Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Kaip gražu, kai forume yra įvairių nuomonių įvairovė.
    Čia atsiranda vietos ir juo besinaudojantiems, ir abejojantiems Vakarinio aplinkkelio reikalingum ir vadinantiems jį "pinigų įmerkimu".

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    (...) Savo laiku buvo tokių "žaliųjų", kurie 1988 metais sėkmingai torpedavo Vakarinį aplinkkelį, o paskui paaiškėjo, jog tai viso labo žaliųjų garažų savininkai. Aplinkkelio statyba buvo nukelta 28 metams ir visus tuos metus Laisvės prospekto gyventojai turėjo uostyti dulkes ir klausyti triukšmo.
    Tai ir šiuo atveju prašom įvardinti savo interesą arba pateikti konkrečius argumentus, kodėl vis dėlto Nemenčinės plentas yra nereikalingas.
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Pasidomėk minimaliai urbanistikos tendencijomis - Vilniaus sovietmečio laikų transporto planuotojų ir jų gerbėjų teiginiai kaip trŪkStA prAlaIDuMo ir siūlymai plėsti kelius į suburbus yra atgyvena, kuri neveikė ir neveiks. Tai nėra rimtas įrankis miesto transporto problemoms spręsti.
    Laisvės prospekto gyventojai toliau uosto dulkes ir klauso triukšmo. Vakarinės pusės dabar dar uosto dulkes ir klauso triukšmo sklindančių ir nuo vakarinio aplinkkelio.
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Jau tik nereikia pasakoti pasakų. Situacija pasikeitusi iš esmės, automobilių kiekis Laisvės pr. sumažėjo smarkiai lyginant su iki VA era, įskaitant dar ir tai, kad eismas vyksta be jokių stabdymų nuo Savanorių žiedo iki Spaudos rūmų dėl išnaikintų perėjų.
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Turime kontekstą, kur Lietuvoje nuo aplinkkelio pastatymo sumažėjo žmonių (aplinkkelis yra būtent skirtas apvažiuoti miestą, o ne vietiniam eismui) ir smarkiai sumažėjo krovinių ir tranzitinis eismas iš Baltarusijos (A3) ir Rusijos (A14).
    Tuo tarpu kokių Karoliniškių gyventojas turi panašaus intensyvumo gatvę rytuose (tik su mažiau perėjų) ir gerokai intensyvesnę naują gatvę vakaruose. Čia įmerktų šimtų milijonų eurų (už kuriuos tais laikais buvo galima sukalti dvi kietas Light Rail linijas) geriausias rezultatas, kuriuo automaroziukai gali pasigirti?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Taip ir liko neaišku, kas sutrukdė šulinius įrengti avarinėje juostoje
    Yra apie tai rašyta temoje. 3 etape jau pasitaisė.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nesvarbu kaip ten STR tiksliai parašyta, bet akivaizdu kad šuliniai projektuoti be galvos. Vakarinio aplinkkelio Karoliniškių ruože I juosta dažnai vengiama važiuoti vien dėl šulinių ant vėžės. Dabar tie iškilimai kiek sumažinti.
    Taip ir liko neaišku, kas sutrukdė šulinius įrengti avarinėje juostoje
    Glušai ir šulinių dangčių garbintojų sekta.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nesvarbu kaip ten STR tiksliai parašyta, bet akivaizdu kad šuliniai projektuoti be galvos. Vakarinio aplinkkelio Karoliniškių ruože I juosta dažnai vengiama važiuoti vien dėl šulinių ant vėžės. Dabar tie iškilimai kiek sumažinti.
    Taip ir liko neaišku, kas sutrukdė šulinius įrengti avarinėje juostoje

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Logika sakytų, jog „pozicija tam tikrose ribose“ (viduryje) leidžia nuokrypį nuo „centro“ ne didesniu atstumu nei standartinio (norminio) tos pačios rašų ašies pločio tarp ratų atstumas padalintas iš dviejų atėmus šulinio spindulio ilgį, t. y. gali būti ne visiškai centre (tarkim koks pusmetris į šoną), bet vistiek tarp ratų.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Priklauso kada buvo pakeista, nes pagal apibrėžimą "viduryje" nėra tapatu "centre":

    Viduryje - naudojamas kaip funkcija žodžio nurodyti įtrauktį, vietą, arba poziciją tam tikrose ribose

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tegu skamba kitaip. Kai važiavau galimai 175 km/h trečia juosta, tai mašina tikrai buvo „savo vėžių vietoje”, o šulinius jaučiau, tad dangtis – pagal naują redakciją – vis tiek ne važiuojamosios juostos viduryje.

    Visgi, man mašinos nebepatinka ir persimečiau ant dviračių, tai kitiems perleidžiu galimybę kreiptis pagal garantiją.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    O, tėvai, pastatė aplinkkelį ne pagal STR:
    Pagal paskutinę ir galiojančią redakciją, truputį kitaip skamba:

    61. Inžineriniai tinklai, įrengiami gatvės važiuojamojoje dalyje, turi būti įgilinti žemiau važiuojamosios dalies pagrindo konstrukcijos, o inžinerinių tinklų šuliniai turi būti įrengti važiuojamos juostos viduryje.
    Galiojanti suvestinė redakcija (nuo 2021-02-23)

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Aukso vertės nuoroda, dabar bus galima spaminti VMSA. Sakyčiau reikia kelti klausimą dėl piktybinio broko pašalinimo. Kiek atsimenu tokiam netgi yra ilgesni garantijos terminai statiniuose.
    Tegul perkasa ir įrengia kaip priklauso

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    O, tėvai, pastatė aplinkkelį ne pagal STR:
    91. Inžineriniai tinklai, projektuojami gatvės važiuojamojoje dalyje, visais atvejais turi būti įgilinti žemiau važiuojamosios dalies konstrukcijos, o inžinerinių tinklų šuliniai negali būti įrengti rato vėžės vietoje.

    STR 2.06.04:2011 „GATVĖS. BENDRIEJI REIKALAVIMAI“
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.413395

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    Pastaruosius du metus pravažiuojant aplinkkeliu (maždaug ties Karoliniškėmis) akis vis užkliūna už keliose vietose nuslinkusių šlaitų. Kaip nuslinko jie prieš porą metų, tai taip palikti ir netvarkomi... Negi jau baigėsi visi garantiniai prižiūros laikai ar šiaip nėra jokio noro tvarkyt nuslinkusius šlaitus... Gal niekas nepastebi?
    Universali priemonė https://tvarkaumiesta.lt/ pateikiant nuotrauką

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Pastaruosius du metus pravažiuojant aplinkkeliu (maždaug ties Karoliniškėmis) akis vis užkliūna už keliose vietose nuslinkusių šlaitų. Kaip nuslinko jie prieš porą metų, tai taip palikti ir netvarkomi... Negi jau baigėsi visi garantiniai prižiūros laikai ar šiaip nėra jokio noro tvarkyt nuslinkusius šlaitus... Gal niekas nepastebi?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Gal kas žino, ar buvo svarstyta projektuojant Pilaitės pr. sankryžą atskirti dvi juostas greitam eismui nuo dviejų juostų, kuriose galėtų kirstis eismas ant/nuo viaduko? Esama padėtis neatrodo labai saugi, nes neretai susidaro labai didelis greičių skirtumas tarp gretimose juostose esančių transporto priemonių, taip pat vairuotojai nevisada saugiai rikiuojasi.
    Bėda ta, kad esant dideliems greičiams pats fizinis atskyrimas tampa pavojaus šaltiniu. Turbūt atkreipėt dėmesį į nuolat sumaitotus atitvarus tiek prie Lazdynų, tiek prie Gerosios Vilties žiedo? Tad tektų pirma slopinti greitį ir tik tuomet daryti atskyrimo pradžią.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Gal kas žino, ar buvo svarstyta projektuojant Pilaitės pr. sankryžą atskirti dvi juostas greitam eismui nuo dviejų juostų, kuriose galėtų kirstis eismas ant/nuo viaduko? Esama padėtis neatrodo labai saugi, nes neretai susidaro labai didelis greičių skirtumas tarp gretimose juostose esančių transporto priemonių, taip pat vairuotojai nevisada saugiai rikiuojasi.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Montuoja kitą modelį, bet iš tos pačios Ginmikos asortimento. Kadangi gyvai pas mus nemačiau kitokių (pvz. minėtų ACO ar kt.), todėl man labai keista, kad būtent tokiose probleminėse vietose nepabandoma ieškoti brangesnio, bet galbūt geresnio varianto.

    Buvo: https://ginmika.lt/parduotuve/metalo...is-ginmika800/
    Nauji: https://ginmika.lt/parduotuve/metalo...uzpildu-700ms/

    O pačio dangčio lūžis, tai čia jau paskutinis jo gyvavimo etapas, iki kurio jis ne trumpą laiką būna įdubęs ir gauna daug dinaminės apkrovos (smūgių). Ir pati problema ne tai, kad dangčiai yra plaukiojančio tipo, o tai, kad nelaiko korpuso briaunos į kurias remiasi pats dangtis. Nes visada pirmiausiai pats dangtis korpuso atžvilgiu įkrenta giliau ir nuo to prasideda dinaminės apkrovos, kurios sulaužo ir asfaltą po korpusu, ir net pačius dangčius.

    Šiaip, kad ir tie nauji Ginmikos dangčiai, bet vakar GV gatvėje, naujai perasfaltuotoje dalyje, kaip tik per porą pervažiavau ir jie subildėjo, o tai pirmas ženklas, kad jie irgi ilgai jau nebelaikys. ACO paminėjau, nes yra tekę užmatyti jų reklaminės medžiagos, kur jie būtent akcentuoja korpuso briaunos, laikančios dangtį, stiprumą ir ilgaamžiškumą. Turbūt nenustebins, kad kažkokios medžiagos apie Ginmikos gaminių eksploataciją ir inovacijas nepavyks rasti

    Ir šiaip, kadangi D400 klases liukai nepasiteisina, tai reikėtų bent E600 arba gal netgi F900 išbandyt. Pastarieji tai tikrai turėtų atlaikyt.
    Paskutinis taisė sleader; 2019.06.10, 20:37.

    Komentuoti:


  • Smalsuolis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Aš tai nesuprantu, kodėl jie vis montuoja tuos pačius dangčius, jeigu jau su jais kyla problemų ir teigia, kad tai normalu jog kyla problemų. Gal vietoje Gimnikos gaminių būtų galima sumontuoti pabandymui bent kelis pvz. ACO ar kt. gamintojo, kurio gaminiai naudojami V.Europoje, gaminius ir taip pasižiūrėti ar čia iš tiesų "nepagydoma liga", o galbūt tiesiog problema dėl gamintojo pasirinkimo. Suprantama, kad Gimnikos dangčiai pigesni, bet aplinkkeliuose tų probleminių liukų nėra tiek daug, kad nebūtų galima skirti +100 Eur kiekvienam ir galbūt pamiršti problemą.
    Nebemontuoja tų pačių, anksčiau, taip - montuodavo. Kai dabar pasipylė skilimai ir avarijos, pradėjo montuoti dangčius su betono užpildu, kurie atlaiko didesnes apkrovas. Tiek GV tunelyje ir prieigose, Tūkstantmečio g., aplinkkelyje, jų galima pamatyti, taip pat kitose gatvėse, kur vyksta intensyvus eismas ir buvo atlikti įgriuvusių/įdubusių dangčių keitimo darbai.
    Apskritai kalbant tokie šuliniai, kurie yra būtent pravažiuojačio rato trajektorijoje yra nepagydoma liga, tik galima sumažinti simptomus, laiku prižiūrint, pirmiausia, tinkamai įrengiant ir montuojant dideles apkrovas atlaikančius dangčius. Kadangi dangčiai plaukiojantys, laikui bėgant sėda bet kokiu atveju minėtoje vietoje. Žinoma, jei pats šulinys visas susėdęs ir byrantis, tai galima montuot ką nori, ilgai nelaikys.
    Kai tokius klebančius - įgriuvusius šulinius toliau veikia sunkiasvorių apkrovos, taip ir atsitinka, kad lūžta.. Kaip ir visur Lietuvoje labai trūksta priežiūros, norima sutaupyti, iki skaudžių pasekmių, laiku prižiūrint ir reaguojant į situaciją, tokių įvykių būtų vienetai arba iš viso jų nebūtų.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Tai lesykla prasitesia ir iki autoservisų ir kartais net autolaužynų. O neduokdie gali testis ne tik iki ligoninės bet ir iki po morginių paslaugų tiekėjų.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Aš tai nesuprantu, kodėl jie vis montuoja tuos pačius dangčius, jeigu jau su jais kyla problemų ir teigia, kad tai normalu jog kyla problemų. Gal vietoje Gimnikos gaminių būtų galima sumontuoti pabandymui bent kelis pvz. ACO ar kt. gamintojo, kurio gaminiai naudojami V.Europoje, gaminius ir taip pasižiūrėti ar čia iš tiesų "nepagydoma liga", o galbūt tiesiog problema dėl gamintojo pasirinkimo. Suprantama, kad Gimnikos dangčiai pigesni, bet aplinkkeliuose tų probleminių liukų nėra tiek daug, kad nebūtų galima skirti +100 Eur kiekvienam ir galbūt pamiršti problemą.
    kaip suprantu tie taisymai nera garantiniai. Todel uz kiekviena toki skubu iskvietima juk nubyra pinigu. Kodel kazkas turetu deti ilgaaimzius sulinius ir pamirst lesykla?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Toliau tesiasi problemos del suliniu. Si karta rodos del Grindos debilu, statanciu stulpelius vidury greito eismo gatves:

    Vilniuje pasipylė avarijos: autobusas nubloškė taksi, aplinkkelyje grėsmę vėl kėlė šuliniai
    Aš tai nesuprantu, kodėl jie vis montuoja tuos pačius dangčius, jeigu jau su jais kyla problemų ir teigia, kad tai normalu jog kyla problemų. Gal vietoje Gimnikos gaminių būtų galima sumontuoti pabandymui bent kelis pvz. ACO ar kt. gamintojo, kurio gaminiai naudojami V.Europoje, gaminius ir taip pasižiūrėti ar čia iš tiesų "nepagydoma liga", o galbūt tiesiog problema dėl gamintojo pasirinkimo. Suprantama, kad Gimnikos dangčiai pigesni, bet aplinkkeliuose tų probleminių liukų nėra tiek daug, kad nebūtų galima skirti +100 Eur kiekvienam ir galbūt pamiršti problemą.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Bekiaušė VMS negali suimti už kiaušų kažko kam reik išspardyt užpakalį(šiuo atveju tai Grindos debilai). Turbūt reik priprast prie to minimum 4 metam į priekį, nes panašu kad nesimoko, tai škias nieks nesikeičia.

    Komentuoti:

Working...
X