Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

    Ai tai čia dėl sukimo momento ir pastovios galios tie milijardai leidžiami. Žinosiu. Dėkui.
    Nu dakare automobiliai tikrai ne fotosinteze važiuoja

    Comment


      Gal kažką tokio
      Attached Files

      Comment


        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

        Reikia 7-viečio su padoria bagažine. Ir norėčiau kad baterijos talpa būtų bent 500km (su pilnai įjungtu kondicionieriumi/šildymu ir važiuojant 140km/h).
        Nėra rinkoje tokių variantų.
        Siemet VW prades prekiauti id buzz, 7 vietos, talpi bagazine, 560 kilometru atstumas.

        Comment


          Parašė Litch Rodyti pranešimą

          Siemet VW prades prekiauti id buzz, 7 vietos, talpi bagazine, 560 kilometru atstumas.
          taigi jis nori prie 140km/h ir dar lyg prie neigiamos temperatūros, kas reikštų 150-200 kWh batarkę
          Paskutinis taisė transpondster; 2022.01.09, 11:41.

          Comment


            Parašė transpondster Rodyti pranešimą

            taigi jis nori prie 140km/h ir dar lyg prie neigiamos temperatūros, kas reikštų 150-200 kWh batarkę
            Galės du nusipirkti ir susijungti į autotraukinį

            Comment


              Tai VW id buzz ne tiek daug truksta, jame bus 111 kWh baterija.

              Comment


                2021 pardavimai. Norvegai kitam pasaulyje jau gyvena.
                country Total electric chargeable vehicles ECV (BEV + PHEV) market share
                Norway 85.6
                Iceland 68.8
                Sweden 43.3
                Denmark 32.9
                Finland 29.7
                Netherlands 25.2
                Germany 24.6
                Switzerland 21.1
                Austria 19.6
                Portugal 19.2
                United Kingdom 18.1
                Belgium 17.8
                France 17.6
                average European Union 17
                Ireland 15.8
                Italy 9.1
                Spain 7.5
                China (kartu su fuel cells) 12.7
                United States 8
                -

                Comment


                  Vadinasi lietuviai lenkia Ispaniją, Italiją, JAV

                  Elektromobilių paklausa mūsų šalyje toliau auga. Lyginant su tuo pačiu 2020 metų ketvirčiu, per paskutinius 3 mėnesius importuota 92 proc. daugiau elektromobilių, o naujų parduota net 395 proc. daugiau. Kadangi naudotų, elektra varomų transporto priemonių baterijos dažniausiu atveju turi dvigubai mažesnį nuvažiuojamą atstumą nei naujų – mūsų tautiečiai jų taip gausiai neperka. Tačiau nauji elektromobiliai jau sudaro 10,7 proc. visų per ketvirtį nupirktų naujų automobilių. Populiariausias jų – „VW e-UP!“. Ketvirčio duomenimis – antras pagal populiarumą naujas modelis Lietuvoje.
                  https://autoplius.lt/tyrimai/baromet...rtis?page_nr=1
                  Show must go von!

                  Comment


                    Parašė Litch Rodyti pranešimą
                    Siemet VW prades prekiauti id buzz, 7 vietos, talpi bagazine, 560 kilometru atstumas.
                    Su pastatais kartai būna "vizualizacijos vs realybė".
                    Su ID Buzz panašiai gavosi "konceptas vs realybė".






                    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2022.01.19, 22:37.

                    Comment


                      Parašė VNS Rodyti pranešimą
                      Vadinasi lietuviai lenkia Ispaniją, Italiją, JAV

                      paskutinis ketvirtis ir pas kitus geresnis už vidurkį.
                      -

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                        2021 pardavimai. Norvegai kitam pasaulyje jau gyvena.
                        country Total electric chargeable vehicles ECV (BEV + PHEV) market share
                        Norway 85.6
                        Iceland 68.8
                        Sweden 43.3
                        Denmark 32.9
                        Finland 29.7
                        Netherlands 25.2
                        Germany 24.6
                        Switzerland 21.1
                        Austria 19.6
                        Portugal 19.2
                        United Kingdom 18.1
                        Belgium 17.8
                        France 17.6
                        average European Union 17
                        Ireland 15.8
                        Italy 9.1
                        Spain 7.5
                        China (kartu su fuel cells) 12.7
                        United States 8
                        Šita statistika nelabai tiksli, nes į ją patenka ir visokie pseudo elektromobiliai su 4 duslintuvais tik dėl to, kad turi rozetę.
                        Flickr

                        Comment


                          Pardavimai gražūs, būtų įdomu pamatyti koks registuortu auto skaičius bendrai yra. Nes automobiliam riekia daug metų kol esantys rinkoje pasikeičia naujais.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Pardavimai gražūs, būtų įdomu pamatyti koks registuortu auto skaičius bendrai yra. Nes automobiliam riekia daug metų kol esantys rinkoje pasikeičia naujais.
                            EVs still only make up 15 percent of Norway's entire vehicle population, according to the Road Traffic Information Council. It's a substantial number by global standards, but there's still a long way to go.

                            18 Nov 2021
                            https://www.wired.com/story/norway-e...c-vehicle-tax/

                            Comment


                              Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                              Su pastatais kartai būna "vizualizacijos vs realybė".
                              Su ID Buzz panašiai gavosi "konceptas vs realybė".






                              Ir man del to labai gaila, mano nuomone, jei butu isleide i prekyba lygiai toki pati kaip konceptas modeli, jis butu tapes kultiniu, ir pardavimai butu milziniski, bet, deja, volkswagenui kiausus nupjove dyzelgeito skandalas ir gavome tiesiog nauja elektrini transporteri. Saugus pasirinkimas.
                              Paskutinis taisė Litch; 2022.01.20, 13:05.

                              Comment


                                Parašė Litch Rodyti pranešimą

                                Ir man del to labai gaila, mano nuomone, jei butu isleide i prekyba lygiai toki pati kaip konceptas modeli, jis butu tapes kultiniu, ir psrdavimai butu milziniski, bet, deja, volkswagenui kiausus nupjove dyzelgeito skandalas ir gavome tiesiog nauja elektrini transporteri. Saugus pasirinkimas.
                                Įdomu kai gamino, bent į konceptą užmetė akį?
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                                  Su pastatais kartai būna "vizualizacijos vs realybė".
                                  Su ID Buzz panašiai gavosi "konceptas vs realybė".
                                  O nebus čia taip, kad tiesiog skirtingos versijos? Manau tiesiog "realybėje" yra labiausiai basic versija, o koncepte yra kokia nors "Life" ar kaip ji besivadintų versija. Tikriausiai kaip ir kituose VW modeliuose, priklausomai nuo specifikacijos skirsis ir bamperiai ir dar daug kas, tad bangiausia versija gali atrodyti žymiai geriau nei jūsų pateiktam pavyzdyje, bet žinoma tai nepakeis lempų, kurios koncepte atrodė labai gerai, o realybėje atrodo kažkaip goofy.

                                  Comment


                                    Matysim, bet visi parodyti konceptai gerai atrodė. O dabar testuojamo ID Buzz "spy shots" tai nekažkas.


                                    Comment


                                      Istorijoj is konceptu mazai nutoles, berods tik Renault Avantime buvo paleistas i serijine gamyba.
                                      Paskutinis taisė Garbanius; 2022.01.20, 18:03.

                                      Comment


                                        Parašė Litch Rodyti pranešimą

                                        Ir man del to labai gaila, mano nuomone, jei butu isleide i prekyba lygiai toki pati kaip konceptas modeli, jis butu tapes kultiniu, ir pardavimai butu milziniski, bet, deja, volkswagenui kiausus nupjove dyzelgeito skandalas ir gavome tiesiog nauja elektrini transporteri. Saugus pasirinkimas.
                                        Nuotraukose dar užkamufliažinta mašina - matosi, kad lempų dalis užklijuota, o apatinė dalis pripašyta. Bamperio tikro irgi dar tikrai nerodys. Siūlau palaukti oficialaus pristatymo, tada daryti išvadas.

                                        Comment


                                          Parašė shimon Rodyti pranešimą

                                          Nuotraukose dar užkamufliažinta mašina - matosi, kad lempų dalis užklijuota, o apatinė dalis pripašyta. Bamperio tikro irgi dar tikrai nerodys. Siūlau palaukti oficialaus pristatymo, tada daryti išvadas.
                                          Koks tikslas gaunasi tokiam VW važintėti po gatves? Važiuoklę jie turi per 100 metų išdirbę, elektrinė dalis irgi visa iš kitų ID modelių. Galima gi aikštelėje prie gamyklos pirmyn atgal važinėti, jei yra kažkoks minimalus tikslas testavimo ar neapsivers ant posūkio ir t.t.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X