Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ALY] Alytaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Man tai siaubą kelia tos 6 eismo juostų gatvės Alytuje. Kaip ten jiems viskas šviečia? Kokie turi būti prioritetai tiek valdžios, tiek ją renkančių žmonių galvose?
- 8 patinka
-
tragiskas sprendims, visam pasauli daro priesingai, sitas nevykelis kad tik greiciau prie namu.
Komentuoti:
-
Alytaus naujienos 2024.04.03
Miklusėnų gatvė bus sujungta su Naująja gatve
Alytaus miesto Miklusėnų gatvės gyventojai į savo namus galės patekti ir iš Naujosios gatvės. Apie tai antradienį pranešė Alytaus miesto savivaldybės atstovai, susitikę su Putinų mikrorajono gyventojais.
Idėja sujungti Naująja ir Miklusėnų gatves – sena. Tvarkant Naująją gatvę gyventojai vylėsi, kad bus įrengtas įvažiavimas į Miklusėnų gatvę, tačiau taip neįvyko. Esą tam trukdė po žeme esančios komunikacijos. Pasak Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus Gintaro Rakaičio, peržiūrėjus dokumentus paaiškėjo, kad komunikacijos įvažiavimui netrukdys.
Daugiausia nepatogumų dėl įvažiavimo nebuvimo patirdavo gyvenantys Miklusėnų gatvės gale bei trijų Naujosios gatvės daugiabučių gyventojai. Nors važiuojant Naująja gatve jų namai visai čia pat, bet tekdavo važiuoti Putinų gatvės kiemais.
Miklusėnų gatvės rekonstrukcijos darbai prasidės jau netrukus. Pradžioje kelininkai dirbs nuo Putinų gatvės pusės. 319 metrų gatvės atkarpoje bus pakloti lietaus nuotekų tinklai, išasfaltuota gatvė, vienoje gatvės pusėje bus įrengtas šaligatvis, kitoje – 45 parkavimo vietos, atnaujintas apšvietimas. Antruoju etapu Miklusėnų gatvė bus sujungta su Naująją gatve. Bus padarytas tiek įvažiavimas, tik išvažiavimas. (...)
Vietos gyventojai baiminasi, kad įrengus įvažiavimą į Miklusėnų gatvę ji gali būti naudojama, kaip apvažiavimas problemine laikoma Kalniškės – Putinų – Naujosios g. sankryža. Čia šviesoforo signalai keičiasi kas dvi minutes. Esą vairuotojai taupydami laiką rinksis Miklusėnų gatvę. G. Rakaičio teigimu, važiuoti Miklusėnų gatve nebus verta dėl kelio kalnelių ir ribojamo greičio.
Darbus planuojama baigti per per 15 mėnesių (2025 06 18). Darbus atliksiančios bendrovės „Daugesta“ vadovai viliasi, kad projektas bus užbaigtas daug anksčiau.
Darbai atsieis 664 tūkst. eurų.
https://alytausgidas.lt/naujiena/mik...naujaja-gatve/
www.mapy.cz
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dzūkijos veidas 2024.02.29
Alytus tvarkosi: kelininkų technika – Sudvajų gatvėje
Šiuo metu vyksta intensyvūs Sudvajų gatvės bei Santaikos ir Ulonų gatvių (nuo sankryžos su Varėnos g. iki Ulonų g. sklypo pabaigos) rekonstrukcijos darbai, pradėtas remontuoti ir Kalniškės gatvės pėsčiųjų bei dviračių takas nuo Naujosios iki Kalniškės ir Ūdrijos gatvių žiedinės sankryžos.
Alytaus miesto savivaldybės administracijos atstovai informavo, kad jau yra pradėtos vykdyti Miklusėnų gatvės rekonstravimo (įrengiant automobilių stovėjimo vietas), Zaidų gatvės kapitalinio remonto ir Jurgiškių gatvės parkavimo aikštelės sutvarkymo darbų viešųjų pirkimų procedūros.
Taip pat rengiami žvyruotų – Užuovėjos, Audros, Gintaro, Kelmučių, Lakštingalų, Skalvos, Šaltinėlio gatvių – asfaltavimo techniniai projektai, baigiamas rengti ir Kauno gatvės (atkarpos nuo Tvirtovės g. iki A. Jonyno g.) rekonstravimo techninis projektas.
Tiesa, archeologiniai tyrinėjimai laikinai (iki balandžio 1 dienos) sustabdė Šilelio gatvės kapitalinio remonto darbus, o ESO kabelio perkėlimas kol kas neleidžia atlikti parkavimo aikštelės prie Vingio g. 27 namo įrengimo darbų. Taip pat, dėl papildomų darbų pirkimų ir oro sąlygų, teko sustabdyti pėsčiųjų ir dviračių tako nuo Ramybės gatvės iki Šlaito gatvės darbus.
Kada bus pradėta Lauko g. rekonstrukcija, kol nėra tiksliai aišku. Kaip informavo savivaldybės atstovai, šių metų rugpjūti dar tik planuojama pradėti rengti jos projektavimo darbus.
https://dzukijosveidas.lt/2024/02/29...e-o-kur-po-to/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
O apie kokį aplinkkelį čia kalba?
Dar labai įdomiai kalba apie kelią į Kauną, atrodo kad visas kelias bus 2+2, bet deja tik nuo Prienų iki Kauno.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAš apie Alytaus aplenkimą jau esu rašęs ne kartą temoje "Kaip nuvykti iš ... į..."
Jei trumpai, tai nėra nė vieno normalaus maršruto per Alytų - visų pirma dėl mūsų kelių degradacijos.
Plius prisidėjo remontai Alytuje, tai geriau važiuoti per Marijampolę ar Merkinę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAš apie Alytaus aplenkimą jau esu rašęs ne kartą temoje "Kaip nuvykti iš ... į..."
Jei trumpai, tai nėra nė vieno normalaus maršruto per Alytų - visų pirma dėl mūsų kelių degradacijos.
Plius prisidėjo remontai Alytuje, tai geriau važiuoti per Marijampolę ar Merkinę.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO tai kur bėda? Kad važiuojant man iš Vilniaus į Lenkiją ten kažkoks pusvalandžio kamštis? Romas kitoje temoje rašė, kad nevažiuoja per Alytų, gal galėtų daugiau parašyti.
Jei trumpai, tai nėra nė vieno normalaus maršruto per Alytų - visų pirma dėl mūsų kelių degradacijos.
Plius prisidėjo remontai Alytuje, tai geriau važiuoti per Marijampolę ar Merkinę.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO tai kur bėda? Kad važiuojant man iš Vilniaus į Lenkiją ten kažkoks pusvalandžio kamštis?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąMan rodos bėda, kad jį tvarko metų metais ir niekaip nepabaigia
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKodėl būtent jį reikėtų "kuo skubiau" tvarkyti? Kuo jis išskirtinesnis už kitus, tą pačią Via Baltica?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSusisiekimo ministerija galėjo ir antraštėje parašyti, kad "itin svarbus" kelias, kuriuo iena vienas iš pagrindinių trasų iš Vilniaus į Lenkiją ir Europą, 5tvarkomas net 5 ar 6 metus
Komentuoti:
-
Susisiekimo ministerija galėjo ir antraštėje parašyti, kad "itin svarbus" kelias, kuriuo eina vienas iš pagrindinių trasų iš Vilniaus į Lenkiją ir Europą, tvarkomas net 5 ar 6 metus
LR Susisiekimo ministerija 2023.03.09
Alytaus Santaikos g. rekonstruoti, kaip valstybei svarbiam projektui, papildomai skirta 1,5 mln. eurų Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų
Šią savaitę Alytuje pradedama rekonstruoti viena svarbiausių mieste Santaikos g., kuri yra krašto kelio Nr. 131 Alytus–Simnas–Kalvarija tąsa. Tai priešpaskutinis etapas, įgyvendinant trijų gatvių – Ulonų, Pulko ir Santaikos – rekonstrukcijos ir kapitalinio remonto projektą, kuriam, kaip valstybei svarbiam vietinės reikšmės kelių projektui, šiemet papildomai skirta 1,5 mln. eurų Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų. Likusią dalį finansuoja Alytaus miesto savivaldybė. (...)
Kompleksiškai rekonstruojant Ulonų, Pulko ir Santaikos gatves, iš viso bus sutvarkyta 5,5 km miesto gatvių. Šis projektas pradėtas įgyvendinti 2020 m. ir vykdomas etapais. Visus darbus numatoma baigti 2025 m.
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/al...programos-lesuPaskutinis taisė Romas; 2024.04.04, 19:18.
Komentuoti:
-
Parašė GoGreen Rodyti pranešimąKa manot apie ,YouTube kanalus, MANO LIETUVA ir MYLIMIAUSIA LIETUVA? Gal kiek persudo,o gal po Rusijos jiem taip atrodo?
Šiaip dabar važinėti dviračiu labai gerai, beveik visame mieste lygus asfaltas, lygūs šaligatviai, labai lygios perėjų nuovažos (nėra Vokietijai įprasto 1-2 cm aukščių skirtumo), pagrindinėse perėjose yra ir dviračių pervažos. Taip pat yra vandens stotelės, dviračių stovai, suoliukai ir visa kita. Žmonių mažai, šaligatviai platūs, tai galima ir jais pravažiuoti. Bet... Tą kalną pinigų buvo galima išleisti geriau.
Alytaus klaida yra perteklinis asfaltas gatvėms ir per mažai asfalto dviračių takams. Juk praktiškai nelikę nerekonstruotų šaligatvių – o buvo galima kartu nutiesti ir dvirtakius. Dainavos rajoną per vidurį kryžiumi kerta du skersiniai dviračių takai, bet jie buvo tiesti gal 2011-2015 m., todėl ten paprastas kampuotas trinkelių šaligatvius su baltais dažais. Tik 2018-2020 m. jau buvo teisingai rekonstruojami šaligatviai, pusę ploto skiriant dvirtakio asfaltui: Putinų, Pramonės gatvėse. Taip pat neblogas dviračių-pėsčiųjų takas su atskiru asfaltu yra Vidzgiryje nuo Sveikatos tako per kiemus iki Jurgiškių gatvės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąČia turbūt dešimtmečio infrastruktūros projektas Alytuje.
Gal kas nors pakomentuotų, kas pasikeitė baigus rekonstruoti viaduką.
Alytaus naujienos 2021.10.21
Daugiau nei prieš pusšimtį metų Alytuje pastatytas geležinkelio viadukas pagaliau rekonstruotas,
Naujoji gatvė atverta keturioms eismo juostoms.
2. Labai ilgai ir net kelis kartus buvo uždaryta gatvė, ir pačiais 2016 metais, ir dabar. Vien šiemet 5 mėnesius. Tai labai blogai ir viešajam transportui, ir visiems kitiems.
3. Problemos apylankose. 2016 m. rajone esančioje Pavasario gatvėje buvo problemų su dulkėmis ir duobėmis. Šiemet Pavasario gatvė, nors asfaltuota, vėl turi problemų su duobėmis – tiksliau, su ištisine duobe. Prasilenkinėdamos mašinos palei asfalto kraštą iš abiejų pusių išmušė ištisinį gal 20 cm gylio griovį. Ir taip visoje gatvėje, todėl prasilenkdamas rizikuoji pamesti ratus griovyje.
Verslo gatvės ir Pramonės g. sankryža tapo pavojinga, nes didžiausias srautas suka, o pagrindinis kelias (ir sunkvežimiai) – tiesiai. Pats šią vasarą mačiau partrenktą mergaitę su paspirtuku, bet matyt, nukentėjo nesunkiai. Pramonės ir Artojų sankryžoje irgi berods buvo avarijų, dabar jau net pakeitė pirmumo ženklus, kad pagrindinis kelias nenusuktų į Artojų g., o būtų tiesiai.
4. Absoliutus nusiš*kimas ant pėsčiųjų.- Vykdant Naujosios g. rekonstrukciją, išardė pėsčiųjų tako asfaltą ir paliko daugelį mėnesių pėsčiuosius be jokios alternatyvos.
- Paskui išasfaltavo naują taką visur, išskyrus apie 360 metrų šalia viaduko – ten dar kelis mėnesius stovėjo žvyras.
- Tada tame 360 m ruože išasfaltavo laikiną taką be bortelių.
- Po kurio laiko visas eismas uždaromas dėl viaduko statybos, laikinasis takas išardomas.
- Š. m. rugpjūčio 31 d. paleidžia automobilius (nors planuota gal mėnesiu anksčiau). Pradeda dėti bortus pėsčiųjų tako 360 metrų ruožui (nors jeigu tą „laikinąjį“ taką būtų darę su borteliais, didžiosios dalies net nebūtų reikėję išardyti ir vėl tiesti).
- Bortai dedami gal pusę mėnesio, dar pusę mėnesio daromi kiti darbai: tiesiami autostradiniai atitvarai, grioviai grindžiami akmenimis. Pėstieji ir dviratininkai, laimei, gali naudotis viena gatvės juosta, nes automobiliams atidarytos tik dvi juostos. Tačiau pėstiesiems tenka brautis per griovius, suguldytus stulpus ir kelininkų sunkvežimius, aišku, be jokių žymėjimų, kad yra koks laikinasis takas, be jokių nuovažų dviratininkui ar neįgaliajam.
- Gal tik spalio pradžioje PAGALIAU išasfaltuojamas pėsčiųjų takas.
Taigi: nuo automobilių eismo atidarymo iki pėsčiųjų tako atidarymo praėjo MĖNESIS.
Nekalbu jau apie patį Naujosios gatvės projektą: žemiausių standartų absoliutus Š: nereguliuojama perėja per 4 juostas be salelės, geltoni perėjos skydai, pertekliniai atitvarai, perteklinis griovių grindimas akmenimis. Taip pat ir pats platinimas yra perteklinis didžiojoje dalyje ruožų. O juostų plotis ir pats gatvės profilis skatina viršyti greitį.
Beveik visi Naujosios g. platinimo etapai dirbtinai ištęsti laike, kone dvigubai ar trigubai. Ruožas nuo Miklusėnų iki Audėjų g. užtruko gal 2,5 metų, šitas – dar ilgiau. Ulonų gatvės rekonstrukcija truks iš viso net 5 metusAlytuje įprasta praktika laimėti konkursą ir 2 metus laikyti 5 darbininkus, besitąsančiais su šiūpeliu, o likus mėnesiui iki atidarymo plušt iš visų jėgų.
Pats viadukas atrodo neblogai. Šaunu, kad nudažyta miesto firmine spalva.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Čia turbūt dešimtmečio infrastruktūros projektas Alytuje.
Gal kas nors pakomentuotų, kas pasikeitė baigus rekonstruoti viaduką.
Alytaus naujienos 2021.10.21
Daugiau nei prieš pusšimtį metų Alytuje pastatytas geležinkelio viadukas pagaliau rekonstruotas,
Naujoji gatvė atverta keturioms eismo juostoms.
Balandžio pradžioje prasidėjo realūs, visiems gyventojams matomi Alytaus geležinkelio viaduko Naujojoje gatvėje rekonstravimo darbai: buvo demontuotas senasis šis statinys ir netrukus imtas statyti naujas. Gegužės pabaigoje techniškai išbandytas naujas viadukas, rugsėjo pradžioje paleistas automobilių eismas Naująja gatve po viaduku dviem juostomis, po kelių savaičių – jau visomis keturiomis. Spalio 18-ąją vykęs rekonstruoto viaduko oficialus atidarymas liudijo, kad Dzūkijos sostinė pagaliau turi atnaujintą viaduką su išplatinta visa Naująja gatve iki miesto administracinės ribos.
Kaip tvirtino „Alkestos“ atstovai, praktiškai pastatytas naujas geležinkelio viadukas, o su „Lietuvos geležinkeliais“ bendradarbiaujama jau apie dvidešimt metų.
(...)
Naujoji gatvė jungia šiaurinį miesto įvažiavimą su miesto centru, tad per oficialų rekonstruoto viaduko atidarymą ne kartą tai pavadinta vartais į Dzūkijos sostinę.
Kadangi „Alkesta“ rekonstravo ne tik viaduką, bet ir platino Naująją gatvę nuo šio objekto iki miesto administracinės ribos, įrengiant žiedinę sankryžą, pėsčiųjų ir dviračių takus, rangovai šį objektą vadina Alytuje naujai įrengtu transporto mazgu.
http://www.alytausnaujienos.lt/dau-g...-pa-ga-liau-re
Komentuoti:
Komentuoti: