyg ir nieko nelieka ten. Bet lyg ir planuojami laiptai/pandusas pakilti iš kitos pusės, prie Decathlon į kapines.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Čia yra visiška šimaškokybės klasika, bortai, kurie byra vos ant jų užvažiavus ir trinkelės skylančios po pirmo valymo su technika 
Klausimas apie Liepkalnio sankryžos rekonstrukciją: gal kas prisimena ar ta labai pavojinga nereguliojama perėja nuo degalinės link Liepynės kapinių bus panaikinta, ar ne? Ir jeigu taip, kaip bus su stotelėm ir patekimu į kapines iš Liepkalnio pusės viešuoju transportu?
- 2 patinka
Comment
-
Betono medžiagiškumas: 32 m. senumo vs. 1 m. šviežumoParašė ttttt Rodyti pranešimą
Čia yra visiška šimaškokybės klasika, bortai, kurie byra vos ant jų užvažiavus ir trinkelės skylančios po pirmo valymo su technika 
Senos labiau skyla nei išdūžta, bet funkcija nuo to neprastėja, tuo tarpu naujasis betonas, kaip miltai. Matosi ir naujųjų kreivumas:
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
-
Čia jau diskusija kitai temai (nesu tikras kuriai, tai adminas žinos geriau) ir nelabai suprantu prie ko čia Obama, nes šis meme'as kaip tik būtų aktualus, jeigu ginčiau šimaškokybę. Aš niekur nelyginau su Zuoko laikais, bet jeigu norit palyginti, tai koks aferistas jis bebūtų, kokybės prasme jo laikų darbai stipriai lenkia tą chaltūrą, kuri yra daroma dabar.Parašė alga Rodyti pranešimą
Na taip, Zuokas tikrai nebūtų tokio leidęs, tikras lyderis ir stiprus ūkio vadovas. /s
Obama Saratove irgi pasireiškė:
Comment
-
O tai ne prie Zuoko Gedo prospektą perklojo ir juos iškart trupėti pradėjo?Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Čia jau diskusija kitai temai (nesu tikras kuriai, tai adminas žinos geriau) ir nelabai suprantu prie ko čia Obama, nes šis meme'as kaip tik būtų aktualus, jeigu ginčiau šimaškokybę. Aš niekur nelyginau su Zuoko laikais, bet jeigu norit palyginti, tai koks aferistas jis bebūtų, kokybės prasme jo laikų darbai stipriai lenkia tą chaltūrą, kuri yra daroma dabar.
Comment
-
Šimašius su sunkios technikos apskaldytais bortais nebaigtose statybose turi daugmaž tiek pat bendro, kiek Obama su duobėmis Saratove: nieko.Parašė ttttt Rodyti pranešimąir nelabai suprantu prie ko čia Obama
- 6 patinka
Comment
-
Prie Zuoko, bet kiek dar tokių pavyzdžių? Nes dabar trupėti pradeda bent pusė visų projektų, kai kurie net nespėjus pabaigt darbus.Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
O tai ne prie Zuoko Gedo prospektą perklojo ir juos iškart trupėti pradėjo?
OK boomer...Parašė alga Rodyti pranešimą
Šimašius su sunkios technikos apskaldytais bortais nebaigtose statybose turi daugmaž tiek pat bendro, kiek Obama su duobėmis Saratove: nieko.
Jums rimtai reikia aiškinti jūsų pačio panaudoto meme'o esmę ir kokiais atvejais jis naudojamas?
Comment
-
Ir, be abejo, viskas dėl to, kad piktasis Šimaškokybininkas privertė bortų gamintojus naudoti pigų, nepatvarų betoną, o skirtumą susidėjo sau į kišenę.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Prie Zuoko, bet kiek dar tokių pavyzdžių? Nes dabar trupėti pradeda bent pusė visų projektų, kai kurie net nespėjus pabaigt darbus.
Ach, tamsta nepilnametis? Tada matyt laikas baigti beprasmes diskusijas.OK boomer...
Jums rimtai reikia aiškinti jūsų pačio panaudoto meme'o esmę ir kokiais atvejais jis naudojamas?
- 2 patinka
Comment
-
Juk pati savivaldybė ir tiesia tuos takus arba skelbia konkursą su pačių parašytomis sąlygomis. Kas kaltas, jei ne pati savivaldybė, jeigu sąlygose nenurodo naudoti patvaresnį mišinį arba pati tiesiogiai užsiperka pigiausių įmanomų plytelių?Parašė alga Rodyti pranešimą
Ir, be abejo, viskas dėl to, kad piktasis Šimaškokybininkas privertė bortų gamintojus naudoti pigų, nepatvarų betoną, o skirtumą susidėjo sau į kišenę.
Jei Šimašius matydamas byrantį betoną nenurodo pirkti geresnių medžiagų, nors ir nutiesiant ne tiek daug infrastruktūros, tai vadinasi jo tokia politika, jis ją tokią formuoja.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
Comment
-
Kada paskutinį kartą pirkot kokį ne plastmasinį ne Kinijoj gamintą namų apyvokos daiktą? O juk jie visvien praeina ES kokybės reikalavimus. Ar norit pasakyt, kad savivaldybės ekspertai turi sugebėt nustatyt aukštesnius reikalavimus nei LST, STR ir t.t.?Parašė dondc Rodyti pranešimą
Juk pati savivaldybė ir tiesia tuos takus arba skelbia konkursą su pačių parašytomis sąlygomis. Kas kaltas, jei ne pati savivaldybė, jeigu sąlygose nenurodo naudoti patvaresnį mišinį arba pati tiesiogiai užsiperka pigiausių įmanomų plytelių?
Jei Šimašius matydamas byrantį betoną nenurodo pirkti geresnių medžiagų, nors ir nutiesiant ne tiek daug infrastruktūros, tai vadinasi jo tokia politika, jis ją tokią formuoja.Paskutinis taisė Ginthus; 2021.06.20, 07:11.
- 4 patinka
Comment
-
Prieš kelis metus buvo šioks toks skandaliukas, kai paaiškėjo, kad kelininkai kelių dangas visada gamina pagal max leidžiamą nuokrypį nuo normos. Taip ir čia.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąAr norit pasakyt, kad savivaldybės ekspertai turi sugebėt nustatyt aukštesnius reikalavimus nei LST, STR ir t.t.?
Comment
-
O tai VMS perka katę maiše ir nežino kokia bus kokybė, neturi galimybės apžiūrėti prekę, kurią perka, o nupirkus šūdiniausios kokybės pigiausias medžiagas toliau perka jas jau kelis metus, nes tikisi, kad staiga pigiausių šūdiniausių medžiagų kokybė taps gera, kaip ta moteris gyvenanti su alkoholiku vis galvoja, kad jis taps normaliu žmogumi?Parašė alga Rodyti pranešimą
Ir, be abejo, viskas dėl to, kad piktasis Šimaškokybininkas privertė bortų gamintojus naudoti pigų, nepatvarų betoną, o skirtumą susidėjo sau į kišenę.
Taip taip, juk tai yra visiems žinomas faktas, kad tik nepilnamečiai supranta pačių panaudotų meme'ų prasmę ir paskirtį. Prigavot mane...Ach, tamsta nepilnametis? Tada matyt laikas baigti beprasmes diskusijas.
Comment
-
Vilnius pramoko iš olandų tiesti dviračių takus, bet Vilniaus greitkeliai (ženklinimas, nusukimai ir pan.) labai neša į Maskvos MKAD. Tik Vilniaus ženklinimas savo kokybe prilygsta nusukimų tankiui MKAD, o pats ženklinimas Maskvos MKAD yra kiek geresnis, didesnis, turi net exit numerius.
Liepkalnio sankryža: su nusukimais situacija kaip ir gerinta, bet ženklinimas nubraukia visą sankryžos kokybę. Stebiuosi Vilniumi kaip jis nepasitempia su krypčių ženklinimu, suprantu galima sakyti likusi Lietuva uždaresnė, kartais labiau linkusi išradinėti dviratį ten kur jo nereikia, bet kažkaip Lietuvos užmiesčio keliuose ženklinimas netgi čiut aiškesnis, negu visam Vilniuje kur bebesi.
Comment
Comment