Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Via Lietuva 2025.06.17
    Planuojama tiesti ir tvarkyti 50 km pėsčiųjų ir dviračių takų
    AB „Via Lietuva“ dar šiais metais planuoja pradėti ir iki 2026 m. vidurio įrengti ar sutvarkyti apie 16 pėsčiųjų ir dviračių takų ruožų, kurių bendras ilgis – kiek daugiau nei 50 km. (...)
    • Kėdainių r. savivaldybėje 4,2 km ilgio takas, sujungsiantis Kėdainius su Josvainiais, bus įrengtas krašto kelio Nr. 229 Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai ruože nuo 13,050 iki 17,070 km.
    • Šėtoje (Kėdainių r. sav.) rajoninio kelio Nr. 2001 Šėta–Okainiai–Truskava ruožas nuo 0 iki 1,035 km) bus įrengtas 1,3 km ilgio naujas ir sutvarkytas jau esantis pėsčiųjų ir dviračių takas.
    • Beveik 4 km ilgio takas nuo Kauno iki Karmėlavos bus įrengtas prie magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruože nuo 8,391 iki 12,37 km.
    • Vilniaus r. savivaldybėje planuojama įrengti 1,5 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių taką per Buivydiškių gyvenvietę iki Zujūnų gatvės sankryžos (rajoninio kelio Nr. 5241 Buivydiškės–Zujūnai ruožas nuo 1,500 iki 3,560 km).
    • Du pėsčiųjų ir dviračių takų ruožai bus įrengti Tauragės r. savivaldybėje: Tauragėje bus pertvarkomas esamas 1,7 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas, į atskirą taką dviratininkams (su raudona asfalto danga) ir atskirą taką pėstiesiems (magistralinio kelio A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas ruožo nuo 155,796 iki 157,57 km), ir įrengtas naujas, 1,4 km ilgio tako ruožas nuo Mažonų Tauragės link (karšto kelias Nr. 164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė).
    • Magistralinio kelio Nr. A7 Marijampolė–Kybartai–Kaliningradas* ruože nuo 30,480 iki 36,380 km planuojamas įrengti 5 km ilgio takas sujungs Virbalį su Alvitu ir susijungs į vieną bendrą trasą nuo Vilkaviškio iki Kybartų. (...)
    Dalis lėšų skirta jau esamų pėsčiųjų ir dviračių takų atnaujinimui. Iš viso planuojama atnaujinti ir sutvarkyti apie 21.3 km takų.
    • Ilgiausi, daugiau kaip 5 km ilgio tvarkomi takai – Panevėžio r. savivaldybėje esantis takas, jungiantis Panevėžį, Velžį ir Liūdynę (krašto kelio Nr. 121 Anykščiai–Troškūnai–Panevėžys ruožas nuo 49,306 iki 54,540 km)
    • ir takas Radviliškyje (magistralinio kelio A9 Panevėžys-Šiauliai ruožas nuo 51,902 iki 57,366 km).
    • Pabradėje (Švenčionių r. sav.) bus tvarkomas 3,2 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas (krašto kelio Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai ruožas nuo 46,235 iki 47,854 km),
    • Vilkyčiuose (Šilutės r. sav.) 2,2 km ilgio (krašto kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožas nuo 202,914 iki 205,170 km),
    • o Nemėžyje (Vilniaus r. sav.) – beveik 2 km (magistralinio kelio A3 Vilnius-Minskas ruožas nuo 6,650 iki 8,548 km) pėsčiųjų ir dviračių takai.
    • Dar vienas intensyvaus eismo takas bus tvarkomas Kauno r. savivaldybėje, Akademijoje esantis 1,221 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas (krašto kelio Nr. 140 Kaunas–Zapyškis–Šakiai ruožas nuo 6,171 iki 7,510 km).
    Tvarkant šiuos pėsčiųjų ir dviračių takus, bus remontuojama kelio danga, atnaujinama kita infrastruktūra.
    Visi darbai bus pradėti, kai bus įvykusios viešųjų pirkimų procedūros. Planuojama, kad visi projektai bus baigti iki 2026 m. vidurio.

    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...dviraciu-takus
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2471880

    Komentuoti:


  • miurdock
    replied
    Vis 2 km papildomi patogaus važiavimo dviračiu. Kazlų rūda

    https://www.bustonaujienos.lt/pradet...-kazlu-rudoje/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Via Lietuva 2025.03.26
    Elektrėnų savivaldybėje bus rekonstruojamas kelias tarp Lapiakalnio ir Žebertonių
    Atliekant kelio Nr. 4730 Lapiakalnis–Abromiškės–Žebertonys rekonstrukcijos darbus, numatoma išasfaltuoti 4,82 km žvyrkelio ir rekonstruoti beveik 1 km esamos važiuojamosios kelio dangos per Abromiškių gyvenvietę. Įgyvendinant projektą bus įrengtas ir beveik 5,2 km ilgio pėsčiųjų bei dviračių takas, ruože įrengti 4 autobusų sustojimai. (...)

    Anot Elektrėnų vicemero M. Urvakio, Elektrėnai turi gerai išvystytą dviračių takų infrastruktūrą, kuri driekiasi iki Abromiškių kaimo. Šiuo metu jau yra įrengtas 1,6 km ilgio pėsčiųjų bei dviračių takas krašto kelyje Nr. 221 Vievis–Semeliškės–Aukštadvaris ties Vieviu, todėl planuojamas įrengti naujasis 5,2 km pėsčiųjų ir dviračių takas esą apjungs jau esamus dviračių susisiekimo infrastruktūros sprendinius.

    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...jai-ir-verslas

    Dabar kelyje KK221 Vievis - Semeliškės nuo Vievio iki Lapiakalnio yra apie 2 km ilgio dviračių takas




    Lapiakalnio kryžkelė su žvyrkelius RK4730 link Abromiškių


    Tarp Vievio ir Elektrėnų po metų bus galima važiuoti ne tik šiauriau autostrados A1 esančiu keliu RK4728 Vievis – Žebertonys – Elektrėnai, bet ir kalvotu maršrutu RK4730, kur bus nutiestas dviračių takas nuo Lapiakalnio iki Abromiškių.

    Žemėlapis orientacijai

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Numatoma nutiesti dviračių taką tarp Lazdijų m. pakraščio ir Lenkijos sienos.
    Jei neklystu, tai yra dalis Eurovelo trasos E11.

    Viešieji pirkimai.lt
    Rinkos konsultacija: Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 135 Lazdijai–Akmeniai ruožo nuo 4,067 iki 9,000 kmkapitalinio remonto, nutiesiant pėsčiųjų / dviračių taką, projektiniai pasiūlymai
    Pasiūlymų pateikimo terminas 2025.02.17
    https://viesiejipirkimai.lt/epps/pmc...urceId=1084437

    Foto 2024.11
    Nuo degalinės iki Lenkijos sienos (apie 1,5 km) dar nuo ikišengeninių (ir iki įstojimo į ES) laikų yra išlikęs perteklinis platus asfaltuotas ruožas.
    Tikėkimės, Lietuvos kelių direkcija neperspaus projektuodama kuo gilesnius griovius, pylimus ir apsauginius atitvarus.


    Paskutiniai dabartinio dviračių tako metrai prie pat sienos Lazdijuose.
    Lietuvoje - pėsčiųjų ir dviračių takas, o Lenkijoje vien dviračių takas

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Taisyklių PDF ir DOCX metaduomenyse kaip autorius nurodyta doc. dr. Vilma Jasiūnienė, Vilnius Tech mokslininkė: https://www.linkedin.com/in/vilma-ja...4%97-a8b8b0b2/
    Tai ką? Jos darbdavių įstaiga laimėjo tų taisyklių rengimo konkursą (apie 60k€), tai ir parengė. Parengti turėjo iki birželio, bet užtruko derinimai, kuriuose ir LDB dalyvavo.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Taisyklių PDF ir DOCX metaduomenyse kaip autorius nurodyta doc. dr. Vilma Jasiūnienė, Vilnius Tech mokslininkė: https://www.linkedin.com/in/vilma-ja...4%97-a8b8b0b2/
    Paskutinis taisė alga; 2024.11.27, 17:19.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Pravers, nes dokumentas privalomas visų rūšių projektuose

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	951
Size:	24,8 kB
ID:	2167579

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    ĮSAKYMAS DĖL DVIRAČIŲ IR PĖSČIŲJŲ EISMO INFRASTRUKTŪROS PLANAVIMO IR PROJEKTAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

    Nuoroda

    Įsigalioja gruodį. 69 puslapių priedas su visokiais niuansais ir skaičiavimais. Galbūt pravers argumentams per svarstymus.

    Pora paveiksliukų kontekstui

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241127_170344_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	119,2 kB ID:	2167574

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241127_170501_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	109,1 kB ID:	2167575

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Populiacijos centrus jungiančių užmiesčio dviračių takų tinklo nebuvimas yra didelė problema, tai labai gerai, kad finansuoja. Svarbu tik kad būtų realiai kažkas sujungiama, o ne nutiesiama atkarpa be pradžios ir be pabaigos.
    Deja! Dvirtakius vysto atskiros savivaldybės, jų vystymo pagrindinis tikslas yra padėti savo gyventojams pasiekti kasdienių kelionių tikslus. Tokio dalyko, kaip nacionalinis dvirtakių tinklas ar tarpmiestiniai dviračių maršrutai poreikio nemato nei Susisiekimo ministerija, nei net LDB.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Na ką nėra argumentų, prasideda prasivardžiavimai.
    Moderatorius sau leido nusileisti iki kokio chamiško ALV77 lygio - vadinasi prasidėjo ilgasis savaitgalis ir jie moderatorius jau atsipalaidavo.
    Aj, mane Didžiasaliais ir Kazitiškiais galima vadint, o Romo Romka ne?
    Čia ir taip daug pagarbos, juk ne dambrausku vadina.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ne tik ALV77, kiek pamenu AšNeRobotas pirmas taip gražiai pavadino.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkaip nebuvo tolesnio detalizavimo kur bus panaudoti tie 100.000.000 EUR.
    Nepavyko rasti Sus. ministro įsakymo apie paramos skyrimą. Įdomu, kokie yra rekonstruojamų dvirtakių ilgiai kiekviname projekte.
    Ar Gegučių parko takų pertvarkymas kažkiek įtakos susisiekimo reikalams, bus matyti. Vietiniams gal bus patogiau ir gražiau.

    Šiauliuose nauji takai bus tiesiami pagrindinėse miesto gatvėse: Pramonės, Žemaitės, Vilniaus, Serbentų, Karaliaučiaus ir kitose – iki 2030 metų čia bus įrengta ir rekonstruota beveik 74 km dviračių infrastruktūros. Kėdainiuose bus nutiesta 11 km naujų takų ar atnaujinta esamų rekonstruojamose gatvėse, pavyzdžiui, Gegučių parke, nuo Vaivorykštės tilto iki J. Basanavičiaus gatvės, taip pat Kauno, Tilto, M. Daukšos, Liaudies, S. Dariaus ir S. Girėno gatvėse bei kitose vietose.
    Paramos sulaukė ir Vilnius, Klaipėda, Panevėžys, Alytus, Utena, Mažeikiai, Telšiai, Palanga, Neringa, Birštonas, Druskininkai, Jonava, Marijampolė, Tauragė ir Visaginas.

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...aramos-1187452
    Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
    kaip Romka
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Bet Romka
    Na ką nėra argumentų, prasideda prasivardžiavimai.
    Moderatorius sau leido nusileisti iki kokio chamiško ALV77 lygio - vadinasi prasidėjo ilgasis savaitgalis ir jie moderatorius jau atsipalaidavo.

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai būtent. Bet Romka kažkodėl pasirinko supriešinti dvirtakius vs kelius. Why?
    nes nesupranta kaip veikia ES strukturiniai fondai.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Aš tai siūlau nenukrypti į kraštutinimus. Lietuvoje reikia kaip aplinkelių, taip ir dviračių/pėsčiųjų (geriau būtų juos tiesiog pavadinti mišriais) takų.
    Tai būtent. Bet Romka kažkodėl pasirinko supriešinti dvirtakius vs kelius. Why?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Aš tai siūlau nenukrypti į kraštutinimus. Lietuvoje reikia kaip aplinkelių, taip ir dviračių/pėsčiųjų (geriau būtų juos tiesiog pavadinti mišriais) takų.
    Kitaip sakant, reikia visumos infrastruktūros (keliai, dviračių takai, V. Europos stiliaus ženklinimas), kad būtų užtikrinta kokybė. Vien aplinkkeliais ar vien tik dviračių takais gyvas nebūsi.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Aš tai siūlau nenukrypti į kraštutinimus. Lietuvoje reikia kaip aplinkelių, taip ir dviračių/pėsčiųjų (geriau būtų juos tiesiog pavadinti mišriais) takų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Ir dar reiktų nepamiršti, kad tokie dvirtakiai gerokai didina eismo pralaidumą. Kai aš minu su svarbiais reikalais, kartais už manęs susidaro šioks toks kamštis. Manau jame sėdinčiam Romui būtų smagiau jei turėčiau dvirtakį.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Pagrįsti tie 100 mln. eur. Dvirtakiais ir žmonės vaikščios. Daug miestelių ir priemiesčių neturi iš vis šaligatvių arba esami yra prastos būklės. Tai dvirtakių atsiradimas visks šalies mastu, už tokią suną, labai sveikintinas.
    Lietuva yra viena tų šalių, kur važiuodamas gana intensyviai naudojamais keliais vis dar labai dažnai sutinki pavojingai jais vaikštančių ar dviračiais važiuojančių vietinių žmonių, kurie juda tarp gyvenviečių ar gyvenvietės viduje, kur nėra pėstiesiems ir dviračiams pritaikytos infrastruktūros. Visiškas 3rd world ir 90s Ystern Yurop atributas, kurį tokie projektai turėtų apmažinti. Kelius, šiaip, tvarkyti reikia, nes jų būklė Lietuvoje irgi tragiška, bet čia nėra vietos priešinti pėsčiųjų/dviračių infrastruktūros išlaidų su kelių išlaidomis. Reikia abiejų, kad ir kaip į tai bežiūrėtume. Dėl to aš siūlyčiau tiek vienai, tiek kitai pusei tai pripažinti ir šitų dalykų nepriešinti.

    Problema, kurią matau, tai valdžios (o ir visuomenės, kurios pozicijoms bando pataikauti bestuburiai politikai) baimė įvesti/didinti taršos ir normalius kelių mokesčius, kurie šituos dalykus padėtų realiai finansuoti. Aš (o manau ir daugelis kitų), nepyktų, jei, pavyzdžiui, už pasivažinėjimą A1 ar A2 tektų susimokėti bent kokius 5 Eur už 100km ir tai būtų galima daryti GERU keliu, su lygia danga, žmonišku ženklinimu ir be vieno lygio sankryžų, skirtingai, nei yra dabar, kur pilna provėžų, duobių, u-apsisukimų, visokio kitokio neaiškaus chlamo ir bendrai apgailėtina kelio būklė. Ypač išaugus poreikiui finansuoti šalies gynybą, nebegalima išsidirbinėti ir apsimetinėti, kad dalykai gali būti už dyką.
    Paskutinis taisė John; 2024.08.18, 23:41.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Įdomu ar šitas žliumbimas dėl kelių biudžeto yra nuoširdus bandymas pastatyti šalį ant optimalaus kelio transporto plėtroje, ar tiesiog bukas ir savanaudiškas noras visur važinėti dūmijant su savo kledaru? Ką, pavyzdžiui, mastai apie tai, kad Vilnius leidžia daugiau nei dvigubai mažiau viešajam transportui nei Ryga (neseniai leisdavo ir keturis kartus mažiau)? Ar kad leidžia panašiai tiek, kiek gerokai mažiau gyventojų turintis Talinas (neseniai leisdavo mažiau)? Apie tai esi kalbėjęs ir skundęsis, ar tavo su transportu susiję skundai visada susiveda į čE ReIkE apLinKkeLiO?
    Akivaizdu, kad su dviračiais ir viešuoju, Romo nuomone, važinėja tik lochai, bobos ir pensininkai. Tą įrodo tai, kad jis niekaip negalėjo nustot cituot mano įkeltos nuotraukos iš troleibuso, įsivaizduodamas, kad tai mane turėtų pažeminti.
    Tai, taip, Romui aktualu turėt dar vieną aplinkkelį, kuriame be radarų ir be kėglių maišymosi būtų galima ramiai praskrist ~150kmh su savo kibiru. Ir žmogus ant tiek stipriai nenori matyt pasaulio ne iš už savo dyzelio vairo, kad net nesupranta, kas yra ES lėšos ir kaip jos naudojamos.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Prašom nepereiti į asmeniškumus ir per daug nenutolti nuo temos. Jei nematei mano mašinos, tai pasilaikyk sau savo "dūmijantį kledarą".

    100.000.000 EUR yra be proto dideli pinigai, tačiau užsimus apie jų naudojimo pagrįsrumą iš karto prasideda diskusijos be skaičių bet su emocijomis.

    Gal kas nors surastų kiek kainavo nauji dvirtakiai Neringoje.Ir kiek tokių dvirtakių bis galuma nutiesti ir kiek žmonių jais naudosis.
    Pagrįsti tie 100 mln. eur. Dvirtakiais ir žmonės vaikščios. Daug miestelių ir priemiesčių neturi iš vis šaligatvių arba esami yra prastos būklės. Tai dvirtakių atsiradimas visks šalies mastu, už tokią suną, labai sveikintinas.

    Komentuoti:

Working...
X