Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Raptor
    replied
    Smagu matyt, kad tai pagaliau atsidarė, būtinai reikės pravažiuot pro čia per kitą apsilankymą Lietuvoje

    Komentuoti:


  • DeGama
    replied
    Dar pastabėlė. Neįtikinamai atrodo lietaus kanalizacijos pajėgumai naujai atidarytame etape. Kelias duobėje. O dangčiai su nedidelėmis skylėmis gana reti. Bijau kad pavasarį patvins tirpstant sniegui, nes paskutiniu metu nebemadinga jo išvežti, o tik sustumdoma į pakraščius. O po eilinės vasaros liūties eismas išvis gali būti sustabdytas...

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Taip. Iki 3 etapo pabaigimo taip bus.

    -----------

    Tuo tarpu maps.lt jau galima pamatyti naująją atkarpą. Tiesa, bent man, tai veikia tik tam tikruose "priartinimo" lygiuose.
    Nuostabu

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Po 17 val. 10 km atstumas nuo Savanorių pr. / Basanavičiaus g. sankryžos vakariniu aplinkkeliu iki Viršuliškių / Šešuolių (Ozo) gatvių sankryžos įveiktas per 10 minučių.Viršuliškių gatvė užsikimšusi įvažiuojant į Laisvės prospektą abiejose pusėse... Lengvas chaosas buvo Šešuolių / Justiniškių gatvės sankryžoje, kadangi ženklai kabo seni, o ant asfalto krypčių žymėjimas pasikeitęs: iš Šešuolių į kairę (Justiniškių g.) galima bus sukti iš dviejų juostų. Berods, prie nuvažiavimo į Asanavičiūtės gatvę dar kabėjo senas ženklas su greičio apribojimu iki 40 km/h.
    Ką dar pastebėjau, tai visgi nėra idealiai lygus asfaltas tame antrame aplinkkelio etape, mašina jautė asfalto pakilimus ir nusileidimus (matyt ten, kur buvo ilgesnį laiką nenukasti kauburiai su stulpais)...
    Paskutinis taisė HSV; 2013.11.19, 18:07.

    Komentuoti:


  • Meier
    replied
    Tuo tarpu šianien padariau test-drive, į abi puses.

    Komentuoti:


  • kek
    replied

    http://www.youtube.com/watch?v=5rXnl2odwss


    http://www.youtube.com/watch?v=Jul-6pCuF2A

    Teko šiek tiek pafilmuoti, 5 valanda, pats pikas, tai visomis trimis juostomis važiuoja iš Gariunų pusės.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Irgi išbandytas aplinkelis. Emocijos tik teigiamos. Iš Šešuolių g. į Justiniškiu g. padarytas posukis dviem juostom, tad paviko iveikt sankriža per viena žalia signala.

    Tik.. ar apribojimas 40km/h ties Asanavičiutes viaduku taip ir liks?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė AnD Rodyti pranešimą
    Išbandyta praktikoje. Naugarduko 100- Pilaitė(Pupa). 10 minučių Sveikinu pilaitiškius ir visus kitus.
    Belieka tik sutvarkyti tą mazgą Panerių g. - Naugarduko g.- Pietinio aplinkkelio, kad į patį Pietinį aplinkkelį buvo galima greičiau įvažiuoti, nes vakarais Naugarduko ir Panerių g. dideli kamščiai susidaro

    Komentuoti:


  • AnD
    replied
    Išbandyta praktikoje. Naugarduko 100- Pilaitė(Pupa). 10 minučių Sveikinu pilaitiškius ir visus kitus.

    Komentuoti:


  • bigfan
    replied
    Antradienį sostinės gyventojai galės pradėti naudotis nauja šešių juostų kelio atkarpa nuo L. Asanavičiūtės g. iki Ozo g. Beveik 3 km kelio ruožo atidarymu užbaigtas antrasis sostinės Vakarinio aplinkkelio statybos etapas.
    Šio kelio ruožo (2,84 km) statybos kainavo 211 mln. Lt. Kartu pastatytos dvi dviejų lygių sankryžos, trys viadukai, dviračių tiltas. Nutiesta gatvė yra lygiagreti Laisvės pr. Tikimasi, kad ji padės sumažinti automobilių spūstis Laisvės pr.
    Vairuotojai iš Kauno ir Minsko galės važiuoti 80 km/h greičiu Ukmergės kryptimi aplenkdami miesto centrą bei miegamuosius rajonus.
    „Prastas tas ūkininkas, kuris dairosi į ražienas. Reikia žvelgti į želmenis – kalbu apie trečiąjį etapą“, - kelio atidarymo šventėje pradėti trečiąjį statybų etapą ragino susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

    Vilniaus miesto meras Artūras Zuokas priminė, kad antrąjį aplinkkelio statybos etapą pavyko užbaigti pusmečiu anksčiau nei planuota. Pasak jo, beveik 3 km atkarpa leis mieste sumažinti automobilių spūstis, triukšmą.
    „Bus daugiau laisvės ir automobiliams, nes nėra šviesoforų“, - paminėjo jis.
    Pasak A. Zuoko, trečiasis aplinkkelio statybos etapo darbai turėtų būti pradėtas kitais metais. Jį užbaigus Vilnius prisijungs prie Europos sostinių, kurios gali didžiuotis turinčios aplinkkelius.
    DELFI primena, kad pabaigus visus Vakarinio aplinkkelio statybos darbus žadama sujungti Lazdynus, Karoliniškes ir Pilaitę su Ukmergės plentu. Statybos pradėtos 2009 m. Pirmajame etape buvo nutiestas kelio ruožas tarp L. Asanavičiūtės g. ir Oslo g. Paskutinio etapo metu žadama sujungti Ozo g. ir Ukmergės g. Pabaigus aplinkkelio statybas bus sujungtas tarptautinis koridorius Kijevas-Minskas-Vilnius-Klaipėda su Vilnius-Panevėžys automagistrale.


    http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz2l5p3kGdi

    Komentuoti:


  • bigfan
    replied
    jau atidarytas

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė DeGama Rodyti pranešimą
    Šampano gal ir negėrė, bet paminėti ruožai jau ne vieną mėnesį naudojami. Ir ne tik paklydusių dviratininkų. Apšvietimo įrengimo darbai kaip suprantu jau seniai užbaigti. Taigi čia jau organizacinės problemos, kodėl apšvietimas neįjungiamas.
    Jeigu oficialiai neatidaryta, reiškias negalima naudoti. Visos nuorodos taipogi buvo dar uždengtos, o policija gaudė gudruolius. Tad nėra ko čia pyktintis.

    Komentuoti:


  • DeGama
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tie ruožai dar oficialiai neatidaryti!
    Kirtimų g. nuo Lentvario g. apšvietimas dar nebuvo iš viso jungiamas. Kita vertus, nevengiama pataupyti kur nereikia. Bet tai jau kita tema.
    Šampano gal ir negėrė, bet paminėti ruožai jau ne vieną mėnesį naudojami. Ir ne tik paklydusių dviratininkų. Apšvietimo įrengimo darbai kaip suprantu jau seniai užbaigti. Taigi čia jau organizacinės problemos, kodėl apšvietimas neįjungiamas.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tie ruožai dar oficialiai neatidaryti!
    Kirtimų g. nuo Lentvario g. apšvietimas dar nebuvo iš viso jungiamas. Kita vertus, nevengiama pataupyti kur nereikia. Bet tai jau kita tema.
    Na, Tūkstantmečio g. irgi geras ruožas apšvietimo tarp geležinkelio viaduko į Kirtimus ir Dariaus ir Girėno g. viaduko neveikia.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė DeGama Rodyti pranešimą
    Kodėl pastoviai tai viename, tai kitame seniai sutvarkytame ruože- tamsa!? Šįryt 7.00-7.30 tamsu buvo gerame gabale prie Asanavičiūtės viaduko, paskui- (kaip ir vakar ryte) tarp Lentvario gatvės iki geležinkelio atšakos (Granito gv.) Ar čia "taupymas", ar apsileidimas?
    Tie ruožai dar oficialiai neatidaryti!
    Kirtimų g. nuo Lentvario g. apšvietimas dar nebuvo iš viso jungiamas. Kita vertus, nevengiama pataupyti kur nereikia. Bet tai jau kita tema.

    Komentuoti:


  • DeGama
    replied
    Parašė DanimoLT Rodyti pranešimą
    Atidarymui pasiruoše
    pasiruošę tai pasiruošę, bet jau ir šioje nuotraukoje matosi problemos su kelio apšvietimu. Gal tiksliau su jo organizavimu.
    Nuo 2005 metų važinėju dviračiu iš Pilaitės į A.Panerius, teko susipažinti su visais Vakarinio ir Pietinio aplinkkelio statybos etapais. Kol vyko statybos, tai suprasdavau, nepykdavau kad beveik Vilniaus vidury tamsu kaip kokiam išmirusiame kaime. Bet šiandien jau nebeištvėriau. Kodėl pastoviai tai viename, tai kitame seniai sutvarkytame ruože- tamsa!? Šįryt 7.00-7.30 tamsu buvo gerame gabale prie Asanavičiūtės viaduko, paskui- (kaip ir vakar ryte) tarp Lentvario gatvės iki geležinkelio atšakos (Granito gv.) Ar čia "taupymas", ar apsileidimas?

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė AnD Rodyti pranešimą
    Vakar vakarą Šešuolių gatvėje darbavosi kelininkai. Nemačiau kas per technika. Logiškai mastant, turėjo perbraižyti eismo linijas: Leisti sukti į Justiniškių gatvę dviem juostomis.
    Nėra prasmės laikyti dvi juostas tiesiai, kai už sankryžos viena juosta sunaudojama parkavimui.
    Irgi apie tai galvojau kad butu gerai jei leistu sukt iš dvieju juostu. Bet ar nesudaris tai problemu priešprešiniam eismui pasukt? Nebent keist šviesofo signalus kad atskirai suktu kas atvažiuoja nuo aplinkelio ir kas nuo "Mados".

    Komentuoti:


  • Little_man
    replied
    Parašė AnD Rodyti pranešimą
    Vakar vakarą Šešuolių gatvėje darbavosi kelininkai. Nemačiau kas per technika. Logiškai mastant, turėjo perbraižyti eismo linijas: Leisti sukti į Justiniškių gatvę dviem juostomis.
    Nėra prasmės laikyti dvi juostas tiesiai, kai už sankryžos viena juosta sunaudojama parkavimui.
    Kiek pastebėjau, bent jau prie sankryžos su Justiniškių g. tai dirbo ir juostų braižymo mašina, ir freza, ką ji ten frezavo nežinau. O ir nepastebėjau, kad juostos būtų kitaip subraižytos nei įprasta. Ten iš esmės ir nelabai gal ir įmanoma kitaip, nes dvi tiesiai, o po vieną posūkiams. Kitas dalykas tai ta vieta bus potencialiai kamštinė.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Probleminė vieta yra pats įvažiavimas į aplinkkelį, negana to, jog įvažiavimas komplikuotas ir trumpas, dar ir srautai susikertantys toje vietoje:

    http://goo.gl/maps/X7TJw
    Iš tos pusės įvažiavimas pavojingas, bet ir nuo Gariūnų nieko gero. Toje jungtyje tik vienas normalus išvažiavimas yra - nuo aplinkkelio link Savanorių žiedo.
    Bet ir ištaisyt ne taip jau sudėtinga viską. Išvažiavimui link Gariūnų tai pakaktų tą užbrūkšniuotą plotą perbraižyti, įvažiavimui nuo Savanorių žiedo reikėtų tą kilpą perstumti toliau nuo viaduko, kad greitėjimo/lėtėjimo juostas būtų galima prailginti iki normalaus ilgio.
    O ten, kur yra įvažiavimas nuo Gariūnų prie tos degalinės, tai reikėtų prie degalinės iš tos pusės padaryti normalią ištisinę juostą, kad būtų galima dviem juostom įvažiuoti į aplinkkelį.
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2013.11.19, 07:09.

    Komentuoti:


  • AnD
    replied
    Vakar vakarą Šešuolių gatvėje darbavosi kelininkai. Nemačiau kas per technika. Logiškai mastant, turėjo perbraižyti eismo linijas: Leisti sukti į Justiniškių gatvę dviem juostomis.
    Nėra prasmės laikyti dvi juostas tiesiai, kai už sankryžos viena juosta sunaudojama parkavimui.

    Komentuoti:

Working...
X