Nesiskundžiu, bet šiaip įdomu: praneši apie smegduobę / įgriuvą, nuvažiuoja pažiūrėt po 10 d. https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/435378
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Eismo dalyvius nustebino nauji kelio ženklai
Klaipėdiečiai pastebėjo, jog miesto centre eismo dalyvius apie dviračių takus informuoja neįprasti kelio ženklai – šviečia ant stulpų pakabinti prožektoriai, o ant asfalto atsispindi jų projekcija. Idėjos autoriai viliasi, jog toks ženklinimas bus saugesnis nei įprastas.
Klaipėdos senamiestyje dviračių takuose spindi ryškiai mėlyni ženklai, kurie informuoja, jog šioje kelio dalyje vyksta dviratininkų eismas, o vairuotojai nuo jų turi palikti bent 1,5 metro atstumą, kad būtų išvengta nelaimių.
Tokią inovaciją pastebėję uostamiesčio gyventojai su portalu „Delfi“ pasidalijo savo mintimis. Esą toks vaizdas nustebino gerąja prasme – ženklai atrodo gerai, yra ryškūs ir puikiai matomi. Be to, nereikės jų nuolat peržiūrėti. Tiesa, kiek suabejojo jų naudingumu dienos metu.
Paskutinis taisė digital; 2025.09.25, 16:58.
- 10 patinka
Comment
-
15min.lt 2025.09.24
Kelio ženklų labirintas rekonstruotame kelyje
Automobilių apžvalgininkas Justas Lengvinas atkreipė dėmesį į keistą situaciją kelyje: ar tik nepersistengta su ženklais kelyje Vievis-Aukštadvaris?
iki rekonstrukcojos šis kelias buvo labai nelygus, juo važiuoti greitai nebuvo saugu. Tačiau tokių ženklų iki asfalto dangos pagerinimo nebuvo.
„Čia jau matyt visai visai negalima lenkti? Net jei labai nori?
Visur lenkti draudžiama, o greitis 50 km/val. Ir taip virš 30 km.
O lenkimą draudžiantys ženklai kas kelis šimtus metrų susodinti. Anksčiau, kai asfaltas labiau priminė prastą žvyrkelį, greitis čia buvo 90 km/val.
Tai išvada – kad nauji keliai mažiau saugūs už senus?
Logikos daug nerandu, bet turbūt Via Lietuva tą logiką gali paaiškinti? Panaši istorija ir naujame Utenos kelyje“, – rašo Justas Lengvinas.
„Via Lietuva“ komunikacijos projektų vadovas Vytenis Radžiūnas paaiškino, kad pirmadienį vienas iš pastatytų ženklų „Lenkti draudžiama“ minėtoje vietoje buvo nusuktas: (...)
Rangovas, atlikdamas darbus, turi naudoti laikinas aptvėrimo schemas (ženklus), tuo pačiu metu rangovas įrengia ženklus, kurie numatyti pagal projektą. Šiuo atveju nutiko taip, kad laikini ženklai beveik sutapo su nuolatiniais.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...i-1662-2531368Paskutinis taisė Romas; 2025.09.27, 07:55.
Comment
-
Tačiau taip ir nėra rišlaus paaiškinimo, kam reikia išvis statyti tokį patį greičio ribojimo ženklą už 10 metrų.
Paaiškinimai apie "laikino ženklinimo projektą rekonstrukcijos metu" gal tiktų dabartiniam "kultūros ministrui", o ne loginį mąstymą turintiems turėti kelininkų inžinieriams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąten dirbtinio intelekto darytas koliažas? ar išties yra "per daug" ženklų tame kelyje?
Comment
-
Lenkti draudžiama reiktų ten kur matomumas mažesnis nei 100 metrų į priekį. Tik reiktų įvertinti kokiam aukštyje yra matomas kelias. Iš fūros kelias matosi lengviau ir toliau (pvz. baigiant užkilti į kalną), iš lengvosios sunkiau. Tai reiktų atsižvelgti į lengvojo automobilio vairuotojo akių aukštį ir dar su atsarga, kad tai žemesnis automobilis. Taip pat bendruoju atveju nereiktų drausti lenkti ties sankryžomis kai esi pagrindiniame kelyje. Išimtis kada reiktų draust lenkt yra aukštesnis eismo intensyvumas ir didesnio intensyvumo sankryžos (pvz. sankryža su keliu turinčiu bent pora šimtų automobilių per parą). Jau net nekalbu apie atvejus kai prieš sankryžos yra įrengtos salelės, kurie fiziškai apriboja lenkimą. Sudėtingiausi atvejai yra kai yra prastai matomas išvažiavimas iš žemos reikšmės kelio, kai net matant sankryžą iš toli gali netikėtai iš šalutinio išlįst auto. Pilna ir visokių keliukų kur mašinų eismo beveik nėra, bet dėl jų lenkimo ribojimus įvedinėti būtų neadekvatu.Paskutinis taisė PoDV; 2025.09.27, 16:11.
- 1 patinka
Comment
Comment