Parašė Taj Mahal
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Kadangi kelias dienas slampinėju Šanchajuje, tai visai įdomu pasidairyti, kas čia vyksta su mašinomis gatvėse ir kokie EV važinėja.
Šiaip pastebėjimai:
- Autoparkas kardinaliai pasikeitęs per paskutinius ~5 metus. Jeigu anksčiau visiškai ir absoliučiai dominavo VW su visais savo brandais (plius dar šiek tiek BMW ir MB), tai dabar pamatyti išvis bet kokią VW group mašiną gatvėję darosi sunku.
- Iš akies, EV dalis gatvėse virš 50%. Taksi/pavežėjai, Autobusai tik EV
- Per 3 dienas mačiau vieną VW ID EV
- Per tas pačias 3 dienas mačiau labai daug Teslų. Ne No.1, bet labai daug
- Top vietas užima BYD, nors dar sunku susigaudyti kinietiškuose EV modeliuose
Šiaip, reikia konstatuoti, kad VW Kinijoje kol kas visiškai susimovė su savo EV modeliais. Jų tiesiog nėra gatvėse, kas turbūt yra geriuasias indikatorius, ką žmonės perka. Teslos, kita vertus, ant kiekvieno kampo ir akivaizdu, kad tai yra huge success didžiausios autorinkos didžiausiame mieste.
Čia šiaip keli random shotai iš gatvių









Čia tas vienintelis vargšas ID.3, kurį mačiau



Paskutinis taisė John; 2023.11.23, 18:53.
- 11 patinka
Comment
-
Žalsvi numeriai = EV, kaip ir Lenkijoje?Parašė John Rodyti pranešimąKadangi kelias dienas slampinėju Šanchajuje, tai visai įdomu pasidairyti, kas čia vyksta su mašinomis gatvėse ir kokie EV važinėja.
-
Comment
-
Iš esmės taip. EV, PHEV ir Hydrogen cell (nors tokių turbūt faktiškai nebūna čia).Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Žalsvi numeriai = EV, kaip ir Lenkijoje?
Comment
-
O šitas logotipas ant mašinos ne "Betsafe"? ar tik man čia labai panašu?Parašė John Rodyti pranešimąKadangi kelias dienas slampinėju Šanchajuje, tai visai įdomu pasidairyti, kas čia vyksta su mašinomis gatvėse ir kokie EV važinėja.
Šiaip pastebėjimai:
- Autoparkas kardinaliai pasikeitęs per paskutinius ~5 metus. Jeigu anksčiau visiškai ir absoliučiai dominavo VW su visais savo brandais (plius dar šiek tiek BMW ir MB), tai dabar pamatyti išvis bet kokią VW group mašiną gatvėję darosi sunku.
- Iš akies, EV dalis gatvėse virš 50%. Taksi/pavežėjai, Autobusai tik EV
- Per 3 dienas mačiau vieną VW ID EV
- Per tas pačias 3 dienas mačiau labai daug Teslų. Ne No.1, bet labai daug
- Top vietas užima BYD, nors dar sunku susigaudyti kinietiškuose EV modeliuose
Šiaip, reikia konstatuoti, kad VW Kinijoje kol kas visiškai susimovė su savo EV modeliais. Jų tiesiog nėra gatvėse, kas turbūt yra geriuasias indikatorius, ką žmonės perka. Teslos, kita vertus, ant kiekvieno kampo ir akivaizdu, kad tai yra huge success didžiausios autorinkos didžiausiame mieste.
Čia šiaip keli random shotai iš gatvių

Ar Betsafe jau ir Šanchajuje?
- 6 patinka
Comment
-
Panašu, kad taip. Logo tikrai tas pats.Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
O šitas logotipas ant mašinos ne "Betsafe"? ar tik man čia labai panašu?
Ar Betsafe jau ir Šanchajuje?
- 1 patinka
Comment
-
Ko šitų? Turi omeny bikeshare schemų, kur po to miestuose voliodavosi krūvos dviračių? Jovalo nebeliko, bet bike share dviračiai yra. Plius atsirado baisingai daug elektrinių mopedų, ant kurių važinėja maisto išvežiotojai ir matyt šiaip žmonės į darbą. Šiaip padarysiu vėliau reportažą kažkurioje temoje su foto ir video apie micromobility Shanghajuje, nes ten gana impressive su tuo.Parašė gerietis Rodyti pranešimąTruputį OT, o tai šitų nebeliko?
- 2 patinka
Comment
-
Neveltui Jonas bijo bet ką pakomentuoti, kas gali nepatikti didžiajam Xi. Pvz.: uigurų konclagerių egzistavimą.Parašė Creatium Rodyti pranešimąJohn lauksim šiaip reportažo iš Šanchajaus lietuvio akimis
Lygiai taip pat atsisakė komentuoti Kinijos ambasadoriaus kalbą Paryžiuje.
Po to negalėtų nusipirkti bilieto į traukinį arba įsėdęs būtų nuvežtas ne ten kur nori
Paskutinis taisė Arunasx; 2023.11.24, 16:35.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 8 patinka
Comment
-
Žiauriai įdomu, ačiū John.
Nuotraukose nemažai skirtingų Zeekr 001.
Ar sutapimas ar Zeekr populiarus?
Papildyta:
Pratryniau šiek tiek savo žinučių kad John postas iš Šanchajaus būtų labiausiai matomas.
Nes John postas yra vienas geriausių ką ši tema yra mačiusi per ilgą laiką.
Geriau kad vienas iš geriausių temos postų geriau matytusi, nei kad būtų daug visko.Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.11.24, 17:05.
- 1 patinka
Comment
-
Zeekrų nėra labai labai daug, bet tikrai yra. Labai daug BYD ir XPengų, nu ir Teslų. Iš ne kinietiškų mašinų modelių (apskritai, ne tik EV) Tesla yra asboliučiai ir visiškai dominuojantis brandas. Įskaitant kinietiškus, tai gal top 5. Čia aišku iš akies žiūrint, ir mano akis dar nelabai patyrusi su kinietiškomis mašinomis. Anyway, kalbant būtent apie Vakarietiškus EV gamintojus, faktas kaip blynas, kad VW EV čia faktiškai neegzistuoja, o Teslų kaip prišikta.Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąŽiauriai įdomu, ačiū John.
Nuotraukose nemažai skirtingų Zeekr 001.
Ar sutapimas ar Zeekr populiarus?
- 1 patinka
Comment
-
Traukinio bilietą, beje, irgi pirkau. Nemažai dalykų pasikeitė nuo paskutinių vizitų prieš Covid su traukinių ir šiaip viso VT bilietais užsieniečiams KInijoj, tai pasidalinsiu visais experience kitoje temoje vėliau.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPo to negalėtų nusipirkti bilieto į traukinį arba įsėdęs būtų nuvežtas ne ten kur nori
Comment
-
Čia ne bikešare, o mokiniai atvažiavę į mokyklą. Senovėje pilnos gatvės būdavo dviratininkų, nes automobilių neįpirkdavo niekas.Parašė John Rodyti pranešimą
Ko šitų? Turi omeny bikeshare schemų, kur po to miestuose voliodavosi krūvos dviračių?-
Comment
-
Aišku, bet čia labiau 80s ir early 90s dalykas, kai masiškai važinėdavo dviračiais, o mašinų nelabai buvo. Apie 2000s ir 2010s visų šitų dalykų (dviračių ir pan.) buvo smarkiai sumažėję, bet po to vėl smarkiai pradėjo daugėti. Reiks paieškoti kažkokių naujesnių modal share skaičių, nes vizualiai mašinų gatvėse nėra labai daug (gerokai mažiau, nei prieš 10-15 metų), dviračių ir E-mopedų/scooterių naudojimas išaugo belenkaip. Nu įdėsiu daugiau foto kontekstui susidaryti, bet pagal micro mobility (dviračiai+E-mopeds/scooters) Šanchajus turėtų turėti panašius skaičius kaip kai kurie NL miestai t.y. kokie 15-20%. Nu visi6kai akivaizdu, kad micromobility čia užima labai ženklią transporto dalį.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Čia ne bikešare, o mokiniai atvažiavę į mokyklą. Senovėje pilnos gatvės būdavo dviratininkų, nes automobilių neįpirkdavo niekas.
Comment
-
Todėl VW ėmėsi veiksmų:Parašė John Rodyti pranešimą- Autoparkas kardinaliai pasikeitęs per paskutinius ~5 metus. Jeigu anksčiau visiškai ir absoliučiai dominavo VW su visais savo brandais (plius dar šiek tiek BMW ir MB), tai dabar pamatyti išvis bet kokią VW group mašiną gatvėję darosi sunku.
Volkswagen Developing Low-Cost, China-Only Platform To Fight Local Rivals
Va kaip įdomiai veikia ta konkurencija, pyst ir niekam tu nebeįdomus su ta savo "išskirtine vokiška kokybe" iš tos pačios gamyklos, kaip ir kiti kinų EVVolkswagen was the first Western carmaker to set up shop in China and that move paid dividends for decades. But suddenly VW is on the backfoot having lost market share to increasingly competitive Chinese brands and is desperate to lower its costs.
One of the ways it will do that is by developing a new EV architecture that will be built in China specifically for the Chinese market. Called the A Main Platform, it’s related to the MEB we’re all familiar with through cars like the ID.3, ID.4, ID.Buzz and many other EVs from VW’s sister brands. But it will be optimized to suit Chinese buyers’ preferences in terms of battery and motor specs.
The company’s China boss, Ralf Brandstaetter, told Reuters that VW will develop four models priced between ¥140,000 ($19,500) and ¥170,000 ($23,800) on the new platform, production being handled by the firm’s joint ventures with SAIC and FAW.
- 1 patinka
Comment
-
Jei būčiau kinas, tai irgi pirkčiau kinišką ir žymiai pigesnį daiktą už vokiškąParašė ttttt Rodyti pranešimą
Todėl VW ėmėsi veiksmų:
Volkswagen Developing Low-Cost, China-Only Platform To Fight Local Rivals
Va kaip įdomiai veikia ta konkurencija, pyst ir niekam tu nebeįdomus su ta savo "išskirtine vokiška kokybe" iš tos pačios gamyklos, kaip ir kiti kinų EV
Comment
Comment