Parašė MedinisStrazdas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Paskutiniu metu domėjausi esama EV pasiūla ir planuojamais ateities modeliais, nes pagalvojau, kad po kokių 2-3 metų jau gal ir visai laikas būtų ir pačiam įsigyt.
Įdomu, o kas nors iš forumiečių vairuoja pilnai EV (plug-in hybrid'ai nesiskaito)? Jeigu taip (na arba šiaip žinot atsakymą iš pažįstamų), būtų labai įdomu sužinoti kiek šiuo metu, su tokiom elektros kainom, ne teoriškai, o realiai kainuoja nuvažiuoti 100km?
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar teisingas tas užklausimas "su tokiom elektros kainom". Baterijos pakrovimo kaina skirtinga. Gal vartotojas X iš saulės elementų sau krauna ir jam arti "nulio".
Greičiau gal reikia pasidomėti kiek (žiemą/vasarą; mieste/užmiesty; greit/negreit) eina nuvažiuot km su pakrauta baterija.
Kokios aptarnavimo išlaidos/ypatybės, draudimo kainos ir t.t.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nereikia ir vairuoti, galima nesunkiai paskaičiuoti. Realiam gyvenime su kokiu ID.3 bus apie 20KWh/100km. Per daug nesidraskant. Dabar realiai už alektrą pagal planą moku 24c/KWh. Tai pridėjus elektros krovimų nuostolius ir biškiuką dadėjus tiems atvejams, kai norėsis paspausti gazą, gausis 6-7 Eur/100km. Vairuojant lėtai ir atsargiai pavyktų sutilpti į 4 Eur.Parašė ttttt Rodyti pranešimąPaskutiniu metu domėjausi esama EV pasiūla ir planuojamais ateities modeliais, nes pagalvojau, kad po kokių 2-3 metų jau gal ir visai laikas būtų ir pačiam įsigyt.
Įdomu, o kas nors iš forumiečių vairuoja pilnai EV (plug-in hybrid'ai nesiskaito)? Jeigu taip (na arba šiaip žinot atsakymą iš pažįstamų), būtų labai įdomu sužinoti kiek šiuo metu, su tokiom elektros kainom, ne teoriškai, o realiai kainuoja nuvažiuoti 100km?
Bet žinoma tie, kas turi/turės EV, bent jau privačiame name, turės ir saulės elektrinę ant stogo+baterijas, tai reali kaina bus gerokai mažesnė ir nepriklausys nuo tarifų ir kompensacijų kaitaliojimo.
Palyginimui, mano 1L benzininis Golfas 100km važiuojant normaliai autostrada suvalgo iki 5.5L/100km=~9Eur/100km
Paskutinis taisė John; 2022.11.03, 10:43.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet jis kainavo naujas kokius 4-5x mažiau nei ID.3, be to jam nereikia namo (dar bent 100 k Eur) ir saulės baterijų (dar X k Eur). Už neišleistus pinigus dar daug metų galėsi pilti benziną į savo golfąParašė John Rodyti pranešimą
Nereikia ir vairuoti, galima nesunkiai paskaičiuoti. Realiam gyvenime su kokiu ID.3 bus apie 20KWh/100km. Per daug nesidraskant. Dabar realiai už alektrą pagal planą moku 24c/KWh. Tai pridėjus elektros krovimų nuostolius ir biškiuką dadėjus tiems atvejams, kai norėsis paspausti gazą, gausis 6-7 Eur/100km. Vairuojant lėtai ir atsargiai pavyktų sutilpti į 4 Eur.
Bet žinoma tie, kas turi/turės EV, bent jau privačiame name, turės ir saulės elektrinę ant stogo+baterijas, tai reali kaina bus gerokai mažesnė ir nepriklausys nuo tarifų ir kompensacijų kaitaliojimo.
Palyginimui, mano 1L benzininis Golfas 100km važiuojant normaliai autostrada suvalgo iki 5.5L/100km=~9Eur/100km
							
						It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiesa. Dėl to mano "planai" pirkti EV pasibaigus Golfo lizingui, buvo atidėti. Lieku su Golfu ar kitu ice auto ir matyt gana ilgam.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Bet jis kainavo naujas kokius 4-5x mažiau nei ID.3, be to jam nereikia namo (dar bent 100 k Eur) ir saulės baterijų (dar X k Eur). Už neišleistus pinigus dar daug metų galėsi pilti benziną į savo golfą
Nors dabar ir Golfai subrangę. Lyginant su ID.3 kokius 1.5-2x kaina tesiskiria.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na jis kažkiek teisus - KET reikalauja pasirūpinti, kad TP savaime nepradėtų riedėti, tiek, kad tuo rūpintis reikia prieš išlipant, o ne stovint prie šviesoforoParašė Aleksio Rodyti pranešimąKuris KET punktas reikalauja užstabdyti automobilį prie draudžiamojo?
KET 147 p. Vairuotojas gali pasitraukti iš savo vietos arba palikti transporto priemonę tik pasirūpinęs, kad ji savaime nepradėtų riedėti ir ja nepasinaudotų kiti asmenys.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na nereikia persistengt - ID3 tikrai nekainuoja 5x daugiau už Golf'ą, duok dieve panašios komplektacijos golf ir ID3 kainos skirsis 30 proc. Be to nepamirškim, kad EV eksploatacija pigesnė (mažiau dylančių dalių ir pan).Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Bet jis kainavo naujas kokius 4-5x mažiau nei ID.3, be to jam nereikia namo (dar bent 100 k Eur) ir saulės baterijų (dar X k Eur). Už neišleistus pinigus dar daug metų galėsi pilti benziną į savo golfą
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ID3 pigiausios komplektacijos kainuoja 42,7K Eur, o golfas 25,8K Eur. Elektrinis brangesnis daugiau nei 60%. Tai įvertinus, kad kuro prasme dabar važinėti kainuoja panašiai, elektrinis niekaip neatsipirks per savo eksploataciją net jei remontai nieko nekainuos. 17K eur skirtumas (prie geresnių komplektacijų dar didesnis) yra tiesiog per didelis. Plius dar įvertinkim nepatogumus, kiek laiko reikia krautis kur nors keliaujant ir patirti stresą ieškant laisvų ar veikiančių įkrovimo stotelių.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Na nereikia persistengt - ID3 tikrai nekainuoja 5x daugiau už Golf'ą, duok dieve panašios komplektacijos golf ir ID3 kainos skirsis 30 proc. Be to nepamirškim, kad EV eksploatacija pigesnė (mažiau dylančių dalių ir pan).Paskutinis taisė Lettered; 2022.11.03, 12:13.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai dabar visos auto išbrangę. Kai John pirko savo golfą, turbūt kokius 17 kEur max mokėjo.Parašė Nitro Rodyti pranešimąNa nereikia persistengt - ID3 tikrai nekainuoja 5x daugiau už Golf'ą,
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
15 400 jei jau tiksliai.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Tai dabar visos auto išbrangę. Kai John pirko savo golfą, turbūt kokius 17 kEur max mokėjo.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prieš kiek čia metų buvo?Parašė John Rodyti pranešimą
15 400 jei jau tiksliai.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal kainą spėju prieš kokius 20 metų (jei apie naują eina kalba).Parašė booraz Rodyti pranešimą
Prieš kiek čia metų buvo?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar 2019-2020m galėjai už tiek nusipirkti iš sandėlyje esančių sukomplektuotų ir kažkiek nusiderėjęs.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pagal kainą spėju prieš kokius 20 metų (jei apie naują eina kalba).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na bet jo argumentas ir buvo, kad skirtumas ne 5x.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
ID3 pigiausios komplektacijos kainuoja 42,7K Eur, o golfas 25,8K Eur. Elektrinis brangesnis daugiau nei 60%. Tai įvertinus, kad kuro prasme dabar važinėti kainuoja panašiai, elektrinis niekaip neatsipirks per savo eksploataciją net jei remontai nieko nekainuos. 17K eur skirtumas (prie geresnių komplektacijų dar didesnis) yra tiesiog per didelis. Plius dar įvertinkim nepatogumus, kiek laiko reikia krautis kur nors keliaujant ir patirti stresą ieškant laisvų ar veikiančių įkrovimo stotelių.
+60% šiek tiek skiriasi nuo +400%, turbūt?
Bet net su tavo pateiktomis kainomis - žemiausia Golf komplektacija ("Life") greičiausiai net nėra tapati žemiausiai Id.3 komplektacijai ("Pro performance"). Vien variklių galingumus palyginus tai matosi (81 kW prieš 150 kW). Jei labiau susieti komplektacijas, tai ir tas 60% skirtumas turbūt gerokai sumažėtų (ir tikrai ne 4-5 k. būtų).
Kita vertus, net jei sakyti, kad kainos skirtumas ~15k Eur, ir jei sakyt, kad Golfas realiai vidutiniškai imtų apie 7l/100 km, tai už 15k Eur benzino pakaktų nuvažiuoti apie 125k km. Kai kam tai - daug, bet kitiems toks atstumas - kokių 5 metų vairavimas. Bendrai, sakyčiau, čia toks situacinis dalykas: jei planuoji nuolat daug važinėti su galimybe vakare grįžti namo ir iš savo sugeneruotos elektros pasikrauti - tada gal visai verta. Jei gyveni daugiabutyje - turi būti beprotis, kad pirktum elektromobilį.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
S. Gentvilas sakė, kad iki 2025 m. elektromobilių kainos susilygins, o vėliau bus pigesnės nei VDV.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
ID3 pigiausios komplektacijos kainuoja 42,7K Eur, o golfas 25,8K Eur. Elektrinis brangesnis daugiau nei 60%.
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia senos naujienos. Pamenu, kai pasirodė kalbos apie ID3, tai VW žadėjo, kad kainuos 25K Eur kaip golfas, o dabar matom, kad kainuoja vos ne dvigubai tiek (be kompensacijos nuo 48k Eur). Aišku per paskutinius 4 metus daug kas dvigubai pabrango (NT, maistas, skrydžių bilietai ir pan.).Parašė Sula Rodyti pranešimą
S. Gentvilas sakė, kad iki 2025 m. elektromobilių kainos susilygins, o vėliau bus pigesnės nei VDV.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Seimas nepaisė Vyriausybės: pritarta dar vienai lengvatai elektromobiliams įsigyti - DELFI Verslas
"Nepaisant neigiamos Vyriausybės išvados, Seimas pritarė grupės parlamentarų siūlymui nuo 2023 metų įmonėms, įsigysiančioms iki 50 tūkst. eurų vertės elektromobilius, taikyti pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvatą."
- 1 patinka
 
Comment
 

Comment