Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.
Collapse
X
-
Normaliom kietėjimo sąlygom po 3 parų betono stiprumas pasiekia 33%, po 7 – 59%, po 28 – 100% savo projektinio stiprumo.
-
Aš ne ekspertas bet berods išbetonavus viadukus jie kažkiek laiko turi susistovėti ir sukietėti. Eismo po 2 sav. leisti negalima net labai norint...
Komentuoti:
-
kol nėra hidroizoliacijos ir asfalto, tol nenorėčiau sutikti, kad "liko tik".
beje, dėl smėlio - realiai trukdančių kalnų yra gal kokie 3-4. visi kiti sulpai yra ant šlaitų ir neturi jokio įtakos darbų greičiui. šiandien ryte važiuodamas į darbą mačiau, kad nukelinėjo likusius stulpus, kurie stovėjo (iš tų trijų - keturių). turbūt iki savaitės galo sulauksim stulpų, kurie trukdo darbam, nukėlimo pabaigtuvių
Komentuoti:
-
Viadukai beveik visiškai pabaigti technine prasme - t.y. jie jau išbetonuoti. Dar liko hidroizoliacija ir asfaltas + smulkmė. Manau, dirbant intensyviai, tikrai užtektų apie mėnesio viadukams. Pačiai kelio dangai pabaigti dar reiktų apie 20 dienų, nes mažai liko. Ak, pamiršau, kad dar reikia smėlį kai kur nukasti. Viskas. Smulkmė.Parašė Grazvis Rodyti pranešimąvelnias žino. Prie to paskutiniojo viaduko sakė, kad dirba trys žmonės. realiai liko jį paruošti dažymui ir nupaišyt. tada prie jo liks tik smulkmės. tačiau likusiųjų viadukų dabartinė būklė tikrai neleidžia manyt, kad greitu metu galima bus judėt antruoju aplinkelio etapu.
Komentuoti:
-
velnias žino. Prie to paskutiniojo viaduko sakė, kad dirba trys žmonės. realiai liko jį paruošti dažymui ir nupaišyt. tada prie jo liks tik smulkmės. tačiau likusiųjų viadukų dabartinė būklė tikrai neleidžia manyt, kad greitu metu galima bus judėt antruoju aplinkelio etapu.
Komentuoti:
-
Šiuo metu sparčiausiai daromi viadukai, nes be jų, eismas galėtų vykti gal ir po mėnesio.
Liko : nukasti likusius ''kalnus'' ir užasfaltuoti tuos gabalus, pabaigti viadukus, nuversti stulpus. Tai manau gali užtrukti max. 2 mėnesius. Kitiems smulkiems darbams (juostų žymėjimui, ženklams, apšvietimui ir pan.) užtektų apie dvi savaites. Tad gal jau spalį atidarys.
Komentuoti:
-
Įdomu ar tikrai mėnesio bėgyje planuoja paleist eismą ar čia tik apsauginio išvedžiojimai. Labiau tikėtina gal tai, jog mėnesio bėgyje planuoja atsisakyti apsaugos paslaugų (t.y. nebebus ką saugot), o po to dar pabaiginės smulkiuosius darbus (juostų braižymas, stulpai, žolė ir t.t.).
Komentuoti:
-
Užvakar pralėkiau aplinkelio trasą. Darbų kiekis dinamiškai keičiasi, tad situacija nuo to, ką įamžinau, jau skiriasi. tačiau:
Pimasis kalnas (nuo Pilaitės viaduko link aplinkelio), ant kurio stovėjo stulpas, jau sudorotas:

Nuversto stulpo skerpjūvis:

Šlaitas:

Antrojo kalno likučiai:

Gerbutavičiaus tiltas:



Iš kitos pusės:

Kalnų griovimo darbai tęsiasi toliau:

kai kuriose vietose jau ir toks vaizdas:

pėsčiųjų tiltas:

ir baisiosios deformacijos:


Menas:

kažkas kalbėjo apie tai, jog turi būti dedami poliuretaniniai guoliai, tačiau dabar tiesiog sudėtos mediniai tašai:

Vaizdas po truputį gražėja:

Asfalto sluoksnių kiekis ir bendras storis, dar trūksta viršutiniojo:


Bordiūrų vaizdas:

bendrai, tai viskas gana sparčiai į priekį. pakalbėjau su apsauginiu, tai sakė, kad maždaug mėnesio bėgyje planuoja paleist eismą. nors, man asmeniškai, dar nesinorėtų tikėt.
Nustebino, kiek daug žmonių ten susirenka paslampinėt: kas išilgai aplinkelio trasos, kas skersai. vaikai su dviračiai ir mažamečiai su tėvais. traukos centras grynam ore, nereikia net Akropolio
Komentuoti:
-
Kaukaro žiede sudėjo kelio ženklus "kelio darbai". Ant asfalto sužymėta, kurioje vietoje prasidės nauja asfalto danga. Stulpeliais sužymėta kelio į Buivydiškes nusukimas.
Komentuoti:
-
O čia kaip kada. Esu apie šeštą ryto šeštadienį sutikęs sunkvežimių ir ekskavatorių karavaną važiuojantį nukast buvusio Pilaitės miško keliuko (kur dabar Gerbutavičiaus viadukas) Kai laidų rites atvežė ten dar apsaugos pristatė. Bet su vienais ir pasikalbėjom. Nedraudė jie man važiuot. Bet kai savo paskutinį reportažą dariau šeštadienį - nesutikau nė gyvos dvasios nei šiam, nei pietiniam aplinkkely.Parašė Arelis Rodyti pranešimąAš norėjau paklausti ar jie šeštadienį ar nors sekmadienį dirba? Tada galėčiau toliau pavažiuot ir padaryt dar keletas nuotraukų.
Komentuoti:
-

Tarp santvaros plieninės atraminės plokštelės ir krantinės atramos betoninės dalies dedasi elastomeriniai atraminiai guoliai. Be jų santvaros keturiose atramose tvirtinti negalima. Taip pat, gal dar santvara nėra galutinai sumontuota iš trijų dalių, todėl reikia pirma tai pabaigti.
Komentuoti:
-
Tai tas pėsčiųjų tiltas taip ir kabos virš aplinkkelio tik ant tų 4 atramų pastatytas ir niekaip kitaip nepritvirtintas?
Komentuoti:
-
Aš norėjau paklausti ar jie šeštadienį ar nors sekmadienį dirba? Tada galėčiau toliau pavažiuot ir padaryt dar keletas nuotraukų.
Komentuoti:
-
Gali. Šiuo momentu aišku viskas ten laikysis. Stabilumui įtakos kaip ir nėra, bet visvien po atrama jau nuskelta dalis. Jei tik užšpakliuos, tai su laiku veikiama atramos ta vieta visvien gali atskilti ir eroduoti (aišku apie remontus bus pamiršta keliems dešimtmečiams), ir galop atrama gali savo svoriu nuskelti kampą.Parašė Creatium Rodyti pranešimąSakot, kad tas nedidelis gabaliukas yra didelė problema? Ar jis daug gali įtakoti saugumą?
Komentuoti:
-
tai būtent ant jo iš apačios yra apibrozdintaParašė Arunasx Rodyti pranešimąO ant pačio tilto geltono nėra žymių?
per vidurį tos pusės kelio kur smėlio kruvos yr ar buvo. Ten spėju tas laikinas atramas kai nurinkinėjo tai kliudė.
Komentuoti:
-
ten matos įbrėžimai iš apačios. Ta dieną buvo atvežtas kažkokis aparatas, nes matės vos ne kaip tralo priekaba tuščia buvo. Gal jie netilpo? Bet gal tie kur nurinkinėja tas laikinas atramas stuktelėjo, nes ta chebra kolektyviai rūkė vos ne už galvų susiemę po įvykio...Parašė fru Rodyti pranešimąKą jie darė, kad taip atsitiko? Koks nors sunkiasvoris pravažiuodamas užkabino?
Komentuoti:
-
Sveiki, čia keletą aplinkkelio nuotraukų:





Atleiskit labai už nuotraukų kokybę. Nelabai geros sąlygos buvo fotogrofuoti su telefonu
.
Komentuoti:
Komentuoti: