Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Vietoj 2 valandų dabar. Ir kirstų ne per pusvalandį, o matyt visgi arčiau valandos.

    5 milijardų, be abejo, į tai niekas neinvestuos. Kiniečių TouchStone fondas, kuris yra niekam nežinomas 3rd tier fondas, matyt paminėjo savo įsitraukimą reklaminiais tikslais. Gana primityvu, bet jiems tinka toks publicity ir jie matyt buvo teisūs. Apie juos jau parašė ir Bloomberg ir daug kitų šaltinių. O tai kažkiek kelia jų akcijas jiems aktualiose rinkose kokiam nors vietinės reikšmės projekte kokiam nors Uzbekistane. Juokingiausiai aišku atrodo estai. Truputį primena Nigerijos princo siūlomus perleisti milijonus, jei tik sumokėsi 100 Dolerių aptarnavimo mokestį
    Galvoju, jei tai būtų Norvegija vietoj Suomijos, kuri mėgsta visur ir bet kur vystyti brangius infrastruktūros projektus, tai atrodytų šiek tiek realistiškiau.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

      Galvoju, jei tai būtų Norvegija vietoj Suomijos, kuri mėgsta visur ir bet kur vystyti brangius infrastruktūros projektus, tai atrodytų šiek tiek realistiškiau.
      Nu ne, jei būtų Norvegija vietoj Estijos būtent

      Comment


        Kazkokia nesamone del tuo tunelio is Helsinkio i Tallina. Cia nekaip negali pradet statybu Fehmarn tunelio https://en.wikipedia.org/wiki/Fehmarn_Belt_Fixed_Link kuris sudaro tik 18km ir duotu didziule itaka rysiui tarp DE,DK, SE bei NO. O estai cia paskaluoja del 80km tunelio tarp 2 saliu kur gyventoju skaicius nevirsyja 6 mln. Zodziu nieko ten nebus ir net neverta i tai kreipti demesi, paprasciausiai kazkas norejo padaryti sau reklamos.
        Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.08.15, 08:23. Priežastis: link added

        Comment


          Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
          O estai cia paskaluoja del 80km tunelio tarp 2 saliu kur gyventoju skaicius nevirsyja 6 mln. Zodziu nieko ten nebus ir net neverta i tai kreipti demesi, paprasciausiai kazkas norejo padaryti sau reklamos.
          Na tunelį ne kitais metais gi statys.
          Technologijos tobulėja, automatizaciją pridėkim - tikrai nieko neįmanomo nėra.
          Norvegija įspūdingus tunelius stato savo salynuose aplink Bergeną ir Stavangerį.

          PS
          Jei kas 2002 būtų pasakęs, kad Lenkijoje po 20 m. bus nuo LT/PL sienos iki PL/SK ar PL/DE sienos 4/6 juostos, irgi nelabai kas tikėtų. O susiėmė - ir bus..

          Comment


            Kai kažkas (šiuo atveju ES) davė pinigų, tai ir nutiesė. Bet ką lyginame. Tas kelias aptarnauja ne 6 milijonus, o dešimtis milijonų, tai pati Lenkija,a Lietuva, Latvija, Estija, Baltarusija, didelė Rusijos Europinė dalis. O ką aptarnautų tunelis? Štai tarp Italijos ir Prancūzijos kiek metų jau tiesiamas geležinkelio tunelis per kalnus? ES finansuoja? Tai kad nelabai. Todėl ir stringa, ypač kai italai tai nori tai nenorti to tunelio finansuoti...
            Paskutinis taisė Al1; 2019.08.25, 21:08.

            Comment


              Rogfast or the Rogaland Fixed Link is a sub-sea road tunnel under construction <...> will be a world record with respect to its 27-kilometre (17 mi) length <...> highway along the west coast of Norway and it will link the cities of KristiansandStavangerHaugesundBergen.

              <...>... As of August 2018, the cost of the project is calculated to be <...> (about €1.73 billion).Construction on the tunnel began on 4 January 2018, after being approved by the Norwegian Parliament in May 2017, and it is planned to be finished in 2025–26.
              Taip brangu, bet panašu nėra neįmanoma.

              Comment


                Estijoje po truputį atstatinėjama linija į Hapsalu. Praėjusį sekmadienį (nuo naujojo grafiko įvedimo) atidarytas pirmas tarpstotis nuo Rysiperės iki Turbos.

                Kainavo 7,72 mln. eurų. Kol kas tai tik 7 km, greitis 140 km/h, elektrifikuota (iki išardymo buvo neelektrifikuota).

                Keleivinis susisiekimas nutrauktas 1995 m., linija privatizuota ir išardyta (2004 m.). Iki Turbos važiuos 11 porų elektrinių traukinių.



                Paskutinis taisė Al1; 2019.12.09, 17:43.

                Comment


                  Hapsalu - kurortinis miestelis, mažesnis už Druskininkus, Turba išvis bažnytkaimis su 900 gyventojų. Ir jie sugeba atsistatyti elektrifikuotas linijas. O mes net nesvajojam? Paleidus elektrifikuotą traukinį 140km/h į Druskininkus, jis būtų ne tik konkurencingas autobusams, bet ir automobiliams.

                  Comment


                    Aš irgi vakar netyčia pamačiau šį video, apšalęs. Estija, kur gyventojų skaičius ir tankumas pagal biurokratų daineles visiškai netinkama jokiems geležinkeliams ir štai, "naujus" kelius stato, elektrifikuoja. Labai įdomus ekonominis pagrindimas ar politinis? Gal kas ką žino, kodėl keleivinis geležinkelis Estijoje ne tik, kad gyvuoja, bet ir dar plečiasi?

                    Comment


                      Pardavė geležinkelio liniją, pinigus kažkas įsisavino. Tada išardė ir pardavė bėgius, o pinigus kažkas įsisavino. Paskui liniją atpirko, pinigus kažkas įsisavino. Dabar tiesia bėgius , o pinigus kažkas įsisavina. Svarbiausia vsio zakonno.
                      Paskutinis taisė Tomas; 2019.12.12, 17:07.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
                        Aš irgi vakar netyčia pamačiau šį video, apšalęs. Estija, kur gyventojų skaičius ir tankumas pagal biurokratų daineles visiškai netinkama jokiems geležinkeliams ir štai, "naujus" kelius stato, elektrifikuoja. Labai įdomus ekonominis pagrindimas ar politinis? Gal kas ką žino, kodėl keleivinis geležinkelis Estijoje ne tik, kad gyvuoja, bet ir dar plečiasi?
                        Ir viešasis transportas bendrai yra geresnis nei Lietuvoje. Kodėl? Todėl, kad valstybinė politika kitokia. Taip, su geležinkelių privatizacija ten padaryta afera. Bet klaidos taisomos. Valstybės lėšomis.

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Pardavė geležinkelio liniją, pinigus kažkas įsisavino. Tada išardė ir pardavė bėgius, o pinigus kažkas įsisavino. Paskui liniją atpirko, pinigus kažkas įsisavino. Dabar tiesia bėgius , o pinigus kažkas įsisavina. Svarbiausia viso zakonno.
                          Tai taip, geriau nieko neveikti ir burbėti

                          Comment


                            Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
                            Aš irgi vakar netyčia pamačiau šį video, apšalęs. Estija, kur gyventojų skaičius ir tankumas pagal biurokratų daineles visiškai netinkama jokiems geležinkeliams ir štai, "naujus" kelius stato, elektrifikuoja. Labai įdomus ekonominis pagrindimas ar politinis? Gal kas ką žino, kodėl keleivinis geležinkelis Estijoje ne tik, kad gyvuoja, bet ir dar plečiasi?
                            Kinijai geležinkeliai irgi neatsiperka, tai ko ji investuoja? Geležinkelių manau išvis beveik pasaulyje nebūtų, jei jie tik verslui statyti būtų.

                            Comment


                              Parašė PoDV
                              Aš tai į užsienio infrastruktūros projektus bent jau sėdėdamas internete paprastai pavydžiai nežiūriu. Tas pats ir šiuo atveju. Smagu dėl Hapsalu, kad turės elektrifikuotą geležinkelį, bus paskata Druskininkams

                              Jei pavydžiu, tai dėl bendros situacijos. Gaila, Lietuvos situaciją su bendra ūkine būkle vis dar laikau neigiama. Tai viena nedaugelio ES šalių, kurią taip vertinu. Estija, nors ir sovietizuota, bet rodo kokybinius infrastruktūros vesternizacijos (vadinkim) rezultatus, panašu dar ir dėl to, kad nauji logiški sprendimai ateidinėjo kažkur bent 10 m. anksčiau nei pas mus (subjektyviai vertinant). Kas iš esmės pas mus ateina tik dabar, bet kol kas žengiami tik pirmi nevisai tvirti žingsniai, ypač tai priklauso nuo susidomėjimo urbanistika visuomenėje Tai nenustebčiau, kad kokiais 2030-2035 m. ta elektrifikuota linija į Druskininkus atsiras pagal Estijos šiandieninį pavyzdį

                              ...bet psichologiškai žiūrint, jei kažko gailim, tai visų pirma gailime savęs Kaip žmonės, esame savanaudžiai šlykštukai
                              Kas dėl geležinkelių, tai nieko gero toje Estijoje prieš 10-20 metų nebuvo, priešingai, privatizacija buvo afera, kuri valstybei kainavo labai daug. Iš kitos pusės, valstybė galėjo nieko nedaryti ir pasakyti, kad taip rinka išsprendė. Nudvėsė geležinkeliai, tai nudvėse. Bet to neįvyko. Latvijoje ar Lietuvoje nebuvo jokio draskymosi ir privatizacijos ir geležinkeliai nei kiek neblogesni. Uždarytų linijų ir ten, ir pas mus yra. Lietuvoje geležinkeliai dirba visoje šalyje, Latvijoje, deja, tik Rygos regione ir keli reisai į Daugpilį. Estijoje geležinkeliai užpirko naujus traukinius, tai ir Lietuva ar Latvija tą patį daro. Estijoje tarybiniai elektriniai traukiniai ir dyzeliniai traukiniai buvo seniausi, todėl ir pakeitė. Pas mus, latvius naujesni, tai dar važinėja. Latvijoje dar ir gamintojas yra, tai gali atlikti gamyklinį remontą ir pratęsti eksploataciją. Deja, RVR irgi jau bankrutavo.
                              Paskutinis taisė Al1; 2019.12.12, 17:23.

                              Comment


                                Kol Lietuvoje LG su chebra gimdo gamtinėmis dujomis varomą lokomotyvą jau turbūt trečius metus, Estijoje seną GE lokomotyvą perdarė į varomą gamtinėmis dujomis.

                                https://trainpix.org/photo/305514/

                                Comment


                                  Traukiniai šiais laikais lengvi.
                                  Paskutinis taisė digital; 2022.03.18, 17:20. Priežastis: tarp youtube tagų ne URL, o [YOUTUBE]VUnA1Lcu-A4[/YOUTUBE]

                                  Comment


                                    Vikipedijoje rašoma, kad Estijos Elron užsakė 6 vnt. Škoda RegioPanter traukinių (ta pati serija, kaip ir Latvijos perkami), kurie bus pagaminti 2024 m. Dar 10 traukinių gali būti užsakyta papildomai. Kas įdomiausia, bent kaip rašo Vikipedija, kad užsakomi traukiniai yra dvisisteminiai, t.y. nuolatinės 3 kV ir kintamos 25 kV. Beje, Latvijos tokie yra, nes ten buvo planuotas elektrifikacijos tipo keitimas, kuris atidėtas neribotam laikui. O kam estas reikalingi traukiniai su dvigubu maitinimu? Negi planuojamas elektrifikacijos keitimas?

                                    https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0...Ev#RegioPanter

                                    Comment


                                      Estai nusimatė elektrifikacijos programą, pagal kurią 25kV AC iki 2028m. bus elektrifikuoti praktiškai visi neelektrifikuoti geležinkeliai, išskyrus Valga-Koidula ir GoRail linijas. Tallinn-Aegvidu ruože 3V DC taip pat bus pakeista į 25V AC.
                                      https://www.evr.ee/files/Electrifica...-2020-2028.pdf

                                      Comment


                                        Situacija iš esmės pasikeitė. Krovinių didelių srautų neliko. Keleiviniai ne visomis linijos važiuoja. Kokia prasmė? Suprantamas elektrifikuotos linijos iki Tartu pratęsimas. Bet dėl jos keisti visos elektrifikacijos nėra prasmės. Kitur, jei tik dėl keleivių, paprasčiau pirkti (kaip planuoja LTG) elektrinius-akumuliatorinius traukinius.

                                        Comment


                                          Prasmė tik tame, kad dėl skalūnų pramonės nors minimalaus išsaugojimo, Estai turi investuoti į CO2 mažinimą visur kitur kur tik gali. Buvo priimtas politinis sprendimas atsisakyti EVR DMU, tam paskirtas kapšas pinigų, o EVR nuėjo lengviausiu keliu - elektrifikuoti visas linijas kur dabar važiuoja jų DMU. Tiesa, kai buvo priimtas sprendimas, BEMU dar vis buvo egzotika.
                                          Paskutinis taisė DKL; 2022.08.31, 08:51.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X