Matomai tas automobilis buvo PKP, o ne LG.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių istorija
Collapse
X
-
Turbūt taip ir yra.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTos užkastos talpyklos ar tik nebus senų vagonų.
Dar kelios nuotraukos


Comment
-
Aknysta kazkada priklause Lietuvai ir buvo Rokiskio rajonas. 1921 metais Lietuva Aknysta iskeite i Latviu Palanga. Taip Lietuva gavo kelis kilometrus pajurio, o Rokiskio rajonas sumazejoParašė laimutis Rodyti pranešimąSiaurojo geležinkelio pašto traukinys Rakischki-Okuista 1915 m.
Čia gal kažkur tarp Rokiškio ir Aknystos. Nelabai suprantu kas čia per Okuista.
Sis pasto traukinys ir vaziavo is Rokiskio i Aknysta.
SenasisRokiskis.ltPaskutinis taisė Pikas; 2013.03.18, 10:44.
Comment
-
Nepriklausomybės minėjimo renginys Kaišiadorių geležinkelio stotyje, apie 1928–1932 m. Šaltinis: Kaišiadorių muziejus.
Kairėje pusėje (ties pagarbą atiduodančiu karininku) stovi viešasis tualetas (išlikęs, bet nenaudojamas pagal paskirtį, vienas seniausių viešųjų tualetų Lietuvoje - mena dar caro laikus), toliau nebe išlikusi Amatų mokykla, už jos vis dar tebestovintis vandens bokštas. Dešinėje sandėlio nebėra (jo vietoje apleistas pastatas, kuriame kažkada buvo parduotuvė). Šioje pusėje geležinkelio bėgių nėra, jų vietoje šiuo metu yra Misiūno aikštė.
Comment
-
Kad nebūtų daugiau diskusijų - lietuviška MAN matrisė šiomis dienomis. Tiesa, pokaryje ji buvo perdaryta į VIP klasės traukinį
Originalūs MAN varikliai
Taip atrodo vežimėlis su varikliu
taip atrodo lietuviška matrisės dalis
taip atrodo ne lietuviška matrisės dalis
taip atrodo vidus
Norintys įsitikinti ar tikrai tai lietuviška matrisė, skaito artimiausiu laiku knygą apie lietuviškų matrisių istoriją.
Vertinant kokia dabartinė šio daikto būklė ir kur ji randasi, greičiausiai ji jau pasmerkta
Comment













Comment