Parašė evvt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Šiais metais Vilniaus miesto savivaldybė buvo paskelbus konkursą tokioms perėjoms, tai jau buvo įtraukti ir latakų bei šulinių įrengimo darbai. Nors pagal formuluotes buvo galima suprasti, kad jų visvien nesiruošia įrenginėti, nes sunkiai sekėsi suformuluoti aiškią užduotį. Tai čia kaip ir dar pirmoji apsimiegojusi pabudimo stadija dar tik.
-
Konkretus atsilupeliai su tom pozeminem perejom... jeigu nenori stabdyti eismo, reikia daryti ANTzemines perejas, o ne pozemines... tuo labiau reljefas leidzia beveik graziai suprojektuot. Visos pozemines perejos laikui begant patampa atrodancios kaip po apokalypses, ypac jei ne prie pat prekybos centru: apmyzti kampai ir apterliotos graficiais sienos.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Comment
-
- 2 patinka
Comment
-
O šitas šviesoforas labai stabdė eismą, kėlė kamščius ir buvo probleminis? Nes man atrodo, kad jį panaikinus kelionė automobiliu sutrumpės kokia 1 minute.Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Nežinau, bet man atrodo, kad kol kas tai vienintelė požeminė, kurios pagal srautus reikia Vilniuje. Ir šiaip nemažas pliusas, kad Laisvės pr. nuo Spaudos rūmų iki Oslo g. neliks šviesoforų.
-
Ir šalia gyvenantiems nebereikės klausytis pagazavimų nuo šviesoforo. Ir uostyti stabdžių dulkių bei išmetamųjų dujų nuo sąnaudų 20ltr/100 km pagreitėjant.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O šitas šviesoforas labai stabdė eismą, kėlė kamščius ir buvo probleminis? Nes man atrodo, kad jį panaikinus kelionė automobiliu sutrumpės kokia 1 minute.
Comment
-
Piko metu tai stabdis ne tik vairuotojams, bet ir pėstiesiems. Taip, savaitgaliais čia laisviau, bet savaitgaliais visose Vilniaus gatvėse laisviauParašė Creatium Rodyti pranešimą
O šitas šviesoforas labai stabdė eismą, kėlė kamščius ir buvo probleminis? Nes man atrodo, kad jį panaikinus kelionė automobiliu sutrumpės kokia 1 minute.
O ir ne kažkoks labai jau brangus projektas infrastruktūros pagerinimui, kad būtų pagrindas verkšlenti
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Kiek žinau, taip. Tikrai ne viena auka ten buvo. Nors po VA atidarymo eismo intensyvumas krito.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O šitas šviesoforas labai stabdė eismą, kėlė kamščius ir buvo probleminis? Nes man atrodo, kad jį panaikinus kelionė automobiliu sutrumpės kokia 1 minute.
Comment
-
Kiek as zinau, tai ne. Gyvenu salia ir visiskai jokiu problemu sita pereja nekele. Gal buvo kazkada viena tragiska avarija, bet kur ju nebuvo. Nei tai juodoji deme, nei ka. Buvo visa atskira diskusija kitoje temoje del sios pozemines perejos. Visiskas Š. Tai buvo vienintele pereja be laiptu nuo Pilaites prospekto iki Litexpo. Dabar visiems invalidams amen.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kiek žinau, taip. Tikrai ne viena auka ten buvo. Nors po VA atidarymo eismo intensyvumas krito.
Comment
-
Tai gal taip ir buvo: suprojektavo, po to apsižiūrėjo, kad be konkurso pirkti negalima, tai paskelbė konkursą, ir laimėjo "unikalus" pasiūlymas. Nu čia šiaip pafantazuoju apie bananų respublikos vsiozakonnizmą.Parašė SPX Rodyti pranešimą
Bet gi buvo kalbos, kad projektas jau seniai yra, taip pat neva ir laimėtojas išrinktas? Turbūt skelbė naują konkursą?
Comment
-
Ar invalidai norėdami prie Litekspo pereiti gatvę atkakdavo iki šios perėjos?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Kiek as zinau, tai ne. Gyvenu salia
Tai buvo vienintele pereja be laiptu nuo Pilaites prospekto iki Litexpo. Dabar visiems invalidams amen.
PS
Kam sakyti, kad nėra "juodoji dėmė", jei yra? Nr 15.
Šaltinis Kelių ir transporto tyrimo institutas
http://www.ktti.lt/wp-content/upload...lotinis-pr.pdf
- 2 patinka
Comment
-
Geras pavyzdys, rodantis jog šio forumo dalyviams reiktų kritiškai vertinti savo asmenines patirtis - "aš nemačiau" dažnu atveju nėra argumentas ginčyti (tam tiesiog reikia daugiau informacijos) savivaldybės ar kitų specialistų priimtus sprendimus.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Ar invalidai norėdami prie Litekspo pereiti gatvę atkakdavo iki šios perėjos?
PS
Kam sakyti, kad nėra "juodoji dėmė", jei yra? Nr 15.
Šaltinis Kelių ir transporto tyrimo institutas
http://www.ktti.lt/wp-content/upload...lotinis-pr.pdf
Comment
-
1. 2014 metais dar nebuvo Aplinkkelio.
2. Is ju informacijos taip ir nesupratau pagal ka jie skaiciuoja avaringuma. Neparasyta ar tai ivykiu kiekis, kokiu ivykiu ir pan. Toks pat taskas yra uz 100m per lygiagreciai einancia Asanaviciutes g, bet ten juk niekas perejos nekeis.
3. Tai tegu padaro tas pozemines perejas po Ukmerges g. jei tokia mada, ko ten nedaro? (angry)
4. Vel gi duodama pirmenybe masinoms, o zmones kaip gyvulius varineja tai i virsu tai i apacia. Na bet cia kita tema.
- 1 patinka
Comment
-
Pvz Narbuto pereja nepazymeta kaip deme. O viaduka statys, reiskia poreikis yra. Nebus taip kad butent 2014 metais kazkas kazka partrenke ir sita pereja patapo vieneriu metu statistikoj avarine?Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Geras pavyzdys, rodantis jog šio forumo dalyviams reiktų kritiškai vertinti savo asmenines patirtis - "aš nemačiau" dažnu atveju nėra argumentas ginčyti (tam tiesiog reikia daugiau informacijos) savivaldybės ar kitų specialistų priimtus sprendimus.
Comment
-
O kaip dėl požeminių perėjų ties PC Panorama, PC Europa?Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Nežinau, bet man atrodo, kad kol kas tai vienintelė požeminė, kurios pagal srautus reikia Vilniuje.
Negi jos nėra intensyvesnės? O šiaip pritariu, tai bus viena labiausiai naudojamų požeminių perėjų Vilniuje... 
Juodoji dėmė – tokia vieta, kurioje 500 metrų kelio ruože per ketverius metus įvyko ne mažiau kaip 4 įskaitiniai eismo įvykiai (įskaitinis eismo įvykis yra toks, per kurį žūsta ar sužalojami žmonės).Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą2. Is ju informacijos taip ir nesupratau pagal ka jie skaiciuoja avaringuma. Neparasyta ar tai ivykiu kiekis, kokiu ivykiu ir pan. Toks pat taskas yra uz 100m per lygiagreciai einancia Asanaviciutes g, bet ten juk niekas perejos nekeis.
Kurios pėsčiųjų perėjos Ukmergės g. yra taip intensyviai naudojamos pėsčiųjų?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą3. Tai tegu padaro tas pozemines perejas po Ukmerges g. jei tokia mada, ko ten nedaro? (angry)
Gyvuliai žmonės, Narbuto g., teks eiti per viršų, per viaduką..Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą4. Vel gi duodama pirmenybe masinoms, o zmones kaip gyvulius varineja tai i virsu tai i apacia. Na bet cia kita tema.
Comment
-
Pasidarė smalsu, kodėl Vilniuje taip mėgstamos požeminės perėjos ir taip nemėgstami virš gatvių esantys pėsčiųjų tiltai/viadukai/perėjos? Visos Vilniuje esančios požeminės perėjos yra tiesiog baisios: tamsios, šlykščios, dvokia myžalais ir šiaip nemalonios vietos. Ar yra kokia objektyvi priežastis, kodėl statomos ne viršžeminės, o požeminės perėjos?
Comment
-
Požeminėse nemaišytų kameros. Atsipirktų momentaliai (žinoma ne lietuvišku būdu perkant).Parašė John Rodyti pranešimąPasidarė smalsu, kodėl Vilniuje taip mėgstamos požeminės perėjos ir taip nemėgstami virš gatvių esantys pėsčiųjų tiltai/viadukai/perėjos? Visos Vilniuje esančios požeminės perėjos yra tiesiog baisios: tamsios, šlykščios, dvokia myžalais ir šiaip nemalonios vietos. Ar yra kokia objektyvi priežastis, kodėl statomos ne viršžeminės, o požeminės perėjos?
Comment
-
Galimai lemia tai, kad reikėtų daugiau žemės. Ten kur palanku būna ir viadukas (esantis Laisvės pr. tarp koralų lazdynų, planuojamas Narbuto).Parašė John Rodyti pranešimąPasidarė smalsu, kodėl Vilniuje taip mėgstamos požeminės perėjos ir taip nemėgstami virš gatvių esantys pėsčiųjų tiltai/viadukai/perėjos? Visos Vilniuje esančios požeminės perėjos yra tiesiog baisios: tamsios, šlykščios, dvokia myžalais ir šiaip nemalonios vietos. Ar yra kokia objektyvi priežastis, kodėl statomos ne viršžeminės, o požeminės perėjos?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment







Comment