Parašė rPn
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
o tu bent bandei suprast ką ten rašė? Visi deklaruojami nuvažiuojami atstumai yra matuojami važiuojant gan lėtai ir idealiomis sąlygomis ir iškraunant bateriją iki visiško 0 tai aišku dideliu greičiu šaltu oru ar prieš stiprų vėją nuvažiuojamas atstumas krenta, tai tavo manymu reikia mašiną į servisą vežt kad kažką išmatuotų ir pataisytų orų prognozes kitai kelionei?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąIlgokas straipsnis apie Teslos bajerius:
Tesla created secret team to suppress thousands of driving range complaints
Pavydžiui:
- 2 patinka
Comment
-
nū jo, pirmas aifonas net MMS nemokėjo priimti LOL.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Pirmas iOS - bukas, bet gražus daiktas, paskutiniai Symbian - gražūs ir funkcionalūs. Ar toks turėjo būti palyginimas?
bet jūzeriai kažkodėl neliko prie "funkcionalaus" ir gražaus Symbiano.
-
- 1 patinka
Comment
-
O ar pats skaitei kas cituota:Parašė transpondster Rodyti pranešimą
o tu bent bandei suprast ką ten rašė? Visi deklaruojami nuvažiuojami atstumai yra matuojami važiuojant gan lėtai ir idealiomis sąlygomis ir iškraunant bateriją iki visiško 0 tai aišku dideliu greičiu šaltu oru ar prieš stiprų vėją nuvažiuojamas atstumas krenta, tai tavo manymu reikia mašiną į servisą vežt kad kažką išmatuotų ir pataisytų orų prognozes kitai kelionei?
All five Tesla models tested by Edmunds failed to achieve their advertised range, the website reported in February 2021. All but one of 10 other models from other manufacturers exceeded their advertised range.
Ar čia sutapo kad kai edmunds bandė 5 tesla modelius visada buvo vėjas, o kai bandė likusius 10 gamintojų, visada idealios oro sąlygos?
- 1 patinka
Comment
-
Cituota buvo ne tik šitas, bet ir apie verkiančius jūzerius ir teslos nenorą tikrinti jų vežėčias.Parašė Gator Rodyti pranešimą
O ar pats skaitei kas cituota:
All five Tesla models tested by Edmunds failed to achieve their advertised range, the website reported in February 2021. All but one of 10 other models from other manufacturers exceeded their advertised range.
-
Comment
-
Symbianą realiai išstūmė Androidas. Iki tol Symbianas buvo smartukų lyderis. Nors ir Symbianas buvo tvarkinga OS, bet ji nebuvo Open Source. Tik po to, kai buvo susigaudyta, kad Symbianą išstūmia Open Source Androidas, su kuriuo gali daryti ką tik nori, tai atsiverti pasaulio programeriams buvo per vėlu. Galim pažiūrėti kas naudojo Symbianą ir kas naudoja Androidą - beveik tie patys žmonės.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nū jo, pirmas aifonas net MMS nemokėjo priimti LOL.
bet jūzeriai kažkodėl neliko prie "funkcionalaus" ir gražaus Symbiano.
O dėl iOS, tai čia suveikė iMac, iPod, kitokie i ir klasikiniai fanboyai, ankščiau save plakę dėl Jobso, dabar dėl Musko.
- 3 patinka
Comment
-
Realiai tas pats ir yra - Teslos dažnai minimos labiausiai nepatikimų automobilių sąrašuose, tačiau tuo pat metu jų vairuotojai yra labai laimingi savo pirkiniu.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
O dėl iOS, tai čia suveikė iMac, iPod, kitokie i ir klasikiniai fanboyai, ankščiau save plakę dėl Jobso, dabar dėl Musko.
Dabar su tomis range neigimo naujienomis galima net ir tuos pačius posakius pritaikyti - jeigu iPhone turėjo „you are holding it wrong“, tai su Tesla turim „you are driving it wrong“
- 3 patinka
Comment
-
Edmunds test range != EPA test range, net turi lentelę Edmunds kur temperatūra skiriasi tarp testų iki 25°F ~=14C ~=5% aero pasipriešinimo skirtumas. Anyway aš neneigiu kad Tesla naudoja pačius optimistiškiausius deklaruojamus atstumus, bet esmė kad jei važiuoji su navigacija tiksliai apskaičiuoja su kiek atvyksi, o kas buvo prieš 10 metų tai absoliučiai dzin, visų EV guess'o'meteriai buvo keikiami.Parašė Gator Rodyti pranešimą
O ar pats skaitei kas cituota:
All five Tesla models tested by Edmunds failed to achieve their advertised range, the website reported in February 2021. All but one of 10 other models from other manufacturers exceeded their advertised range.
Ar čia sutapo kad kai edmunds bandė 5 tesla modelius visada buvo vėjas, o kai bandė likusius 10 gamintojų, visada idealios oro sąlygos?
Comment
-
Bet argumentas buvo, kad čia viskas teisinga ir dėl oro nepasiekia range. Tai tikslingai numečiau būtent šią citatos dalį, kur kitiems modeliams oras nesugadino reikalų.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Cituota buvo ne tik šitas, bet ir apie verkiančius jūzerius ir teslos nenorą tikrinti jų vežėčias.
Comment
-
Pamenu, kai prieš tris metus sakiau Tesla ne mašina, ji neturi ateities, gaidys ir t.t.
Ginčyjausi su vienu Teslos fanu.
Pabandžiau pavairuoti Teslą, supratau, kad jei pirkti naują mašiną tai tik Teslą.
Dabar ja ir džiaugiuosi.
Juokas ima iš žmonių kurie ginčyjasi, aiškinasi kurioj vietoj kokiam tyrime kablelis padėtas ir t.t. nors turbūt realiai nebandę mašinos.
Nebuvo lengva pripažinti, kad buvau neteisus kai prieš tris metus variau ant Teslos, bet džiaugiuosi tai padaręs
Linkiu ir kitiems Teslų heiteriam pirmiausiai ją išbandyti, o ne ieškoti kablelio kažkokiame užsienio tyrime ir forume ginčytis ar Tesla nuvažiuoja 399 ar 398 km
- 1 patinka
Comment
-
deals on wheelsParašė Sula Rodyti pranešimąKur Vilniuje galima išbandyti Teslą ?
Kažkoks oficialus pardavėjas/servisas Lietuvoje egzistuoja?
oficialus nėra-
- 1 patinka
Comment
-
Keista, nes pabandęs Tesla (Model 3 Perfromance) nieko panašaus nepajutau. Mašina ir tiek, kaip ir visos kitos EV su savo privalumais. Taip pat esu bandęs daug kitų EV, iš kurių, tiesą sakant, sunku išsirinkti favoritą. Norint išsirinkti, kurį EV visgi pirkčiau, jei šiuo metu būtų toks poreikis, tektų nemažai skaičuoti ir svarstyti, nes pasirinkimą nulemtų nedideli ir turbūt nelabai reikšmingi skirtumai.Parašė iPhone Rodyti pranešimąPamenu, kai prieš tris metus sakiau Tesla ne mašina, ji neturi ateities, gaidys ir t.t.
Ginčyjausi su vienu Teslos fanu.
Pabandžiau pavairuoti Teslą, supratau, kad jei pirkti naują mašiną tai tik Teslą.
Dabar ja ir džiaugiuosi.
Juokas ima iš žmonių kurie ginčyjasi, aiškinasi kurioj vietoj kokiam tyrime kablelis padėtas ir t.t. nors turbūt realiai nebandę mašinos.
Nebuvo lengva pripažinti, kad buvau neteisus kai prieš tris metus variau ant Teslos, bet džiaugiuosi tai padaręs
Linkiu ir kitiems Teslų heiteriam pirmiausiai ją išbandyti, o ne ieškoti kablelio kažkokiame užsienio tyrime ir forume ginčytis ar Tesla nuvažiuoja 399 ar 398 km
- 1 patinka
Comment
-
Kaip tai pakeis faktą, kad visų teslų salonai yra pigūs ir baisūs su nuliu ergonomijos?Parašė iPhone Rodyti pranešimąPamenu, kai prieš tris metus sakiau Tesla ne mašina, ji neturi ateities, gaidys ir t.t.
Ginčyjausi su vienu Teslos fanu.
Pabandžiau pavairuoti Teslą, supratau, kad jei pirkti naują mašiną tai tik Teslą.
Dabar ja ir džiaugiuosi.
Juokas ima iš žmonių kurie ginčyjasi, aiškinasi kurioj vietoj kokiam tyrime kablelis padėtas ir t.t. nors turbūt realiai nebandę mašinos.
Nebuvo lengva pripažinti, kad buvau neteisus kai prieš tris metus variau ant Teslos, bet džiaugiuosi tai padaręs
Linkiu ir kitiems Teslų heiteriam pirmiausiai ją išbandyti, o ne ieškoti kablelio kažkokiame užsienio tyrime ir forume ginčytis ar Tesla nuvažiuoja 399 ar 398 km
- 1 patinka
Comment
-
Reikia baudas duoti už testavimą nerealiomis sąlygomis. False advertising taip sakant.Parašė transpondster Rodyti pranešimą
o tu bent bandei suprast ką ten rašė? Visi deklaruojami nuvažiuojami atstumai yra matuojami važiuojant gan lėtai ir idealiomis sąlygomis ir iškraunant bateriją iki visiško 0 tai aišku dideliu greičiu šaltu oru ar prieš stiprų vėją nuvažiuojamas atstumas krenta, tai tavo manymu reikia mašiną į servisą vežt kad kažką išmatuotų ir pataisytų orų prognozes kitai kelionei?
Symbianas mirė, o jo vartotojai perėjo prie androido. Šiaip symbianas vis dar naudojamas kai kuriose technologijose. Pažystu vieną vis dar programuoantį symbionui.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nū jo, pirmas aifonas net MMS nemokėjo priimti LOL.
bet jūzeriai kažkodėl neliko prie "funkcionalaus" ir gražaus Symbiano.
Comment
-
Vieniems baisūs kitiems gražūs. Tai yra skonio reikalas ir visiems gražūs nebus.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Kaip tai pakeis faktą, kad visų teslų salonai yra pigūs ir baisūs su nuliu ergonomijos?
Ergonomijos nulis? na nežinau ar vienodai suprantame šį žodį.
Bet tikrai nesiruošiu įrodinėti kokia gera Tesla ir t.t. tik noriu pasakyti, kad didžioji dalis (tikrai ne visi) varantys ant Teslos (tame tarpe ir aš pats) varo tol kol nepabando.
O pabandžius tikrai negali visiems tikti ir patikti, kiekvieno skirtingi poreikiai.
Nesutinku tik su nuomone, kad tai brendas be ateities, kad Tesla gaidys šūdas, negražūs salonai ir t.t.
Comment
-
Esu bandęs tik vieną EV - Tesla 3, tai be visos elektromobilio kaip tokio wow patirties, pats automobilis visiškai nuvylė - pigus salonas, ergonomijos ir komforto nedaug. Kažkas tarp Dacia ir Opel. Su premium brandais net nėra ka lyginti, netgi iki VW netraukia.If a lion could speak, we could not understand him.
- 2 patinka
Comment
-
Netraukia iki VW EV ar normalių VW? Bent jau pirmos iteracijos ID.3 vidaus medžiagos tiktai buvo negeresnės už Dacia, iki Golf 7 nė pro kur netraukė. Faceliftas lyg ir pasitvarkė.Parašė sankauskas Rodyti pranešimąEsu bandęs tik vieną EV - Tesla 3, tai be visos elektromobilio kaip tokio wow patirties, pats automobilis visiškai nuvylė - pigus salonas, ergonomijos ir komforto nedaug. Kažkas tarp Dacia ir Opel. Su premium brandais net nėra ka lyginti, netgi iki VW netraukia.
- 1 patinka
Comment
-
Tesla interior netraukia iki VW Passat interior kokybės.Parašė John Rodyti pranešimą
Netraukia iki VW EV ar normalių VW? Bent jau pirmos iteracijos ID.3 vidaus medžiagos tiktai buvo negeresnės už Dacia, iki Golf 7 nė pro kur netraukė. Faceliftas lyg ir pasitvarkė.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
Comment