Na, einant nuo Baltojo tilto iki Europos tai kelionės laikas tikrai išaugo ir pasidarė nepatogiau. Dabar reikia kirsti kartais net ir 3 šviesoforus norint patekti nuo VCUP iki savivaldybės. Manau, kad kai bus praėjimas padarytas po Artery, tai bus labai gerai.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei neklystu, tai Artery projekto dalis.Parašė John Rodyti pranešimąKas vyksta su Konstitucijos pr. požemine perėja. Kaip suprantu, ji dabar neveikia. Nelabai kas jos ir pasigedo
 
  
 
 ---
 Ok, turbūt taip ir bus, https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ja-56-1975892:
 
 Nuo gruodžio 12 d. pusę metų truksiančiai rekonstrukcijai uždaroma požeminė pėsčiųjų perėja Konstitucijos prospekte (ties stotelėmis „Europos aikštė“).
 ...
 Požeminė pėsčiųjų perėja bus rekonstruota statomo verslo centro „Artery“ vystytojų lėšomis.Paskutinis taisė Riedutis; 2023.03.18, 14:35.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ta prasme anksčiau buvo patogu eiti viršun nuo Baltojo tilto, tada vėl laiptais žemyn į tą perėją, ir tada vėl laiptais aukštyn kitoje pusėje. Skamba kaip legit patogumasParašė Creatium Rodyti pranešimąNa, einant nuo Baltojo tilto iki Europos tai kelionės laikas tikrai išaugo ir pasidarė nepatogiau. Dabar reikia kirsti kartais net ir 3 šviesoforus norint patekti nuo VCUP iki savivaldybės. Manau, kad kai bus praėjimas padarytas po Artery, tai bus labai gerai.  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laba diena. Šitai žinojome dar prieš kokius 5 metus, kai buvo paskelbtas Artery projektasParašė Riedutis Rodyti pranešimą
 Jei neklystu, tai Artery projekto dalis.
 
 ---
 Ok, turbūt taip ir bus, https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ja-56-1975892:  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O, nuostabu - originaliai perskaičiau kaip klausimąParašė John Rodyti pranešimą
 Laba diena. Šitai žinojome dar prieš kokius 5 metus, kai buvo paskelbtas Artery projektas 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne, klaustuko ten nebuvo. Labiau nusistebėjimas, nes net nepastebėjau, kad ta perėja neveikia, nors pro ten einu/važiuoju ir Konstitucijos pr. kertu gana dažnai.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
 O, nuostabu - originaliai perskaičiau kaip klausimą
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Patogumas patogumui nelygus. Buvo greičiau ir 100% prognozuojamiau. Dabar blogiau yra taršos, oro kokybės, laiko ir atstumo atžvilgiais. Dabar, kai padarys praėjimą praktiškai be laiptų vienoje pusėje, tai bus ženkliai patogiau negu eit pro sankryžas. Per sankryžas eit smagiau, nes gali pažiūrėt į vykstančias statybas ir žaliuojančius krūmus ir medžius. Bet tik tiek.Parašė John Rodyti pranešimą
 Ta prasme anksčiau buvo patogu eiti viršun nuo Baltojo tilto, tada vėl laiptais žemyn į tą perėją, ir tada vėl laiptais aukštyn kitoje pusėje. Skamba kaip legit patogumas 
 
 Su dviračiu ar paspirtuku aišku kitaip. Bet ten tada yra kita problema, kad iki VCUP su dviračiu patogiai pakilti nelabai yra kaip.
 
 Asmeninė nuomonė, ne politinė ne reklama.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabar kai padarys, žinoma bus patogiau, nei buvo. Buvo visiškai blogai, dabar visiškai blogai bus tik vienoje pusėje. Tai sutinku, kad tai bus pagerėjimas. Aš tik bandau suprasti, kokiu būdu buvo "patogiau" iki tol, kai einant nuo Baltojo tilto reikėjo lipti laiptais aukštyn, tada laiptais žemyn ir tada vėl laiptais aukštyn. Gal nebent darant kokį interval cardio?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Patogumas patogumui nelygus. Buvo greičiau ir 100% prognozuojamiau. Dabar blogiau yra taršos, oro kokybės, laiko ir atstumo atžvilgiais. Dabar, kai padarys praėjimą praktiškai be laiptų vienoje pusėje, tai bus ženkliai patogiau negu eit pro sankryžas. Per sankryžas eit smagiau, nes gali pažiūrėt į vykstančias statybas ir žaliuojančius krūmus ir medžius. Bet tik tiek.
 
 Su dviračiu ar paspirtuku aišku kitaip. Bet ten tada yra kita problema, kad iki VCUP su dviračiu patogiai pakilti nelabai yra kaip.
 
 Asmeninė nuomonė, ne politinė ne reklama.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Arba laiptai, arba +300m lankstas. Nebent esi su ramentais arba ant vežimėlio, kitais atvejais visada yra greičiau per požeminę perėją.Parašė John Rodyti pranešimą
 Dabar kai padarys, žinoma bus patogiau, nei buvo. Buvo visiškai blogai, dabar visiškai blogai bus tik vienoje pusėje. Tai sutinku, kad tai bus pagerėjimas. Aš tik bandau suprasti, kokiu būdu buvo "patogiau" iki tol, kai einant nuo Baltojo tilto reikėjo lipti laiptais aukštyn, tada laiptais žemyn ir tada vėl laiptais aukštyn. Gal nebent darant kokį interval cardio?
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man patinka tavo attitude "nebent esi su ramentais". Nėr ko jiems ten vaikščiot, ane?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
 Arba laiptai, arba +300m lankstas. Nebent esi su ramentais arba ant vežimėlio, kitais atvejais visada yra greičiau per požeminę perėją.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aišku, kad yra ko, ir infrastrūktura turi būti pritaikyti visiems. Bet dabar dramatizuoji situaciją, lyg 90% populiacijos vaikšto su ramentais ir dėl to visiems yra nepatogu.Parašė John Rodyti pranešimą
 Man patinka tavo attitude "nebent esi su ramentais". Nėr ko jiems ten vaikščiot, ane?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei savibaldybė nebūtų Arterijos statytojų atleidę nuo Balto tilto - Konstitucijos jungties ststybų, nebūtų problemų su tuo pakilimuParašė Creatium Rodyti pranešimą
 Patogumas patogumui nelygus. Buvo greičiau ir 100% prognozuojamiau. Dabar blogiau yra taršos, oro kokybės, laiko ir atstumo atžvilgiais. Dabar, kai padarys praėjimą praktiškai be laiptų vienoje pusėje, tai bus ženkliai patogiau negu eit pro sankryžas. Per sankryžas eit smagiau, nes gali pažiūrėt į vykstančias statybas ir žaliuojančius krūmus ir medžius. Bet tik tiek.
 
 Su dviračiu ar paspirtuku aišku kitaip. Bet ten tada yra kita problema, kad iki VCUP su dviračiu patogiai pakilti nelabai yra kaip.
 
 Asmeninė nuomonė, ne politinė ne reklama. 
 
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip suprasti nebūtų atleidę? Patekimas į požeminę perėją nuo Baltojo tilto juk bus tiesiai į tunelį be jokių pakilimų? Ar kažką praleidau?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Jei savibaldybė nebūtų Arterijos statytojų atleidę nuo Balto tilto - Konstitucijos jungties ststybų, nebūtų problemų su tuo pakilimu 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Buvo planas padaryti viaduką nuo Baltojo tilto iki viršaus. Su vystytojų parašais. Bet VMS nusprendė, kad tam nėra poreikio ir nebeprašys vykdyti šito pažado…Parašė John Rodyti pranešimą
 Kaip suprasti nebūtų atleidę? Patekimas į požeminę perėją nuo Baltojo tilto juk bus tiesiai į tunelį be jokių pakilimų? Ar kažką praleidau?
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Buvo patogu ta prasme kad nebuvo šviesaforų.Parašė John Rodyti pranešimą
 Ta prasme anksčiau buvo patogu eiti viršun nuo Baltojo tilto, tada vėl laiptais žemyn į tą perėją, ir tada vėl laiptais aukštyn kitoje pusėje. Skamba kaip legit patogumas 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Veikia. Nors tamsiu paros metu ten visvien nelabai jaukiai viskas atrodo.Parašė abruo Rodyti pranešimąAr apšvietimas joje veikia? Nerealiai džiaugiuosi, kad atgaivino šitą perėją, nes anksčiau buvo beveik neįmanoma naudotis
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prieš 2 m. pradėjo aptvarkymus: #1850 ir #1854Parašė John Rodyti pranešimąNežinau, ar forume buvo kada nors talpinta foto ir ar apskritai visi šitą perėją žino.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Panoramos perėja. Realybėje tamsiau, telefonas padarė šviesiau, nei iš tikrųjų.
 
 
 
 Vyksta remonto darbai, taiso kažkokį atsitikimą, dėl kurio pradėjo pratekėti vanduo į perėją
 
 
 
 Taip atrodo kitoj gatvės pusėj:
 
 
 
 Ta didelė parkingo reklama už baisaus įėjimo į urvą tiesiog rėkia: NUPIRK MAŠINĄ, LOPE. Kitą kartą važiuosi į nemokamą parkingą, o ne lįsi į šitą apmyžtą požemį.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2023.05.04, 15:15.
 - 17 patinka
 Comment







Comment