Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviračių takai Lietuvoje
Collapse
X
-
Nuo Palangos autobusų stoties iki Senosios perkėlos yra beveik 30 km. Smiltynės takas bent jau iki Juodkrantės galėtų būti ir lygesnis. O už Šventosios nelabai ką jau ir yra veikt, nebent minama pas kaimynus latvius, kuriems ne tik kad dviračių takai dar neįdomūs, bet ir žvyrkelių begalė neasfaltuotų.
-
O kas trukdo persivaryt dviračius per 'bezdžionių tiltą' ir toliau mint už 'Energetiko' pasukus kairiau pro siurblinę žvyr/smėlkeliu visai šalia kopų? Normalus ten keliukas, o ir žmonių neprūdai. Juolab padarius normalų asfaltą ten pagausėtų 'ramybės ieškotojų' kaip kad ir dabar yra Papės apylinkėse.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąĮ šiaurę nuo Šventosios eina kuršių kelias (nepamenu, koks tiksliai jo atstumas, ir jis nėra tiesus kaip styga). Tuo pačiu, nutiesus normalų (puikaus vis tiek neties) dviračių taką nuo Šventosios iki valstybinės sienos, atsirastų didesnė galimybė bent jau dviratininkams pavažiuoti toliau nuo karštomis vasaros dienomis perpildytų Palangos ir Šventosios paplūdymių bei laisviau nusimaudyti jūroje.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTeko važiuoti link Šventosios ir iki Latvijos sienos pagal dviračių taką. Iki Šventosios viskas čiki piki, toliau - šakės. Takas baigiasi, tenka važiuoti miško keliukais, vėliau pagrindiniu automobilių keliu iki pat Latvijos sienos. Keista, kad nesutvarko. Bet gal ir nėra tikslo - nieko ten nepamatysi prie sienos?
Komentuoti:
-
Įstrigo tik kelio ilgis. Pats ne kartą esu važiavęs Palanga - Klaipėda ir kelias nebuvo ilgesnis negu 25 km. Gal mano spidometras sugedęs, kad visais 10 km rodo mažiau? Beje, kelias į Klaipėdą iš Palangos yra tikrai geras. Karklė - Klaipėda kelias toks pat geras, kaip ir Palanga - Karklė. Pakankamai naujas, gal vietomis tik jau spėjęs iš šonų apaugti. Bet lygus ir malonus važiuoti.
Iš tiesų, ta atkarpa labai gera. Toliau dar neteko važiuoti (link Nidos). Užtat teko važiuoti link Šventosios ir iki Latvijos sienos pagal dviračių taką. Iki Šventosios viskas čiki piki, toliau - šakės. Takas baigiasi, tenka važiuoti miško keliukais, vėliau pagrindiniu automobilių keliu iki pat Latvijos sienos. Keista, kad nesutvarko. Bet gal ir nėra tikslo - nieko ten nepamatysi prie sienos?
Komentuoti:
-
Ant dviračio iš Palangos į Klaipėdą – ir istorinė pažintinė kelionė
2012 07 30
http://www.palangostiltas.lt/ant+dvi...,7,2,2725.html
Komentuoti:
-
Turbūt tik žiloj senatvėj, kai jau sanariai nebeleis važinėt dviračiu, galėsim pasidžiaugt normaliais takais, nes dabartiniai idiotai nesupranta kaip tą daryt reikia.
Komentuoti:
-
o pirmoj nuotraukuj dar ir stulpas viduri dviraciu tako... kaip tycia daro nesamones...
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai dabar koks diedas su bulka išlindęs iš savo duobėto kiemo ir nukalęs pagrindiniu keliu važiuojantį dviratininką bus teisus? Ant laužo tokius projektuotojus ir kvailus biurokratus. Aišku spalva dar ne viskas, bet tada tako išskyrimas netenka prasmės raudona spalva, spalvų žaismas. Reikia paskelbti moratoriumą dviračių takų tiesimui kol nebus patvirtintos normalios tiesimo taisyklės ar reglamentas. Dabar tie takai dažniausiai tik imitacija, ir kiršina žmones.
Komentuoti:
-
Klaipėdos gatvė Kretingoje.
Tai dabar koks diedas su bulka išlindęs iš savo duobėto kiemo ir nukalęs pagrindiniu keliu važiuojantį dviratininką bus teisus? Ant laužo tokius projektuotojus ir kvailus biurokratus. Aišku spalva dar ne viskas, bet tada tako išskyrimas netenka prasmės raudona spalva, spalvų žaismas. Reikia paskelbti moratoriumą dviračių takų tiesimui kol nebus patvirtintos normalios tiesimo taisyklės ar reglamentas. Dabar tie takai dažniausiai tik imitacija, ir kiršina žmones.
Komentuoti:
-
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTeko juo kažkur prieš porą metų važiuot. Nepasakyčiau kad tas takas yra super, - geriausiu atveju vidutinis. Gal per tuos pora metų jį sutvarkė, nors abejoju.
Komentuoti:
-
Parašė Mr. Vilnius Rodyti pranešimąAš važiavau Palūšės dviračių taku gal kelis kartus, tai galiu pasakyti - super. Tikras malonumas juo važiuoti.
Komentuoti:
-
Aš važiavau Palūšės dviračių taku gal kelis kartus, tai galiu pasakyti - super. Tikras malonumas juo važiuoti.
Komentuoti:
-
Kačerginėje "Projekto įgyvendinimo metu planuojama įrengti ... kietos dangos dviračių taką V. Mykolaičio-Putino gatvės dalyje, rekonstruoti pėsčiųjų ir dviračių takus J. Biliūno, J. Zikaro ir J. Janonio gatvių atkarpose, atlikti pakrantės tvarkymo darbus.
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/miestas...#ixzz1rvL5jLdo
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTen laiptai už perėjos ?
Aišku genialus sprendimas, nieko nepridursi. Įrengti laiptus ir pastatyti kelio ženklą draudžiantį taku eiti pėstiesiems - matyt projektuotojui ir savivaldybės klerkams pasirodė patogu važiuoti laiptais.
Suoliukų statymas irgi vertas kokios premijos už kūrybingumą. Be galo turėtu būti smagu sėdėti ir laukti kol kas nors pervažiuos per kojas. Juk tų neaiškios paskirties trinkelių, dėl dar neaiškesnės priežasties, nebuvo įmanoma pakloti toje pusėje, kur numatyta pastatyti tuos suoliukus.
Šiaip viskas tikrai atrodo apgailėtinai. Aišku juk svarbu panaudoti ES pinigus statant taką pėstiesiems, bet prisidengiant sąvoka "dviračių takas".
is www.marsrutai-kaune.lt : Nuo Kauno pilies iki Lampėdžių gyvenvietės važiuosite dviračių taku, vėliau teks išbandyti miško ir lauko keliukus, žvyrkelį, taip pat trumpą asfaltuoto intensyvaus kelio atkarpą.
va taippas mus isivazduojami patogus marsrutai dviratininkams.Kam daryt tokias schemas su takais, jei intensyviu keliugalima rasti visur. Tiesiog uztektu suzymet lankytinas vietas, o nusigaut iki ju vistiek per bruzgynus ar gatves reikia.Paskutinis taisė Aidzius; 2012.03.22, 07:36.
Komentuoti:
-
Parašė trilobitas Rodyti pranešimą12.
Atvaizdas
Aišku genialus sprendimas, nieko nepridursi. Įrengti laiptus ir pastatyti kelio ženklą draudžiantį taku eiti pėstiesiems - matyt projektuotojui ir savivaldybės klerkams pasirodė patogu važiuoti laiptais.
Parašė trilobitas Rodyti pranešimą21.
Atvaizdas
Šiaip viskas tikrai atrodo apgailėtinai. Aišku juk svarbu panaudoti ES pinigus statant taką pėstiesiems, bet prisidengiant sąvoka "dviračių takas".
Komentuoti:
Komentuoti: