Parašė Globalus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
https://www.teslamotors.com/models-charging#/calculatorParašė Globalus Rodyti pranešimąO gal žinote per kiek tesla pakrauna pilnai akumą?
Tuščią bateriją pakrauti namų sąlygomis iš trifazio užtrunka 10h 12min.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
„Rimi“ leis prie parduotuvių įkrauti elektromobilius
http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...lektromobilius
Prekybos tinklas „Rimi“ planuoja elektromobilių įkrovos stoteles prie savo parduotuvių. Pirmiausia įkrovimo stotelės atsiras prie penkių parduotuvių, vėliau įkrovos tinklas bus plečiamas.
Tiesa, kol kas įkrovos stotelės dygs prie parduotuvių, esančių Vilniaus mieste. Čia „Rimi“ priklauso 20 prekybos taškų.
Skelbiama, kad diegiamos stotelės pagamintos Suomijos bendrovės „Ensto Chago“. Įkrovos stotelės turės „Type 2“ jungtį. Skelbiama, kad šiomis stotelėmis galės naudotis visi „Rimi“ pirkėjai, turintys elektrinę transporto priemonę, be jokio papildomo mokesčio.
Šiomis įkrovimo stotelėmis naudosis ir nauja dalijimosi elektromobiliais paslauga „Spark“, teikiama bendrovės „Ride Share“. Nerijus Dagilis, bendrovės vadovas, pažymi, kad partnerių prisidėjimas šiai paslaugai itin svarbus, ir neslepia, kad bendrovė laukia ir kitų partnerystės pasiūlymų.
Skelbiama, kad „Spark“ dalijimosi elektromobiliais paslaugos įkrovos stotelės bus įrengtos prie verslo centrų, viešbučių, Kalvarijų turgavietės, oro uosto, autobusų ir geležinkelio stotyse. Kaip teigiama įmonės išplatintame pranešime, kuriama elektromobilių tinklo infrastruktūra kuriama „Ride Share“ lėšomis.
VŽ jau rašė, kad „Spark“ įsigijo 20 elektrinių „Volkswagen e-Up“ automobilių. Paslaugos startas numatomas gegužę.
Comment
-
Kadangi visą gyvenimą turėjau reikalų su elektra ir elektronika į elektromobilius žiūriu rezervuotai. Pirma, ekologijos ten praktiškai labai nedaug o gal ir visai nėra. Tai elektrai kur pildome akumuliatorius dažniausiai bus naudojama ne ekologiškai pagaminta elektra, tik pagaminta kitur. Pats akumuliatorius yra sunkus, iš čia greitėjimo-stabdymo dideli nuostoliai. Problematiškas pačių gan neilgaamžių ir brangių akumuliatorių utilizavimas. Čia galima vardinti ir vardinti be galo tuos trūkumus. Manyčiau tai daugiau mados ir noro atsiriekti rinkos dalį reikalas.
Žymiai ekologiškesni, galintys toliau nuvažiuoti vienu greitu užpildymu būtų įprasti bet vandeniliu varomi automobiliai. Išmetami teršalai - vandens garai ir viskas. Tereikia išspręsti vandenilio, kaip ypatingai skvarbaus elemento laikymo problemą.
Comment
-
Vandenilis kartais ne iš tos pačios naftos gaminamas? Elektrą vakaruose jau labai nedaug kur begaminama anglimis kūrenamose elektrinėse ir akivaizdu, kad ateitis yra atsinaujinanti energetika arba labai nedaug teršianti atominė ar termobranduolinė. Beto įprastą kurą vien išgaunant, perdirbant ir transportuojant, t.y. nevertinant pačių transporto priemonių taršos, išmetama daugiau teršalų nei visame elektromobilių cikle nuo elektros gamybos iki akumuliatorių utilizavimo. Vienintelis (nors ir esminis kol kas) stabdis yra didelė akumuliatorių kaina.Parašė J.U. Rodyti pranešimąKadangi visą gyvenimą turėjau reikalų su elektra ir elektronika į elektromobilius žiūriu rezervuotai. Pirma, ekologijos ten praktiškai labai nedaug o gal ir visai nėra. Tai elektrai kur pildome akumuliatorius dažniausiai bus naudojama ne ekologiškai pagaminta elektra, tik pagaminta kitur. Pats akumuliatorius yra sunkus, iš čia greitėjimo-stabdymo dideli nuostoliai. Problematiškas pačių gan neilgaamžių ir brangių akumuliatorių utilizavimas. Čia galima vardinti ir vardinti be galo tuos trūkumus. Manyčiau tai daugiau mados ir noro atsiriekti rinkos dalį reikalas.
Žymiai ekologiškesni, galintys toliau nuvažiuoti vienu greitu užpildymu būtų įprasti bet vandeniliu varomi automobiliai. Išmetami teršalai - vandens garai ir viskas. Tereikia išspręsti vandenilio, kaip ypatingai skvarbaus elemento laikymo problemą.
Comment
-
???Parašė liutass Rodyti pranešimąVandenilis butu gaunamas skaidant vandeni (H2O )i deguoni (O), kitaip sakant, pirst per duslintuva, ir vandenili H2, kuris butu naudojamas kaip kuras. Jokia nafta cia nefiguruoja. prisipylei baka vandens ir vaziuoji netersdamas aplinkos
Lietuva visiems.
Comment
-
Tai ir yra esmė, tie kaminai nebus tau panosėje. Miestai taps švarūs kaip grynas oras miškeParašė J.U. Rodyti pranešimąTai elektrai kur pildome akumuliatorius dažniausiai bus naudojama ne ekologiškai pagaminta elektra, tik pagaminta kitur.
Kai viskas eina per kelis kaminus, tai yra lengviau kontroliuoti, uždėti filtrus, nei per milijonus mažų kaminėlių ir dar tau panosėje.Paskutinis taisė andyour; 2016.04.05, 17:38.
Comment
-
Elektromobiliai turi tik vieną pliusą - jie yra patikimesni už normalius, nes "kuo mažiau judančių detalių - tuo agregatas yra patikimesnis". Daugiau pliusų nematau (ypač tolimoms kelionėms).Parašė andyour Rodyti pranešimąKai viskas eina per kelis kaminus, tai yra lengviau kontroliuoti, uždėti filtrus, nei per milijonus mažų kaminėlių ir dar tau panosėje.
Comment
-
Dabartines vandenilio isgavimo technologijos yra labai tarsios, nes naudoja tam dujas ir dideli kieki energijos
Pvz Audi daugiau zaidzia su vandenilio gavyba, o ne paciom masinom, nes supranta, kad visgi gamyboj yra pagrindine problema.
O del elektromobiliu tarsos, tai keli aspektai: 1) Tarsa vyksta "kazkur kitur", toliau nuo populiacijos centru. 2) jie daug efektyvesni ir suvartoja maziau energijos nei VDV. 3) net ir maitinant elektromobili isskirtinai elektra is anglimis kurenamos elektrines, jis bus efektyvesnis. NES elektrines efektyvumas yra didesnis gaminant toki energijos kieki nei tukstanciai mazu VDV, o taip pat elektrinese yra filtrai geresni nei, kad masinose.
Ta elektromobiliu tarsos mita vis stumia naftos salys, ypac daug neteisingu mitu kildinama is vatniku mordoro, ten apstu keisciausiu argumentu,kodel elektromobilis yra no go
Comment
-
Įskaičiuota energija tik judėjimui ar visas ciklas: akumuliatorių gamyba ir utilizavimas, elektros tinklų (t.y. spalvoti metalai) statyba?Parašė ViR2 Rodyti pranešimąO del elektromobiliu tarsos, tai keli aspektai: 2) jie daug efektyvesni ir suvartoja maziau energijos nei VDV.
Comment
-
Na Jav 39 procentai (pagal 2014m.)visos gaminamos elektros yra pagaminama is anglies. Anglies naudojimas sparciai kilo iki pat 2008 krizesParašė Lettered Rodyti pranešimąVandenilis kartais ne iš tos pačios naftos gaminamas? Elektrą vakaruose jau labai nedaug kur begaminama anglimis kūrenamose elektrinėse ir akivaizdu, kad ateitis yra atsinaujinanti energetika arba labai nedaug teršianti atominė ar termobranduolinė.
Comment
-
skaiciuok ir taip ir taip - elektromobilis daug ekologiskesnis ir ekonomiskesnisParašė Aleksio Rodyti pranešimąĮskaičiuota energija tik judėjimui ar visas ciklas: akumuliatorių gamyba ir utilizavimas, elektros tinklų (t.y. spalvoti metalai) statyba?
Moksliniai popieriai:
http://www.ifeu.org/verkehrundumwelt...20paper%29.pdf
http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/es702178s
Ir dar begale begale info
Issemta tema is esmes, nes jau n kartu irodyta
Comment
-
Vien degalų (ir visokių tepalų) logistika, t.y. naftos gavyba, transportavimas, perdirbimas, degalų vežiojimas iki degalinių kiek taršos sukelia, kai tuo tarpu elektra iš elektrinės iki rozetės teka neteršdama aplinkos.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąskaiciuok ir taip ir taip - elektromobilis daug ekologiskesnis ir ekonomiskesnis
Moksliniai popieriai:
http://www.ifeu.org/verkehrundumwelt...20paper%29.pdf
http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/es702178s
Ir dar begale begale info
Issemta tema is esmes, nes jau n kartu irodyta 
Comment


Comment