Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lietuvis87 Rodyti pranešimą
    Kol nevėlu reik uždrausti elektromobiliams įvažiuoti į požeminius parkingus, kaip tai draudžia automobiliams su dujomis.
    Ne su dujomis draudžiama, o su LPG. Jeigu turi transporto priemonę su CNG, gali laisvai važiuoti.

    Comment


      Laukiau EX30, nes turėjo būti rekordiškai pigus ir maksimaliai konkurencingas Volvo elektromobilis.
      Sulaukiau. Lygtais praėjusį savaitgalį pradėjo pardavinėti. Normalesnės komplektacijos €60k kainuoja.
      • Kalbant apie "rekordiškai pigus" – turiu draugų kas apynaujus Porsche Cayenne už panašią kainą pirko.
      • Kalbant apie "maksimaliai konkurencingas elektromobilis" – apynaujį Tesla Model 3 galima gauti už pusę kainos.

      Paskutinis taisė DJ+; 2024.01.09, 10:40.

      Comment


        Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
        Laukiau EX30, nes turėjo būti rekordiškai pigus ir maksimaliai konkurencingas Volvo elektromobilis.
        Sulaukiau. Lygtais praėjusį savaitgalį pradėjo pardavinėti. Normalesnės komplektacijos €60k kainuoja.

        Turiu draugų kas apynaujus Porsche Cayenne už panašią kainą pirko.
        Apynaujį Tesla Model 3 galima gauti už pusę kainos.

        Elektromobiliai stipriai pabrango pastaruoju metu, net elektrinio golfo (ID3) kainos prasideda nuo 40K Eur.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Elektromobiliai stipriai pabrango pastaruoju metu, net elektrinio golfo (ID3) kainos prasideda nuo 40K Eur.
          Tai ir neelektrinio Golfo visiškai bazinės komplektacijos Lietuvoje prasideda, berods, nuo 26K. Čia tas pigiausias su 3cyl 1L, kaip ir maniškis, kurį pirkau už 15K 2018

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Tai ir neelektrinio Golfo visiškai bazinės komplektacijos Lietuvoje prasideda, berods, nuo 26K. Čia tas pigiausias su 3cyl 1L, kaip ir maniškis, kurį pirkau už 15K 2018
            Tai ir Prius 2020 (prieš mažiau nei 4 metus!) vidurinės komplektacijos kainavo 26K Eur, plius dar antrą padangų komplektą davė dovanų, dabar vidurinės komplektacijos kainuoja 50K Eur...
            Flickr

            Comment


              Per radiją kalbėjo kažkoks automobilistas apie Metų automobilio rinkimus, tai sakė kad šiemet "Biudžetinio automobilio" klasė yra "iki 40.000 €".

              40 kavalkų už biudžetinį automobilį, Karlai.
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Elektromobiliai stipriai pabrango pastaruoju metu, net elektrinio golfo (ID3) kainos prasideda nuo 40K Eur.
                Fetingis šiandien per radiją pasakojo, kad kaip tik pakrito kainos, lyginant su pernai, nes Tesla pamažino, o po to ir VW.

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                  Per radiją kalbėjo kažkoks automobilistas apie Metų automobilio rinkimus, tai sakė kad šiemet "Biudžetinio automobilio" klasė yra "iki 40.000 €".

                  40 kavalkų už biudžetinį automobilį, Karlai.
                  Lietuviai gi jau geriau už Ispaniją gyvena, negi negali sau leisti bent jau biudžetinės naujos mašinos? O dabar laikosi dantimis įsikibę tų savo grabų po kelis tūkstančius.

                  Ar kaip ten visi tie išbridę ekonomistai kalba.

                  Comment


                    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                    Fetingis šiandien per radiją pasakojo, kad kaip tik pakrito kainos, lyginant su pernai, nes Tesla pamažino, o po to ir VW.
                    Ir kiek pamažino? Porą tūkst. Eur? Naujas Tesla 3 kainuoja 56K Eur, tai toks čia ir sumažėjimas...

                    https://autoplius.lt/skelbimai/tesla...-24307602.html
                    https://autoplius.lt/skelbimai/tesla...-24647188.html
                    Flickr

                    Comment


                      Jau galim suskaičiuoti 2023 m. rezultatus.
                      Lietuvoje metus baigėme su 11900 registruotais elektromobiliais, t.y. 4339-iais daugiau nei pernai. Metinis augimas +57.4%. Palyginimui 2022-aisiais augimas buvo 2516 elektromobiliais, arba +50%. Kaip Lietuvoje populiarėja elektromobiliai galima pamatyti ne tik iš oficialios statistikos, dabar jau nebeprisimenu kada, prieš kokius 2-3 metus, žiūrėjau kiek iš viso elektromobilių yra pardavinėjama autoplius.lt, tai jų ten buvo apie 200, šį kartą užfiksuoju, kad metų pradžioje jų jau pardavinėjama 1147, arba 2,78% nuo visų pardavinėjamų automobilių, galima bus po metų palyginti kaip jų pasiūla auga. Kol kas procentas nėra didelis, bet reikia turėti omeny, kad tai yra naudotų automobilių rinka.
                      Bendroje statistikoje elektromobiliai vis dar sudaro labai mažą dalį, viso Lietuvoje registruota 1.300.000 lengvųjų automobilių, tai nuo šio skaičiaus elektromobiliai sudaro vos 0.91%, tik klausimas kiek tai galima lyginti, iš tų 1.300.000 automobilių nemaža dalis tikriausiai yra visai nevažiuojančių, kaip ir nemaža dalis važiuojančių labai retai, tai realiai elektromobilių procentas keliuose turėtų būti didesnis. Bet kokiu atveju jei elektromobilių per metus ir toliau daugėtų tokiais tempais, kaip pernai, tai po 5 metų Lietuvoje jų jau būtų 115K, o po 10 metų 1,1 mln.
                      Paskutinis taisė Eidvis; 2024.01.10, 08:51.

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                        Jau galim suskaičiuoti 2023 m. rezultatus.
                        Lietuvoje metus baigėme su 11900 registruotais elektromobiliais, t.y. 4339-iais daugiau nei pernai. Metinis augimas +57.4%. Palyginimui 2022-aisiais augimas buvo 2516 elektromobiliais, arba +50%. Kaip Lietuvoje populiarėja elektromobiliai galima pamatyti ne tik iš oficialios statistikos, dabar jau nebeprisimenu kada, prieš kokius 2-3 metus, žiūrėjau kiek iš viso elektromobilių yra pardavinėjama autoplius.lt, tai jų ten buvo apie 200, šį kartą užfiksuoju, kad metų pradžioje jų jau pardavinėjama 1147, arba 2,78% nuo visų pardavinėjamų automobilių, galima bus po metų palyginti kaip jų pasiūla auga. Kol kas procentas nėra didelis, bet reikia turėti omeny, kad tai yra naudotų automobilių rinka.
                        Bendroje statistikoje elektromobiliai vis dar sudaro labai mažą dalį, viso Lietuvoje registruota 1.300.000 lengvųjų automobilių, tai nuo šio skaičiaus elektromobiliai sudaro vos 0.91%, tik klausimas kiek tai galima lyginti, iš tų 1.300.000 automobilių nemaža dalis tikriausiai yra visai nevažiuojančių, kaip ir nemaža dalis važiuojančių labai retai, tai realiai elektromobilių procentas keliuose turėtų būti didesnis. Bet kokiu atveju jei elektromobilių per metus ir toliau daugėtų tokiais tempais, kaip pernai, tai po 5 metų Lietuvoje jų jau būtų 115K, o po 10 metų 1,1 mln.
                        Dalis nuo bendrai registruotų nelabai ką pasako, kaip ir vnt. augimas nieko nesako, kai bazė tokia maža. Kur kas aktualiau ir įdomiau, kokia dalis nuo naujų nupirktų automobilių yra tikri EV?
                        Flickr

                        Comment


                          Lietuvoje didžioji dauguma automobilių yra perkama ne nauji, dėl to jeigu mes žiūrėsime vien tik į procentą koks yra elektromobilių skaičius tarp naujai parduodamų elektromobilių - tai nors pats faktas savaime ir gali būti įdomus, bet jis nelabai ką mums pasakys apie bendrą situaciją. Bendra situacija kai žiūrima tiek į naujų, tiek ir naudotų elektromobilių net ne pardavimus, o registraciją Lietuvoje.

                          Comment


                            Sakyčiau labai mažas procentas, nepaisant visų subsidijų, nemokamo parkavimo, A juostų ir dar krovimo kai kur. EV kol kas lieka etuziastų pirkiniu (kaip ten nebus, kai perki auto už 60K eur, o nuvažiuoji tik kelis šimtus km), o ne reali alternatyva perkant naują automobilį.

                            2023 m. sausį-gruodį Lietuvoje iš viso įregistruoti 30ʼ793 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 6,7% daugiau nei atitinkamu laikotarpiu 2022 m. metais (28'865). Praėjusiais metais įregistruoti 2ʼ284 elektromobiliai, t.y. 61,9% daugiau negu 2022 m. tuo pačiu laikotarpiu (1ʼ411), o jų rinkos dalis pasiekė 7,4% (2022 m. – 4,9%).
                            https://www.autotyrimai.lt/naujienos/
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              EV kol kas lieka etuziastų pirkiniu (kaip ten nebus, kai perki auto už 60K eur, o nuvažiuoji tik kelis šimtus km), o ne reali alternatyva perkant naują automobilį.
                              ne visi kasdien važiuoja po 3h be sustojimo...

                              Comment


                                Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                                ne visi kasdien važiuoja po 3h be sustojimo...
                                Perki mašiną už 60k ir kartą-du per mėnesį nuomojies nuvažiuojančią normalų atstumą?

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Sakyčiau labai mažas procentas, nepaisant visų subsidijų, nemokamo parkavimo, A juostų ir dar krovimo kai kur. EV kol kas lieka etuziastų pirkiniu (kaip ten nebus, kai perki auto už 60K eur, o nuvažiuoji tik kelis šimtus km), o ne reali alternatyva perkant naują automobilį.



                                  https://www.autotyrimai.lt/naujienos/
                                  Nesutinku. Naudoju kiekvieną dieną, važiuoju pakankamai nemažai ir viskas yra gerai.
                                  Taip, ilgesnėse kelionėse reikia kitaip planuotis - bet tikrai nėra kažkokio kosmoso.

                                  Paprastai tai yra vidiniai blokai galvose o ne realūs dalykai.

                                  Comment


                                    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                                    Nesutinku. Naudoju kiekvieną dieną, važiuoju pakankamai nemažai ir viskas yra gerai.
                                    Taip, ilgesnėse kelionėse reikia kitaip planuotis - bet tikrai nėra kažkokio kosmoso.

                                    Paprastai tai yra vidiniai blokai galvose o ne realūs dalykai.
                                    Realūs dalykai yra 2,5-3kkm ridos/metai (ir tai dažnai yra "OK, šiandien į darbą važiuosiu mašina, o ne eisiu pėsčiomis").

                                    Comment


                                      Mullen Five RS
                                      Made in Cali



                                      Comment


                                        Būsimas EV iš Sony-Honda Mobilty







                                        Comment


                                          Kiek brendų išvis atpažįsti iš dabar įdėtų skelbimų Švedijoje?


                                          Click image for larger version

Name:	E1.png
Views:	352
Size:	912,2 kB
ID:	2103116 Click image for larger version

Name:	E2.png
Views:	337
Size:	747,1 kB
ID:	2103117 Click image for larger version

Name:	E3.png
Views:	334
Size:	527,6 kB
ID:	2103118 Click image for larger version

Name:	E4.png
Views:	341
Size:	1,42 MB
ID:	2103119 Click image for larger version

Name:	E5.png
Views:	332
Size:	1,02 MB
ID:	2103120 Click image for larger version

Name:	E6.png
Views:	337
Size:	1,21 MB
ID:	2103123 Click image for larger version

Name:	E7.png
Views:	335
Size:	1,33 MB
ID:	2103125 Click image for larger version

Name:	E8.png
Views:	333
Size:	1,14 MB
ID:	2103124 Click image for larger version

Name:	E9.png
Views:	334
Size:	1,92 MB
ID:	2103127 Click image for larger version

Name:	E10.png
Views:	334
Size:	1,01 MB
ID:	2103122 Click image for larger version

Name:	E11.png
Views:	335
Size:	1,23 MB
ID:	2103126 Click image for larger version

Name:	E12.png
Views:	336
Size:	1,01 MB
ID:	2103121

                                          Comment

                                          Working...
                                          X