Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Vilniaus vakarinio aplinkkelio „puošmena“ – kanalizacijos šulinių dunksėjimas
    Vilniaus vakarinio aplinkkelio atkarpa, nuo Pilaitės pasukus į Gariūnų pusę, dosniausiai šulinių dangčiais apdovanoja antrosios juostos vairuotojus. Šiame trumpame vos 3 km kelio ruože automobilio ratai „pasisveikina“ su 66 šulinių dangčiais.

    Važiuojant atgal – nuo Oslo gatvės pasukus link Pilaitės – ypač gausi šuliniais yra pirmoji eismo juosta.

    Kodėl netgi moderniame vakariniame aplinkkelyje neišvengta senos problemos – ar neįmanoma kelio projektuoti taip, kad šuliniai atsidurtų tik šoninėje juostoje, skirtoje avariniam sustojimui? Arba šalikelėje?

    Profesorius pabrėžė, jog mieste žemė yra brangi, tad stengiamasi maksimaliai išnaudoti kiekvieną jos kvadratinį metrą: būtent todėl inžineriniai tinklai (vandentiekis, nuotekos, lietaus kanalizacija, dujotiekis ir t.t.) dažniausiai tiesiami būtent po važiuojamąja dalimi, o priėjimas prie jų yra tik per šulinius.

    „Žinoma, tai gali sukelti daug bėdų – pavyzdžiui, dėl lietaus gruntas gali būti paplautas, o mes pamatome pasekmes tik įgriuvus kelio dangai. Šuliniai yra tik matoma dalis. Jie jungia vamzdynus, kartais labai didelio skersmens. Norint juos perkloti, reikia visą žemę nukasti, iškasti pačius vamzdynus, sustabdyti eismą, nukreipti pro apylanką ir t.t. Jeigu šiandien jie tenkina reikalavimus, tai juos verta palikti“, – teigė VGTU atstovas.

    Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento Susisiekimo komunikacijų vadovas Arūnas Visockas paantrino VGTU profesoriui ir teigė, kad būtent į tokius argumentus ir buvo atsižvelgiama tiesiant Vilniaus vakarinio aplinkkelio dalis.

    „Aplinkkelio statybos metu buvo peržiūrėti inžinerinių tinklų sprendiniai ir išnaudotos visos įmanomos galimybės inžinerinių tinklų šulinius iškelti į rezervinę eismo juostą. Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapo techniniame projekte suprojektuoti 249 inžinerinių tinklų šuliniai, kone pusę jų (122) suprojektuoti rezervinėje eismo juostoje. Kur nėra rezervinės juostos, pvz., greitėjimo-lėtėjimo juostos, 30 šulinių suprojektuota eismo juostos viduryje. Vietose, kuriose nebuvo galimybės inžinerinius tinklus ir jų šulinius suprojektuoti rezervinėje eismo juostoje arba negalima iškelti tinklų į privačius žemės sklypus, o esamos inžinerinės komunikacijos kerta Vakarinio aplinkkelio trasą, inžinerinių tinklų šuliniai suprojektuoti eismo juostos viduryje“, – komentavo A.Visockas.

    Komentuoti:


  • JustasV
    replied
    Parašė Tomskis Rodyti pranešimą
    Tai bent parasykit i kuria puse vaziuojant. Nors siaip abejose pusese kelkrasciuose kasdien bent po viena masina stovi
    Penktadienį, berods, sutvarkė, jei kalba apie šulinio dangtį kuris yra maždaug už 150 m. nuo Asanavičiūtės viaduko važiuojant link Gariūnų trečioje juostoje.

    Komentuoti:


  • Tomskis
    replied
    Tai bent parasykit i kuria puse vaziuojant. Nors siaip abejose pusese kelkrasciuose kasdien bent po viena masina stovi

    Komentuoti:


  • Haiku
    replied
    Nežinau kas per įvykis, bet šiandien dieną automobilis atkarpoj tarp Pilaitės viaduko ir Asanavičiūtės, stovėjo kelkraštyje su abiem iškrypusiais priekiniais ratais.

    Komentuoti:


  • AHA
    replied
    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
    Aišku nežinau tikslios visos informacijos, bet būtų paprasčiau buvę jei būtų Kasko draudimas, tada Draudimo įmonė kompensuoja nuostolius, ir jau pati įmonė žiūri iš ko išieškoti patirtą žalą.
    Aišku, jei moralinę ar dėl nedarbingumo patirtą žalą nori išieškoti, tai jau vėl prisiteisti reikės tiesiogiai, tik draudimo kompanijų advokatai stiprūs, tai jie greit išsiaiškintų į ką kreiptis dėl patirtos žalos.
    Automobilis yra kaip antras auto tik vasarai ir ja vazinejama bei naudojama tik tris menesius ir deja Kasko nebuvo drausta. jei butu drausta nesukciau galvos tada draudimas kariautu.

    Bet kuriuo atveju bukit atsargus ten su suliniais , tralistas kuris isvezinejo masina minejo ,kad toks ivykis ne pirmas ir ne paskutinis ten.

    Bendradarbis irgi neseniai vos i atvira sulini neisoko.

    Komentuoti:


  • AHA
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Savivaldybė yra to turto (gatvių) savininkė, todėl jei tas turtas apgadina kitą turtą (automobilį), savivaldybė turi sumokėti automobilio savininkui kompensaciją. Po to jau pati savivaldybė gali reikalauti susigrąžinti pinigus iš gatves prižiūrinčios įmonės, jei nustatoma jos kaltė, ir pan.

    Ne visaip taip.

    Siuo atveju savivaldybe alia pagal sutarti perdavusi keliu tvarkyma ir prieziura ir visa kita Grindai ir teigia ,kad Grinda atsakinga ir turi kompensuoti nuostolius, o Grinda budama savivaldybes imone ,irodineja kad kompensuoti turi ne ji ,o pati savivaldybe

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Aišku nežinau tikslios visos informacijos, bet būtų paprasčiau buvę jei būtų Kasko draudimas, tada Draudimo įmonė kompensuoja nuostolius, ir jau pati įmonė žiūri iš ko išieškoti patirtą žalą.
    Aišku, jei moralinę ar dėl nedarbingumo patirtą žalą nori išieškoti, tai jau vėl prisiteisti reikės tiesiogiai, tik draudimo kompanijų advokatai stiprūs, tai jie greit išsiaiškintų į ką kreiptis dėl patirtos žalos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Panaši situacija buvo tik kiek kitokios aplinkybės: savivaldybei priklausantis neprižiūrimas turtas (NT) smarkiai apgadino privatų turtą (NT). Atsakomybė buvo permetinėjama nuo vienų kitiems (visokius Start Vilnius etc.). Bet teisme viską išnarplioti nėra sudėtinga. Pasekoje savivaldybė patyrė gana didelį nuostolį, nes turėjo sumokėti solidžią kompensaciją. Tad nepasiduokit tik
    Savivaldybė yra to turto (gatvių) savininkė, todėl jei tas turtas apgadina kitą turtą (automobilį), savivaldybė turi sumokėti automobilio savininkui kompensaciją. Po to jau pati savivaldybė gali reikalauti susigrąžinti pinigus iš gatves prižiūrinčios įmonės, jei nustatoma jos kaltė, ir pan.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
    Labai keista, jei tai tiesa, kad nei savivaldybė, nei Grinda neapsidraudę civiline atsakomybe. Sunku patikėti.
    Draudžiamos yra veiklos sritys nuo konkrečių rizikų.
    Grinda savo techniką ir darbuotojus, ko gero, apdraudusi, bet čia ne tas atvejis. O savivaldybės veikla be galo plati ir paprastai - netiesioginė.
    Lietuvos Respublika irgi, ko gero, neapsidraudusi.

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Labai keista, jei tai tiesa, kad nei savivaldybė, nei Grinda neapsidraudę civiline atsakomybe. Sunku patikėti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Panaši situacija buvo tik kiek kitokios aplinkybės: savivaldybei priklausantis neprižiūrimas turtas (NT) smarkiai apgadino privatų turtą (NT). Atsakomybė buvo permetinėjama nuo vienų kitiems (visokius Start Vilnius etc.). Bet teisme viską išnarplioti nėra sudėtinga. Pasekoje savivaldybė patyrė gana didelį nuostolį, nes turėjo sumokėti solidžią kompensaciją. Tad nepasiduokit tik

    Komentuoti:


  • Griunvaldas
    replied
    Parašė AHA Rodyti pranešimą
    Sveiki, is asmenines patirties visiem siulau buti YPAC atsargiais su suliniais aplinkelyje.

    Sudauziau savo masina kai trecioje juostoje priekyje vaziuojanti masina tiesiog numete sulinio dangti ir jis liko atviras. gerai ,kad bent neuzsimusiau ir neuzmusiau drauges nes sumete ir trenkiausi I atitvarus. Ir tokiu ivykiu ten jau buvo ne vienas ir ne du mano ziniomis , pats gyvenu Pilaiteje ir maciau ne viena karta kai priekyje vaziuojant automobiliui jie truputi kilnojasi ,beje dabar ant dallies suliniu aplink juos naujai apibetonuota yra ,- matyt po dvieju metu pagaliau bando taisyti broka..

    Kas liudniausia ,kad po tokio ivykio kaltu kaip visada nera(net neaisku kas kelio valdytojas).. bet tai jau neviesa teismu istorija..
    Ką galima pasakyti... Sveikatos tau ir draugei, mašinų dar bus. O dėl kaltų tai aišku, kad teks pavargt ir tai dar mažai šansų, kad tą teisybę rasi. Welcome to Lithuania, where amazing happens

    Komentuoti:


  • AHA
    replied
    Pirma teisma laimejau dabar paduota apeliacija tai per daug plestis nenoriu.

    Esme jei ivaziuosit i jum pries nosi atsidariusi sulini,- teismuose ilgai ir nuobodziai teks aiskintis ,kad atsakingas uz netvarkinga kelia.
    Savivaldybe sakys Grinda nes keliu valdymas perduotas alia jiems, Grinda sakys ,kad ne jie o savivaldybe ar sulinio dangciu gamintojas ar net kelio statytojas nes kelias garantinis ir t.t

    Kaltu ar atsakingu uz tai nebus. Tokios kontoros kaip savivaldybe ar Grinda net nera apsidraude savo civilines atsakomybes tai norint rast teisybe reikia daug laiko, daug $$ ir nervu.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė AHA Rodyti pranešimą
    Sveiki, is asmenines patirties visiem siulau buti YPAC atsargiais su suliniais aplinkelyje.

    Sudauziau savo masina kai trecioje juostoje priekyje vaziuojanti masina tiesiog numete sulinio dangti ir jis liko atviras. gerai ,kad bent neuzsimusiau ir neuzmusiau drauges nes sumete ir trenkiausi I atitvarus. Ir tokiu ivykiu ten jau buvo ne vienas ir ne du mano ziniomis , pats gyvenu Pilaiteje ir maciau ne viena karta kai priekyje vaziuojant automobiliui jie truputi kilnojasi ,beje dabar ant dallies suliniu aplink juos naujai apibetonuota yra ,- matyt po dvieju metu pagaliau bando taisyti broka..

    Kas liudniausia ,kad po tokio ivykio kaltu kaip visada nera(net neaisku kas kelio valdytojas).. bet tai jau neviesa teismu istorija..
    Kodėl teismo medžiaga nevieša? Ar tiesiog nenorite viešinti?

    Komentuoti:


  • AHA
    replied
    Sveiki, is asmenines patirties visiem siulau buti YPAC atsargiais su suliniais aplinkelyje.

    Sudauziau savo masina kai trecioje juostoje priekyje vaziuojanti masina tiesiog numete sulinio dangti ir jis liko atviras. gerai ,kad bent neuzsimusiau ir neuzmusiau drauges nes sumete ir trenkiausi I atitvarus. Ir tokiu ivykiu ten jau buvo ne vienas ir ne du mano ziniomis , pats gyvenu Pilaiteje ir maciau ne viena karta kai priekyje vaziuojant automobiliui jie truputi kilnojasi ,beje dabar ant dallies suliniu aplink juos naujai apibetonuota yra ,- matyt po dvieju metu pagaliau bando taisyti broka..

    Kas liudniausia ,kad po tokio ivykio kaltu kaip visada nera(net neaisku kas kelio valdytojas).. bet tai jau neviesa teismu istorija..
    Paskutinis taisė AHA; 2016.07.14, 13:25.

    Komentuoti:


  • Little_man
    replied
    Taigi kelininkai, kažkada yra net viešai pripažinę, kad daro taip kaip daro tam, kad poto būtų užsakymų, va, kad ir tas šulinys, jį dabar reikės iškelinėti, tai turės pjauti asfaltą, ir tvarkyti, o tai juk pinigai.
    Dėl Kaunas- Klaipėda, magistralė nusdevėjusi, ten kur buvo nauji ruožai pabaigti prieš porą metų, jau dabar atsiradusios provėžos. O iš esmės to juk neturėtų būti. Kažkada keikėme Lenkų kelius, dėl provėžų, pas mus dabar tą pati situacija.
    Nes remontą daro, max 5 metams, o tada vėl iš naujo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
    Dabartiniam veikiančiam antram etape kažkur ties karoliniškių puse yra dangtis, jau kokiu gerus 5 cm įsimušęs gilyn. Tai netyčia užvažiavus kerta kaip reikalas, beveik taip pat blogai, kaip kad buvo dangtis Geležinio vilko gatvėj truputį už tilto į Vingio parką.. Toks tad tas mūsų "geriausias lietuvos kelias - Vilniaus aplinkkelis".
    Dabar pradėjau mąstyt, ar iš vis Lietuvoje yra gerų kelių infrastruktūros projektų, kažkaip sunkiai galėjau įvardint.. Kažkaip viskas daroma tam kartui arba jei etapais, tai etapai vienas su kitu nedera..
    Nu kodėl... va magistralės Kaunas - Klaipėda nauji rekonstruoti ruožai tai atrodo labai geros kokybės. Na, bent jau šulinių nėra per vidurį kelio

    Komentuoti:


  • dr-rox
    replied
    Dabartiniam veikiančiam antram etape kažkur ties karoliniškių puse yra dangtis, jau kokiu gerus 5 cm įsimušęs gilyn. Tai netyčia užvažiavus kerta kaip reikalas, beveik taip pat blogai, kaip kad buvo dangtis Geležinio vilko gatvėj truputį už tilto į Vingio parką.. Toks tad tas mūsų "geriausias lietuvos kelias - Vilniaus aplinkkelis".
    Dabar pradėjau mąstyt, ar iš vis Lietuvoje yra gerų kelių infrastruktūros projektų, kažkaip sunkiai galėjau įvardint.. Kažkaip viskas daroma tam kartui arba jei etapais, tai etapai vienas su kitu nedera..

    Komentuoti:


  • Tomskis
    replied
    Tie suliniai nuo pirmos dienos jautesi. Buvo kalba apie tai forume. Del ju vietos buvo pasakyta kad nuoteku projektuotojai dirbo sau, kelininkai sau. Niekas neziurejo kur pataikys tie suliniai. Treciajam etape jau berods istaisyta bus ta klaida ir bus atsizvelgta kur tie suliniai pataikys

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nors projektas jau keleri metai veikia ir visomis prasmėmis pasitesino, tačiau praėjus laikui matosi smulkios klaidos.
    Važiuojant nuo Gariūnų link Justiniškių šiek tiek išsiklaipė ar nusėdo pirmoje juostoje esantys kanalizacijos šuliniai ir joje greičiau važiuojant jaučiasi nelygumai.
    Ir iškyla klausimas - kas trukdė tuos šulinius įrengti už 1,5-2 metrų dešiniau, plačiame asfaltuotame kelkraštyje.

    Dar tokia smulkmena, kad tame aplinkkelio ruože kelyje yra daug "antraeilininkų" (važiuojančių antroje juostoje 50-60 km / h greičiu) ir dėl tų nelygumų jų turbūt dar pagausės. Bet važiavimo kultūra - atskira tema.

    Komentuoti:

Working...
X