Parašė Lietuvis87
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Laukiau EX30, nes turėjo būti rekordiškai pigus ir maksimaliai konkurencingas Volvo elektromobilis.
Sulaukiau. Lygtais praėjusį savaitgalį pradėjo pardavinėti. Normalesnės komplektacijos €60k kainuoja.- Kalbant apie "rekordiškai pigus" – turiu draugų kas apynaujus Porsche Cayenne už panašią kainą pirko. 

 - Kalbant apie "maksimaliai konkurencingas elektromobilis" – apynaujį Tesla Model 3 galima gauti už pusę kainos. 

 
							
						Paskutinis taisė DJ+; 2024.01.09, 11:40.
- 1 patinka
 
Comment
 - Kalbant apie "rekordiškai pigus" – turiu draugų kas apynaujus Porsche Cayenne už panašią kainą pirko. 
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Elektromobiliai stipriai pabrango pastaruoju metu, net elektrinio golfo (ID3) kainos prasideda nuo 40K Eur.Parašė DJ+ Rodyti pranešimąLaukiau EX30, nes turėjo būti rekordiškai pigus ir maksimaliai konkurencingas Volvo elektromobilis.
Sulaukiau. Lygtais praėjusį savaitgalį pradėjo pardavinėti. Normalesnės komplektacijos €60k kainuoja.
Turiu draugų kas apynaujus Porsche Cayenne už panašią kainą pirko.
Apynaujį Tesla Model 3 galima gauti už pusę kainos.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai ir neelektrinio Golfo visiškai bazinės komplektacijos Lietuvoje prasideda, berods, nuo 26K. Čia tas pigiausias su 3cyl 1L, kaip ir maniškis, kurį pirkau už 15K 2018Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Elektromobiliai stipriai pabrango pastaruoju metu, net elektrinio golfo (ID3) kainos prasideda nuo 40K Eur.
							
						
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai ir Prius 2020 (prieš mažiau nei 4 metus!) vidurinės komplektacijos kainavo 26K Eur, plius dar antrą padangų komplektą davė dovanų, dabar vidurinės komplektacijos kainuoja 50K Eur...Parašė John Rodyti pranešimą
Tai ir neelektrinio Golfo visiškai bazinės komplektacijos Lietuvoje prasideda, berods, nuo 26K. Čia tas pigiausias su 3cyl 1L, kaip ir maniškis, kurį pirkau už 15K 2018
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Fetingis šiandien per radiją pasakojo, kad kaip tik pakrito kainos, lyginant su pernai, nes Tesla pamažino, o po to ir VW.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Elektromobiliai stipriai pabrango pastaruoju metu, net elektrinio golfo (ID3) kainos prasideda nuo 40K Eur.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lietuviai gi jau geriau už Ispaniją gyvena, negi negali sau leisti bent jau biudžetinės naujos mašinos? O dabar laikosi dantimis įsikibę tų savo grabų po kelis tūkstančius.Parašė sankauskas Rodyti pranešimąPer radiją kalbėjo kažkoks automobilistas apie Metų automobilio rinkimus, tai sakė kad šiemet "Biudžetinio automobilio" klasė yra "iki 40.000 €".
40 kavalkų už biudžetinį automobilį, Karlai.
Ar kaip ten visi tie išbridę ekonomistai kalba.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir kiek pamažino? Porą tūkst. Eur? Naujas Tesla 3 kainuoja 56K Eur, tai toks čia ir sumažėjimas...Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Fetingis šiandien per radiją pasakojo, kad kaip tik pakrito kainos, lyginant su pernai, nes Tesla pamažino, o po to ir VW.
https://autoplius.lt/skelbimai/tesla...-24307602.html
https://autoplius.lt/skelbimai/tesla...-24647188.html
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jau galim suskaičiuoti 2023 m. rezultatus.
Lietuvoje metus baigėme su 11900 registruotais elektromobiliais, t.y. 4339-iais daugiau nei pernai. Metinis augimas +57.4%. Palyginimui 2022-aisiais augimas buvo 2516 elektromobiliais, arba +50%. Kaip Lietuvoje populiarėja elektromobiliai galima pamatyti ne tik iš oficialios statistikos, dabar jau nebeprisimenu kada, prieš kokius 2-3 metus, žiūrėjau kiek iš viso elektromobilių yra pardavinėjama autoplius.lt, tai jų ten buvo apie 200, šį kartą užfiksuoju, kad metų pradžioje jų jau pardavinėjama 1147, arba 2,78% nuo visų pardavinėjamų automobilių, galima bus po metų palyginti kaip jų pasiūla auga. Kol kas procentas nėra didelis, bet reikia turėti omeny, kad tai yra naudotų automobilių rinka.
Bendroje statistikoje elektromobiliai vis dar sudaro labai mažą dalį, viso Lietuvoje registruota 1.300.000 lengvųjų automobilių, tai nuo šio skaičiaus elektromobiliai sudaro vos 0.91%, tik klausimas kiek tai galima lyginti, iš tų 1.300.000 automobilių nemaža dalis tikriausiai yra visai nevažiuojančių, kaip ir nemaža dalis važiuojančių labai retai, tai realiai elektromobilių procentas keliuose turėtų būti didesnis. Bet kokiu atveju jei elektromobilių per metus ir toliau daugėtų tokiais tempais, kaip pernai, tai po 5 metų Lietuvoje jų jau būtų 115K, o po 10 metų 1,1 mln.Paskutinis taisė Eidvis; 2024.01.10, 09:51.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dalis nuo bendrai registruotų nelabai ką pasako, kaip ir vnt. augimas nieko nesako, kai bazė tokia maža. Kur kas aktualiau ir įdomiau, kokia dalis nuo naujų nupirktų automobilių yra tikri EV?Parašė Eidvis Rodyti pranešimąJau galim suskaičiuoti 2023 m. rezultatus.
Lietuvoje metus baigėme su 11900 registruotais elektromobiliais, t.y. 4339-iais daugiau nei pernai. Metinis augimas +57.4%. Palyginimui 2022-aisiais augimas buvo 2516 elektromobiliais, arba +50%. Kaip Lietuvoje populiarėja elektromobiliai galima pamatyti ne tik iš oficialios statistikos, dabar jau nebeprisimenu kada, prieš kokius 2-3 metus, žiūrėjau kiek iš viso elektromobilių yra pardavinėjama autoplius.lt, tai jų ten buvo apie 200, šį kartą užfiksuoju, kad metų pradžioje jų jau pardavinėjama 1147, arba 2,78% nuo visų pardavinėjamų automobilių, galima bus po metų palyginti kaip jų pasiūla auga. Kol kas procentas nėra didelis, bet reikia turėti omeny, kad tai yra naudotų automobilių rinka.
Bendroje statistikoje elektromobiliai vis dar sudaro labai mažą dalį, viso Lietuvoje registruota 1.300.000 lengvųjų automobilių, tai nuo šio skaičiaus elektromobiliai sudaro vos 0.91%, tik klausimas kiek tai galima lyginti, iš tų 1.300.000 automobilių nemaža dalis tikriausiai yra visai nevažiuojančių, kaip ir nemaža dalis važiuojančių labai retai, tai realiai elektromobilių procentas keliuose turėtų būti didesnis. Bet kokiu atveju jei elektromobilių per metus ir toliau daugėtų tokiais tempais, kaip pernai, tai po 5 metų Lietuvoje jų jau būtų 115K, o po 10 metų 1,1 mln.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lietuvoje didžioji dauguma automobilių yra perkama ne nauji, dėl to jeigu mes žiūrėsime vien tik į procentą koks yra elektromobilių skaičius tarp naujai parduodamų elektromobilių - tai nors pats faktas savaime ir gali būti įdomus, bet jis nelabai ką mums pasakys apie bendrą situaciją. Bendra situacija kai žiūrima tiek į naujų, tiek ir naudotų elektromobilių net ne pardavimus, o registraciją Lietuvoje.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sakyčiau labai mažas procentas, nepaisant visų subsidijų, nemokamo parkavimo, A juostų ir dar krovimo kai kur. EV kol kas lieka etuziastų pirkiniu (kaip ten nebus, kai perki auto už 60K eur, o nuvažiuoji tik kelis šimtus km), o ne reali alternatyva perkant naują automobilį.
https://www.autotyrimai.lt/naujienos/2023 m. sausį-gruodį Lietuvoje iš viso įregistruoti 30ʼ793 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 6,7% daugiau nei atitinkamu laikotarpiu 2022 m. metais (28'865). Praėjusiais metais įregistruoti 2ʼ284 elektromobiliai, t.y. 61,9% daugiau negu 2022 m. tuo pačiu laikotarpiu (1ʼ411), o jų rinkos dalis pasiekė 7,4% (2022 m. – 4,9%).
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ne visi kasdien važiuoja po 3h be sustojimo...Parašė Lettered Rodyti pranešimąEV kol kas lieka etuziastų pirkiniu (kaip ten nebus, kai perki auto už 60K eur, o nuvažiuoji tik kelis šimtus km), o ne reali alternatyva perkant naują automobilį.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Perki mašiną už 60k ir kartą-du per mėnesį nuomojies nuvažiuojančią normalų atstumą?Parašė transpondster Rodyti pranešimą
ne visi kasdien važiuoja po 3h be sustojimo...
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nesutinku. Naudoju kiekvieną dieną, važiuoju pakankamai nemažai ir viskas yra gerai.Parašė Lettered Rodyti pranešimąSakyčiau labai mažas procentas, nepaisant visų subsidijų, nemokamo parkavimo, A juostų ir dar krovimo kai kur. EV kol kas lieka etuziastų pirkiniu (kaip ten nebus, kai perki auto už 60K eur, o nuvažiuoji tik kelis šimtus km), o ne reali alternatyva perkant naują automobilį.
https://www.autotyrimai.lt/naujienos/
Taip, ilgesnėse kelionėse reikia kitaip planuotis - bet tikrai nėra kažkokio kosmoso.
Paprastai tai yra vidiniai blokai galvose o ne realūs dalykai.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Realūs dalykai yra 2,5-3kkm ridos/metai (ir tai dažnai yra "OK, šiandien į darbą važiuosiu mašina, o ne eisiu pėsčiomis").Parašė iPhone Rodyti pranešimąNesutinku. Naudoju kiekvieną dieną, važiuoju pakankamai nemažai ir viskas yra gerai.
Taip, ilgesnėse kelionėse reikia kitaip planuotis - bet tikrai nėra kažkokio kosmoso.
Paprastai tai yra vidiniai blokai galvose o ne realūs dalykai.
Comment
 






Comment