Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pajūrio dviračių takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Vėl apie tą patį Palangos - Nemirsetos dviračių taką, tik jau aiškiau nurodyta, kur vyks veiksmas..
    Bus pabaigta iki kitų metų vasaros.

    AB „Via Lietuva“ 2025.06.30
    pajūryje bus nutiesta 4,3 km pėsčiųjų ir dviračių takų
    (...) pasirašytos dvi sutartys dėl pėsčiųjų ir dviračių takų, kurių bendras ilgis apie 4,3 km, įrengimo Palangoje. Planuojama, kad naujai įrengta infrastruktūra palangiškiai ir kurorto svečiai galės naudotis jau kitų metų vasarą. Pagal su AB „Kauno tiltai“ pasirašytas sutartis, bus tvarkomi du valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2253 Palanga–Graudūšiai ruožai įrengiant pėsčiųjų ir dviračių takus. Bendra sutarčių vertė – 4,9 mln. Eur su PVM.
    Pirmasis ruožas (nuo 0,252 iki 1,091 km) sutampa su Klaipėdos plentu. Ruožas prasideda nuo žiedinės sankryžos su Vėžių ir Vasario 16-osios gatvėmis ir tęsiasi iki S. Dariaus ir S. Girėno gatvės. Ruožo ilgis – apie 1 km. Prie šio projekto įgyvendinimo 20 proc. prisideda ir Palangos miesto savivaldybė savo (biudžeto) lėšomis.
    Antrasis ruožas, kurio ilgis – kiek daugiau nei 3 km, prasideda nuo sankryžos su S. Dariaus ir S. Girėno g. ir tęsiasi iki Nemirsetos (nuo 1,091 iki 4,544 km). (...)
    Darbus planuojama pradėti dar šią vasarą, o baigti – iki 2026 m. birželio mėn.

    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...au-kita-vasara

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    AB „Via Lietuva“ / 15min.lt 2025.06.17
    Naują, beveik 4,3 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių taką planuojama įrengti Palangoje (rajoninio kelio Nr. 2253 Palanga–Graudūšiai ruožų nuo 0,252 iki 1,091 km ir nuo 1,091 iki 4,544 km).
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2471880
    Išvertus į žmonių kalbą:
    Bus nutiestas dviračių takas Palangoje, šalia senojo senajame Klaipėdos plento - nuo Palangos autobusų stoties iki Nemirsetos.

    Papildyta:
    Klaipėdos r. savivaldybė nuo Slengių gyvenvietės žiedinės sankryžos iki Radailių gyvenvietės Sodų g. bus įrengti 6,7 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takai bus įrengti (rajoninio kelio Nr. 2212 Klaipėda–Radailiai– Kretinga ruožas nuo 4,800 iki 11,500 km).
    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...dviraciu-takus
    Paskutinis taisė Romas; 2025.06.17, 17:05. Priežastis: Papildyta

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Dviračių takas Juodkrantė - Preila



    Prasideda Naglių rezervatas


    Per visą Naglių rezervato ruožą (5 km) iš abiejų pusių įrengtos tvoros.




    Rezervato ruože sudėti premium lygio bordiūrai (granitas?)


    Baigiasi rezervato ruožas, pasikeičia asfaltas ir bordiūrai nebe tokie mandri pasidaro




    Ties Juodkrante, kad niekas nesumaišytų, automobilių kelias padarytas raudonu


    Takas nuo jūros link Juodkrantės ir suoliukų dizaino evoliucija.

    Dviratininkų netrūko, nors ne sezonas ir darbo diena buvo
    Paskutinis taisė Eidvis; 2025.04.17, 16:22.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Įdomi statistika:
    Click image for larger version

Name:	Smiltynė.png
Views:	699
Size:	102,4 kB
ID:	2194857

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Buvo sustojusios statybos dėl slenkančio šlaito. Ar jau ta vieta ištaisyta? Visą atstumą įmanoma nuvažiuoti?
    Atrodo, kad takas eina aplinkui šlaitą.
    Click image for larger version

Name:	takas.png
Views:	930
Size:	1,38 MB
ID:	2188311

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Nežinau, kuri čia vieta. Kelias dar formaliai
    uždarytas, yra atkarpėlių neišasfaltuotų, bet praktiškai visa atkarpa pravažiuojama.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Buvo sustojusios statybos dėl slenkančio šlaito. Ar jau ta vieta ištaisyta? Visą atstumą įmanoma nuvažiuoti?

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Kretinga - Palanga dviračių takas. Pavyzdinis takas kaip turėtų atrodyti dviračių jungtys tarp miestelių. Pilna besinaudojančių, didžioji dalis baigta, vietomis dar neišasfaltuota.


    Click image for larger version

Name:	IMG_2650.jpeg
Views:	346
Size:	3,65 MB
ID:	2188292

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Neringa prisijungė prie Europos dviratininkų federacijos tinklo

    Gerėjant dviračių takų būklei ir gausėjant dviratininkų srautams, Neringos savivaldybė tapo pirmąja šalies savivaldybe - Europos dviratininkų federacijos tinklo nare.

    Europos dviratininkų federacija „Miestai ir regionai dviratininkams“ (angl. „Cities & Regions for Cyclists“), kurios nare tapo Neringos savivaldybė, yra didžiausia ir geriausiai pasaulyje žinoma dviratininkų organizacija, siekianti skatinti dviračių sportą ir turizmą visoje Europoje.

    Federacija koordinuoja klausimus, susijusius su Europos dviračių turizmo takų tinklo („EuroVelo“) plėtojimu.

    Šiam tinklui („EuroVelo 10“) priklauso ir Neringos dviračių trasa, kurios didžiąją dalį sudaro šiais metais baigta rekonstruoti Kuršių nerijos dviračių tako atkarpa nuo Smiltynės iki Pervalkos bei prieš dešimtmetį – nuo Pervalkos iki Nidos.

    Kaip pastebi Neringos savivaldybės meras Darius Jasaitis, gražiausiu šalyje kraštovaizdžiu išsiskiriančio dviračių tako rekonstrukcija tapo nauju impulsu dviračių turizmui Neringoje, o priklausymas tokiai solidžiai federacijai suteiks dar daugiau galimybių skatinant ir populiarinant judumą šiomis ekologiškomis transporto priemonėmis.

    „Žinia apie dviračių tako rekonstrukcijos pabaigą neabejotinai prisidėjo prie sezoniškumo mažinimo Neringoje – rugsėjo, spalio mėnesiais sulaukėme kur kas didesnių dviratininkų srautų nei galėjome tikėtis. Dviračiais iš Smiltynės į Nidą mynė ne tik dieną, bet ir naktį. Pagaliau ir vėl į Neringą galime kviesti dviratininkus iš viso pasaulio. Priklausymas Europos dviratininkų federacijai leis Neringai populiarinti dviračių sportą ir turizmą tarptautiniu lygmeniu“, - teigia meras D. Jasaitis.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Važinėja naujuoju taku nuo 4 iki 8 min.
    Įdomu, 7:33 įvažiuoja į Pervalkos vidurį per namo kiemą. Rugsėjo pradžioje dviračiai buvo nukreipiami baisia senąja atkarpa neprivažiavus Pervalkos, ženklas "Pėsčiųjų takas" buvo stacionarus jau, kaip ir dviračių tako ženklai. Įtariu kad sužvėrėję jutūbės dviratininkai, kaip ir dauguma, nekreipė dėmesio į ženklus.


    Click image for larger version  Name:	Prie_Pervalkos_IMG20240831182904.jpg Views:	11 Size:	533,1 kB ID:	2161683

    Beje, prieš porą metų čia buvau rašęs kad senoji atkarpa ties Pervalka yra naujai perasfaltuota bet nelygi. Dėl to pasigirdo prieštaravimų, esą jokių asfaltavimų nebuvo. Pažiūrėjau detaliau - duobės buvo nelygiai užlopytos, o paviršius užlietas plonu sluoksniu. Dabar jau tas sluoksnelis apsilupinėjęs. Taigi normalaus perasfaltavimo nebuvo, tik imitacija.


    Click image for larger version  Name:	Prie_Preilos_senas_IMG20240825143542.jpg Views:	11 Size:	394,4 kB ID:	2161684

    Click image for larger version  Name:	Prie_Pervalkos_nelygu_IMG20240831182931.jpg Views:	11 Size:	366,6 kB ID:	2161685
    Paskutinis taisė gerietis; 2024.10.27, 08:53. Priežastis: dubės->duobės

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Važinėja naujuoju taku nuo 4 iki 8 min. Seni takai 12:30–13:00 min. Gatvėje dvikryptis takas (kokio pvz. Vilniuje nėra) ir Lamborghini 17:10 min.

    Palanga - Nida - Palanga,165km., naujas dviračių takas, 2024 10 19

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Takas nuo Pervalkos iki Naglių kopos. Išsišakojimas - kairiau bendras pėsčiųjų ir dviračių takas link jūros:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_122733.jpg
Views:	990
Size:	4,18 MB
ID:	2157092

    Dešiniau tik dviračių takas link Smiltynės:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_122744.jpg
Views:	993
Size:	4,09 MB
ID:	2157091

    Susikirtimas su keliu į Pervalką:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_123018.jpg
Views:	990
Size:	3,36 MB
ID:	2157093 Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_123104.jpg
Views:	983
Size:	3,67 MB
ID:	2157095 Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_123119.jpg
Views:	1003
Size:	4,39 MB
ID:	2157094

    Einame (pažeisdami taisykles) toliau link Naglių kopos:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_123526.jpg
Views:	984
Size:	3,52 MB
ID:	2157096 Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_123918.jpg
Views:	990
Size:	3,67 MB
ID:	2157097 Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_125237.jpg
Views:	995
Size:	3,77 MB
ID:	2157098
    Prie draustinio ribos takas susiaurėja:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_125545.jpg
Views:	990
Size:	4,01 MB
ID:	2157099 Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_125608.jpg
Views:	999
Size:	4,74 MB
ID:	2157100
    ir pakeičia spalvą ("Naglių gamtinio rezervato teritorijoje dviračio takui bus naudojama unikali pilko smėlio spalvos asfalto danga, kuri turi kuo labiau derėti prie gamtinės aplinkos"):

    Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_125943.jpg
Views:	994
Size:	4,17 MB
ID:	2157101
    Takas priartėja prie kelio Smiltynė - Nida:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_130259.jpg
Views:	993
Size:	3,60 MB
ID:	2157103 Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_130319.jpg
Views:	989
Size:	3,32 MB
ID:	2157104 Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_130707.jpg
Views:	990
Size:	3,39 MB
ID:	2157102 Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_131336.jpg
Views:	994
Size:	3,57 MB
ID:	2157105

    Susikirtimas su keliu:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_131505.jpg
Views:	988
Size:	4,12 MB
ID:	2157106

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nuo Preilos iki jūros. Takas gal dvigubai platesnis už seną.
    Kaip suprantu palei visą taką bus tvora, kad žmonės neitų nuo tako:
    Tvora vis tik ne palei visą taką, o kur yra pakilimas ir nusileidimas per kopą:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20241004_130352.jpg
Views:	993
Size:	3,98 MB
ID:	2157089 Click image for larger version

Name:	IMG_20241004_130406.jpg
Views:	992
Size:	3,64 MB
ID:	2157088 Click image for larger version

Name:	IMG_20241004_130920.jpg
Views:	997
Size:	2,19 MB
ID:	2157087

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Vienoje foto matosi Bolt dviračiai, čia persikėlus su keltu bus galima juos pasiimti ir nuvažiuoti iki Nidos ir palikti? Arba atvirkščiai.
    Čia greičiau atidarymo renginiui išnuomavo dviračius, nes mačiau dalyvius važiuojančius jais
    Paskutinis taisė digital; 2024.09.20, 13:30. Priežastis: ištrinta foto

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Vienoje foto matosi Bolt dviračiai, čia persikėlus su keltu bus galima juos pasiimti ir nuvažiuoti iki Nidos ir palikti? Arba atvirkščiai.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-09-20 084125.png
Views:	1238
Size:	2,60 MB
ID:	2153048

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tuo tarpu jie sugalvojo dar ir dviračių taką daryti palei rekonstruojamą gatvę. Wtf? Kam tas antras lygiagretūs takas kai daugumoj LT vietų net jokių takų nėra.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Pamatykite: Kuršių nerijoje atidarytas rekonstruotas 22 km pėsčiųjų ir dviračių takas

    Susisiekimo ministerija ir „Via Lietuva“ ketvirtadienį pakvietė į Kuršių neriją. Čia atidarytas rekonstruotas dviračių takas nuo Juodkrantės iki Pervalkos, Preilos ir jūros link. „Tai – moderniausias Lietuvoje ir aukščiausius standartus atitinkantis pėsčiųjų bei dviračių takas“, – teigiama „Via Lietuva“ pranešime.

    Istorinio Kuršių nerijos pėsčiųjų ir dviračių tako rekonstrukcija vyko etapais: praėjusiais metais atnaujinta 13,5 km tako dalis nuo antrojo Smiltynės paplūdimio iki Juodkrantės, šiemet rekonstruota likusi, 22 km ilgio, tako dalis nuo Juodkrantės iki Pervalkos, Preilos ir jūros link.

    Kuršių nerijos nacionaliniame parke besidriekiančio pėsčiųjų ir dviračių tako ilgis yra apie 50 km. Jo didžioji dalis, t. y. 35 km atkarpa nuo Smiltynės iki Juodkrantės ir nuo Juodkrantės iki Pervalkos, priklauso akcinei bendrovei „Via Lietuva“, kuri rangos darbų sutartį šių metų pradžioje pasirašė su konkursą laimėjusia įmone „YIT Lietuva“. Galutinis tako ruožas nuo Preilos iki Nidos priklauso Neringos savivaldybei.

    Rekonstruotas dviračių takas nuo Smiltynės iki Nidos yra 2,5–3,5 metrų pločio, su asfalto danga, kuri įrėminta bortais. Tai leidžia užtikrinti, kad esant poreikiui, specialusis transportas galėtų tinkamai naudotis susisiekimo infrastruktūra ir nepažeistų rekonstruoto tako konstrukcijos.
    Yra daug nuotraukų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Dviračių takui į Palangą Tenžės slėnis tapo rimta kliūtimi

    Atrodė, kad naujojo dviračių tako į Vydmantus tiesimo darbai jau baigiasi – takas nuo Kretingsodžio iki Tenžės praėjusią savaitę jau paklotas asfaltu, o ir kretingiškiai nekantravo – savaitgalį sėdo ant dviračių ir išbandė naująjį maršrutą. Tačiau paaiškėjo, kad tolimesni statybos darbai yra sustabdyti, nes ant polių įrengto tako per Tenžę pamatai smenga į durpes.

    Susisiekimo ministerija žadėjo, kad daugiau kaip dešimtmetį vietos gyventojų lauktoji 4,7 km ilgio ir 2,5 m ilgio pločio trasa dviratininkams ir pėstiesiems į pajūrį atves jau šį rugsėjį.

    Pėsčiųjų ir dviračių takas driekiasi greta valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai–Palanga, ruože nuo 137 iki 141,7 km.

    Statybos darbus buvo numatyta atlikti per vienerius metus: jie pradėti pernai rudenį, o turėjo būti visiškai užbaigti šio rudens pradžioje.

    Pagal bendrovės „Via Lietuva“ (Lietuvos automobilių kelių direkcijos) ir statybų bendrovės „YIT Lietuva“ pasirašytą rangos darbų sutartį, naujai nutiesto tako nuo Kretingsodžio iki Vydmantų gyvenvietės, t. y. pusiaukelės tarp Kretingos ir Palangos, įrengimo sutarties vertė – 3,6 mln. Eur.

    Tačiau darbus atliekančios bendrovės „YIT Lietuva“ dviračių ir pėsčiųjų tako iš Kretingos į Vydmantus projektui vadovaujantis Martynas Ubis „Pajūrio naujienoms“ atskleidė, kad darbai sustabdyti Tenžės upės ruože: „Pasimatė, kad pamatai smenga į durpes.

    Projektuotojai turės patikrinti sprendinį ir su geotechnikais ieškoti išeities. Negalėjome šito numatyti.

    Norėjome, kad viskas klostytųsi sklandžiai, tačiau dažname objekte iškyla nenumatytų, kitaip sakant, „force majeure“ situacijų.“

    Dar pernai, prieš įkasant darbų pradžią simbolizuojančią kapsulę, M. Ubis, paprašytas pakomentuoti būsimus darbus, sakė, kad šis projektas – sudėtingas būtent dėl to, kad kerta Tenžės slėnį.

    Problemiškiausias ruožas, projekto vadovo žodžiais, būsianti toji 400 m ilgio tako dalis per Tenžės slėnį: „Ten – durpynas, dalį durpyno teks nukasti iki 1,2 m gylio. Nukasti klodai bus keičiami smėliu, danga pakopomis bus tvirtinama tinklu, kad „susirištų“ su būsimu taku.

    Pakeltas dviračių takas bus įrengtas paraleliai su keliu Šiauliai–Palanga, tačiau takas vis vien bus žemiau apie 2 metrus.“

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Šį savaitgalį važiavau į Nidą, tai kiek pavyko pamatyt vairuojant auto, liko gal apie 1km nesujungto tako. Ties mirusiom kopom pastebėjau, kad jūros pusėj takas eina su borteliais ir santykinai siauras. Dėl siaurumo gal tegu pakomentuoja kas važiuos realiai dviračiu - kaip ten prasilenkinėt sekasi. O dėl bortelių nustebau... jei taip ir liks, vanduo nenubėginės. Gal dar sluoksnis ant viršaus bus ?

    Beje, kelio atkarpa toj vietoj irgi reikalaujanti remonto, dažnai dešinį ratą duobėj gali palikt arba bent jau sumėtyt, jei važiuoji teisingai sava puse. Bijau, kad ją remontuojant po metų kitų - technika aplaužys ką tik atremontuotą dviračių taką...

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	20240806_154806.jpg
Views:	2164
Size:	3,60 MB
ID:	2144723
    tikiuosi čia ne galutinis variantas ir kažkaip apsunkins galimybę dviračiui išlėkti po automobilių ratais.

    Komentuoti:

Working...
X