Parašė PredatorGTR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Tai niekada ir nebuvo sprendimas. Akcizais surenkama didelė dalis biudžeto, kuris naudojamas tiems patiems keliams, kuriais elektrinkės ir naudojasi. Čia tik laikina privilegija turtingiesiems buvo leidimas nemokamai naudotis esama ir prižiūrima infrastruktūra, nes anksčiau ar vėliau vis tiek už ją reikės susimokėti visiems ja besinaudojantiems.
- 1 patinka
Comment
-
Ar jums neatrodo kad Kinijos EV gamintojai yra labai konkurencingi ir neužilgo pasaulinėje autoindustrijoje turės stipresnes pozicijas nei pvz Japonijos autogamintojai (Honda, Mazda, Nissan, Subaru, Toyota, Lexus, Acura, Infiniti, Isuzu, Suzuki, Mitsubishi ir t.t.)?
Nio ET7


BYD Han


Zeekr 001


HiPhi Z


Xpeng P7 (žalsvas)


Hongqi E-HS9


YangWang U8


Aiways U6


Li Auto L8


Arcfox Alpha-T


Wuling Hongguang Mini EV

Comment
-
Jeigu europiečiai galėtų nusipirkti tuos EV už domestic kaina + kokie 15-20%, tai jau dabar europietiška autopramonė (kuri EV rinkoje kokybės-kainos santykio prasme nuo kiniečių atsilieka šviesmečiais) būtų labai stipriai nokautuota. Šiaip Skandinavijoje jau yra daromi pirmi žingsniai žengti į Europos rinką ir Švedijoje jau teko matyt pakankamai daug kinietiškų EV. Jau porą metų karts nuo karto pažiūriu youtube jų EV naujienas ir pagal tai kaip viskas vystosi sakyčiau tai yra tik laiko klausimas kada jie taps lyderiais visame pasaulyje.Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąAr jums neatrodo kad Kinijos EV gamintojai yra labai konkurencingi ir neužilgo pasaulinėje autoindustrijoje turės stipresnes pozicijas nei pvz Japonijos autogamintojai (Honda, Mazda, Nissan, Subaru, Toyota, Lexus, Acura, Infiniti, Isuzu, Suzuki, Mitsubishi ir t.t.)?
Comment
-
Paveiksliukuose gražu, bet kas nuo ko atsilieka šviesmečiais, būtų galima ginčytis. Užduosiu mįslę: kokios kilmės automobilių atstovybėje pirkėjams pataria vežiotis raktą "ant 10" kad pakibus softui, būtų galima nuimti 12V akumuliatoriaus "klemą" ir nuresetinti ECU?
Kokios kilmės automobilyje kelionės metu nusimeta visi nustatymai į gamyklinius ir vidury skydelio iššoka pranešimas "Chose your language 中文 or English" net neklausiu, ir taip visi žinosite.
-
- 7 patinka
Comment
-
Boguševičius sakė, kad po 10 metų kinų automobiliai dominuos pasaulyje ir apskritai kinų kalba bus lingua franca.Parašė gerietis Rodyti pranešimąIšmoks kinai padaryti gerus automobilius (ir elektrinius), kaip išmoko visokius Ethernet komutatorius, WDM transmisiją ir bazines stotis gaminti.
Bendrai automobilių gamyba vystosi labai greitai Kinijoje. Jau dabar Kinija gamina automobilių panašiai +- tiek kiek visos likusios šalys.
Comment
-
Problema, kad Europa apskritai mažai gamina baterijų ir iš tos pačios Kinijos importuoja, plius tokių elektronikai, toms pačioms baterijoms svarbių elementų kaip silicis apskritai net negamina, tai kaip gali būti tie EV konkurencingi?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąĮdomu kiek kinietiškams modeliams padeda trečiosiose šalyse uzurpuotos ličio kasyklos (jeigu taip iš tikro ten yra)? turėtų gautis pigiau „saviems“

Comment
-
Oh, kažkoks automobilių perekūpas sakė kad kinų kalba bus lingua franca po 10 metų? ookeyyy....Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Boguševičius sakė, kad po 10 metų kinų automobiliai dominuos pasaulyje ir apskritai kinų kalba bus lingua franca.If a lion could speak, we could not understand him.
- 3 patinka
Comment
-
Pasaulyje gal - Europoje ir Amerikoje tikrai ne. Įves kokį antidempingo muitą, jei jau dabar neįvestas, ir brangių ir prastų China EV mažai kas pirks.
O kinams ir pačios kinijos rinkos dydžio pakaks.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Boguševičius sakė, kad po 10 metų kinų automobiliai dominuos pasaulyje
Comment
-
Bėda, kad europos ir JAV gamintojai liūdės be Kinijos rinkos. Nusimato muitų kovos. Bus įdomu ką darys faktiniai Kinijos vasalai ir trečiojo pasaulio šalys.Parašė Nitro Rodyti pranešimąPasaulyje gal - Europoje ir Amerikoje tikrai ne. Įves kokį antidempingo muitą, jei jau dabar neįvestas, ir brangių ir prastų China EV mažai kas pirks.
O kinams ir pačios kinijos rinkos dydžio pakaks.
Comment
-
Neišmoko. Vis dar galima šlamštąParašė gerietis Rodyti pranešimąIšmoks kinai padaryti gerus automobilius (ir elektrinius), kaip išmoko visokius Ethernet komutatorius, WDM transmisiją ir bazines stotis gaminti.
Bendrai automobilių gamyba vystosi labai greitai Kinijoje. Jau dabar Kinija gamina automobilių panašiai +- tiek kiek visos likusios šalys.
Tik jeigu ethernet komutatorius nusprogo, tai tiesiog nusiperki kitą, o važiuoji į griovį.
Iranas taip pat gamina labai daug automobilių, bet ES standartų jie nei vienas nepraeitų.
Comment
-
Kam Kinijos rinka įdomi - turi ten gamyklas. O šiaip matant geopolitinę situaciją verta pergalvoti verslą Kinijoje.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bėda, kad europos ir JAV gamintojai liūdės be Kinijos rinkos. Nusimato muitų kovos. Bus įdomu ką darys faktiniai Kinijos vasalai ir trečiojo pasaulio šalys.
Comment
-
Tiksliau turi dalį Kinijoje esančiose kinietiškose gamyklose, prižiūrimose Partijos iš kurių tyliai vagiamos technologijos ir ruošiami specialistai kinų pramonei. Kaip jau buvo kitose šakose. Be to, Kinija per vokiečių ir prancūzų autokoncernus laiko europą už atitinkamų organų. Bet trumpuoju periodu uždirbami per dideli pinigia, kad būtų galima atsisakyti.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Kam Kinijos rinka įdomi - turi ten gamyklas. O šiaip matant geopolitinę situaciją verta pergalvoti verslą Kinijoje.
- 1 patinka
Comment
-
Beje, Norvegijoje jau pardavinėja kinietiškus elektromobilius.
Iš top 100 geriausiai parduodamų sąrašo (nuo 2023 pradžios iki šiandien):
30. Polestar 2
33. MG 4
38. MG Marvel R
48. MG ZS 49. NIO ET5
50. BYD Atto 3
51. MG 5
52. BYD Han
54. NIO ES8
60. Maxus Euniq 6
62. NIO EL7
63. Maxus e-Deliver 3
65. JAC ES4
72. Maxus Euniq 5
73. Maxus e-Deliver 9
76. Maxus LDV T90
78. BYD ETP3
80. Yutong T12E
87. Xpeng P7
93. Ora Funky Cat



- 1 patinka
Comment




Comment