Parašė mantasm
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Koks būtų sprendimo būdas šiai problemai? Kai jau nebebus VDV?Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tuo ir patvirtini, kad tai kol kas nėra visiems tinkama transporto priemonė. Malimasis po Lietuvą nėra kažkoks nišinis atvejis, jei automobilis naudojamas kaip darbinis gana nemažo žmonių skaičiaus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
EV yra pigiau grybo gyvenant name su saulės elektrine. Realiai važinėji už dyką.Parašė Taj Mahal
Gyvenant name su savo saulės kolektorium, EV atrodo labai atraktyviai.
Kiek tas euras būtų važiuojant benzinu ar dyzeliu?
Kokie 15 eur? (7-10 l/100km)
p.s. saulės kolektorius yra vandens šildymo prietaisas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vasarą. O žiemą nebent daug atiduodi „pasaugojimui“.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
EV yra pigiau grybo gyvenant name su saulės elektrine. Realiai važinėji už dyką.
p.s. saulės kolektorius yra vandens šildymo prietaisas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pirmiausia kaip sakant nereik įsikišti konkorėžio į vieną vietą, o po to gėdytis viešai pripažinti, kad nepatogu vaikščioti.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Koks būtų sprendimo būdas šiai problemai? Kai jau nebebus VDV?
  Neturėdami visaverčio pakaitalo, nenusibrėžinėkime raudonų linijų. Va ir paprastas sprendimas.
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, tamsta teisus. Mane kiek užtrigerino tokie neadekvatūs komentarai:Parašė RamasN Rodyti pranešimą
O čia tema apie elektromobilius - su galimybėm pasakyt nuomonę, kad ir neigiamą, ar tik elektromobilistų fanklubas ? Gal supainiojom kokios forumo paskirtys - dalintis informacija ir diskutuoti ? Ar kažką painioju ?
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
O kolkas elektrikai kaip veganai, puola aiškint koks gėris EV, o nei kam įdomu, nei kas klausė. Kaip sužinot kad kompanijoje yra ev vairuotojas ir veganas? Niekaip, patys pasakys per pirmas 5 minutes
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiesiog lokacijų su stotelėmis yra žymiai daugiau ir nebėra taip, kad užsuki krautis, o ten tik viena užimta 50 kW stotelė (ir kito pasirinkimo nėra).Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Ar nuo Varšuvos taip stipriai pagerėja krovimo infrastruktūra kad elektromobilis tampa pilnavertis nepriklausomai nuo kaip naudoji?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kadangi čia žmonės mėgstantys kalbėti skaičiais, tai pasidalinsiu patirtimi. Nuo kovo mėnesio pradėjau krautis pagal NordPool biržos kainas, pigiausiomis valandomis, su keliais išimtiniais atvejais, kai kroviausi dienos metu, nežiūrėdamas į kainas, nes tiesiog reikėjo tuo metu važiuoti.
2023 m. vidutinė elektros kaina su ESO mokesčiais ir tiekėjo marža man gavosi 12.5 ct/kWh. Tai apie 2.5 eur/100 km. Šiemet tikiuosi pora centų brangiau, nes padidėjo ESO mokesčiai.Paskutinis taisė Azure; 2024.01.17, 22:15.
- 8 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
o kur jie dings? LT elektromobilių 1 proc. Net jeigu būtų parduodami vien elektromobiliai, pakeist visą lt parka reiktų 20+ metų.Bet augimai krenta, gamintojai jau vėl pradeda galvoti apie naujus vdv modelius, tai gandai apie vdv mirtį gerokai perdėti.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Koks būtų sprendimo būdas šiai problemai? Kai jau nebebus VDV?*censored*
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kad Ignitis siūlo Nord Pool + 0,128 Eur/kWh, tai krauni, kaip biržoj neigiama kaina?Parašė Azure Rodyti pranešimą.
2023 m. vidutinė elektros kaina su ESO mokesčiais ir tiekėjo marža man gavosi 12.5 ct/kWh.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Toks jausmas kad vieni kitus bandote kažkuom įtikinti. Jei malatės visą dieną mašinoje (tokių Lietuvoje turbūt tik keli procentai), tuomet VDV yra geriau. Jei ilgesnėms kelionėms išvažiuojate tik kartą į savaitę ar į mėnesį, tuomet EV geriau. Ypač jei turite galimybę krautis namie. Kiek jūsų čia važinėtų VDV, jei elektromobiliai kainuotų tiek pat ar mažiau? Krovimosi stotelių trūkumas yra laikina problema ir tik dalinis nepatogumas. Kraunuosi namie, tai man važiavimas į degalinę piltis benzino irgi atrodo kaip didelis laiko švaistymas ir nepatogumas. Vidutiniam lietuviui didžiausia problema yra auto kaina. Ne visi gali sau leisti važinėti Porsche, nauju Mersu, ar Tesla. Beveik visi turim daryti kažkokius kompromisus kainos/patogumo/klasės atžvilgiu. Tai visai nenuostabu kad jūsų pasirinkimas jums yra geriausias. Vidutiniškai, hibridas turbūt tenkintų daugumos poreikius. Be to, dabar turime gana žemas ir stabilias naftos kainas, kas *šiuo metu* yra nenaudinga EV pardavimams. Tačiau nereik apgaudinėti savęs, nes visi žinome jog VDV ilgainiui išnyks.
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar tikrai? Nuo kada 5 litrai benzino kainuoja 16 eurų?Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąTai kaip benzino ar dyzelio
Buvo vienu metu maksimumas kai galėjo kainuoti 11 eurų, bet tas ilgai netruko.
Kokia gelda reikia važiuoti kad 10l/100km suvartoti? Puse kuro pri išmetamajį vamzdį išpili?Parašė Taj MahalKiek tas euras būtų važiuojant benzinu ar dyzeliu?
Kokie 15 eur? (7-10 l/100km)
Už dyką jeigu neskaičiuoji elektrinės įrengimo kaštų.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
EV yra pigiau grybo gyvenant name su saulės elektrine. Realiai važinėji už dyką.
p.s. saulės kolektorius yra vandens šildymo prietaisas.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vidutinis lietuvis priedo gyvena daugiabutyje su praktiškai neegzistuojančuomis priemonėmis "krautis namie". Gyvenimas daugiabutyje vis dar efektyviausia priemonė gyvenamai vietai, bet ji nepritaikyta EV ir čia greito postūmio vargu ar verta tikėtis, kol apsisuks ciklas ir nauji daugiabučiai su pritaikymu aplenks senus.Parašė B.S. Rodyti pranešimąToks jausmas kad vieni kitus bandote kažkuom įtikinti. Jei malatės visą dieną mašinoje (tokių Lietuvoje turbūt tik keli procentai), tuomet VDV yra geriau. Jei ilgesnėms kelionėms išvažiuojate tik kartą į savaitę ar į mėnesį, tuomet EV geriau. Ypač jei turite galimybę krautis namie. Kiek jūsų čia važinėtų VDV, jei elektromobiliai kainuotų tiek pat ar mažiau? Krovimosi stotelių trūkumas yra laikina problema ir tik dalinis nepatogumas. Kraunuosi namie, tai man važiavimas į degalinę piltis benzino irgi atrodo kaip didelis laiko švaistymas ir nepatogumas. Vidutiniam lietuviui didžiausia problema yra auto kaina. Ne visi gali sau leisti važinėti Porsche, nauju Mersu, ar Tesla. Beveik visi turim daryti kažkokius kompromisus kainos/patogumo/klasės atžvilgiu. Tai visai nenuostabu kad jūsų pasirinkimas jums yra geriausias. Vidutiniškai, hibridas turbūt tenkintų daugumos poreikius. Be to, dabar turime gana žemas ir stabilias naftos kainas, kas *šiuo metu* yra nenaudinga EV pardavimams. Tačiau nereik apgaudinėti savęs, nes visi žinome jog VDV ilgainiui išnyks.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Krovimo stotelių trūkumas yra šiai dienai neišsprendžiama problema. Dėl kelių priežasčių - pirma, grido pralaidumas. Antra - el. generaciniai pajėgumai, trečia - infros kaštai. Kas juos prisiims? Todėl šia dienai EV turi galimybę sudaryt kelis procentus nuo viso parko. Tiesiog.Parašė B.S. Rodyti pranešimąToks jausmas kad vieni kitus bandote kažkuom įtikinti. Jei malatės visą dieną mašinoje (tokių Lietuvoje turbūt tik keli procentai), tuomet VDV yra geriau. Jei ilgesnėms kelionėms išvažiuojate tik kartą į savaitę ar į mėnesį, tuomet EV geriau. Ypač jei turite galimybę krautis namie. Kiek jūsų čia važinėtų VDV, jei elektromobiliai kainuotų tiek pat ar mažiau? Krovimosi stotelių trūkumas yra laikina problema ir tik dalinis nepatogumas. Kraunuosi namie, tai man važiavimas į degalinę piltis benzino irgi atrodo kaip didelis laiko švaistymas ir nepatogumas. Vidutiniam lietuviui didžiausia problema yra auto kaina. Ne visi gali sau leisti važinėti Porsche, nauju Mersu, ar Tesla. Beveik visi turim daryti kažkokius kompromisus kainos/patogumo/klasės atžvilgiu. Tai visai nenuostabu kad jūsų pasirinkimas jums yra geriausias. Vidutiniškai, hibridas turbūt tenkintų daugumos poreikius. Be to, dabar turime gana žemas ir stabilias naftos kainas, kas *šiuo metu* yra nenaudinga EV pardavimams. Tačiau nereik apgaudinėti savęs, nes visi žinome jog VDV ilgainiui išnyks.*censored*
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Beveik už dyką jeigu susioptimizuoji paramą elektrineiParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąUž dyką jeigu neskaičiuoji elektrinės įrengimo kaštų.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sakykime kad baterijos nekrauni iki 100% ir prastom oro sąlygom (šalta, vėjuota ir t.t.) nuvažiuoja tik 75% EPA atstumo.
Vistiek labai neblogas atstumas vienu krovimu.
1 Lucid Air Grand Touring 830 km 2 Chevy Silverado EV 724 km 3 Lucid Air Sapphire 687 km 4 Lucid Air Touring 684 km 5 Lucid Air Pure 674 km 6 Tesla Model S 652 km 7 Rivian R1S Dual-Motor Max Pack 644 km 7 Rivian R1T Dual Motor Max Pack 644 km 8 Hyundai Ioniq 6 LR 581 km 9 Fisker Ocean Extreme 579 km 10 Tesla Model 3 LR 576 km 11 Mercedes EQS 450 Plus 566 km 11 Rivian R1S Dual-Motor Large Pack 566 km 11 Rivian R1T Dual-Motor Large Pack 566 km 12 Tesla Model X 560 km 13 Tesla Model X Plaid 536 km 14 VinFast VF9 Eco 531 km 15 BMW iX XDrive50 521 km 15 Chevy Blazer EV 521 km 16 BMW i7 eDrive50 517 km 17 Ford F-150 Lightning ER 515 km 18 Polestar 2 515 km 19 Cadillac Lyriq RWD 505 km 19 GMC Hummer EV pickup 505 km 19 GMC Hummer EV SUV 505 km 20 Ford Mustang Mach-E California ER 502 km 21 Tesla Model Y LR 499 km 21 Kia EV6 LR 499 km 22 BMW i4 xDrive40 494 km 23 Kia EV9 LR RWD 489 km 23 Nissan Ariya Venture+ FWD 489 km 24 Hyundai Ioniq 5 LR RWD 488 km 25 Audi Q8 Sportback 55 e-tron 483 km 
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia skaičiai kai važiuota prie šalčių (nuo -5°C iki -19°C) ir kaip jie skiriasi nuo oficialių skaičių.
Tai skiriasi nuo 10 iki 35%
Tesla Model S LR 614km 
382mi530km 
329mi-16.40% Mercedes EQE 300 614km 
382mi409km 
254mi-33.39% BMW i7 xDrive60 595km 
370mi424km 
263mi-28.74% Nio ET7 100kWh 580km 
360mi434km 
270mi-25.17% BMW i4 eDrive40 565km 
351mi434km 
263mi-23.19% Tesla Model X Plaid 543km 
337mi444km 
276mi-18.23% Nissan Airya 2WD 533km 
331mi400km 
249mi-24.95% Volkswagen ID.5 Pro 526km 
327mi378km 
235mi-28.14% BYD Han 521km 
324mi406km 
252mi-22.07% Hongqi E-HS9 prototype (120 kWh) 515km 
320mi389km 
242mi-24.47% Skoda Enyaq Coupe RS 510km 
317mi338km 
210mi-33.73% Toyota bZ4X 2WD 503km 
313mi323km 
201mi-35.79% Voyah Free 501km 
311mi391km 
243mi-21.96% Hongqi E-HS9 99kWh 465km 
289mi303km 
188mi-34.84% Kia Niro EV 460km 
285mi343km 
213mi-25.43% Tesla Model Y SR+ RWD 455km 
283mi337km 
209mi-25.93% Hyundai Ioniq 5 LR 4WD 454km 
282mi345km 
214mi-24.01% Mercedes EQB 250 452km 
281mi334km 
208mi-26.11% MG ZS LR 440km 
273mi352km 
219mi-20.00% JAC e--JS4 433km 
269mi323km 
201mi-25.40% BMW iX1 xDrive30 428km 
266mi337km 
209mi-21.26% Renault Megane E-Tech 428km 
266mi318km 
198mi-25.70% MG4 EV LR 425km 
264mi338km 
210mi-20.47% Kia EV6 GT 424km 
263mi349km 
217mi-17.69% BYD Atto 3 420km 
261mi311km 
193mi-25.95% Volkswagen ID. Buzz Pro 408km 
254mi310km 
193mi-24.02% MG5 LR 380km 
236mi313km 
194mi-17.63% MG Marvel R AWD 370km 
230mi308km 
191mi-16.76% Maxus Euniq6 354km 
220mi317km 
197mi-10.45% 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Juk sakiau kad vidutiniam lietuviui hibridas turbūt yra geriausias variantas. Jei nėra kur patogiai ir pigiai krautis (namie ar darbe), tai nelabai yra prasmės pirkti EV.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Vidutinis lietuvis priedo gyvena daugiabutyje su praktiškai neegzistuojančuomis priemonėmis "krautis namie". Gyvenimas daugiabutyje vis dar efektyviausia priemonė gyvenamai vietai, bet ji nepritaikyta EV ir čia greito postūmio vargu ar verta tikėtis, kol apsisuks ciklas ir nauji daugiabučiai su pritaikymu aplenks senus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pirmiausia skiriasi realūs nuo deklaruojamų, tada skiriasi žieminiai nuo realių vasarinių. EV be šilumos siurblio prie -20°C lieka 50% atstumo.Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąČia skaičiai kai važiuota prie šalčių (nuo -5°C iki -19°C) ir kaip jie skiriasi nuo oficialių skaičių.
Tai skiriasi nuo 10 iki 35%
-
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lygiai taip pat kaip nepirktum mašinos be kondicionieriaus, tiesiog nepirk mašinos be šilumos siurblio - problema išspręsta.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Pirmiausia skiriasi realūs nuo deklaruojamų, tada skiriasi žieminiai nuo realių vasarinių. EV be šilumos siurblio prie -20°C lieka 50% atstumo.
- 1 patinka
 
Comment
 
Comment