Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lietuviai nesugalvos kokiu dvivagoniu nusipirkt?

    Comment


      Iš estų? O kam, jų DR1A senesni už LG turimus.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Iš estų? O kam, jų DR1A senesni už LG turimus.
        O dvivagoniu trukumo nera pas mus? Cia siap pasvarstymas..

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tai čia tik vienas,
          Trys galvos (230-3, 241-1, 244-3) ir trys prikabinamieji vagonai.

          Comment


            Kol kas LG nieko nežada pirkti priemiesčiui. Bet už kokių 3 metų reikalas atsiras, nes beveik pusė DR1A jau baigdinės savo resursą. Tai tikriausiai pirks dvivagones PESAS bet su 3 klasės salonu. Galbūt net ir trivagones.

            Comment


              Estai rudenį įsigijo kinų gamybos manevrinį DF7G-E.
              http://gallery.balticrailpics.net/di...up&cat=0&pos=2

              First Chinese-built locomotive shipped to an EU customer
              http://www.railwaygazette.com/news/s...-customer.html
              Paskutinis taisė Zorro; 2013.02.08, 13:51.

              Comment


                Keletas šviežių akimirkų iš Estijos
                Dyzelinis DR1-A Sankt Peterbrugas-Talinas atvykęs 22:50 į Taliną


                Naujasis bandomasis Stadler Talino stotyje


                O čia keletas vaizdelių kritikams dėl Estijos geležinkelių infrastruktūros.
                2012 m. retro stiliuje atnaujinta Tartu geležinkelio stotis (iki 2010 m. buvusi privatizuota). Kamerų daug, apsaugos nepastebėjome.




                atnaujintas tunelis


                vidus






                vienoje salėje pasakojama apie tartu ruožo, stoties istoriją ir geležinkelio įtaką miesto plėtrai


                LG vis dar technikos stebuklas - bilietų automatas (kasos nėra)


                interjerą atintinkantys suoliukai


                Pabaigai klausimas - ar mes negalime turėti panašiai atnaujintos stoties taip kaip ji atrodė prieš 100 metų.
                Ką tik Šiaulių geležinkelio stotyje buvo atlikti euro-remontai.

                Comment


                  Iš dabar eksploatuojamų stočių su dideliais keleivių srautais nelabai yra tinkama stotis. Vilniaus? Centrinė dalis perstatyta po karo. Kaunas - pokarinis pastatas. Šiauliai - šviežiai suremontuota. Lentvaris??? Nelabai ypatinga. Manau, kad labiausiai tiktų Kaišiadorys. Nes keleivių daug, stoties salė rimčiau remontuota prieš kokius 30 metų, pastatas pakankamai monumentalus. Galbūt dar būtų galima kalbėti apie Klaipėdos senąją stotį. Bet ji privatizuota, apgriauta, šalia stovi naujas priestatas.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Iš dabar eksploatuojamų stočių su dideliais keleivių srautais nelabai yra tinkama stotis. Vilniaus? Centrinė dalis perstatyta po karo. Kaunas - pokarinis pastatas. Šiauliai - šviežiai suremontuota. Lentvaris??? Nelabai ypatinga. Manau, kad labiausiai tiktų Kaišiadorys. Nes keleivių daug, stoties salė rimčiau remontuota prieš kokius 30 metų, pastatas pakankamai monumentalus. Galbūt dar būtų galima kalbėti apie Klaipėdos senąją stotį. Bet ji privatizuota, apgriauta, šalia stovi naujas priestatas.
                    Kaišiadorių stoties keleivių salė remontuojama dabar

                    Comment


                      Tik padažymas ar rimtas remontas?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tik padažymas ar rimtas remontas?
                        keleivių salės kapitalinis remontas

                        Comment


                          Iš ties labia gražu

                          Comment


                            Marijampolės stotis atrestauruota gana autentiškai (man atrodo)

                            Comment


                              Taip, bet tai tarpukaris. O Tartu stotis XIX a. pabaigos.

                              Comment


                                Vakar, liepos 1 d. naujieji Stadler elektriniai traukiniai pradėjo kursuoti reguliariai. Kažkaip labai ilgai tęsėsi jų bandymai. Negi buvo tiek daug trūkumų?
                                Nuo liepos 26 d. planuojama, kad keleivius veš tik naujieji elektriniai traukiniai.
                                Apie dyzelinius kol kas dar nieko nerašo. Matyt yra dar rimtesnių trūkumų, kuriuos šalina.

                                http://rus.delfi.ee/daily/business/f....d?id=66374920

                                Nuotrauka

                                http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                Comment


                                  Tai turbūt bandymai su visokiomis sertifikacijomis, nes jų gabaritas didesnis nei Baltarusijos Stadlerių.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Neseniai rusiškoje Delfi'o versijoje rašė, kad estai Latvijos geležinkeliams parduos visus ER2 serijos elektrinius traukinius.

                                    Comment


                                      Parašė vectron Rodyti pranešimą
                                      Neseniai rusiškoje Delfi'o versijoje rašė, kad estai Latvijos geležinkeliams parduos visus ER2 serijos elektrinius traukinius.
                                      Railwayz_info vakar parašė, kad Rygoje juos tik kapitalins, o po to parduos ar į Rusiją, ar į Kazachstaną.
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        Po truputį, neskubant dėsiu nuotraukas. Taip kad neskubėkite, kantrybės, gal per kokius metus sukrausiu

                                        taigi, mažai kas žino, kad iš tiesų iš Estijos yra ... du keliai į Latviją. Vienas jau visų ne kartą pervažiuotas, tradicinis, einantis tiesiai į Rygą. Kitas, slaptas Estijoje jis vadinasi kelias nr. 15 , o Latvijoje - privažiuojamasis kelias SIA "Tine" . Dėl įvairių istorinių apnkybių šitas kelias veda į buvusią stotį Valka. Įdomiausia, kad dabar ši stotis yra įsikūrusi viduryje kelyno... Taigi, unikalus kelias, unikalus atvejis...

                                        Žemėlapis iš maps google



                                        Startuojam



                                        Labai aiškiai matosi, kur Estijos pabaiga, kur Latvijos pradžia , sorry už kokybę iškarpa iš didesnės foto



                                        Foto nuo tilto Latvijoje



                                        Valka stotis



                                        Stoties tualetas



                                        Kelionės finalas...

                                        Comment


                                          Mažytė kelionė linija Koidula - Valga. Šiuo metu keleivinis eismas vyksta iki Piusa stotelės. Pati Koidula stotis pastatyta prieš kelis metus, kiek girdėjau tai bendras privataus ir valstybinio kapitalo projektas.

                                          Pati stotis :



                                          Įdomu yra tai, kad šioje stotyje įrengtas apsisukimo ratas (kiek mano patirtis rodo, tai visiška retenybė)



                                          Stotyje dirba tiek privatūs lokomotyvai - šiuo atveju AS E.R.S TE116- 1366



                                          tiek ir Estijos geležinkelių - EVR Cargo lokomotyvai - 2TE116 (numeracija netikra, todėl nededu)



                                          Pačioje stotyje įrengtas pasienio kontrolės punktas - jis nė karto lig šiol nenaudotas - pagal planus čia turėjo būti tikrinami Rusijos traukinių keleiviai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X