Parašė R.D.
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vietoje to, kad man aiškintumėte tai, kad pastebiu absurdą ten, kur jis neturėtų būti, geriau pradėtumėte nuo savo kiemo, kaip kad aš darau. Pats pradėjau nuo kiemo problemų (auto statymo problemų, šaligatvių, konteinerių), perėjau prie tolimesnio rajono problemų tvarkymo tiek, kiek galiu kaip pilietis, kuris skiria laiko miesto valdžios idiotų negebėjimui elemnetariai tvarkytis. Karts nuo karto parašau pasiūlymus, tačiau kaip pilietis, kuris nėra specialistas miestų inžinerijos ar urbanistikos klausimais. Gal man dar persikvalifikuoti ir nuolat užsiimti nesąmonių stebėjimu.Parašė digital Rodyti pranešimąTai vietoj to, kad verktumėt, rašykite kažkam ir keiskite. Jei reikia keisti taisykles, tai keiskime jas, kokios problemos?
 Gal man dar imti ir rašyti laiškus inžinieriams ir viešosios tvarkos specams aiškinant, kad taip negali būti? Arba rašyti vyr. architektui, kad stovėjimo aikštelė prieš pastatą yra atgyvena ir netinkantis dalykas šiuolaikiniam miestui? Ar man dar inžinieriams aiškinti, kaip turėtų būti padaromos pėsčiųjų perėjos (vienam lygi su šaligatviu, o ne su grioveliu kaip kad pas mus ir po lietaus ar tirpsančio sniego susidaro tokios balos, kad neįmanoma praeiti)? Tai gal tegu ta chebra (miesto savivaldybėje yra pilna visokių specialistų, kelių direkcijoje pilna specialistų) gauna pinigus už nieką, o gyventojai patys ir gatves sutvarkys, ir normas parašys ir parodys kaip daroma šiek tiek pažangesnėse valstybėse negu Lietuva.
 Gal jums, su visa pagarba, reiktų šiek tiek atsipeikėti, nes priminė tuos rusų valdininkus, kurie Varlamovui aiškina: "o ką pats padarei, kad kritikuoji?"...Paskutinis taisė R.D.; 2019.02.17, 01:40.
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bent jau supranta, kad perėjų ženklus reikia daryti su geltonais apvadais, kaip Rusijoje. Nes nu juk iš ko daugiau mokytis kelių eismo saugumo, jei bl*t ne iš Rusijos?Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaip nutinka tada, kai darbus dirba nieko nesuprantantys debilai. Čia yra elementari dizaino problema: perteklinis ženklų ir stulpų kiekis nukreipia dėmesį nuo kitų dalykų, pavyzdžiui, žmonių. Mažesnis taršos lygis reikštų geresnį žmogaus matomumą, kas iš principo turėtų būti top priority. Tas pats, kas įžvelgti vorą džiunglėse ir įžvelgti vorą baltame kambaryje.
 
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Deja deja, jei tik purkštausime šiame forume ir rūpinsimės tik savo kiemu, rezultato nebus. Esame maža valstybė ir norminiai dokumentai dažniausiai kopijuojami nuo kitų valstybių. Specialistų, rengiančių norminius dokumentus, nėra daug. Tad argumentuoti pasiūlymai, pastabos, gerosios praktikos pavyzdžiai iš kitų valstybių gali būti naudingi norminius dokumentus rengiančioms institucijoms. Nebijokite rašyti.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Geltonus apvadus esu matęs Tenerifėje. Kažin, ar jie nukopijavo nuo rusų.Parašė John Rodyti pranešimąBent jau supranta, kad perėjų ženklus reikia daryti su geltonais apvadais, kaip Rusijoje. Nes nu juk iš ko daugiau mokytis kelių eismo saugumo, jei bl*t ne iš Rusijos?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet mūsiškiai tai tikrai ne iš Tenerifės nusikopijavoParašė dsanto Rodyti pranešimą
 Geltonus apvadus esu matęs Tenerifėje. Kažin, ar jie nukopijavo nuo rusų. 
 Esmė ne pačiuose apvaduose, kaip priemonėje, o jų taikyme nesigilinant, ar yra poreikis. Čia gatvė apšviesta, greitis 50, apgyvendinta teritorija, nėra jokių kriterijų, kam reiktų ryškinti ženklus.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.02.17, 12:51.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiuo atveju savivaldybės kompetencijoje tik geltoni skydai, kurių naudojimas įteisintas, bet neprivalomas. Šioje temoje Briedis pateikė Susiekimo ministro patvirtintas 2012m. taisykles, kuriomis remiantis ir statomas toks kiekis stulpų ir ženklų. Visos naujos perėjos su saugos salelėmis įrengtos ir toliau įrengiamos laikantis šių logiškai nepaaiškinamų reikalavimų.Parašė digital Rodyti pranešimąTikiuosi kažkas užregistravo bent jau tvarkaumiesta.lt apie perteklinį ženklų ir stulpų kiekį?
 Atsakymas R.D. - savo kieme aš irgi suorganizavau atitvarus.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiuo metu pagal Kelio ženklų ir vertikaliojo ženklinimo taisykles pėsčiųjų perėjų ženklai įrengiami taip, kaip buvo numatyta nebegaliojančiame Lietuvos standarte LST 1405:1995 „Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas“, kuris buvo parengtas pagal rusišką GOST. Kelio ženklų ir vertikaliojo ženklinimo taisykles tvirtina susisiekimo ministras, todėl argumentuotus pasiūlymus reikėtų siųsti Susiekimo ministerijai. Mano nuomone į pasiūlymus labiau atsižvelgiama, kai jie paremti kitų šalių praktika.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
 Šiuo atveju savivaldybės kompetencijoje tik geltoni skydai, kurių naudojimas įteisintas, bet neprivalomas. Šioje temoje Briedis pateikė Susiekimo ministro patvirtintas 2012m. taisykles, kuriomis remiantis ir statomas toks kiekis stulpų ir ženklų. Visos naujos perėjos su saugos salelėmis įrengtos ir toliau įrengiamos laikantis šių logiškai nepaaiškinamų reikalavimų.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip klausimas, kaip dar yra su teismų požiūriu nelaimės atveju? Tiek marozai, tiek policija, kaip susitarę, tvirtina, kad vienokio ar kitokio atvejo negalės "įrodyti teisme", nes kažkas "nesertifikuota" ar ant šaligatvio nebuvo pastatytas parkavimą draudžiantis ženklas. Arba pestysis, kaip visada, neturėjo iš tolo matomų atšvaitų.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
 Šiuo atveju savivaldybės kompetencijoje tik geltoni skydai, kurių naudojimas įteisintas, bet neprivalomas. Šioje temoje Briedis pateikė Susiekimo ministro patvirtintas 2012m. taisykles, kuriomis remiantis ir statomas toks kiekis stulpų ir ženklų. Visos naujos perėjos su saugos salelėmis įrengtos ir toliau įrengiamos laikantis šių logiškai nepaaiškinamų reikalavimų.
 
 Jeigu teismai išties vadovaujasi ne sveiku protu, o Sovietiniais zakonais ir visą burden'ą suverčia nukentėjusiąjai pusei, tai gali būti, kad savivaldybė neturi kitos išeities, kaip naudoti tokias absurdiškas perteklines priemones, nes jei policija /marozai pradės teisme įrodinėti, kad galimai vairuotojas galėjo nematyti perėjos, tai tas geltonas apvadas gal tokią gynybą mažina.
 Paskutinis taisė John; 2019.02.17, 12:51.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip man atsakė iš direkcijos į klausimą, kodėl naudojamas neįteisintas ženklas, tai man atsakė, kad tai ne ženklas su geltonais apvadais, o ženklas ant geltono skydo, todėl viskas teisėta. Tik keista, kad skydai beveik išimtinai naudojamos tik perėjos ženklui. Iš vienos pusės keičia mieste ženklus į sumažintus pagal Europos miestų pavyzdžius. Iš kitos - naujose perėjose stato didesnius ar papildomai deda geltonus skydus, neva, didindami saugumą. Toks įspūdis, kad savivaldybėje tai priklauso nuo skyriaus kokio viršinkėlio. Atsiranda naujas ir jis kiša savo naują supratimą.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
 Bet mūsiškiai tai tikrai ne iš Tenerifės nusikopijavo 
 Esmė ne pačiuose apvaduose, kaip priemonėje, o jų taikyme, nesigilinant ar yra poreikis.
 Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar nesu girdėjęs atvejo (nesakau, kad jų nebuvo), kad pėsčiųjų perėjoje žmogų partrenkęs vairuotojas išvengtų atsakomybės todėl, kad atseit nematė perėjos.Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip klausimas, kaip dar yra su teismų požiūriu nelaimės atveju? Tiek marozai, tiek policija, kaip susitarę, tvirtina, kad vienokio ar kitokio atvejo negalės "įrodyti teisme", nes kažkas "nesertifikuota" ar ant šaligatvio nebuvo pastatytas parkavimą draudžiantis ženklas. Arba pestysis, kaip visada, neturėjo iš tolo matomų atšvaitų.
 
 Jeigu teismai išties vadovaujasi ne sveiku protu, o Sovietiniais zakonais ir visą burden'ą suverčia nukentėjusiąjai pusei, tai gali būti, kad savivaldybė neturi kitos išeities, kaip naudoti tokias absurdiškas perteklines priemones, nes jei policija /marozai pradės teisme įrodinėti, kad galimai vairuotojas galėjo nematyti perėjos, tai tas geltonas apvadas gal tokią gynybą mažina.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl kurio klausimo konkrečiai?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKlausimas, ka galime siuo atveju padaryti? I savivaldybe kreiptis ir rasineti kuom kuom bet situ klausima yra beprasmiska. Rasyti susisiekimo ministrui? Abejoju. Kokiai nors komisijai - kokiai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aktyviau reiktų. Visur galima ir reikia rašyti. Niekas nėra beprasmiška. Siūlau parašyti visiems, juk tai nekainuoja. Kiek kartų pats save nustebindavau, kad gaudau teigiamus atsakymui iš kur nesitikima.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKlausimas, ka galime siuo atveju padaryti? I savivaldybe kreiptis ir rasineti kuom kuom bet situ klausima yra beprasmiska. Rasyti susisiekimo ministrui? Abejoju. Kokiai nors komisijai - kokiai?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šita perėja tai net ir visiškai nereikalinga, nes dauguma žmonių kerta gatvę šiek tiek toliau, prie įvažiavimo į garažus. Bet šitoj vietoj kažkada partrenkė žmogų, tai pastatė ženklus, nupiešė zebrą ir viskas, problemos nėra. Šiaip ta vieta tikrai pavojinga, automobiliai lekia didžiuliu greičiu, gatvė lygi, tiesi ir dar gerokai per plati. Žmonių srautas nedidelis, bet šioks toks yra nuo tų kelių daugiabučių + žmonės eina nuo Grikių, Sodžiaus, Rytų gatvių. Neseniai atliktas ištisinis perasfaltavimas palaidojo visas viltis, kad artimiausioje ateityje kažkas rūpinsis gatvės parametrų keitimu.Paskutinis taisė abruo; 2019.02.25, 23:30.Lietuva visiems.
 Comment








Comment