Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ten, kur vienintelis pėsčiųjų šviesoforas Laisvės pr. Karoliniškėse. Seniai laikas.

    Comment


      O apie kurią čia aptverta teritorija kalbama ir 7 aukštų pastatą? Ten kur dabar automobilių aikštelė, ar kitoj gatvės pusei kur LIDL lyg ir stato?

      Comment


        Aha aš irgi nesupratau apie kurią vietą vis dėl to yra kalbama. Nes kitoje gatvės pusėje, kur aptverta teritorija, tai ten lyg LIDL turėjo būt.

        Comment


          Kažkada mačiau zuokulos pristatytuose planuose ten lyg ir buvo norima pėsčiųjų viaduką įrengti? Matyt, apsigalvojo. Gal ir gerai – mažesnė vizualinė tarša, o ir lipti mažiau reikia.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą
            Kažkada mačiau zuokulos pristatytuose planuose ten lyg ir buvo norima pėsčiųjų viaduką įrengti? Matyt, apsigalvojo. Gal ir gerai – mažesnė vizualinė tarša, o ir lipti mažiau reikia.
            Vis dėlto, viadukas turi daugiau privalumų: 1. nebaisu naktį per jį lipti, kitaip nei požemine perėja, kurioje visi žibintai greitai sudaužomi. 2. ant viaduko nieks neatlikinėja gamtinių reikalų, nes gerai matoma vieta, o požeminėje perėjoje kvapai, plius reikia žiūrėti, kad į ką nors neįliptum. 3. drėgna, ypač žinant Vilniaus lietaus kanalizacijas. 4. šiuolaikiniai viadukai architektūriškai visai gerai atrodo. 5. viaduką pigiau pastatyti (dažniausiai).

            Comment


              Na, šioje vietoje viadukas kainuotų brangiau ir tektų įveikti kur kas daugiau pakopų, nei esant požeminei perėjai. Šioje vietoje nėra jokių kalvų - priešingai nei viaduko ties "Vaivorykštės" stotele atveju.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                O apie kurią čia aptverta teritorija kalbama ir 7 aukštų pastatą? Ten kur dabar automobilių aikštelė, ar kitoj gatvės pusei kur LIDL lyg ir stato?
                Būtent apie tą vietą kur visi šneka kad bus LIDL ir šneku. Ten lyg minėjo apie 7 aukštų pastatą, nes kitur nėra vietos daugiau. Nežinau kiek tiesos, bet girdėjau iš Vilniaus Rentinys žmogaus. O jei dėl požeminės pėsčiųjų perėjos, tai ko gero čia ji kainuos daug, nes po skiriamąja juosta eina nuotekų kolektorius, po kuriuo reiks pasikasti.
                http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                Comment


                  Dar galima vieta kur dabar yra saugoma automobilių aikštelė, lyg kažkada buvo vizualizacijų jog ten ketinama ofisais užstatyti, bet su požemine perėja nelabai rišasi.
                  Paskutinis taisė k0fis; 2014.04.15, 12:33.

                  Comment


                    Naikinamos nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos Šeimyniškių gatvėje ir Laisvės prospekte

                    Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad lapkričio 10–12 dienomis Vilniuje bus naikinamos nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos – Šeimyniškių gatvėje (ties pastatu Nr. 40) ir Laisvės prospekte (ties Viršuliškių g. 77).

                    Pėstieji raginami pereiti gatves reguliuojamose pėsčiųjų perėjose – Šeimyniškių gatvėje ties pastatu Nr. 21 (nutolusioje nuo naikinamos perėjos apie 90 metrų) ir Laisvės prospekte – Laisvės prospekto ir Viršuliškių gatvės sankryžoje (nutolusioje nuo naikinamos perėjos apie 170 metrų).

                    Comment


                      Neoficialiais šaltiniais girdėjau, kad pėsčiųjų perėja bus naikinama Žirnių gatvėje ties Tyzenhauzų stotele
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė kek Rodyti pranešimą
                        Naikinamos nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos Šeimyniškių gatvėje ir Laisvės prospekte

                        Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad lapkričio 10–12 dienomis Vilniuje bus naikinamos nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos – Šeimyniškių gatvėje (ties pastatu Nr. 40) ir Laisvės prospekte (ties Viršuliškių g. 77).

                        Pėstieji raginami pereiti gatves reguliuojamose pėsčiųjų perėjose – Šeimyniškių gatvėje ties pastatu Nr. 21 (nutolusioje nuo naikinamos perėjos apie 90 metrų) ir Laisvės prospekte – Laisvės prospekto ir Viršuliškių gatvės sankryžoje (nutolusioje nuo naikinamos perėjos apie 170 metrų).
                        čia:

                        Viaduko statyti čia niekas artimiausiu metu neketina. Visame mieste vis dėlto bus uždarytos kelios pėsčiųjų perėjos: Santariškių gatvėje ties įvažiavimų į 2 namo kiemą, Geležinio Vilko g. ties J.Kazlausko g., Laisvės pr. ties Viršuliškių g. 77, Žirnių ir Tuzenhauzų g. sankryžoje, Šeimyniškių g. šalia 38 namo, S.Batoro g. ties Pūčkorių gatve.
                        Visgi, kai kurias perėjas tiesiog naikinti būtų neteisinga, nes pėstiesiems tai sukels tikrai daug nepatogumų. Pvz: šalia minėtų perėjų Geležinio Vilko, Žirnių bei S. Batoro gatvėse nėra jokių netolimų alternatyvų pereiti gatvę (pvz: viadukų ar šviesoforų). Juolab, S. Batoro bei Žirnių gatvėse šalia minėtų perėjų yra viešojo transporto stotelės, tad galimybė pereiti gatvę turi būti užtikrinta. Visais trim atvejais reikalingi pėsčiųjų viadukai.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          čia:



                          Visgi, kai kurias perėjas tiesiog naikinti būtų neteisinga, nes pėstiesiems tai sukels tikrai daug nepatogumų. Pvz: šalia minėtų perėjų Geležinio Vilko, Žirnių bei S. Batoro gatvėse nėra jokių netolimų alternatyvų pereiti gatvę (pvz: viadukų ar šviesoforų). Juolab, S. Batoro bei Žirnių gatvėse šalia minėtų perėjų yra viešojo transporto stotelės, tad galimybė pereiti gatvę turi būti užtikrinta. Visais trim atvejais reikalingi pėsčiųjų viadukai.
                          Didžioji bėda būtent ir yra tos stotelės. Greito eismo tranzitinėse gatvėse išvis neturi būti stotelių. Apskritai viešojo transporto maršrutai neturėtų būti planuojami taip, kad žmonėms reiktų pereidinėti tokias gatves. Pvz. Žirnių gatvėje tai nesunkiai išsprendžiama ir be jokių viadukų. Dėl Batoro bei Geležinio Vilko manau irgi atsirastų ne itin brangūs sprendimai.

                          Comment


                            Batoro gatvėje toje vietoje yra tiltas per Vilnelę. Prasidedant VT reformai siūliau perkelti Pūčkorių stotelę arčiau tilto (apie 50m) ir įrengti perėją po tiltu. Būtų labai pigus ir paprastas sprendimas.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              čia:



                              Visgi, kai kurias perėjas tiesiog naikinti būtų neteisinga, nes pėstiesiems tai sukels tikrai daug nepatogumų. Pvz: šalia minėtų perėjų Geležinio Vilko, Žirnių bei S. Batoro gatvėse nėra jokių netolimų alternatyvų pereiti gatvę (pvz: viadukų ar šviesoforų). Juolab, S. Batoro bei Žirnių gatvėse šalia minėtų perėjų yra viešojo transporto stotelės, tad galimybė pereiti gatvę turi būti užtikrinta. Visais trim atvejais reikalingi pėsčiųjų viadukai.
                              Perėjas naikinti teisinga ten, kur pagal gatvės kategoriją, eismo intensyvumą ir kt. jų neturi apskritai būti.

                              Reikia atsižvelgti ir į realią situaciją, kad viadukų greitai niekas nepastatys, o kai kuriose vietose viadukų (ar požeminių perėjų) statymas keliems vienetams pėsčiųjų, kurie ten per dieną praeina, būtų pats didžiausias lėšų švaistymas.
                              Geriau jokios perėjos, nei nesaugi perėja. Jeigu perėjos nėra, tai žmonės vis tiek eina ir eis, bet tuomet jie yra n kartų atsargesni, nes visą riziką prisiima sau. Tai yra žymiai saugesnis variantas.

                              Žirnių gatvėje įrengta perėją yra skirta savižudžiams, kuriems būvimas šiame pasaulyje yra nemielas. Pagal eismo sąlygas ten nėra jokios tikimybės, kad pėstieji būtų saugiai praleidžiami. Protingi žmonės turbūt supranta, kad tokiose situacijose perėjų negali ir neturi būti (griežtai).

                              S.Batoro gatvėje netoliese yra tiltas per Vilnelę, po kuriuo įmanoma su ne pačiomis didžiausiomis investicijomis įrengti saugų praėjimą pėstiesiems.

                              Comment


                                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                Neoficialiais šaltiniais girdėjau, kad pėsčiųjų perėja bus naikinama Žirnių gatvėje ties Tyzenhauzų stotele
                                Visai įmanoma. Visgi naujas viadukas į oro uostą visai šalia, o už 500m sankryža. Beje, vasarą buvo atnaujintas kelių žymėjimas Žirnių g., bet būtent šios perėjos juostos ne, nors ženklai su papildomu apšvietimu likę.
                                Paskutinis taisė Resutas; 2014.11.05, 14:23.

                                Comment


                                  Virš merginos mirtimi paženklintos pėsčiųjų perėjos Vilniaus T.Narbuto g. pastatys viaduką

                                  Perėja per keturias eismo juostas T.Narbuto gatvėje, anot Vilniaus mero A.Zuoko, šioje vietoje yra maždaug 30–40 metų, nuo tada, kai buvo pastatyti Karoliniškių ir Justiniškių gyvenamieji rajonai. Vis dėlto dabar rimtai mąstoma ją naikinti ir statyti naują viaduką.

                                  „Šitą perėją mes planuojame naikinti, projektuojamas viadukas, kuris leistų pereiti šią gatvę nekertant jos“, – Žinių radijo laidoje „Atviras pokalbis“ sakė A.Zuokas.

                                  Tiesa, tai kainuos nepigiai – anot mero, viadukui reikia 2–5 mln. Lt. Kiek konkrečiai kainuos šis viadukas, dar nėra žinoma. „Šiuo metu vyksta pasirengimas projektui. Projektuotojai yra pateikę keletą siūlymų, juos nagrinėja eismo ir statinių skyriaus specialistai. Išnagrinėjus gautus pasiūlymas bus rengiamas projektas“, – teigė Gintautas Kazimieras Niaura, Statinių skyriaus vedėjo pavaduotojas.
                                  http://www.15min.lt/naujiena/gazas/s...7-464642?cf=df

                                  Comment


                                    /\ Pats laikas.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Kai panaikins perėją S. Batoro gatvėje, viešojo transporto keleiviams teks išlipti iš autobuso ir eiti iki kitos stotelės, norint pereiti gatvę. Ir eiti jiems teks keliu, nes ten nėra šaligatvių. Taigi vienintelė kol kas alternatyva - naikinti "Pučkorių" stotelę, nes žmonėms vis tiek teks pereiti gatvę tik prie "Pučkorių atodangos" stotelės.

                                      Comment


                                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                        Kai panaikins perėją S. Batoro gatvėje, viešojo transporto keleiviams teks išlipti iš autobuso ir eiti iki kitos stotelės, norint pereiti gatvę. Ir eiti jiems teks keliu, nes ten nėra šaligatvių. Taigi vienintelė kol kas alternatyva - naikinti "Pučkorių" stotelę, nes žmonėms vis tiek teks pereiti gatvę tik prie "Pučkorių atodangos" stotelės.
                                        Tiesa, ir ta stotelė yra palyginus arti "Girininkijos st.", taigi visai nereikalinga...
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Viaduko statyti čia niekas artimiausiu metu neketina. Visame mieste vis dėlto bus uždarytos kelios pėsčiųjų perėjos: Santariškių gatvėje ties įvažiavimų į 2 namo kiemą, Geležinio Vilko g. ties J.Kazlausko g., Laisvės pr. ties Viršuliškių g. 77, Žirnių ir Tuzenhauzų g. sankryžoje, Šeimyniškių g. šalia 38 namo, S.Batoro g. ties Pūčkorių gatve.
                                          Labai geros naujienos dėl perėjų naikinimo. Taip pat džiugu dėl T.Narbuto pėsčiųjų viaduko.

                                          Kur dar labai reikėtų pėsčiųjų viaduko, tai Geležinio Vilko g. ties IKI parduotuve. Man sunkiai suprantama, kaip tokio intensyvumo gatvėje ir kur visai nemažas pėsčiųjų srautas, nebuvo pastatytas viadukas. Tikuosi, kad pastatys... Gal kas žinot ar yra kokių svarstymų jį statyt? Aš buvau pažymėjęs tą vietą Vilniaus probleminių vietų interaktyviam žemėlapyje su siūlymu pastatyt, bet gavau labai greitą atsakymą, kad "kolkas lėšų nenumatyta". Man toks atsakymas pasirodė kaip labiau norėjimas atsikratyt gilinimosi nei bandymas pasiūlymą perduot tiems kas tai spendžia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X