Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    RB atrodo utopiškiau. O tuneliu važiuotų kroviniai ir kažkiek tai keleivių (tarp Talino ir Helsinkio visai nemažai). Kinai tik žada, o kur techninis projektas? Preliminarus planas? Iš kokio piršto išlaužė kad kainuos 15 milijardų? Kur garantijos, kad nebus prakištas neaiškus kontraktas ir galiausiai statybų kaina neišaugs iki 30 milijardų ar daugiau, o trūkstamus pinigus turės susimesti Estija ir Suomija...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Toks mixed feelings projektas. Iš vienos pusės atrodo kiek utopiška sujungt tokiu projektu tokį užkampį (atsiprašau, jei ne taip išsireiškiau), bet iš kitos pusės tai dvejų valstybių sostinės, o būtų visai faina ir estukams, ir mums per pusvalandį kirsti Suomijos įlanką vietoj kažkiek ten valandų

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kaip suprantu, projektas dar negavo pažadėtų 15 milijardų iš investuotojo. Visiškai netikėta, nes estai jau krykštavo, kaip jau tuoj prasidės statybos.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    World’s Longest Undersea Rail Tunnel Hits First Obstacle

    Financing of 15 billion euros ($16.8 billion) was agreed this year for the tunnel to link Finland and Estonia. But the Baltic nation of 1.3 million people wants more details on that funding, the business plan behind the idea and Finland’s role before giving the green light. We need a clear understanding of where the money is coming from and in what amount,” Estonian Economy Minister Taavi Aas said in an interview. “Where are the guarantees that it will be completed? The developer hasn’t been able to respond how it’s estimated the volume of people that will be traveling through there.
    https://www.bloomberg.com/news/artic...first-obstacle

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Estijoje planuojama pirkti 4-is hibridinius (elektra+dyzelis) traukinius, kursiuosiančius į Tartu ir Valgą. Šiuo metu nuo Talino rytų kryptimi elektrifikuota 57 km geležinkelio iki Aegviidu.

    ---

    Šiuo metu taip pat vyksta geležinkelio Riisipere-Turba atstatymas: https://www.facebook.com/laanerdt/
    Paskutinis taisė lukass; 2019.06.06, 10:21.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Kinija investuoja ne tik Afrikoje

    China to invest in construction of tunnel under the Baltic Sea

    Helsingin Snomat newspaper reported that Chinese fund Touchstone Capital Partners decided to invest in a large-scale Finnish project, the construction of a railway tunnel under the Baltic Sea.
    https://uawire.org/china-to-invest-i...the-baltic-sea

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Aš nieko nesugalvojau. Štai įrodymas.

    Komentuoti:


  • berkhof
    replied
    Aš video žiūrėjau be jokių apribojimų

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė Miningan Rodyti pranešimą
    Senų traukinių pavertimas metalo laužu Estijoje, gražiai nufilmuota - https://www.youtube.com/watch?v=CN9Hja208XI
    Ten yra ir daugiau filmų apie tai (senų traukinių utilizavimą).
    O dar yra to pačio autoriaus įdomus dokumentinis filmas apie dyzelinį traukinį DR1 - https://www.youtube.com/watch?v=vQGOxqmNgKg
    Tik kažkodėl yra apribojimas dėl amžiaus, reikalingas prisijungimas. Įdomu, kas ten tokio slapto?

    Komentuoti:


  • Miningan
    replied
    Senų traukinių pavertimas metalo laužu Estijoje, gražiai nufilmuota - https://www.youtube.com/watch?v=CN9Hja208XI

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Keleivinis susisiekimas vyksta (kol kas dar) ne iki stoties, kuri yra miesto pakraštyje, o iki stotelės, kuri yra mieste. Ne centras, bet ir ne pakraštys.
    RB ne faktas, kad bus. O jei ir būtų, tai ji nebūtų skirta vietiniams keleivių pervežimams. Be to idiotizmo viršūnė būtų uždaryti keleivinį susisiekimą, o paskui po 10 metų jį atnaujinti. Per tą laiką geležinkelis nafig niekam nebūtų reikalingas - visi persėstų į automobilius ar autobusus. Pabandyk dabar iškrapštyti Lietuvoje iš automobilių žmones, kai VT buvo sąmomingai ir nesąmoningai sužlugdytas, ir žmonės automobilizavosi.

    Estijoje situacija su tranzitu labai prasta - Rusija beveik viską veža per savo uostus, o Estijai liko tik likučiai, kurių artimoje ateityje irgi neliks.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.02, 21:34.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Dar reikia nepamiršti, kad pro Piarnu iki Talino bus tiesiama Rail Baltica. Tikrai neapsimoka laikyti dviejų vėžių ten kur iš esmės vežami tik keliaiviai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Estijos geležinkeliai gilioje krizėje.
    http://rus.delfi.ee/daily/business/r...ya?id=84179751
    Šalutinio aklikelio į Piarnu keleivinio eismo uždarymas negali būti laikomas krizės rodikliu, net jei krizė ir būtų.
    Piarnu stotis toli nuo miesto centro; tai stebuklas, kad ji taip ilgai išsilaikė.

    Kaip ir pas mus, ten pagrindinę pinigų masę generuoja krovinių pervežimas.
    Estijos geležinkeliai labiau nei Lietuvos priklausomi nuo Rusijos. Reikėtų pasidomėti, kokia Estijoje pervežimų situacija po Ust Lugos plėtros.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Estijos geležinkeliai gilioje krizėje. Gruodžio 8 d. važiuos paskutinis keleivinis traukinys į Piarnu. Eismas nutraukiamas dėl blogos infrastruktūros būklės, kurios neapsimoka remontuoti. Vietiniai sako, kad linija gali būti išardyta. Matyt kroviniai seniai nevežami.
    http://rus.delfi.ee/daily/business/r...ya?id=84179751

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    2017 metais Estijos geležinkeliai pervežė 7,3 mln. (+8%) keleivių, daugiausia istorijoje. Dėl tokio keleivių kiekio nebeužtenka traukinių, SM palaiko traukinių pirkimą, bet nieko konkretaus kol kas nėra paskelbta.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Kiek truks tie etapai?
    Tas "pasirengimas atstatyti" skamba lyg estiškas piaras (tokia estiška viešųjų ryšių forma, kai nieko nedarai, bet daug skalambyji. Estijoje labai įvaldyta formuojant šalies įvaizdį).
    Atsiprašau, vyks ne pasiruošimas, o statyba. 6,5 km už 8 mln. Eur. Statybų pabaiga planuojama 2019 m.
    Apie etapų kiekį ir viso projekto terminus niekur neužsiminta, matyt nenori šakėmis ant vandens rašyt.

    Dėl pylimo, tai jis priklauso Haapsalu Raudtee OÜ, tačiau bėgius ties Eeti Raudtee.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei geležinkelio pylimas nebuvo "įisisavintas", jo žemė parduota, tai lieka tik sutvirtinti seną pylimą ir ant jo nutiesti naują kelią. Kainuos tiktrai pigiau nei RB nuo Lenkijos iki Kauno, kur iš esmės buvo pertiestas ir 1520 mm kelias.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Iki Haapsalu planuojama atstatyti etapais, iš kurių pirmasis iki Turbos.
    Kiek truks tie etapai?
    Tas "pasirengimas atstatyti" skamba lyg estiškas piaras (tokia estiška viešųjų ryšių forma, kai nieko nedarai, bet daug skalambyji. Estijoje labai įvaldyta formuojant šalies įvaizdį).

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nelogiška pratęsti aklikelio atšaką iš vieno niekam nežinomo kaimo iki kito Niekur.
    Gal estai atstatys nenaudojamą atšaką iki Haapsalu?
    Iki Haapsalu planuojama atstatyti etapais, iš kurių pirmasis iki Turbos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    2018 m. Estijoje (...)
    vykdomas Keila-Riisipere kapitalinis remontas;
    vykdomas pasiruošimas ruožo Riisipere-Turba statybai.
    Nelogiška pratęsti aklikelio atšaką iš vieno niekam nežinomo kaimo iki kito Niekur.
    Gal estai atstatys nenaudojamą atšaką iki Haapsalu?

    Komentuoti:

Working...
X