Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Taj Mahal
    Švedijos ir Norvegijos top50 geriausiai parduodamų 2023 metų elektromobilių sąrašuose jau ne vienas ir ne du Kinijos gamintojai.
    Ar tau moka už kinų automobilių pramonės reklamą?
    Modelių statistiką paėmus vienintelis panašus į kiną Polestar2 patenka į Norvegijos Top20 ir pardavimai krenta.

    https://ofv.no/registreringsstatistikk
    -

    Comment


      Parašė Taj Mahal
      Ir nemanau kad tai yra gerai, ypač kai žaidžiama nesąžiningomis sąlygomis.
      Kai Kinijos rinkoje europiečiai ribojami (net negali būti savo gamyklų pagrindinis savininkas), o Europos rinkoje kiniečiams atviros durys ir dar priedo Kinijos EV subsidijos.
      Nes ES politikai yra bekiaušiai.

      Comment


        „Net aš, gyvendamas antrame aukšte, sugebu turėti savo atskirą įvadą. Jau nekalbu apie tai, kad pasidaryti įvadą ir krautis elektromobilį galima daugiabutyje“, – pateikė pavyzdį jis. Galbūt vairuotojai paprasčiausiai nežino, kaip pats gali susikurti infrastruktūrą.

        https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...sinas-29296780

        Kokiais kiekiais ir ką reikia vartoti....

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
          „Net aš, gyvendamas antrame aukšte, sugebu turėti savo atskirą įvadą. Jau nekalbu apie tai, kad pasidaryti įvadą ir krautis elektromobilį galima daugiabutyje“, – pateikė pavyzdį jis. Galbūt vairuotojai paprasčiausiai nežino, kaip pats gali susikurti infrastruktūrą.

          https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...sinas-29296780

          Kokiais kiekiais ir ką reikia vartoti....
          Jei kalba asmeniniu pavyzdžiu, o ne laužia iš piršto, tai matyt įmanoma. Na turbūt gyvena ne idiotų kvartale, kur parkavimo problemos sprendžiamos šaligatviu ar žole, bet vis tiek.

          Comment


            Parašė Taj Mahal

            Atsimeni mobiliųjų telefonų rinką apie 2000 metus? Buvo gausybė europietiškų gamintojų.
            Nokia, Ericsson, Benefon, Alcatel, Philips, Siemens ir kiti. Neliko nei vieno.
            Neliko ir daugelio kitų kurie kažkada buvo dideli – Motorola, LG, Blackberry, Palm, Qtek ir t.t.
            Motorola, kas liečia telefonų gamybą, šiandien yra Kinijos gamintojo brendas. Kaip ir Nokia, Alcatel, Blackberry ir kiti.

            Šiandien mobiliųjų telefonų rinką sudaro Apple, Samsung ir... dešimtys Kinijos gamintojų.
            Ir kažkas panašaus pradeda darytis su elektromobiliais.

            Per dar nesibaigusius 2023 metus, Norvegijoje parduoti:
            Modelis Vienetai
            MG 4 1449
            MG ZS 852
            MG Marvel R 585
            MG 5 114
            Čia 3000 vienetų per 2023 metus, vien iš MG (SAIC Motor).
            Palyginimui: Renault per tą patį laiką toje pačioje Norvegijoje pardavė 426 elektromobilius.
            Tiesiog konstatuoju faktą kad Kinijos EV gamintojai po truputį ima Europos rinką.

            Ir nemanau kad tai yra gerai, ypač kai žaidžiama nesąžiningomis sąlygomis.
            Kai Kinijos rinkoje europiečiai ribojami (net negali būti savo gamyklų pagrindinis savininkas), o Europos rinkoje kiniečiams atviros durys ir dar priedo Kinijos EV subsidijos.

            Visi šitie telefonai buvo tik vienas iš daugelio kiekvienos kompanijos produktų. Patys gamintojai iki šiol egzistuoja. Telefonus kepti daug patirties nereikia, technologijos telefone yra pigios, visa kita - softas. Kiniečiai softo srityje yra dar viduramžiuose, lyginant su japonais, europiečiais ar amerikiečiais. Kiniški telefonai yra tik momentinis žaisliukas, kuris labai greitai susidėvi būtent dėl softo, kinietiškų telefonų palaikymas yra gana tragiškas. Vienintelis kinas, sakyčiau, normaliai palaikantis savo normalų softą yra Lenovo, bet ir tai greičiausiai dėl to, kad nemažai tos kompanijos ofisų yra Vakaruose.

            Koks idiotas gali pirkti kinišką elektromobilį Europoje, kainuojantį dešimtimis tūkstančių, kurio serviso šiai dienai nėra? Telefoną pakeisti daug nekainuoja, tai kiniečių dominavimas suprantamas. Iki tol, kol neišsigrynins kinietiški elektromobilių gamintojai, visi šitie "super wow, super pigu" yra tik šūdo raugas. Iki kol kinietiškas elektromobilis bus tokios kokybės, kokią dabar turi Lenovo ar Huawei įranga, tol visas šitas seilėjimasis yra tuščias.

            Ir nebesvaikit kokie kiniški yra Lotus, Volvo ar Polestar, jeigu tose įmonėse tik pinigai ir darbo jėga yra kiniška.

            Comment


              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą



              Koks idiotas gali pirkti kinišką elektromobilį Europoje, kainuojantį dešimtimis tūkstančių, kurio serviso šiai dienai nėra? Telefoną pakeisti daug nekainuoja, tai kiniečių dominavimas suprantamas. Iki tol, kol neišsigrynins kinietiški elektromobilių gamintojai, visi šitie "super wow, super pigu" yra tik šūdo raugas. Iki kol kinietiškas elektromobilis bus tokios kokybės, kokią dabar turi Lenovo ar Huawei įranga, tol visas šitas seilėjimasis yra tuščias.

              Ir nebesvaikit kokie kiniški yra Lotus, Volvo ar Polestar, jeigu tose įmonėse tik pinigai ir darbo jėga yra kiniška.
              Kaip tai nėra serviso? Savaime suprantama, kad visur Europoje, kur tie automobiliai yra/bus parduodami, atitinkamai bus ir servisas. Šiaip, panašu, kad nelabai sekei Kinijos EV gamintojus paskutinių metu, nes reikalai ėmė smarkiai keistis ir tobulėti būtent paskutinių 1-2 metų laikotarpyje. Sakyti, kad " Kiniečiai softo srityje yra dar viduramžiuose" gali nebent tas, kas paskutinius kelis metus gyveno urve. Pasižiūrėk kokius nors car reviewsus or smth.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Kaip tai nėra serviso? Savaime suprantama, kad visur Europoje, kur tie automobiliai yra/bus parduodami, atitinkamai bus ir servisas. Šiaip, panašu, kad nelabai sekei Kinijos EV gamintojus paskutinių metu, nes reikalai ėmė smarkiai keistis ir tobulėti būtent paskutinių 1-2 metų laikotarpyje. Sakyti, kad " Kiniečiai softo srityje yra dar viduramžiuose" gali nebent tas, kas paskutinius kelis metus gyveno urve. Pasižiūrėk kokius nors car reviewsus or smth.
                Užtenka paimti kokį xiaomį į rankas ar appsą įsirašyt ir iškart pasimato kiniško softo gerumas.

                Comment


                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                  Užtenka paimti kokį xiaomį į rankas ar appsą įsirašyt ir iškart pasimato kiniško softo gerumas.
                  EV softą vertini pagal kažkokio neva į rankas paimto Xiami kažkokį appsą? What? Kokias nesąmones čia rašinėji?

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    EV softą vertini pagal kažkokio neva į rankas paimto Xiami kažkokį appsą? What? Kokias nesąmones čia rašinėji?
                    O kiek tamsta EV softų pažįsta? Ir kiek metų su jais visais gyveni?

                    Comment


                      Gal ir atrodo nesąmonės, jeigu kyla nuo visko, kas yra kiniška

                      Comment


                        Parašė Taj Mahal
                        Egiuxz, susipažink su šiuolaikiniais Kinijos gamintojų EV prieš rašydamas beleką.
                        Olandijoje, Švedijoje ar Norvegijoje gali nesunkiai gauti bandomąjį važiavimą.
                        Ar bent jau pasiskaityk apžvalgas.
                        Būna parašai gerų ir protingų komentarų, bet šioje vietoje terši temą rašydamas nesąmones.
                        Nežinau dėl naujausių, bet vieną kinų kūrinį ant ratų, pirktą prieš metus, kartais panaudoju. Įspūdžiai dvejopi. Būtent softas yra silpna vieta.
                        -

                        Comment


                          Kur tau nebus daug EV gamintojų, kai didžiausia kaštų dalis, baterijos, subsidijuojamos valstybės.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Kaip tai nėra serviso? Savaime suprantama, kad visur Europoje, kur tie automobiliai yra/bus parduodami, atitinkamai bus ir servisas. Šiaip, panašu, kad nelabai sekei Kinijos EV gamintojus paskutinių metu, nes reikalai ėmė smarkiai keistis ir tobulėti būtent paskutinių 1-2 metų laikotarpyje. Sakyti, kad " Kiniečiai softo srityje yra dar viduramžiuose" gali nebent tas, kas paskutinius kelis metus gyveno urve. Pasižiūrėk kokius nors car reviewsus or smth.
                            Vienintelis būdas kaip kinų EV gali tobulėti tai tik vagiant vakarietišką IP. Tokių būdu jie visada atsiliko ir atsiliks technologiškai. Kuo jie gali konkuruoti tai aišku kaina, ypač kai gali naudoti "forced labour" plius kokybe kurios tiesiog ten nėra.

                            Comment


                              Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                              Vienintelis būdas kaip kinų EV gali tobulėti tai tik vagiant vakarietišką IP. Tokių būdu jie visada atsiliko ir atsiliks technologiškai. Kuo jie gali konkuruoti tai aišku kaina, ypač kai gali naudoti "forced labour" plius kokybe kurios tiesiog ten nėra.
                              Aha, dėl to Tesla perka BYD batareikas, o VW net nusipirko dalį Xpeng ir naudos jų "pavogtas" platformas. Tavo paaiškinimas skamba tikrai legit

                              Comment


                                O perka gal dėl to, kad iškasenos kasamos Afrikoje, kurią daugmaž jau valdo Kinija?

                                Comment


                                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                  O perka gal dėl to, kad iškasenos kasamos Afrikoje, kurią daugmaž jau valdo Kinija?
                                  Na kam taip nusišnekėti?

                                  Labai sunku kažką bandyti išaiškinti žmogui, kuris kaip kokia užsikirtusi plokštelė kartoja kažkokius išsigalvojimus ir nesąmones, ir atsisako matyti, kas vyksta panosėje.

                                  Pažiūrėk kad ir šita šiandien išleistą Tom Scott video apie Nio battery swap. Ar krūvą kitų naujų video per paskutinius kelis mėnesius, kur daromi kinietiškų EV reviewsai. Nu negalima tiesiog užsiblokuoti nuo aplinkos ir kartoti kažkokius absoliučiai niekuo nepagrįstus ir lengvai paneigiamus pezalus. Seriously, negi taip sunku bent pabandyti pripažinti realybę, o ne eiti buldozeriu ir gyventi kažkokiame neegzistuojančiame sapnų ir svajonių pasaulyje?

                                  Comment


                                    Parašė Taj Mahal
                                    Apsilankyk Kinijoje, baigsis nesąmonių rašinėjimai.
                                    Pirmam kartui rekomenduoju Shanghai ir Hangzhou.
                                    O antram galima jau į Sindziangą?

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      O antram galima jau į Sindziangą?
                                      *Xinjiangą

                                      Šiaip turėjau planų apsilankyti Urumqi, bet vis patingėdavau, nes reikia kažkokio papildomo leidimo, plius visgi gana toli ten kažkur nuo visko, plius tiesioginių HSR nėra iš Pekino ar Šanchajaus, tai biškį per daug vargo dėl matyt nebaisiai įdomaus regiono. Aš asmeniškai rekomenduoju tiek pirmą, tiek antrą kartą likti prie 1st tier miestų (Beijing, Shanghai, Guangzhou, Shenzhen), o po to gal kokį Chongqingą, Chengdu ir t.t. Urumqi ir šiaiop Xinjiangas matyt kažkur sąrašo apačioje liktų, nebent specifiškai įdomus tas regionas.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        O antram galima jau į Sindziangą?
                                        Be sugrįžimo teisės. Tiesiog pradings keliautojas
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Aha, dėl to Tesla perka BYD batareikas, o VW net nusipirko dalį Xpeng ir naudos jų "pavogtas" platformas. Tavo paaiškinimas skamba tikrai legit
                                          Taip. BYD batareikos yra pigios dėl vastybės dotacijų baterijų pramonei, tai neapsimoka dėti savo kokybiškesnių.
                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Pažiūrėk kad ir šita šiandien išleistą Tom Scott video apie Nio battery swap. Ar krūvą kitų naujų video per paskutinius kelis mėnesius, kur daromi kinietiškų EV reviewsai.
                                          Jeigu kas nors galvoja kad battery swap kadanors bus aktuali plačiajai visuomenei tai tokio žmogaus nuomonė iš karto gali būti nurašyta.
                                          Parašė Taj Mahal

                                          Kodėl taip sunku patikėti kad kažkokia šalis su:
                                          Tikrai sunku patikėti kad šalis su tokiu požiūrių į mokslą gali būti kur nors pirmaujanti:
                                          it discovered 99 identical papers in one subject
                                          By late afternoon, the invigilators were trapped in a set of school offices, as groups of students pelted the windows with rocks. Outside, an angry mob of more than 2,000 people had gathered to vent its rage, smashing cars and chanting: "We want fairness. There is no fairness if you do not let us cheat."
                                          Šaltinis: https://www.telegraph.co.uk/news/wor...-cheating.html

                                          Comment

                                          Working...
                                          X