Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Estai traukinius į Rusiją panaikino, o Rusija nuo liepos 10 d. paleidžia savo traukinį. Jis kasdien kursuos maršrutu Maskva - Sankt Peterburgas - Talinas.

    http://www.rbc.ru/rbcfreenews/559580149a79476a1d56e449

    Comment


      Tvarkaraštis (kasdien)
      http://www.gorail.ee/en/timetable

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Tvarkaraštis (kasdien)
        http://www.gorail.ee/en/timetable
        O tai kodėl tokie ilgi stovėjimai stotelėse? Vienas sustojimas net virš valandos.
        Neskubėk ir nespėsi.

        Comment


          Pasienio ir muitinės patikra, o S. Peterburge jungimas prie kito traukinio.

          Comment


            Estijos geležinkeliai pasiekė kritinę ribą

            Krovinių gabenimas Estijos geležinkeliais mažėja nuo 2007 metų, o pernai pasiekė kritinę ribą.

            Nuolat mažėjant tranzitui Estijos uostuose mažėja ir šios šalies geležinkelių pajamos.

            Rusijos tranzito netektį patiriantys Estijos geležinkeliai atleido dalį žmonių, nuolat mažina investicijas.

            Estijos geležinkelių profsąjungos lyderis Olegas Čiubarovas teigė, kad užsitęsus tokiai situacijai kaip dabar Estijos geležinkelių laukia rimtos finansinės problemos.

            Taip pat gali pasireikšti geležinkeliuose galinčių dirbti kvalifikuotų žmonių poreikis. Dabar vidutinis Estijos geležinkelių darbuotojo amžius siekia 50 metų. Dėl prastos situacijos geležinkeliuose žmonės tiesiog nenori eiti į ten dirbti.

            Comment


              Priežastys aiškios. LG kiek geresnė padėtis tik dėl Kaliningrado tranzito, kurio Rusija atsisakyti negali, ir Baltarusijos bei Kinijos, Kazachstano. Estija azijiečiams per daug šiaurėje, pakeliui į Vakarų Europą, Baltarusijai taip pat.

              Comment


                LG solidų gabalą sudaro ir vidiniai pervežimai.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  O Estijoje, užraukus skalūnų pramonę, ir vidinių beveik neliks.

                  Comment


                    Elva

                    Elvos stotis
                    Foto 2015.07


                    Priemiestinis raukinys 335 Valga-Elva -Tartu






                    Sekmadienio popietę buvo nemažai į Tartu grįžtančių žmonių




                    Traukinio tvarkaraštis besidomintiems. Gal kada nors bus istorinė vertybė

                    Šaltinis: http://elron.ee/wp-content/uploads/2...artu-Valga.pdf
                    Paskutinis taisė Romas; 2016.02.16, 22:58.

                    Comment


                      Koidula

                      Geležinkelio linija Tartu-Põlva-Petseri buvo pastatyta 1931 m. sujungus Tartu stotį su Rygos - Pskovo linija. Pečiorai (est. Petseri) priklausė Estijai 1920-1945 metais.
                      Nors Pečiorų (Petseri) mieste visada vyravo rusai, o miestas nuo 1945 m. atiteko Rusijai, bet mazginė stotis labai ilgai vadinosi Petseri (dabar Pečory Pskovskije). Beje, Rusijai atsiėmus iš Latvijos Pytalovo miestą su mazgine stotimi S.peterbugo- Varšuvos linijoje, ta stotis ir Rusijoje ilgai vadinosi Abrene, o iki šių laikų Rusijoje išliko stotis Rītupe (o ne Utroja ar Žogovo).

                      Estijai atgavus nepriklausomybę geležinkelio linija Petseri-Vöru-Antsla-Valka su likusiu Estijos geležinkelių tinklu jungėsi tik Vagoje.
                      Koidulos stotis yra Valgos- Petseri linijoje. Stotis buvo pastatyta Rusijos pasienyje 2011 metais. Iki jos nutiesta 3 km jungiamoji atkarpa nuo Tartu-Petseri geležinkelio, o , o nereikalinga atkarpa tiesiai į Petseri (Pečiorų) stotį buvo išardyta.

                      1967 m. žemėlapis 0-35-XXII (M 1 cm-2 km) su Pečiorų miestu ir Petseri stotimi

                      http://maps.vlasenko.net/smtm200/o-35-22.jpg

                      Dabartinis žemėlapis
                      Pažymėta panaikinta (link Petseri) ir nauja geležinkelio linija link Koidulos stoties

                      http://www.balticmaps.eu/

                      Foto 2015.07
                      Naujasis plentas nuo Koidulos muitinės (63 kelyje Tartu-Räpina-Petseri) į Võmmorski-Obinitsą




                      Koidulos stotis


                      Į Koidulą važinėja priemiestinia traukinai iš Tartu; vasarą pratęsiaimi iki Piuzos (Piusa) stoties


                      Bendras vaizdas nuo kalniuko


                      Tos kalvos už Piusos pasienio upės - jau Rusijoje




                      Naujas viadukas, kuriuo eina jungiamasis geležinklio su Tartu-Petseri linija
                      Paskutinis taisė Romas; 2016.02.16, 23:11.

                      Comment


                        Estijos geležinkelių žemėlapiai

                        Estijos geležinkeliai tarpukaryje.
                        Estija apie 1931 m. nutiesė jungiamajį geležinkelį Tartu-Petseri (dab.Pečiory)

                        Eesti raudteede kaart

                        http://www.evr.ee/sites/default/file...udteed1939.jpg


                        Sovietmečiu buvo praplatinti siaurieji geležinkeliai į Piarnu ir į Viljandį. Labai trumpai (apie 10-15 metų) važinėjo traukinys Talinas - Ryga per Pärnu, Mõisaküla, Rūjiena, Limbaži. Beveik visi kiti kiti siaurieji geležinkeliai 1960-1975 m. buvo panaikinti.

                        1972 m. pirmasis traukinys plačiuoju geležinkeliu atvyksta į Türi stotį (Viljandi linija)

                        Šaltinis: Kaarel Aluoja: Türi. Laupa mõisniku poegade loodud linn
                        http://pluss.postimees.ee/2840699/ka...de-loodud-linn

                        Estijos geležinkeliai apie 1972 ir apie 1998 metus
                        ..
                        1. 1972 m.: http://dic.academic.ru/dic.nsf/bse/1...BA%D0%B0%D1%8F
                        2. 1998 m. http://railway.in.ua/index/ehstonska...a_doroga/0-195

                        Dabartiniai Estijos geležinkeliai.

                        http://www.wikiwand.com/et/Eesti_rau...sti_Vabariigis
                        Paskutinis taisė Romas; 2017.04.09, 18:35.

                        Comment


                          Jõgeva stotis linijoje Tapa-Tartu
                          Foto 2015.07
                          Senosios stoties pastatas žiūrint nuo platformos


                          Užeiname į vidų - ten parduotuvė


                          Keleivių peronas yra už kelių šimtų metrų į Tapos pusę

                          Comment


                            Tapa - didžiausias Estijos geležineklių mazgas, kuriame eina linijos į Taliną, Tartu ir S.Peterburgą

                            Foto 2015.09
                            Kadangi buvo blogas oras, tai pažintis su Tapa vyko šiame "Vaksali trahter". Ten laikas neprailgo, nes buvo galima pavartyti kelis albumus apie šio "estiško radviliškio" ir jame buvusio Estijos geležinkelių kariuomenės dalinio istoriją



                            Tapos stotis iš pietų pusės.
                            Bėgiai yra ir iš anos pusės. Tolumoje matosi dvigubas vandentiekio bokštas


                            Garvežys. Tapoje yra lokomotyvų depas


                            316 km - turbūt nuo S.Peterburgo


                            Tarpukaryje Estijoje buvo geležinkelių dalinys, kuris iš pradžių buvo įsikūręs Valgoje, o paskui persikėlė į Tapą. Jis pasižymėjo 1919 metais, vydamas bolševikus iš Estijos.
                            Šiam mūšiui atminti 1934 m. Tapos stotyje buvo įrengta memeorialinė lenta su to dalinio emblema. 1993 m. memorialinė lenta atkurta


                            Tapos stotis tarpukaryje

                            http://www.monument.ee/tapa-linn-ja-...a-soomusrongid

                            Comment


                              Naujas filmas apie Estijos geležinkelius. Filme - ne tik Koidula, Narva, bet ir industrinė skalūnų linija... Reikėtų kažkada foto sudėti...

                              http://www.swr.de/eisenbahn-romantik...26k/index.html

                              Youtubeje gal bus vėliau

                              Comment


                                Estijoje modernizuotas amerikietiškas šilumvežis C30-Ai-1564, po modernizacijos tapo C30-M-1564.

                                Iki modernizacijos: https://trainpix.org/photo/56880/

                                Modernizuotas: http://gallery.balticrailpics.net/di...392&fullsize=1

                                Tikriausiai, jei modernizacija bus sėkminga, bus modernizuota ir daugiau C30-Ai serijos šilumvežių, kurie visi jau nebenaudojami.

                                Comment


                                  cia tikrai tos nuotraukos idetos? nes silumveziai atrodo lyg neturetu nieko bendro

                                  Comment


                                    O ką bendro po modernizacijos turi ČME3? Čia gi analogiškas projektas. Liko tik rėmas, vežimėliai, traukos varikliai ir kai kuri įranga ant rėmo apačioje. Visa kita nauja.

                                    Comment


                                      Oi užmiršau įdėti. Gal kas jau matė - mano filmas apie Estijos geležinkelius, retransliuotas per SWR TV Eisenbahnromantik. Youtubeje deja, dar nėra ...


                                      http://www.swr.de/eisenbahn-romantik...26k/index.html

                                      Comment


                                        2018 m. Estijoje už 33,5 mln. Eur bus:

                                        Tapa-Narva ir Tapa-Tartu ruožuose padidintas greitis iki 135 km/h;
                                        vykdomas Keila-Riisipere kapitalinis remontas;
                                        vykdoma ruožo Riisipere-Turba statyba.
                                        Paskutinis taisė lukass; 2017.12.23, 09:17.
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                          2018 m. Estijoje (...)
                                          vykdomas Keila-Riisipere kapitalinis remontas;
                                          vykdomas pasiruošimas ruožo Riisipere-Turba statybai.
                                          Nelogiška pratęsti aklikelio atšaką iš vieno niekam nežinomo kaimo iki kito Niekur.
                                          Gal estai atstatys nenaudojamą atšaką iki Haapsalu?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X