Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Vakarinio aplinkkelio problema yra ne savanorių žiedas, o lazdynų tiltas, kur susikerta Laisvės pr. srautas su aplinkkelio srautu. Ten yra didžiausias bottleneck'as.
    Ten bent reiktų kairiausią juostą atskirti tik važiavimui į estakadą. Estakada apytuštė būna beveik visada.

    Tai labiausiai užknisa, nes bent 30-50% srauto į žiedą aplamai nevažiuoja. Aš jau spjoviau į šį reikalą, važiuoju aplinkui.

    Comment


      Negaliu sutikt - kai žiede eismą reguliuoja policija, eismas ten vyksta pakankamai sparčiai. Bet, dėl lazdynų tilto konstrukcijos, į žieda nuo aplinkkelio galima patekti tik per vieną juosta, kuri aišku ir užsikemša.

      Aš kai ten važiuoju, nuo oslo g. pasuku žemyn dešnėn ir įsuku į laisvės pr. prieš lazdynų tiltą - taip iki žiedo nuvažiuoju greičiau, nei važiuodamas tiesiai.

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą

        Jo, ten nesąmonė padaryta, visos juostos nukreivėja tam, kad iš abejų pusių būtų po 4 juostas. Reiktų ištiesinti, kad link centro būtų 5, vieną iš jų galima atiduoti autobusams, o nuo centro pakaktų trijų
        Koks skirtumas, kiek juostų, jei kamštis stovi nuo žiedo?
        Flickr

        Comment


          Parašė spekas Rodyti pranešimą

          Nesutinku. Padėtis, bent jau su avarijomis, ypač pagerėjo abejuose žieduose abipus Žirmūnų tilto - sumažėjo, berods, apie net 7 kartus (kažkur skaičiau stebėjimo statistiką). Pralaidumas mano subjektyviu vertinimu (gyvenu šalia) bent jau nepablogėjo, o, atrodo, irgi pagerėjo kažkiek dėl bardakinio eismo sutvarkymo.
          Aš irgi pastebėjau, kad padidėjo ne tik saugumas, bet ir palaidumas, su Savanorių žiedu problema ta, kad juostos tiesiog subraižytos ne pagal realų srautą, pvz. išvažiavimas iš žiedo dviem juostom turėtų būti ne į Savanorių pr., o į GV.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Koks skirtumas, kiek juostų, jei kamštis stovi nuo žiedo?
            Ne piko metu būtų daug saugiau, jokiam srautui nereiktų duoti kelio (kaip dabar yra su norinčiais važiuoti į aplinkkelį nuo Laisvės pr.), o piko metu atsirastų juosta viešajam transportui.
            Be to būtų efektyviau panaudojama esama infrastruktūra, nes priešingai pusei tikrai pakaktų trijų juostų, nes ant aplinkkelio kamštis realiai prasideda dar prieš žiedą arba jau po to kai yra nusukimas link Vakarinio aplinkkelio. Iš žiedo srautas labai po truputį tik išvažiuoja.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Ten bent reiktų kairiausią juostą atskirti tik važiavimui į estakadą. Estakada apytuštė būna beveik visada.

              Tai labiausiai užknisa, nes bent 30-50% srauto į žiedą aplamai nevažiuoja. Aš jau spjoviau į šį reikalą, važiuoju aplinkui.
              Mintis gera, bet mieste negalima atskirdinėti vienos juostos, bet kokia avarija ar sugedęs auto užkimštų tokį atskyrimą be galimybės aplenkti.

              Aš galvoju, galbūt piko metu pasiteisintų koks nors sprendimas su šviesoforais tame žiede? Man rodos jis pakankamai didelis tam. Pasibaigus kamščiams būtų galima išjungti
              Paskutinis taisė themanual; 2019.10.30, 10:44.

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                Mintis gera, bet mieste negalima atskirdinėti vienos juostos, bet kokia avarija ar sugedęs auto užkimštų tokį atskyrimą be galimybės aplenkti.
                Tai gal bent ženklais, žymėjimu?

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Tai gal bent ženklais, žymėjimu?
                  Piko metu joks žymėjimas ir ženklai negalioja. Kiekvienas už save.
                  O bet koks atskyrimas ir neveiktų, nes vis tiek kažkurioje vietoje turėsi suvaryti visus į vieną juostą. Tada prieš atskyrimą prasidės rikiavimaisi, kurie sukels tą pačią situaciją, kuri dabar būna ant lazdynų tilto.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Aš irgi pastebėjau, kad padidėjo ne tik saugumas, bet ir palaidumas, su Savanorių žiedu problema ta, kad juostos tiesiog subraižytos ne pagal realų srautą, pvz. išvažiavimas iš žiedo dviem juostom turėtų būti ne į Savanorių pr., o į GV.
                    Tam reikia panaikinti šviesoforą ties Vingio parku.

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                      Jo, ten nesąmonė padaryta, visos juostos nukreivėja tam, kad iš abejų pusių būtų po 4 juostas. Reiktų ištiesinti, kad link centro būtų 5, vieną iš jų galima atiduoti autobusams, o nuo centro pakaktų trijų
                      Šiaip labai geras pasiūlymas, manau. Tada link centro būtų dvi juostos į Tūkstantmečio g. ir viena greitėjimo-lėtėjimo, kuri bus labai patogi ir atvažiuojantiems nuo Laisvės pr., jie galės sklandžiai įsilieti. O kurią juostą, einančią nuo centro, reiktų nuimti? Jei vieną iš tų, kur eina nuo žiedo, tai vakarais ten susidarys naujas bottleneckas, kurio galas išlįs į žiedą. Nebent nuo Tūkstantmečio g. atvažiuojant kairiąją juostą suvesti į dešiniąją dar ant viaduko. Nors gal geriau jau pasibaigus viadukui, ten nuo viaduko iki tilto yra pakankama atkarpa, kurioje vienoje juostoje kam nors sugedus dar būtų galima apvažiuoti, kad ir per užbrūkšniuotą plotą.
                      Paskutinis taisė abruo; 2019.10.30, 21:25.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Greičio ribojimas Oslo g. pirmoje juostoje prieš įsiliejant Laisvės pr. srautui galėtų pagerinti pralaidumo sąlygas iki užsikemšant išvažiavimui link žiedo.

                        Kol kas intensyvesnio eismo metu tenka atleisti gazą, palikti prieš save akivaizdų tarpą, bet net sulėtejus iki 50km/h ne kiekvienas "šoks". Tačiau bent vairuotojai su greitesne reakcija būna dėkingi.

                        Principe tas pats galioja ir žiede. Sulėtėjus eismui atsiranda daugiau progų įsilieti į žiedą nesidraskant. Bet net ir staigiai įvažiavęs vertinu kitus išvažiavimus - ar nebegreitėdamas sudarysiu progą kitiems įvažiuoti. Tiesa, sunkusis transportas ir troleibusai turi savotišką problematiką.

                        Geriau pagalvojus, tas tinka ir ties greitėjimo/lėtėjimo juostomis. Tačiau deja nežinau kaip tokią lėtesnio eismo praktiką adekvačiai įgyvendinti, nežlugdant greito eismo pralaidumo ne piko metu.

                        Atrodytų kintamo greičio lentelės padėtų prisitaikyti prie srauto, bet tai ir kontrolė įtariu brangu. O ir pasvajojant norėtųsi lėtinti eismą pirmoje juostoje, paliekant didesnį antroje ar trečioje.
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą

                          Šiaip labai geras pasiūlymas, manau. Tada link centro būtų dvi juostos į Tūkstantmečio g. ir viena greitėjimo-lėtėjimo, kuri bus labai patogi ir atvažiuojantiems nuo Laisvės pr., jie galės sklandžiai įsilieti. O kurią juostą, einančią nuo centro, reiktų nuimti? Jei vieną iš tų, kur eina nuo žiedo, tai vakarais ten susidarys naujas bottleneckas, kurio galas išlįs į žiedą. Nebent nuo Tūkstantmečio g. atvažiuojant kairiąją juostą suvesti į dešiniąją dar ant viaduko. Nors gal geriau jau pasibaigus viadukui, ten nuo viaduko iki tilto yra pakankama atkarpa, kurioje vienoje juostoje kam nors sugedus dar būtų galima apvažiuoti, kad ir per užbrūkšniuotą plotą.
                          Nebesu tikras kurią juostą, turbūt paprasčiausia būtų išbandyti kelis variantus laikinai uždarant vis kitą juostą ir stebėti kas vyksta piko metu, tuomet būtų aiškiau. Gal išvis paaiškėtų, kad tai yra bloga mintis, nors sakau, man atrodo logiška, kad būtų efektyviau išnaudojamas tiltas nesimetriškai, kai vienam jo gale žiedas, o kitam išsišakoja į dvi greito eismo gatves.

                          Piko metu atsirastų galimybė paprasčiau maišytis susikertantiems srautams o papildoma juosta pasitarnautų viešajam transportui (idealu būtų ją neužbaigti ant tilto bet pratęsti nuo tilto iki pat Eigulių stotelės ir tuo pačiu paliekant automobiliams tris juostas nuo tilto link žiedo).
                          Ne piko metu (kai didelis greitis ant titlto) būtų dar ir žymiai saugiau maišytis srautams.

                          Tik pirmiausia manau reiktų sutvarkyti nesąmoningą nusukimą link Vakarinio aplinkkelio kai važiuojama nuo centro. Ten lygioje vietoje vakarinio piko metu formuojasi lėtas eismas ir jeigu jo galas pasiektų tiltą, tai juostų sumažinimas pasijustų ženkliau.
                          Toje vietoje reiktų atvažiuojantiems nuo Lazdynų žiedelio leisti važiuoti tik link Vakarinio aplinkkelio, o link Gariūnų padaryti nuvažiavimą nuo Gudelių g. kitoj pusėje.
                          Nuo žiedelio važiuojantiems juostą reiktų pratęsti ir fiziškai atskirti iki dabartinės avarinės ir joje padaryti įsiliejimą į aplinkkelį, o pagrindiniam srautui liktų trys juostos, kur 1 ir 2 suktų link Ukmergės, o 2 ir 3 link Gariūnų
                          Paskutinis taisė themanual; 2019.10.31, 00:28.

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą

                            Nebesu tikras kurią juostą, turbūt paprasčiausia būtų išbandyti kelis variantus laikinai uždarant vis kitą juostą ir stebėti kas vyksta piko metu, tuomet būtų aiškiau. Gal išvis paaiškėtų, kad tai yra bloga mintis, nors sakau, man atrodo logiška, kad būtų efektyviau išnaudojamas tiltas nesimetriškai, kai vienam jo gale žiedas, o kitam išsišakoja į dvi greito eismo gatves.

                            Piko metu atsirastų galimybė paprasčiau maišytis susikertantiems srautams o papildoma juosta pasitarnautų viešajam transportui (idealu būtų ją neužbaigti ant tilto bet pratęsti nuo tilto iki pat Eigulių stotelės ir tuo pačiu paliekant automobiliams tris juostas nuo tilto link žiedo).
                            Ne piko metu (kai didelis greitis ant titlto) būtų dar ir žymiai saugiau maišytis srautams.
                            Na jūs vis norite išspręsti tilto problemą, kurios nėra. Problema yra žiedo pralaidumas ir už jo esančių gatvių infrastruktūra. Gali dėlioti kiek nori juostų viena, ar kita kryptimi, rezultatas iš esmės bus toks pats. Kas iš to, kad tu atiduosi daugiau juostų nusukimui į žiedą, jei vis tiek ir toliau visą srautą stabdys žiedo nepralaidumas? Tiesiog kimštis pradės šiek tiek kitoje vietoje ir tiek. Vienintelis dalykas, kas esamoje situacijoje laikinai gali spręsti problemą, tai pareigūnai (ką kartais, tik neaišku kodėl ne kiekvieną rytą, ir daro), arba šviesoforas, kuris reguliuotų fazes priklausomai nuo aplinkinių srautų.

                            Comment


                              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                              Na jūs vis norite išspręsti tilto problemą, kurios nėra. Problema yra žiedo pralaidumas ir už jo esančių gatvių infrastruktūra. Gali dėlioti kiek nori juostų viena, ar kita kryptimi, rezultatas iš esmės bus toks pats. Kas iš to, kad tu atiduosi daugiau juostų nusukimui į žiedą, jei vis tiek ir toliau visą srautą stabdys žiedo nepralaidumas? Tiesiog kimštis pradės šiek tiek kitoje vietoje ir tiek. Vienintelis dalykas, kas esamoje situacijoje laikinai gali spręsti problemą, tai pareigūnai (ką kartais, tik neaišku kodėl ne kiekvieną rytą, ir daro), arba šviesoforas, kuris reguliuotų fazes priklausomai nuo aplinkinių srautų.
                              Yra tilto problema, bet tai ne apie kamščius aš čia rašau, jeigu skaitėte Kamščių turbūt nesumažėtų, BET sklandžiau vyktų eismas toliau pietiniu aplinkkeliu, nes mašinoms būtų daugiau erdvės pasispausti, kol įleidžiamas koks žioplys iš kairiausios juostos paskutinę akimirką sugalvojęs nusukti link žiedo.
                              Taip pat visam VT kuris turi nemažai maršrutų nereiktų stovėti ant tilto.
                              Taip pat būtų ženkliai padidėjęs saugumas kamščiams nesant (kamščiai ten būna tik kelias valandas per darbo dieną), kai automobiliai bando iš Laisvės pr patekti link aplinkkelio.
                              Paskutinis taisė themanual; 2019.10.31, 10:34.

                              Comment


                                Lyginant google maps tipinio pirmadienio eismo žemėlapį 8h su čia įkeltu, tai pastebėjimas tiks toks, kad spūstys šiandien mažesnės nei paskutinius mėnesius (kurių statistika naudojama tipiniam eismo žemėlapiui) , tai neatrodo, kad situacija būtų pablogėjusi; netgi sakyčiau priešingai (stebėtinai maža spūstis nuo Lydos plento, laisvas Laisvės pr., mažesnė spūstis Kareivių g., Narbuto g. prieš pat žiedą ir t.t.).
                                O jei ne eismo įvykis Oslo g., tai drįsčiau teigti, jog net vakariniame aplinkkelyje būtų mažesnės spūstys.

                                Comment


                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                  Lyginant google maps tipinio pirmadienio eismo žemėlapį 8h su čia įkeltu, tai pastebėjimas tiks toks, kad spūstys šiandien mažesnės nei paskutinius mėnesius (kurių statistika naudojama tipiniam eismo žemėlapiui) , tai neatrodo, kad situacija būtų pablogėjusi; netgi sakyčiau priešingai (stebėtinai maža spūstis nuo Lydos plento, laisvas Laisvės pr., mažesnė spūstis Kareivių g., Narbuto g. prieš pat žiedą ir t.t.).
                                  O jei ne eismo įvykis Oslo g., tai drįsčiau teigti, jog net vakariniame aplinkkelyje būtų mažesnės spūstys.
                                  Siandien ryte Ukmerges g (nuo 8 iki 9) eismas taip pat buvo neinstensyvus, ne ka daugiau masinu negu iprastai.

                                  Comment


                                    Man tai atrodo, kad čia pučiamas burbulas dėl kamščių, jie ir iki tol buvo dideli, yra kelios ženklesnės probleminės vietos (kurias tikiuos greitai išspręs), o visur kitur problemos labai lokalios. Ir tai, kad vieniems pasukti pasidarė sunku, tai dar nereiškia, kad situacija sankryžoje apskritai pablogėjo. Pamenu kai prieš kelis metus buvo praktiškai neįmanoma iš Ulonų gatvės pasukti kairėn į Lukšio, nes sukantys per žalią rodyklę (lentelę) pastoviai užkimšdavo visą gatvę.

                                    Comment


                                      15min.lt 2020.03.27
                                      Dvi karantino savaitės: eismo intensyvumo pokyčiai Vilniuje
                                      Vilniaus savivaldybės ekonomikos komiteto pirmininkas K. Adomaitis:
                                      automobilių srautas Geležinio Vilko gatvėje sumažėjo ~40 proc., lyginant pirmąją karantino savaitę su pirma kovo savaite.


                                      Valdo Kopūsto nuotr.




                                      https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...a-221-1295662#

                                      Comment


                                        Manau bendrai vidutiniškai sumažėjo daugiau nei 40%, tiesiog dalis važiuoja GV, nes arčiau ir greičiau dėl sumažėjusių kamščių, kai seniau rinkdavosi alternatyvinius maršrutus.
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                        Comment


                                          Vilniaus blokadų pasėkmės (patikros puntai). Momentinis kadras, situacija iš esmės daugel vietų intensyvėja

                                          Click image for larger version  Name:	Vilniaus blokada.jpg Views:	1 Size:	435,5 kB ID:	1847872
                                          Paskutinis taisė Riedis; 2020.12.18, 16:46.
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X