Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Įskaičiuota energija tik judėjimui ar visas ciklas: akumuliatorių gamyba ir utilizavimas, elektros tinklų (t.y. spalvoti metalai) statyba?
    O degalinių statyba įskaičiuota į VDV taršą?

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      O degalinių statyba įskaičiuota į VDV taršą?
      Šituose procesuose tikrai nėra taršos, tik varikliai teršia.









      Flickr

      Comment


        Parašė liutass Rodyti pranešimą
        Vandenilis butu gaunamas skaidant vandeni (H2O )i deguoni (O), kitaip sakant, pirst per duslintuva, ir vandenili H2, kuris butu naudojamas kaip kuras. Jokia nafta cia nefiguruoja. prisipylei baka vandens ir vaziuoji netersdamas aplinkos
        Į baką niekas vandens nepils ir pačiame automobilyje neskaidys. Visa problema yra vandenilio gamybos efektyvumas elektrolizės būdu:
        Electrolysis consists in using electricity to split water into hydrogen and oxygen. This source of hydrogen is by far the most expensive since the energy input required for water splitting is higher than the energy that could be obtained from the produced hydrogen. Due to their use of water, a readily available resource, electrolysis and similar water-splitting methods have attracted the interest of the scientific community. With the objective of reducing the cost of hydrogen production, renewable sources of energy have been targeted to allow electrolysis.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          O degalinių statyba įskaičiuota į VDV taršą?
          Įskaičiuota į dyzelino kainą.
          Išvada - geriau dyzelio nieko dabartiniu laikotarpiu nėra.
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Blogiau dyzelio dabartiniu laikotarpiu nera Dyzelis, kaip kuras privalo but isgyvendintas is miesto automobiliu ir apskritai miesto centru. Dyzelis tai komercinio transporto kuras, o ne lengvojo ir miestuose dyzeliui ir jo kancerogenams - ne vieta

            Comment


              Šiaip elektromobiliuose labiausiai tiktų Fuel Cell kurios plačiai naudojamos kosmose. Bet, matyt, viskas atsiremia į kainą. Tuo tarpu tai visiškai ekologiška technologija kai naudojant vandenilį produktai yra elektros energija ir vanduo. Belieka laukti
              http://www.renewableenergyworld.com/hydrogen/tech.html
              https://www.fueleconomy.gov/feg/fuelcell.shtml

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Elektromobiliai turi tik vieną pliusą - jie yra patikimesni už normalius, nes "kuo mažiau judančių detalių - tuo agregatas yra patikimesnis". Daugiau pliusų nematau (ypač tolimoms kelionėms).
                O kad kvepuoju dujomis ir dalelėmis tai čia pliusas?

                Comment


                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                  Blogiau dyzelio dabartiniu laikotarpiu nera Dyzelis, kaip kuras privalo but isgyvendintas is miesto automobiliu ir apskritai miesto centru. Dyzelis tai komercinio transporto kuras, o ne lengvojo ir miestuose dyzeliui ir jo kancerogenams - ne vieta
                  Dyzelis yra transporto priemonių varikliams skirtas kuras. Ir nėra jokio skirtumo - iš traktoriaus, vilkiko ar lengvojo automobilio duslintuvo jo degimo produktai patenka į atmosferą. Tuo labiau visi šitie dabartiniai "Euro 5" (ar koks standartas yra dabar) su visokiais filtrais, regeneracijomis ir pan. yra ant tiek švarūs, kad išmeta vos ne švaresnį orą nei įsiurbia. Taip kad dyzeliams miestuose - vieta.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Dyzelis yra transporto priemonių varikliams skirtas kuras. Ir nėra jokio skirtumo - iš traktoriaus, vilkiko ar lengvojo automobilio duslintuvo jo degimo produktai patenka į atmosferą.
                    O tikrai į atmosferą, o ne pirmiau tau į veidą? Negi taip sunku suprasti, ką tau visi rašo?

                    Comment


                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                      O tikrai į atmosferą, o ne pirmiau tau į veidą?
                      Be abėjo, kad į atmosferą.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        /\ Tai sakai miestuose smogas neegzistuoja, o tavo argumentai tiesiog visiškai tupi, nes tu tiesiog turi dizelį. Tai tu ant tiek esi primityvus ar tau

                        Comment


                          Smogas egzistuoja, bet jis iš elektromobilių

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Dyzelis yra transporto priemonių varikliams skirtas kuras. Ir nėra jokio skirtumo - iš traktoriaus, vilkiko ar lengvojo automobilio duslintuvo jo degimo produktai patenka į atmosferą. Tuo labiau visi šitie dabartiniai "Euro 5" (ar koks standartas yra dabar) su visokiais filtrais, regeneracijomis ir pan. yra ant tiek švarūs, kad išmeta vos ne švaresnį orą nei įsiurbia. Taip kad dyzeliams miestuose - vieta.
                            Aha, o visi mokslininkai apie kancerogenus dujose ir, kad tai pats blogiausias kuras miestuose zujancioms lengvosioms - tiesiog kvailiai su phd/prof laipsniais? OK, turesiu omenyj, kas visi mokslininkai kvailiai, o kancerogenai yra geris

                            Comment


                              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                              Aha, o visi mokslininkai apie kancerogenus dujose ir, kad tai pats blogiausias kuras miestuose zujancioms lengvosioms - tiesiog kvailiai su phd/prof laipsniais?
                              O autobusams ir krovininiams?
                              Parašė andyour Rodyti pranešimą
                              nes tu tiesiog turi dizelį.
                              Taip, turiu dyzelį - variklio resursas yra daug didesnis nei akumuliatorių.
                              Paskutinis taisė Aleksio; 2016.04.05, 22:19.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                O autobusams ir krovininiams?
                                Autobusams ir krovininiams automobiliams dedami brangesni ir efektyvesni filtrai, nepalyginamai geriau veikiantys negu mažas DPF filtas lengvuosiuose automobiliuose.
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Taip, turiu dyzelį - variklio resursas yra daug didesnis nei akumuliatorių.
                                  Iš Wikipedios: https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Leaf
                                  Nissan said the battery will lose capacity gradually over time but it expects a lifespan of over 10 years under normal use. The 2011/12 Leaf's battery was initially guaranteed by Nissan for eight years or 160,000 km (100,000 miles) (see Warranty sub-section below under United States for limitations). Nissan stated in 2015 that until then only 0.01 percent of batteries, produced since 2010, had to be replaced because of failures or problems and then only because of externally inflicted damage.
                                  Resursas dyzelinio variklio truputį didesnis, bet ne daug kartų kaip tu galvoji. Beje jeigu žiūrint tarkim Škoda Octavia 1.6tdi, tai prie 210000km reikia keisti paskirstymo diržą ir jeigu tai skaityti kaip dyzelinio resurso pabaigą (reikalingas rimtesnis remontas), tai visiškai susilygina su Nissan Leaf baterijos naudojimo resursu.

                                  Some vehicles have already covered more than 200,000 km (120,000 miles) with no battery problems.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                    u nuvažiuoti vienu greitu užpildymu būtų įprasti bet vandeniliu varomi automobiliai. Išmetami teršalai - vandens garai ir viskas. Tereikia išspręsti vandenilio, kaip ypatingai skvarbaus elemento laikymo problemą.
                                    Šiaip jau vandens garai yra šiltnamio dujos, tik niekas apie tai nešneka. Ir jų išmetama šimtus kartų daugiau.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      O autobusams ir krovininiams?
                                      Taip, turiu dyzelį - variklio resursas yra daug didesnis nei akumuliatorių.
                                      Mes kalbam apie miestų smogą, ne apie tavo asmeninę naudą, o VISŲ miestiečių.
                                      Paskutinis taisė andyour; 2016.04.06, 09:17.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Šiaip jau vandens garai yra šiltnamio dujos, tik niekas apie tai nešneka. Ir jų išmetama šimtus kartų daugiau.
                                        Bet vėlgi, ne į veidą išmetama. Tai kam tas centrinis šildymas, pasistatom buržuikas ir deginam anglis Dieną saulės nebesimatytų. Ir tokie botai Aleksio forume rašynėtų, kaip jų asmeniniam gyvenime yra gerai, nes tai pigeu...

                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                          Iš Wikipedios: https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Leaf


                                          Resursas dyzelinio variklio truputį didesnis, bet ne daug kartų kaip tu galvoji. Beje jeigu žiūrint tarkim Škoda Octavia 1.6tdi, tai prie 210000km reikia keisti paskirstymo diržą ir jeigu tai skaityti kaip dyzelinio resurso pabaigą (reikalingas rimtesnis remontas), tai visiškai susilygina su Nissan Leaf baterijos naudojimo resursu.
                                          1.6TDI resursas yra 400 000km. Dirzelio keitimas nera resurso pabaiga.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X