Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Laimonas
    replied
    Realiai tai per keturias temas reiktų išmėtyt, kad jos visos savo vietose būtų. Bet tęstinumo tada nebūtų ir bendro vaizdo nesudarytų.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Ačiū. Būtų gerai, jei nuotraukas iš pietinio aplinkkelio sukeltum į jam labiau tinkančią tema.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Viskas būtų super, jeigu nuotraukos būtų bent kiek didesnės

    Komentuoti:


  • Laimonas
    replied
    Prieš porą savaičių pravažiavau visą aplinkkelį. Fotkos jau kiek pasenusios - niekaip neprisiruošiau įkelt, bet iš esmės niekas gal labai ir nepasikeitė. Fotkinau su kitokia bulve ne įprastai, spalvos gražesnės man rodos.
    Taigi, važiuojam:

    Pilaitės prospekto viadukas:



    Žiūrim į Asanavičiūtės gatvės pusę.


    Šlaito sutvirtinimas.



    Trys sluoksniai asfalto


    Gerbutavičiaus viadukas.


    Už Gerbutavičiaus viaduko.


    Pėsčiųjų viadukas tarp Asanavičiūtės ir Gerbutavičiaus gatvių viadukų


    O kur stulpas?


    O va gi jis


    Asanavičiūtės viadukas



    Viena linija jau atjungta


    Važiuojam į eksploatuojamą aplinkkelio dalį


    Dviračių takų čia nėra. Pamiršo. Šūdabridžiam, kaip mano, jų ir nereikia, sutinku, bet smagu būtų, jei tie takai čia būtų ir aš toks vienišas nesijausčiau. Žiūrim į Asanavičiūtės viaduką


    Žiūrim į "dujininkų tunelį"


    Visa šita pieva ir yra tunelio viršus


    Mazgas


    Lekiam toliau link Gariūnų


    Viadukas Nelegalus, kaip suprantu, bet tvirtas ir labai vietoj.


    Neris


    Ooooo, prabanga ir gėris dviratininkam prasideda. Net kažkaip nejaukiai jaučiuosi


    Užsipyliau benzino


    Už viaduko į Kauną, posūkis į Maxima bazę


    Važiuojam link Regitros viaduko nuo Maxima bazės (link Lentvario gatvės)


    Žvėrys laksto po kelią


    Už Regitros viaduko link geležinkelio viaduko


    Geležinkelio ir dviratininkų viadukas. Taip, taip, yra ir toks


    Žiūrim į Galvės gatvės viaduko pusę.


    Šlaito sutvirtinimas. Tik čia juodas


    Galvės viadukas



    Žiedukas žiūrint nuo Galvės gatvės viaduko. Išvažiavimai į Granito gatvę ir Lukoil ir į pačią galvės gatvę.


    Pats viadukas


    Estakada per gelžkelius.


    O tai ko jis čia važinėja, jei draudžiama? Nes ženklas nusuktas, nemato


    Apvažiavau estakadą, dabar žiūrim iš priešingos pusės (nuo Kirtimų į Regitros pusę)

    Arčiau eiti negalima. Ateis dėdė statybininkas su auskariuku ir paaiškins koks čia kaimas, kas čia vadas


    Ir dabar į kitą pusę žiūrim. Į Kirtimų gatvę.


    Tęsiam kelionę. Nežinau kaip tą viaduką pavadint. Bet supratot, tikiuosi, kuris čia.


    Iš arčiau. Darydamas šitą kadrą prisiminiau "Nestovėk po strėle" užrašus ant sovietiniu kranų.


    Nu, bl, kaip tik teisingai ir stoviu


    Pabėgau nuo strėlės į Salininkų pusę


    Iš esmės ir viskas. Toliau niekas nevyksta, o man kelias namo. Nieko įdomaus nebenufotkinau. Grįžau atgal ant viaduko. Viskas paprasta: imi tokius


    Ir darai tokį Tik labai reik stiprių rankų, kad armatūrą lankstyt


    Technika. Viena stato aplinkkelį, kita vežioja žioplį, kuris fiksuoja kaip jiems sekasi.



    Chebra, baaaaalius!!!


    Visos sankryžos su mašinų keliais padarytos labai rimtai. Su tokiais greičio gesinimo zigzagais. Užsisvajojęs po fūra nepalėksi niekaip.


    Viskas super, bet aš per visą kelionę nesutikau nė vieno dviratininko. Kodėl? Takas prabangus, viskas aukščiausiam lygy atlikta. Kodėl nėra porelių atvažiavusių dviračiais pasigerėt vaizdais kaip tarkim ir tokiu?


    Atsakymas paprastas. Tas kelias, kaip visada pas mus, yra iš niekur į niekur


    Iš esmės turi turėti kalninuką, kad davažiuot iki to tako. Bet atleiskit, kalninukam takai nereikalingi išvis. Atvažiavau, nufotkinau ir ten daugiau nevažiuosiu. Mano stichija - bekelė. Tai kuriem velniam tas takas, net su dviratininkų viaduku, jei iki jo su miestinuku ar sportinuku negali davažiuot, o MTB išvis miškais važinėja ir jiem nafig tų kelių nereikia? Kai aš važiavau - oras puikus, dviratininkų kamščiai ten turėtų būt, bet sutikau tik sraigę. Ir ta be dviračio. Kažkas užsidėjo paukščiuką kaip "Įvykdyta" ties grafa "Nutiesti dviračių takus", o realiai tai kalnas pinigų ištaškyta, o tie takai pasiekiami tik tiems, kuriems jų nereikia.
    Piktas aš.

    "Dujininkų tunely" Ne, keliu aš nevažiuoju, ten yra labai siauras šaligatvis. Aš per jį ir važiuoju. Aš dažniausia mašinos vairuotojas, kartais dviratininkas, tai vairuotojus suprantu ir po ratais nelendu.


    Na tai vat tiek šiam kartui.
    Paskutinis taisė Laimonas; 2013.07.01, 06:02. Priežastis: Daviau žiūronus

    Komentuoti:


  • fru
    replied
    Šiandien važiuodamas mačiau, kad prie šio viaduko stovi betono siurblys ir jo link važiavo betovežiai.

    Komentuoti:


  • Arulis
    replied
    Vizualiai Gerbutavičiaus viaduko "pynimo" darbai visai prie pabaigos:

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Dar šis tas:

    Aplinkkelį Vilniuje atidarys anksčiau nei planuota

    Šią savaitę pradėtos demontuoti per Vilniaus vakarinio aplinkkelio trasą einančios aukštos įtampos elektros perdavimo linijos ir jų atramos. Darbus atliekant anksčiau nei planuota, pasak statytojų, anksčiau bus galima pradėti eksploatuoti ir pačią aplinkkelio atkarpą.

    Vakarinio aplinkkelio II-ojo etapo pabaigos kontūrai vis ryškesni: tvarkomi šlaitai, į pabaigą eina ir tiltų statybos darbai.

    Keisčiausiai šiuo metu atrodo viduryje aplinkkelio stūksančios aukštos įtampos elektros perdavimo linijų atramos. Metalinės ar betoninės atramos netrukus bus nuverstos. Jos trukdo tiesti vakarinį aplinkkelį nuo L. Asanavičiūtės gatvės iki Pilaitės prospekto – beveik tris kilometrus.

    „Dar reikia 32 km oro linijos laido demontuoti. Tai užtruks iki rugpjūčio vidurio. Dar reikia į tinklą sujungti dvi kabelines linijas – jei šie darbai susitvarkys laiku, tuomet iškart savo darbus vykdys kelininkai ir tiltininkai“, – komentavo „Kauno tiltai“ Energetikos aikštelės vadovas Edmundas Montvilas.

    Statytojai žada, kad jau rugsėjį bus galima važiuoti tiltu kertančiu būsimąjį aplinkkelį per Pilaitės prospektą, o pačiu aplinkkeliu eismas turėtų pradėti judėti iki metų pabaigos arba pusmečiu anksčiau nei planuota. Tai leis vairuotojams aplenkti dalį miesto ir miegamuosius sostinės rajonus pasiekti daug sparčiau nei kitomis gatvėmis.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Iš kur ten tie apsauginiai su auto? Sekmadienį nė gyvos dvasios.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Liko viena el. linija.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Jau visų stulpų nebėra? Greitai jie

    Komentuoti:


  • bigfan
    replied




    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Aišku ne tiek Panašu, kad nukas į Viršuliškių pusę ir taip sulygins.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Šitą ir aš pagalvojau. Ten lygis skiriasi gal ~60cm.
    O ar uždėjus patį smulkiausiąjį sluoksnį nepakils asfaltas?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Pastebėjau, kad aplinkelis bus šiek tiek žemiau nei esama sidaronių/viršuliškių skg. sankryža. Kaip jie padarys užvažiavimą, kol nepradėtas tiesti 3 etapas?
    Šitą ir aš pagalvojau. Ten lygis skiriasi gal ~60cm.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Pastebėjau, kad aplinkelis bus šiek tiek žemiau nei esama sidaronių/viršuliškių skg. sankryža. Kaip jie padarys užvažiavimą, kol nepradėtas tiesti 3 etapas?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    O kaip galima bus tolygiai tuose plotuose suslėgti tuos visus pagrindo sluoksnius (ypač palei jau esančio asfalto kraštus)?
    O taip pat kaip ir visur. Tie sluoksniai nėra ištisi ir taip.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    O kaip galima bus tolygiai tuose plotuose suslėgti tuos visus pagrindo sluoksnius (ypač palei jau esančio asfalto kraštus)?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    Ar nukasus tas žemes, kurios dabar paliktos su elektros stulpais būsimoje važiuojamoje dalyje, nebus taip, kad tose vietose nutiesus asfaltą bus kažkokios duobės ar kauburiai ateityje?
    O kodėl turėtų būti? Ten paprasčiausiai bus pakloti pagrindo sluoksniai, o tik vėliau klojamas pats smulkiausias - dėvimasis sluoksnis, kurio dar niekur nėra...

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Ar nukasus tas žemes, kurios dabar paliktos su elektros stulpais būsimoje važiuojamoje dalyje, nebus taip, kad tose vietose nutiesus asfaltą bus kažkokios duobės ar kauburiai ateityje?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    6. Už prospekto:

































    Tai tiek šiam kartui.

    Komentuoti:

Working...
X