/\ taip, bet, kokia tarša būtų, jeigu kinai važinėtų automobiliais, autobusais, skraidytų lėktuvais. Berods po pramonės didžiausias teršėjas transportas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[CN] Greitieji geležinkeliai Kinijoje / CRH
Collapse
X
-
Tie traukiniai tai tūkstantoji lašo dalis vandenyneParašė andyour Rodyti pranešimą/\ taip, bet, kokia tarša būtų, jeigu kinai važinėtų automobiliais, autobusais, skraidytų lėktuvais. Berods po pramonės didžiausias teršėjas transportas.
Tęršia jie kaip reikalas...
Comment
-
Kai gerai sumoka už propagandos skleidimą, tai kodėl gi ne. Juk viskas šiais laikais perkama ir parduodama. Net nekaltybė...Parašė JohnEkonomikos ekspertas N.Roubini komentuoja Kinijos HSR
"Meaningful probability" of a China hard landing: Roubini
http://www.reuters.com/article/2011/...75C1OF20110613
Toje citatoje yra bent trys teiginiai ir pastebėjimai, kuriuos galima pavadinti nusišnekėjimu. Šiaip tokio kalibro asmenybėms taip apsikvailinti bandant padaryti kažkokią rimtą "išvadą" yra gana gėdinga ir gana komiška.
Comment
-
Na o kaip kitaip? Žinoma, galima. Ir reikia vadinti nusišnekėjimu arba net melu, nes kaip visi suprantame, tiesa yra tik viena. Tsakant, "išminties ir tiesos vėjas iš rytų".Parašė JohnEkonomikos ekspertas N.Roubini komentuoja Kinijos HSR
"Meaningful probability" of a China hard landing: Roubini
http://www.reuters.com/article/2011/...75C1OF20110613
Toje citatoje yra bent trys teiginiai ir pastebėjimai, kuriuos galima pavadinti nusišnekėjimu. Šiaip tokio kalibro asmenybėms taip apsikvailinti bandant padaryti kažkokią rimtą "išvadą" yra gana gėdinga ir gana komiška.
Comment
-
/\ Pagaliau ir aš A|1 pritariuParašė Al1 Rodyti pranešimąKai gerai sumoka už propagandos skleidimą, tai kodėl gi ne. Juk viskas šiais laikais perkama ir parduodama. Net nekaltybė...

Beje, juokiasi puodas, kad katilas juodas
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Airiškoje svetainėje rašo, jog aukų skaičius užaugo jau iki 32
32 dead after train derails in China
A Chinese high-speed train derailed this afternoon with two of its carriages falling off a bridge, the official Xinhua news agency reported.
At least 32 people have now been confirmed dead and more than 100 others have been taken to hospital.
The train was travelling between the cities of Hangzhou and Wenzhou in eastern China's Zhejiang province when it went off the rails around 8.30pm, it reported, citing local firefighting sources.
It said the accident occurred in Wenzhou's Shuangyu Town.
Xinhua said the capacity of each car on the train was about 100 passengers.
The accident occurred less than a month after China inaugurated a new flagship $33bn line from Beijing to Shanghai that halves the rail journey time between the two Chinese cities to five hours.
However, the new Beijing-Shanghai line has suffered problems with delays caused by power outages, sparking a slew of criticism online and in Chinese media.
China has poured money into a massive rail expansion but the huge investments have made the sector a hotbed for corruption, and raised concerns over costs and whether corners were being cut on rail safety.
China's state auditor has said construction companies and individuals last year siphoned off $29m from the Beijing-Shanghai project.
Comment
-
nu va "šaunieji" kinų high speed train'ai ištaisė The world’s first fatal train accident on a dedicated high speed line ir žuvusių jau 43. o ir linija tik prieš du metus baigta.
sakyčiau pats geriausias kiniškos produkcijos kokybės įrodymas
edit: ir visiškai nesvarbi priežastis - signalizacija, kelias ar riedmuo. svarbus tik faktas - viskas buvo made in China.Paskutinis taisė aesde; 2011.07.26, 12:04.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Priežastis žaibas, manau tai tikrai pačių kinų kaltė šiuo atveju, turėjo tas kitas traukinys sustoti.Parašė JohnTechnologija tikriausiai nebuvo Made in China. Šiaip, labai svarbu išsiaiškinti, kieno kaltė: technologijos, netinkamo jos įgyvendinimo, gamybo broko ir pan.
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-14262276
Comment
-
Oi, oi, lyg Vakaruose lėktuvai nekrenta, traukiniai nesusiduria, naftos platformose katastrofų nebūna...Parašė aesde Rodyti pranešimąnu va "šaunieji" kinų high speed train'ai ištaisė The world’s first fatal train accident on a dedicated high speed line ir žuvusių jau 43. o ir linija tik prieš du metus baigta.
sakyčiau pats geriausias kiniškos produkcijos kokybės įrodymas
edit: ir visiškai nesvarbi priežastis - signalizacija, kelias ar riedmuo. svarbus tik faktas - viskas buvo made in China.
Comment
-
Kinijoje bandomas traukinys, galintis pasiekti 500 kilometrų per valandą greitį

Didžiausia Kinijoje lokomotyvų gamintoja - korpopracija CSR - pradėjo bandyti traukinį, galintį pasiektį 500 kilometrų per valandą greitį. Šešių vagonų traukinio galia - 22,8 tūkstančio kW.
Dabar maršrutu Pekinas - Šanchajus kursuojančio traukinio CSR380 galia - 9,6 tūkstančio kW, jis išvysto 380 kilometrų per valandą greitį.
Traukinys pagamintas Šandungo provincijos Cindao mieste esančioje įmonėje. Kaip pareiškė pirmadienį naujienų agentūrai "Xinhua” jos atstovai, naujojo greitojo traukinio dizaino koncepciją įkvėpė "senovinis kinų kalavijas”.
Comment
-
"Filmukas" apie Kinijos geležinkelius - http://www.youtube.com/watch?v=Nvi-m34xYKw
Viskas atrodo gražiai, bet man nepatinka tos neproporcingo dydžio keleivinės stotys su sąlyginai mažai kelių, atorodo jie visai netaupo žemės, pvz. Frankfurto pagrindinė stotis panašaus dydžio, bet turi daugiau kelių ir atrodo kompatiškesnė. Estakados kaip čia pasakius, viena vertus taupoma žemė, bet pylimai kraštovaizdyje atrodo gražiau, tačiau dėl kalnuoto Kinijos reljefo pylimai tikriausiai ne visur galimi.
Kaip supratau iš filmuko greitaisiais geležinkeliais Kiniją gretai bus galimą pervažiuoti per kokias 12 - 16 valandų. Šiaip manau jie eis dar toliau, ir tik laiko klausimas, kada bus greitieji geležinkeliai bus tiesiami Indijoje ir aplinkinėse šalyse.
Comment
-
Reikia turėti omenyje tai, kad Kinijoje didžiosiose stotyse į peroną yra įleidžiama tik paskelbus įlaipinimą ir tik su bilietais. Visą likusį laiką keleiviai turi laukti salėse.Parašė Miningan Rodyti pranešimą"Filmukas" apie Kinijos geležinkelius - http://www.youtube.com/watch?v=Nvi-m34xYKw
Viskas atrodo gražiai, bet man nepatinka tos neproporcingo dydžio keleivinės stotys su sąlyginai mažai kelių, atorodo jie visai netaupo žemės, pvz. Frankfurto pagrindinė stotis panašaus dydžio, bet turi daugiau kelių ir atrodo kompatiškesnė. Estakados kaip čia pasakius, viena vertus taupoma žemė, bet pylimai kraštovaizdyje atrodo gražiau, tačiau dėl kalnuoto Kinijos reljefo pylimai tikriausiai ne visur galimi.
Kaip supratau iš filmuko greitaisiais geležinkeliais Kiniją gretai bus galimą pervažiuoti per kokias 12 - 16 valandų. Šiaip manau jie eis dar toliau, ir tik laiko klausimas, kada bus greitieji geležinkeliai bus tiesiami Indijoje ir aplinkinėse šalyse.
Comment
-
Pylimą racionalu pilti iki kokių 6-7 metrų aukščio. Jei daugiau, tai palyginus su estakados statymu, nesigauna pigiau. Dar vienas momentas, kad greitiesiems geležinkeliams ypač svarbu jog bėgiai būtu apsaugoti nuo gyvūnų ar pašalinių asmenų patekimo. Šį dalyką realizuoti su estakada žymiai paprasčiau.Parašė Miningan Rodyti pranešimąEstakados kaip čia pasakius, viena vertus taupoma žemė, bet pylimai kraštovaizdyje atrodo gražiau, tačiau dėl kalnuoto Kinijos reljefo pylimai tikriausiai ne visur galimi.
Comment
Tiesiog kartais būni ne laiku ir ne vietoje..
Comment