Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Dar galėjo būti vienas aspektas - šis traukinys, ko gero, neturi leidimo važiuoti Lietuvos geležinkelių keliais, reikia atskiro leidimo, o norint jį gauti, reikia įvykdyti nemažai formalumų.
    O per blogąsias Baltarusiją ir Latviją tai turi???

    Comment


      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
      O per blogąsias Baltarusiją ir Latviją tai turi???
      Baltarusiai patys gi Flirtus eksploatuoja

      Comment


        Jau atvyko ir dyzelinis Flirtas.
        http://gallery.balticrailpics.net/di...up&cat=0&pos=5
        Paskutinis taisė Zorro; 2012.12.10, 23:12.

        Comment


          Tikriausiai Valgos stotis. Reiks progai ištaikius išbandyt.

          Comment


            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
            Ar LG negalėjo/neplanuoja tokių apturėti, sakysim, vietoj PESA 630?

            Comment


              lyg ir nebuvo kalbų, estai tokiam pirkiniui senokai ruošėsi - žr. pranešimus anksčiau

              Comment


                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                Tikriausiai Valgos stotis.
                Po nuotrauka parašyta - Tallinn-Kopli.

                Comment


                  Parašė r08n Rodyti pranešimą
                  Ar LG negalėjo/neplanuoja tokių apturėti, sakysim, vietoj PESA 630?
                  Kol kas neplanuoja. Ir perka būtent PESAs.

                  Comment


                    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                    lyg ir nebuvo kalbų, estai tokiam pirkiniui senokai ruošėsi - žr. pranešimus anksčiau
                    Tokiam pirkiniui ruoštis reikia kelis metus. Įvertinant, kad estai panaudojo ES paramą, tai galima daryti išvada, kad jau 2007 buvo priimti sprendimai dėl tokio pirkinio.
                    Na LG matyt pasirinko pigesnius riedmenis. Stadleris visgi yra brangesnis traukinys. Estus remia valdžia, o LG viską iš savo lėšų perka, todėl neturi galimybės iškart mestelėti kokį 0,5-0,8 mljrd. Lt. Taip pat LG net ES paramos negauna keleiviniams traukiniams. Kita vertus LG pirmieji ir nusipirko "vakarietiškus traukinius". Anksčiau gal dar ir pasiūlos nebuvo, nes matyt mažai gamintojų norėjo investuoti ir projektuoti kelis traukinius plačiai vėžei. Dabar tokia situacija, kad reikia vienodą parką turėt, o ne 3 vnt. vienokius, 5 vnt. kitokius...

                    Comment


                      LG irgi su elektriniais neprasimovė. Kaip ir su automotrisėmis. Gal kiek per daug jų užpirko. Dvejomis mažiau galėjo. Nors jei papildomai atidarytų naujų maršrutų... Dabar perka vėlgi "Pesos" dvivagonius. Prasimauta buvo su RA2. Nuolat 2 arba 3 nevažiuojantys. Dirba tik vienas arba du sąstatai, dargi ir iš skirtingų traukinių vagonų sudaryti... Jei jų būtų nenupirkę, o toliau eksploatavę tris D1 traukinius, nieko LG nebūtų praradusi... Tuo labiau, kad D1 tiek buvo sukišta į naujus langus ir salono atnaujinimą...

                      Comment


                        Šiandien Rygoje stovi antrasis estų elektrinis Flirtas. Po pietų išvyksta į Estija.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          LG irgi su elektriniais neprasimovė. Kaip ir su automotrisėmis. Gal kiek per daug jų užpirko. Dvejomis mažiau galėjo. Nors jei papildomai atidarytų naujų maršrutų... Dabar perka vėlgi "Pesos" dvivagonius. Prasimauta buvo su RA2. Nuolat 2 arba 3 nevažiuojantys. Dirba tik vienas arba du sąstatai, dargi ir iš skirtingų traukinių vagonų sudaryti... Jei jų būtų nenupirkę, o toliau eksploatavę tris D1 traukinius, nieko LG nebūtų praradusi... Tuo labiau, kad D1 tiek buvo sukišta į naujus langus ir salono atnaujinimą...
                          Tai, kad CCCP šedevrų D1 ir DR1A eksploatacinės sąnaudos tiesiogine ta žodžio prasme kosminės. Tiek kuras, tiek planiniai remontai. O su RA-2, tai kažkokia mistika. Vistik viduriai tai laiko patikrinti vakarietiški MTU+VOITH, kurie kituose traukiniuose puikiausiai veikia.

                          Comment


                            Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                            Tai, kad CCCP šedevrų D1 ir DR1A eksploatacinės sąnaudos tiesiogine ta žodžio prasme kosminės. Tiek kuras, tiek planiniai remontai. O su RA-2, tai kažkokia mistika. Vistik viduriai tai laiko patikrinti vakarietiški MTU+VOITH, kurie kituose traukiniuose puikiausiai veikia.
                            Bet sumuontuoja juos ne rusai
                            Rusai matyt juos pakeliui dar patobulina...

                            Comment


                              kiek žinau (tiek girdėjau) tai genda ne vakarietiški viduriai, bet pagalbiniai įrenginiai...

                              Comment


                                Tai kad berods vienam motoriniam vagonui buvo keista Voith pavara...

                                Comment


                                  Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                                  Tai, kad CCCP šedevrų D1 ir DR1A eksploatacinės sąnaudos tiesiogine ta žodžio prasme kosminės. Tiek kuras, tiek planiniai remontai. O su RA-2, tai kažkokia mistika. Vistik viduriai tai laiko patikrinti vakarietiški MTU+VOITH, kurie kituose traukiniuose puikiausiai veikia.
                                  Tai jei tos sąnaudos kosminės, tai kam reikėjo kišt pinigus į modernizaciją? Ar nebūtų, tarkim, už trijų DR1A modernizavimo kaštus išėjęs naujas traukinys?

                                  Comment


                                    DR1A modernizuoti reikėjo. O į D1 pinigai sukišti be reikalo. Nereikėjo jiems nei langų keisti, nei salono (tų, kuriuose buvo sumontuotos plastikinės sėdynės, buvo pakeista sienų, lubų apdaila).

                                    Comment


                                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                                      Tai jei tos sąnaudos kosminės, tai kam reikėjo kišt pinigus į modernizaciją? Ar nebūtų, tarkim, už trijų DR1A modernizavimo kaštus išėjęs naujas traukinys?
                                      DR1A ir D1 langų pakeitimą ir salono atnaujinimą laikote modernizacija?
                                      O jei kalbate apie DR1AM ar DR1AMV tai šitie galbūt ekonomiškesni nei nauji traukiniai (varikliai šiuolaikiniai). Nežinau kiek kainavo įdėti 12 MTU motorų, bet įtariu, kad už tuos pinigus nenupirktum nei vieno naujo 280 vietų traukinio. Beto šitų modernizacija, gal tiksliau remotorizacija vyko prieš ~8-12 metų. Tada LG dar tik kapanojosi iš minuso ir apie naujų keleivinių riedmenų pirkimą tik svajoti buvo galima. Trečias dalykas, pakeitus tris senus į vieną naują, reiktų atsisakyti dalies maršrutų.

                                      Comment


                                        Estai jau parduoda savo DR1A.
                                        DR1A-230-3 (DR1BJ-3710), DR1A-252-6 (EVR 4758), DR1A-251-2 (EVR 4705), DR1A-252-2 (EVR 4707), DR1A-241-1 (DR1BJ-3719), DR1A-244-3 (DR1BJ-3702) išvyksta gruodžio 29 iš Liiva stoties.
                                        http://gallery.balticrailpics.net/di...om&cat=0&pos=0

                                        Čia užvakar Jekaterinburge, pakeliui į Kazachstano Ust Kamenogorską (Oskemenas).
                                        http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=401716

                                        Comment


                                          Tai čia tik vienas, ir jis matyt jau seniai buvo nenaudojamas. Kol kas dar Stadleriai nepaleisti į maršrutus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X