gal nenori kad ant kapu atvaziave per visus sventus priparkuotu visa aikstele?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Taigi elementari logika - pravažiavimas pro kapines sukelia egzistencialistines mintis ir numuša vartotojiškumą.Parašė mayro Rodyti pranešimągal nenori kad ant kapu atvaziave per visus sventus priparkuotu visa aikstele?
- 3 patinka
Comment
-
auto viaduko gal ir nereikia, JEI bus padarytas kitas privažiavimas prie kapinių.Parašė spekas Rodyti pranešimąTen yra net du apsisukimai plius perėja, tad mažiausiai pėsčiųjų su dviračiais viaduką reikia statyti, o jei nebus normalaus auto patekimo prie kapinių pro kur nors kitur ir dėl to planuojama palikti šiuos apsisukimus (dėl ko dar ir greitis yra mušamas, panašu) tai tada vertėtų mąstyti ir apie auto viaduką. Įdomu kiek skiriasi kainos auto su pėsčiaisiais ir dviračiais viaduko nuo viaduko be auto?..
Pėsčiųjų viaduko reikia, nes tarp Žirnių-Liepkalnio sankr. ir kapinių vienoje gatvės pusėje yra net 3 stotelės, tad pėstiesiems kelią reikia pereiti. Taip pat kažkiek pėsčiųjų yra, ir turėtų daugėti, plečiantis šiauriau nuo kapinių, preišingoje gatvės pusėje, gyvenamiesiems kvartalams (jei ten tokius plės).
Paskutinis taisė spekas; 2019.07.18, 20:47.
Comment
-
Ikėjos viaduko vienintelis minusas (valio "toliaregiams" projektuotojams), kad nėra galimybės gan greitai į apsisukt į Minsko kryptį. Reikia lįsti į vidinį IKEA/Rimi žieduką. Ten tą problemą kažkaip gudriau išsprendus (papildoma sekcija prie šviesoforo apsisukt gal...?), visa problema išnyktų, nes viadukai auto kas 200 metrų mums per didelė prabanga. Pėsčiųjų, manau, reikėtų.
Comment
-
O tai... pro liepkalnio sankryžą galima bus apsisukt, turbūt.Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąIkėjos viaduko vienintelis minusas (valio "toliaregiams" projektuotojams), kad nėra galimybės gan greitai į apsisukt į Minsko kryptį. Reikia lįsti į vidinį IKEA/Rimi žieduką. Ten tą problemą kažkaip gudriau išsprendus (papildoma sekcija prie šviesoforo apsisukt gal...?), visa problema išnyktų, nes viadukai auto kas 200 metrų mums per didelė prabanga. Pėsčiųjų, manau, reikėtų.
Comment
-
Taip plėsis, ties Daugų-Butrimonių gatvėmis jau plotas išlygintas, pradėjo namukų statybas.Parašė spekas Rodyti pranešimą
Pėsčiųjų viaduko reikia, nes tarp Žirnių-Liepkalnio sankr. ir kapinių vienoje gatvės pusėje yra net 3 stotelės, tad pėstiesiems kelią reikia pereiti. Taip pat kažkiek pėsčiųjų yra, ir turėtų daugėti, plečiantis šiauriau nuo kapinių, preišingoje gatvės pusėje, gyvenamiesiems kvartalams (jei ten tokius plės).
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
auto viaduko gal ir nereikia, JEI bus padarytas kitas privažiavimas prie kapinių.
Pėsčiųjų viaduko reikia, nes tarp Žirnių-Liepkalnio sankr. ir kapinių vienoje gatvės pusėje yra net 3 stotelės, tad pėstiesiems kelią reikia pereiti. Taip pat kažkiek pėsčiųjų yra, ir turėtų daugėti, plečiantis šiauriau nuo kapinių, preišingoje gatvės pusėje, gyvenamiesiems kvartalams (jei ten tokius plės).
Ten ne 3, o dvi stotelės vienoje pusėje,mano žiniomis jos bus panaikintos panaikinus pėsčiųjų perėją, kurį yra nesaugi.
Jeigu dabar visur pradėti statyti abejotino naudingumo viadukus "nes gal kažkada kažkas jais naudotis" ir "nes 200 metrų yra per toli, kad būtų galima kirsti gatvę", tai jau dabar reiktų kokių 10 viadukų ties Minsko, Geležinio Vilko, Tūkstantmečio gatvėmis ir ties aplinkkeliu.
Gyvenamųjų namų prie pat kelio irgi nieks nestatys, nes čia labiau pramoninis - komercinis rajonas į kurį žmonės dažniausiai važiuoja jau su savo mašina.
Comment
-
Kalba eina apie ženkliai daugiau nei 200m. Atstumas tarp artimiausių saugių perėjų yra pusantro kilometro. To poreikio dabar gal ir nebūtų, jei anksčiau nebūtų pridaryta klaidų, galvojant tik apie tos dienos poreikius. Na jei ne viadukas, tai tuomet minimum reikia perdarinėti IKEA viaduko jungtis su aplinkiniais objektais ir su lygiagrečiomis gatvėmis, ir stoteles įrengti kuo arčiau jų.Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
Ten ne 3, o dvi stotelės vienoje pusėje,mano žiniomis jos bus panaikintos panaikinus pėsčiųjų perėją, kurį yra nesaugi.
Jeigu dabar visur pradėti statyti abejotino naudingumo viadukus "nes gal kažkada kažkas jais naudotis" ir "nes 200 metrų yra per toli, kad būtų galima kirsti gatvę", tai jau dabar reiktų kokių 10 viadukų ties Minsko, Geležinio Vilko, Tūkstantmečio gatvėmis ir ties aplinkkeliu.
Gyvenamųjų namų prie pat kelio irgi nieks nestatys, nes čia labiau pramoninis - komercinis rajonas į kurį žmonės dažniausiai važiuoja jau su savo mašina.
Comment
-
Žirnių gatvė - A1 kategorijos. Šioje gatvėje išvis neturėtų būti stotelių, nebent jungiamosiose gatvėse.
Taip, šiuo metu IKEA kryptimi yra 3 stotelės. Dabar bus viena stotelė ties sankryža su Liepkalnio g. Iki stotelės pėsčiomis prisidės ~670 metrų. Nėra tokia jau didelė problema prasieiti papildomus metrus - juk į kapines ne kasdien važiuojama. O ir autobusas važiuoja vos kartą per valandą - nedidelis keleivių srautas.
- 1 patinka
Comment
-
Ką reiškia ne problema? Kapus paprastai lanko tie, kam papildomas kilometras ėjimo yra labai daug. Tai, kad gatvė yra aukštos kategorijos, nereiškia, jog kažkas turi teisę tiesiog panaikinti stotelę. Retas autobuso kursavimas išvis ne argumentas.Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąŽirnių gatvė - A1 kategorijos. Šioje gatvėje išvis neturėtų būti stotelių, nebent jungiamosiose gatvėse.
Taip, šiuo metu IKEA kryptimi yra 3 stotelės. Dabar bus viena stotelė ties sankryža su Liepkalnio g. Iki stotelės pėsčiomis prisidės ~670 metrų. Nėra tokia jau didelė problema prasieiti papildomus metrus - juk į kapines ne kasdien važiuojama. O ir autobusas važiuoja vos kartą per valandą - nedidelis keleivių srautas.
Comment
-
Dėl tokio požiūrio vakarinyje aplinkkelyje atsiras nauji išvažiavimai/ įvažiavimai nesilaikant minimalių atstumų, Kareivių g. dar prideda šviesoforų, o miesto gatvės ir toliau bus remontuojamos, paliekant plačias autostradas, o ne siaurinant iki STR numatytų pločių. Kam gi laikytis to STR.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai, kad gatvė yra aukštos kategorijos, nereiškia, jog kažkas turi teisę tiesiog panaikinti stotelę.
Galima statyti ir pėsčiųjų viaduką, bet automobiliams papildomo viaduko tikrai nereikia.Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.07.19, 16:05.
- 2 patinka
Comment
-
Tamstos duotas žemėlapis mažai ką turi bendro su realybe. Kur Jotvingių g. pvz.? Žr. realybę - http://maps.lt/map/default.aspx?lang...kaminkelio%20g
Comment
-
Tas mano duotas - niekas kitas, kaip Google maps'ai. Pagal maps.lt tai atitiktų Kapsų su Jotvingių. Nežinau kur tiesa, bet jungties trūksta, kaip ir Tyzenchauzų su ŽirniųParašė digital Rodyti pranešimąTamstos duotas žemėlapis mažai ką turi bendro su realybe. Kur Jotvingių g. pvz.? Žr. realybę - http://maps.lt/map/default.aspx?lang...kaminkelio%20g
Comment
-
O dar tiksliau čia: https://regia.lt/map/vilniaus_m?lang=0Parašė digital Rodyti pranešimąGoogle žemėlapiai dažnai būna netikslūs, jei reikia rinktis, kuris rodo tiksliau - maps.lt 100%. Jei rašytumėt savivaldybei naudodamas gatvių pavadinimus iš google žemėlapių - turbūt nelabai suprastų apie ką kalba eina.
Comment
-
Taip tikslu, kad yra Kapsų gatvės atkarpa, kurios realybėje nėraParašė Resutas Rodyti pranešimą
O dar tiksliau čia: https://regia.lt/map/vilniaus_m?lang=0
Comment
Comment