Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nice. Tik pusmetį pavėlavo ši kartą.
    Tai negi pusmetis jau toks didelis laikotarpis, svarbu, kad Jonas galės ramiau miegoti.
    Į kokį klausimą dabar užsitrumpinsi?
    Tave stebi Šimašius, nori pelnyti tavo balsą rinkimuose.
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Požeminėse Vilniaus perėjose veikia 8 atnaujinti liftai

      https://vilnius.lt/lt/2018/09/25/poz...ujinti-liftai/



      John
      200 000 Eur per metus...
      Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.09.25, 21:47.

      Comment


        Smagu. Pastatomos perėjos, kurios yra nereikalingos ir kenkia miesto accessibility. Tada aišku reikia ir liftų, kuriems, reikia papildomai pinigų. Ar nebūtų efektyviau savivaldybės pinigus tiesiog išpilti į Nerį?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Smagu. Pastatomos perėjos, kurios yra nereikalingos ir kenkia miesto accessibility. Tada aišku reikia ir liftų, kuriems, reikia papildomai pinigų. Ar nebūtų efektyviau savivaldybės pinigus tiesiog išpilti į Nerį?
          Kol Panoramos ir Europos nebuvo situ liftu ten nereikejo, galetu jie juos priziureti is savo lesu. Bet jei butu toks reikalavimas, prie Panoramos tikrai butu zmogiska antzemine pereja

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

            Kol Panoramos ir Europos nebuvo situ liftu ten nereikejo, galetu jie juos priziureti is savo lesu. Bet jei butu toks reikalavimas, prie Panoramos tikrai butu zmogiska antzemine pereja
            Pradėti reiktų nuo to, kad toje vietoje požeminės perėjos išvis yra nereikalingos. Ten turėtų būti normali antžeminė perėja, Ypač turint omeny, kad ten ir taip yra paprasta vieno lygio šviesoforinė sankryža. Tik dėl kažkokių neaiškių priežasčių buvo nuspręsta iš jos eliminuoti pėsčiuosius ir padaryti barjerą patogiam gatvės kirtimui pėstiesiems ir dviratininkams (ne visi drįsta kirsti sankryžą tiesiog gatve). Idiotiškas sprendimas, kuris, yra paminklas Vilniaus urban planavimo durnumui ir absurdiškumui. Blogiausia yra tai, kad už tokius absurdus turime dar ir susimokėti.
            Paskutinis taisė John; 2018.09.25, 22:14.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Požeminėse Vilniaus perėjose veikia 8 atnaujinti liftai
              https://vilnius.lt/lt/2018/09/25/poz...ujinti-liftai/
              Panašu, kad dabar liftai ilgiau veiks:
              Norint užtikrinti gyventojų saugumą visose perėjose sumontuota 12 vaizdo stebėjimo kamerų. Vaizdo stebėjimo kameros sumontuotos ir liftų viduje. Visos kameros integruotos į konkursą laimėjusios bendrovės ,,Baltijos liftai“ apsaugos sistemą. Minėta bendrovė rūpinsis visų keltuvų, esančių požeminėse perėjose, remontu ir priežiūra trejus metus.

              Comment


                /\ Aha. Matyt dėl to ir užtruko, nes vyko konkursas.

                Comment


                  Berods 2016 m. vyko Saltoniškių g. remontas. Buvo įrengti dviračių takai, pėsčiųjų takai ir iškilioji sankryža ties Pieninės g. Šalia vykdant statybas buvo atliekami ir inžinerinių tinklų darbai. Atstatė asfaltą. Sankryža važiuojant nuo Ukmergės g. tapo neiškili

                  Situacija po:

                  Situacija prieš: nuotrauka forumo dalyvio SPX:

                  Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2018.10.03, 09:45.

                  Comment


                    Rodo abi.

                    Jau šiaip nebe pirmas atvejis, kai po remonto dingsta iškilumas.

                    Comment


                      Ar čia sąmoningas pasirinkimas, ar kažkuriame projektavimo / darbų vykdymo etape praleista?

                      Comment


                        Geras klausimas. Netoli namų prie mokyklos buvo guminė saugumo salelė, o po ištisinio gatvės perasfaltavimo salelė jau nebesugrįžo, nors gatvės niekas nesiaurino ir kalnelio neįrengė. Abejoju, kad buvo koks nurodymas naikinti. Veikiausiai tiesiog neįtrauktas į sąmatą darbas.

                        Comment


                          Kam tas pasikartojantis stulpas su perejos zenklu per pati viduri..

                          Comment


                            Jie pradeda jau uzknist su tom zaliom pereju lentelem. Nors rengiamam darnaus judumo plane rasoma kad reikia stengtis neirengineti perdaug ryskiu zenklu, bet parasyta taip aptakiai, kad to aisku niekas nesilaikys.
                            Karoliniskese Sietyno g sankryzoje prie garazu nupaise perejas ir pastate zenklus tais zaliais apvadais. Matau juos pro langa uz 300m - jie kontrastuoja su viskuo aplink. Prie perejos neeina net saligatvio, jau nekalbant apie per diena ten einancius gal 5 pesciuosius. Padarysiu nuotrauka siandien, reik nepamirst..

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              Kam tas pasikartojantis stulpas su perejos zenklu per pati viduri..
                              Pagal reglamentus ženklais pažymėtos perėjos ribos. Zonoje už ženklo yra dviračių pervaža, kuri šiaip negali patekti į pirmumą turinčios perėjos ribas, nes dviračiam jokio pirmumo nėra.

                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              Jie pradeda jau uzknist su tom zaliom pereju lentelem. Nors rengiamam darnaus judumo plane rasoma kad reikia stengtis neirengineti perdaug ryskiu zenklu, bet parasyta taip aptakiai, kad to aisku niekas nesilaikys.
                              Karoliniskese Sietyno g sankryzoje prie garazu nupaise perejas ir pastate zenklus tais zaliais apvadais. Matau juos pro langa uz 300m - jie kontrastuoja su viskuo aplink. Prie perejos neeina net saligatvio, jau nekalbant apie per diena ten einancius gal 5 pesciuosius. Padarysiu nuotrauka siandien, reik nepamirst..
                              Ir kas keisčiausia, kad tokius ryškius deda ne pagrindinėse, intensyvesnio eismo gatvėse, o visokiose D kategorijos gatvėlėse arba kai būna perėja įrengta nuovažoje iš pagrindinės gatvės. Nors ten jokios prasmės iš tokių ženklų, nes jie pakankamai prastai matosi, o ir šiaip išsukant reikia praleisti. Pas mus su ženklinimo suvokimu nemažos problemos. Jeigu sienamiestyje stato plytą arba "Duoti kelią", tai būtinai uždes 0 kategorijos patį mažiausią įmanomą ženklą, bet pilnai visokių parkavimą žyminčių ar kt. mažai saugumui reikšmingų ženklų, kurie yra dideli.

                              Comment


                                Štai jum ir paaiškinimas iš Čeliabinsko Urbanisto:
                                https://www.facebook.com/20891506297...4837966045498/

                                Kadangi pas mus infrastruktūros tvarkymas toks pat rusiškas, manau tinka ir čia. Biudžeto įsisavinimas ir darbo imitavimas.

                                Comment


                                  Tie geltoni skydai gal ir nėra didelė blogybė. Problema, kad juos įrengiant neįvertinama kaip pasikeis bendra gatvės estetika. Yra daugybė vietų, kur jie labai nesižiūri, bet kai kur jie tiesiog netrukdo. Kaune dabar dauguma perėjų turi geltonus skydus, tai negaliu pasakyti ar labai pablogėjo vaizdas, gal kaip tokiam pilkam miestui kaip Kaunas jie tą vaizdą net pagyvina

                                  Geltonus skydus kaip tokius teko pastebėti (gyvai ar per Street View): Latvija, Rumunija, Baltarusija, Rusija, Lenkija, Nyderlandai (2009 m. StreetView foto, vėliau padarė nežymėtą perėją).
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2018.11.15, 17:39.

                                  Comment


                                    Parašė AudriusV
                                    Kažkada paklausiau
                                    Čia atsakymas iš LAKD, kurie prižiūri ne miestus. Mažesnėse gyvenvietėse esančiose ant magistralinų ar krašto kelių tokie skydai iš tiesų efektyvūs. Kai važiuoji užmiesčiu ir įvažiuoji į gyvenvietė, kur yra viena ar dvi perėjos ir jos pažymėtos ryškiai, tai labai padeda jas pastebėti.
                                    Tačiau mieste važiuojant D kategorijos gatve ir kas kelis šimtus metrų matant išvien ryškių ženklų mišką, tai tik nukreipia dėmesį, nes perėjos turėtų būti išskirtos ryškiu kryptiniu apšvietimu, bei kokybišku teisingai įrengtu horizontaliu ženklinimu, kad aiškiau matytum pėstyjį, o ne patį ženklą, kuris daug ką užstoja.

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Tie geltoni skydai gal ir nėra didelė blogybė. Problema, kad juos įrengiant neįvertinama kaip pasikeis bendra gatvės estetika. Yra daugybė vietų, kur jie labai nesižiūri, bet kai kur jie tiesiog netrukdo. Kaune dabar dauguma perėjų turi geltonus skydus, tai negaliu pasakyti ar labai pablogėjo vaizdas, gal kaip tokiam pilkam miestui kaip Kaunas jie tą vaizdą net pagyvina

                                      Geltonus skydus kaip tokius teko pastebėti (gyvai ar per Street View): Latvija, Rumunija, Baltarusija, Rusija, Lenkija, Nyderlandai (2009 m. StreetView foto, vėliau padarė nežymėtą perėją).
                                      Na jau estetika yra paskutinėje vietoje, kai kalbama apie eismo saugumą. Jei įrengiant geltoną skydą pagerinamas perėjos matomumas, estetinis kriterijus būtų nesąmonė.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                        Na jau estetika yra paskutinėje vietoje, kai kalbama apie eismo saugumą. Jei įrengiant geltoną skydą pagerinamas perėjos matomumas, estetinis kriterijus būtų nesąmonė.
                                        Perėjos matomumą apskritai geriausiai pagerina saugumo salelė. Kai perėja su salele, tai jos nepastebėti praktiškai neįmanoma ir tam nereikia jokių ryškių skydų. Gal būtų galima suprasti kai tie skydai žymi perėjas be salelių, bet kai visos salelės prismaigstomos belenkokio dydžio skydų, kurie tiesiog "paskandiną" juodai apsirengusį pėstyjį ryškiame šių skydų žibėjime.

                                        Neturiu aktualios nuotraukos, bet štai nuoroda į Street View, kuriame matosi įvažiavimas į biurų pastato stovėjimo aikštelę Tuskulėnų g.
                                        https://www.google.lt/maps/@54.70138...7i13312!8i6656
                                        Tai dabar per šį siaurą įvažiavimą pažymėta perėja ir iš visų pusių prismaigstyta perėjos ženklų ir ne bet kokių, o su ryškiaspalviais skydais. KURIŲ GALŲ? Ten išvis važiuoji lėtai, tai galima apsieiti be perėjos, nes čia juk pravažiavimas į aikštelę, bet tokiame dar ir ryškiaspalviai skydai....

                                        Comment


                                          Tose neseniai rengtose ir tyliai kažkur padėtose šaligatvių ir perėjų įrengimo taisyklėse (ar kaip jos tiksliai vadinasi) pati savivaldybė buvo įrašiusi, kad geltoni skydai turi būti įrengiami tik pavojingiausiose perėjose. Kai tokie ženklai įrengiami ant kiekvieno kampo, smegenys pripranta ir jie nebeatlieka pagrindinės funkcijos. O jeigu važiuoji susikoncentravęs tik po nosim ar stulpas medžio šakose, kaip dažnai būna, tai greičiausiai apskritai jokio ženklo nepastebėsi.

                                          Dar mane žiauriai nervuoja visokios girliandos ir stroboskopai - toks įspūdis, kad nėra jokio standarto ir jokių taisyklių, o kabintojai konkuruoja, kieno gražiau blyksės. Perėją pastebi, bet kartu ir apžlibina, lyg naktį būtų maža trikdančių šviesos šaltinių. Kaip kažkas jau minėjo, daug svarbiau, kad pati perėja būtų apšviesta. O jeigu norima išskirti - gerai veikia skirtingo šiltumo spalva (šaltas apšvietimas, ten kur senesni šilti gatvės žibintai ir šiltas, kur gatvės žibintai šalti).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X