Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Edelraudtee" ne tik keleivius veža, be to jiems priklauso ir kai kurios linijos. Taip, privatizuota Estijoje buvo ir infrastruktūra.

    Comment


      Idomus zemelapis is Edel.ee, kur galima realiu laiku matyti ne tik traukinio buvimo vieta, jo greiti, taciau NET IR MASINISTO PAVARDE !

      http://www.edel.ee/liiklus/

      Comment


        Šiuo metu matau tik vieną traukinį Tallinn - Türi.

        Comment


          Parašė statyba Rodyti pranešimą
          Idomus zemelapis is Edel.ee, kur galima realiu laiku matyti ne tik traukinio buvimo vieta, jo greiti, taciau NET IR MASINISTO PAVARDE !

          http://www.edel.ee/liiklus/
          Puiku. Dirba kaimynai.
          Ir tik vienintelė linija neišnaudojama keleivių pervežimui - Koidula-Valga.

          Comment


            Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
            Puiku. Dirba kaimynai.
            Ir tik vienintelė linija neišnaudojama keleivių pervežimui - Koidula-Valga.
            pas mus tuoj lengviau bus suskaiciuoti, kurios isnaudojamos...

            Comment


              Taip, šaunuoliai estai. Palydėjau paskutinį traukinį šią naktį į Türi.
              O LG reikia susirūpinti keleivių pervežimu.

              Comment


                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                Taip, šaunuoliai estai. Palydėjau paskutinį traukinį šią naktį į Türi.
                O LG reikia susirūpinti keleivių pervežimu.
                Aš irgi, įdomu buvo stebėti greičio kitimą.

                Comment


                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                  Aš irgi, įdomu buvo stebėti greičio kitimą.
                  Būtent. Beje, ar egzistuoja panašus Lietuvos geležinkelių eismo žemėlapis?

                  Comment


                    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                    Puiku. Dirba kaimynai.
                    Ir tik vienintelė linija neišnaudojama keleivių pervežimui - Koidula-Valga.
                    Bet gi yra ir ne viena išardyta po nepriklausomybės atgavimo.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Bet gi yra ir ne viena išardyta po nepriklausomybės atgavimo.
                      2, ne ką mažiau nei pas mus

                      Comment


                        Passanger trains: After month, two first 4-wagon consists are here. One DMU and EMU.

                        Estonian Railways: Today arrived first shunting locomotive DF7G-E from China for testing. If results are expected, rest 15 locos are arriving next year.
                        Paskutinis taisė regardman; 2012.10.20, 16:44.
                        http://galerii.ytra.eu/

                        Comment


                          Pirmasis Flirtas jau Estijoje.

                          Šio Flirto nuotraukos dar iš Lenkijos, lapkričio 6 d.
                          http://www.flickr.com/photos/elektri...7632007152854/

                          Kitas (dabar dyzelinis) irgi bus ant dienų.

                          Comment


                            Flirtas šiandien Valgoje.
                            http://majandus.delfi.ee/news/uudise....d?id=65278272

                            Comment


                              O tai per kur buvo vežamas?

                              Comment


                                Brestas - Baranovičiai - Lyda - Molodečnas - Polockas - Daugpilis - Ryga - Valga.

                                Comment


                                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                  Brestas - Baranovičiai - Lyda - Molodečnas - Polockas - Daugpilis - Ryga - Valga.
                                  oho koks lankstas.
                                  Ironiška, bet tranzitinė valstybė su ES yra Balatarusija.
                                  Būtų juokinga jei nebūtų graudu.

                                  Comment


                                    Nuo gamyklos artimiausia rusiška vėžė prie Bresto.
                                    Iš gamyklos traukinys buvo vežamas tralais iki Małaszewicze, nuo ten apie 10 km plačioji vėžė ik Baltarusijos sienos.

                                    Ir lankstas ne toks jau didelis.

                                    Paskutinis taisė Zorro; 2012.11.18, 13:28.

                                    Comment


                                      Kaip čia pasakius ne toks didelis... sakyčiau labai (nenormaliai) didelis. Tai kam tie Šeštokai jei krovinius į Taliną galima vežti per Brestą?
                                      Paskutinis taisė Salvijus; 2012.11.18, 17:57.

                                      Comment


                                        Reikalas ne lankste. Nuo gamyklos iki plačiosios vėžės keliasdešimt km (apie 70-80). Kur galima pastatyti traukinį ant savo ratų. Tai Malaševičių miestelis prie Baltarusijos sienos. Ten stambi krovos stotis, tai pat neilgas (mažiau nei 10 km.) ruožas iki Baltarusijos sienos. Kur ir buvo traukinys dar šiek tiek testuojamas. O toliau jau savo ratais iki pat Talino.

                                        Vežant per Lietuvą reikėtų:
                                        - arba apie 400 km vežti tralais iki Lietuvos stoties, kur galima perkrauti tuos vagonus nuo tralo ant ratų.
                                        - arba statyti ant siaurųjų bėgių, perkeliant ant plačiųjų jau Lietuvoje, gabenant plačiuosius vežimėlius atskirai ir paskui gabenti atgal siauruosius.

                                        Ir dar beveik šalia gamyklos nebūtų atliktas testavimas.

                                        O traukinių tai bus ne vienas.

                                        Comment


                                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                          Vežant per Lietuvą reikėtų:
                                          - arba apie 400 km vežti tralais iki Lietuvos stoties, kur galima perkrauti tuos vagonus nuo tralo ant ratų.
                                          - arba statyti ant siaurųjų bėgių, perkeliant ant plačiųjų jau Lietuvoje, gabenant plačiuosius vežimėlius atskirai ir paskui gabenti atgal siauruosius.
                                          Dar galėjo būti vienas aspektas - šis traukinys, ko gero, neturi leidimo važiuoti Lietuvos geležinkelių keliais, reikia atskiro leidimo, o norint jį gauti, reikia įvykdyti nemažai formalumų.
                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X