Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kiek per tą laikotarpį išaugs elektros kaina? Apie tai šitas Skuodis (nežinau, kas jis toks) nieko nepasakė?
    Paklausk jo.
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      O kiek per tą laikotarpį išaugs elektros kaina? Apie tai šitas Skuodis (nežinau, kas jis toks) nieko nepasakė?
      Gal nekainuos brangiau nei "pažaliavusiose" DE ar DK

      Comment


        Parašė Shernas Rodyti pranešimą
        Gal nekainuos brangiau nei "pažaliavusiose" DE ar DK
        Bent jau daug brangiau nei dabar (matant darbartines elektros ir dujų kainas rinkoje).

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Bent jau daug brangiau nei dabar (matant darbartines elektros ir dujų kainas rinkoje).
          Saulės elektrinė ant stogo atsipirks ne per 7 metus, o per 4 metus.

          Comment


            Parašė rPn Rodyti pranešimą

            Saulės elektrinė ant stogo atsipirks ne per 7 metus, o per 4 metus.
            Baigsis dotacijos - neatsipirks per projektinį tarnavimo laiką.

            Comment


              Parašė Shernas Rodyti pranešimą

              Baigsis dotacijos - neatsipirks per projektinį tarnavimo laiką.
              Dabar dotacija yra 322,91 Eur už 1 kW saulės elektrinės.
              1 kW instaliuotos galios pagamina apie 1000kWh per metus.
              Tai yra per metus sutaupys tau 1000*0.16=160 Eur.
              Kas reiškia, kad be dotacijos atsiperkamumas padidės dviem metais.
              Elektros kainom nesikeičiant atsipirks ne per 7, o per 9 metus. O jei brangs iki 30ct/kwh tai atsipirks ne per 4, o per 5 metus.

              Saulės elektrinių projektinis tarnavimo laikas būna 25 metai.

              Comment


                Parašė rPn Rodyti pranešimą

                Dabar dotacija yra 322,91 Eur už 1 kW saulės elektrinės.
                1 kW instaliuotos galios pagamina apie 1000kWh per metus.
                Tai yra per metus sutaupys tau 1000*0.16=160 Eur.
                .
                Skaičiavimas toks lempinis. Visu pirma net ir turint tik 1 kW instaliuotos galios (dauguma statosi daugiau) pačiu geriausiu generavimo metu, tai yra saulėtomis pavasario ir vasaros dienomis, nuolat naudoti namų ūkyje po apytiksliai 1 kW praktiškai neįmanoma. Todėl didžiąją dalį tuo metu sugeneruotos energijos norėsi parduoti, o ne pats sunaudoti. O čia jau dalyvauja kitos kainos. Ir paradoksas: kuo daugiau bus įrengtų individualių saulės jėgainių, tuo labiau jos muš rinkos kainą vasarą ir pavasarį. Tuo tarpu kada namų ūkiuose vartojimas išauga labiausiai (t.y. žiemą) sava saulės jėgainė beveik beviltiška ką nors padėti.

                Comment


                  Parašė rPn Rodyti pranešimą

                  Dabar dotacija yra 322,91 Eur už 1 kW saulės elektrinės.
                  1 kW instaliuotos galios pagamina apie 1000kWh per metus.
                  Tai yra per metus sutaupys tau 1000*0.16=160 Eur.
                  Kas reiškia, kad be dotacijos atsiperkamumas padidės dviem metais.
                  Elektros kainom nesikeičiant atsipirks ne per 7, o per 9 metus. O jei brangs iki 30ct/kwh tai atsipirks ne per 4, o per 5 metus.

                  Saulės elektrinių projektinis tarnavimo laikas būna 25 metai.
                  Perskaityk skrajutę iki pabaigos ...

                  "Garantijos:
                  Saulės moduliams 20/25 metų produkto ir efektyvumo garantija
                  Inverteriui nuo 5 iki 20 metų.
                  Montavimo konstrukcijoms 10 metų garantija."

                  Antra - prasidėjus kainų pasiutpolkei įrengimo kaina ~ 1-1.5 kEur/1kWh.

                  Apie rožinius akinius dėl ekonominių aspektų jau parašė @suoliuojantis

                  Comment


                    Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą

                    Skaičiavimas toks lempinis. Visu pirma net ir turint tik 1 kW instaliuotos galios (dauguma statosi daugiau) pačiu geriausiu generavimo metu, tai yra saulėtomis pavasario ir vasaros dienomis, nuolat naudoti namų ūkyje po apytiksliai 1 kW praktiškai neįmanoma. Todėl didžiąją dalį tuo metu sugeneruotos energijos norėsi parduoti, o ne pats sunaudoti. O čia jau dalyvauja kitos kainos. Ir paradoksas: kuo daugiau bus įrengtų individualių saulės jėgainių, tuo labiau jos muš rinkos kainą vasarą ir pavasarį. Tuo tarpu kada namų ūkiuose vartojimas išauga labiausiai (t.y. žiemą) sava saulės jėgainė beveik beviltiška ką nors padėti.
                    Elektros pasaugojimas tinkle kainuoja 0.05 Eur/kwh. Sukauptą energiją gali naudoti visus metus.
                    Skaičiavimai skirti įrodyti, kad net nuėmus dotaciją, saulės elektrinės vis tiek atsiperka.
                    Kiekvienas pasiskaičiuoja pagal savo situaciją. Vieniem apsimoka labiau, kitiem mažiau. Jeigu netinka ant stogo, gali įsigyti elektrinę nutulusiame saulės parke.

                    Esmė yra tokia. Nereikia verkti dėl elektros kainų ir pykti ant susisiekimo ministro dėl jų kilimo. Yra alternatyvų gali pats ją pasigaminti pigiau (ar bent už 2020m. kainą).
                    Yra dotacija, gana nemaža. Puiki proga pasinaudoti.

                    Comment


                      Jau veikia
                      Attached Files

                      Comment


                        Parašė rPn Rodyti pranešimą

                        Elektros pasaugojimas tinkle kainuoja 0.05 Eur/kwh. Sukauptą energiją gali naudoti visus metus.
                        Kas yra pasaugojimas tinkle? Čia tau ne baterija. Tuo metu, kai ją norėsi atgauti kažkas ją turės gaminti. Kitu atveju galėsi amžinai saugoti ką sugeneravai. O kas tas gamintojas bus esant pikiniam poreikiui?

                        Comment


                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                          Jau veikia
                          pirmas superchargeris Baltijos salyse?

                          Comment


                            Parašė rPn Rodyti pranešimą
                            Skaičiavimai skirti įrodyti, kad net nuėmus dotaciją, saulės elektrinės vis tiek atsiperka.
                            Tai kur tos "pelningos" elektrinės? - kodėl jų yra tiek mažai, kad jos nesugeba sumažinti didmeninių elektros kainų (iki bent 50€/MWh) net saulėta diena?

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Tai kur tos "pelningos" elektrinės? - kodėl jų yra tiek mažai, kad jos nesugeba sumažinti didmeninių elektros kainų (iki bent 50€/MWh) net saulėta diena?
                              https://www.nordpoolgroup.com/Market...ly/?view=table

                              LT kaina:
                              21 - Aug 87,74
                              21 - Jul 88,32
                              21 - Jun 77,74
                              21 - May 50,35
                              50 eur dar ne taip ir blogai.... Nebėra pigios elektros.

                              Comment


                                Kalbant apie kainas tai nereikia pamiršti, kad LT nėra atskira sala. Jei net Švedijos pietuose ir Danijoje šiuo momentu €110-127/MWh, tai nieko stebėtino kad ir visose Baltic 110:
                                https://www.statnett.no/en/for-stake...-power-system/
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                Comment


                                  Lrytas.lt 2021.09.29
                                  Būtų juokinga, jei nebūtų graudu: ką vairuoja patys valdininkai, lietuvius taip norintys persodinti į elektromobilius

                                  http://www.lrytas.lt/auto/rinka/2021...ilius-20900737

                                  Comment


                                    O kam tokius clickbaitinius čia dėt? Gerai kad nepirko, nes konkurencija EV tik atsiranda ir būtų permokama ir būtų kitas straipsnis kad va perka baisiai brangius EV...

                                    palyginus prieš 2 metus ką pirko Ioniq28, tai jau šiais metais ID3 būtų pigesnis ir su 2x didesne bateriją, kurios pilnai užtektų policijai ypač mieste.

                                    Comment


                                      Thursday evening at 5 p.m. in the factory forum in Wolfsburg. VW boss Herbert Diess and brand boss Ralf Brandstätter stand side by side on the stage. It's serious. The brand and the group are coming under increasing pressure on the world market. The world's largest car manufacturer is not only lagging behind its competitors when it comes to electrification and digitization. VW is also losing ground when it comes to productivity. If everything stays the same, so the haunting words of Diess, VW will no longer be competitive.
                                      ...
                                      Tesla, but also the many new Chinese manufacturers, produce cheaper and faster. The quality of their vehicles is getting better and better and has now reached European standards.
                                      ...
                                      Future competition with Tesla's new Gigafactory will be brutal. The electric car pioneer would set new standards in car production. A Tesla 3 is built in ten hours, more than three times as fast as a VW ID.3 in Zwickau. This puts Tesla in a different dimension when it comes to productivity and profitability.
                                      https://www.businessinsider.de/wirts...zu-bestehen-a/
                                      Business Insider Deutschland teigia kad pas VW krizė, dėl mažėjančio konkurencingumo prieš Tesla ir kinietiškus elektromobilių gamintojus. Tik nežinau ar straipsnis patikimas, nes yra grubių faktinių klaidų, pvz šita:

                                      While VW is still doing well on the German market, the deficits are already showing on the world markets. In Germany, VW is among the top 10 with six models, according to Brandstätter. In the EU without Germany, however, there is no longer a single product in the TOP 10.
                                      Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.10.02, 14:14.

                                      Comment


                                        Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                                        Business Insider Deutschland teigia kad pas VW krizė, dėl mažėjančio konkurencingumo prieš Tesla ir kinietiškus elektromobilių gamintojus. Tik nežinau ar straipsnis patikimas, nes yra grubių faktinių klaidų, pvz šita:
                                        Na pirmas sakinys labai teisingas, Kinijoj rezultatai labai prasti, gal rugsėjį pakenčiami, USA irgi nedaug parduoda, nes gamyklos dar neturi. Su EU sakiniu kažką nusišnekėjo...

                                        Comment


                                          Lrytas 2021.10.09
                                          Belgija ir Norvegija imasi drastiškų sprendimų
                                          Norvegijos vyriausybė svarsto galimybę jau nuo kitų metų balandžio nepardavinėti naujų automobilių su vidaus degimo varikliais. Belgija eina dar griežtesnio sprendimo link – nuo 2026 m. drausti važinėti įmonėms su automobiliais, turinčiais vidaus degimo variklius. (...)

                                          Šios šalys greitai neatsisakys automobilių su vidaus degimo varikliais, nes dabar niekas nespėja gaminti transporto priemonių. Tas virsmas neįvyks per trumpą laiką, todėl Lietuvos rinkoje nesulauksime didelių pokyčių. Aišku, tos kalbos neramina, bet elektromobilis dabar yra toks brangus ir nepatogus, jog niekas taip greitai nepuls jų pirkti“, – kalbėjo pašnekovas. (...)

                                          Taip pat V.Baršys pridūrė, jog elektra nėra apmokestinama akcizais, o dyzelinas ir benzinas visoms valstybėms atneša didelius mokesčius į kišenes: „Jei visi vairuotojai greitai perlips į elektromobilius, valstybių vadovai apmokestins elektrą. Nors ir dabar pastebime, kad elektros kainos kyla aukštyn“. (...)

                                          Tačiau naudoto transporto pardavėjų asociacijos vadovas V.Baršys mano, jog Vokietija į elektromobilius persės nebent 2050 m., todėl benzininių ir dyzelinių automobilių pertekliumi džiaugsimės dar negreitai.
                                          „Abejoju, jog vokiečiai nuspręs automobilių parką perdaryti į elektrinį, nes elektros tinklai neatlaikytų tokio didelio elektros poreikio. Kažkur buvo pateikti apskaičiavimai, jog jei visas automobilių parkas Vokietijoje taptų elektrinis, trūktų 1000 atominių elektrinių. Vien dėl to negalėtų visi staiga pereiti prie elektrinio transporto, nebent atsirastų kokios kosminės jėgos, kurios visiems padalintų elektros“, – pajuokavo V.Baršys.
                                          ​​​http://www.lrytas.lt/auto/rinka/2021...biliu-20978399

                                          Comment

                                          Working...
                                          X