Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CN] Greitieji geležinkeliai Kinijoje / CRH

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ taip, bet, kokia tarša būtų, jeigu kinai važinėtų automobiliais, autobusais, skraidytų lėktuvais. Berods po pramonės didžiausias teršėjas transportas.

    Comment


      Parašė andyour Rodyti pranešimą
      /\ taip, bet, kokia tarša būtų, jeigu kinai važinėtų automobiliais, autobusais, skraidytų lėktuvais. Berods po pramonės didžiausias teršėjas transportas.
      Tie traukiniai tai tūkstantoji lašo dalis vandenyne

      Tęršia jie kaip reikalas...

      Comment


        Parašė John
        Ekonomikos ekspertas N.Roubini komentuoja Kinijos HSR

        "Meaningful probability" of a China hard landing: Roubini
        http://www.reuters.com/article/2011/...75C1OF20110613



        Toje citatoje yra bent trys teiginiai ir pastebėjimai, kuriuos galima pavadinti nusišnekėjimu. Šiaip tokio kalibro asmenybėms taip apsikvailinti bandant padaryti kažkokią rimtą "išvadą" yra gana gėdinga ir gana komiška.
        Kai gerai sumoka už propagandos skleidimą, tai kodėl gi ne. Juk viskas šiais laikais perkama ir parduodama. Net nekaltybė...

        Comment


          Parašė John
          Ekonomikos ekspertas N.Roubini komentuoja Kinijos HSR

          "Meaningful probability" of a China hard landing: Roubini
          http://www.reuters.com/article/2011/...75C1OF20110613



          Toje citatoje yra bent trys teiginiai ir pastebėjimai, kuriuos galima pavadinti nusišnekėjimu. Šiaip tokio kalibro asmenybėms taip apsikvailinti bandant padaryti kažkokią rimtą "išvadą" yra gana gėdinga ir gana komiška.
          Na o kaip kitaip? Žinoma, galima. Ir reikia vadinti nusišnekėjimu arba net melu, nes kaip visi suprantame, tiesa yra tik viena. Tsakant, "išminties ir tiesos vėjas iš rytų".

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Kai gerai sumoka už propagandos skleidimą, tai kodėl gi ne. Juk viskas šiais laikais perkama ir parduodama. Net nekaltybė...
            /\ Pagaliau ir aš A|1 pritariu
            Beje, juokiasi puodas, kad katilas juodas
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Baisu. Tiesiog kartais būni ne laiku ir ne vietoje..

              Comment


                John, o tai nebus komentaro? Tikiu, kad teko skaityti daugiau, nei pateikta masinėje spaudoje? Ar čia susidėjo daug nelaimingų aplinkybių ar labiau iš serijos "anksčiau ar vėliau turėjo tai įvykti"?

                Comment


                  Taigi žaibas į jį trenkė. Ar vakaruose į tokius traukinius deda kokią nors apsaugą nuo tai? Tai kaip ir gamta kalta.
                  Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                  Comment


                    Airiškoje svetainėje rašo, jog aukų skaičius užaugo jau iki 32

                    32 dead after train derails in China

                    A Chinese high-speed train derailed this afternoon with two of its carriages falling off a bridge, the official Xinhua news agency reported.

                    At least 32 people have now been confirmed dead and more than 100 others have been taken to hospital.

                    The train was travelling between the cities of Hangzhou and Wenzhou in eastern China's Zhejiang province when it went off the rails around 8.30pm, it reported, citing local firefighting sources.

                    It said the accident occurred in Wenzhou's Shuangyu Town.

                    Xinhua said the capacity of each car on the train was about 100 passengers.
                    The accident occurred less than a month after China inaugurated a new flagship $33bn line from Beijing to Shanghai that halves the rail journey time between the two Chinese cities to five hours.

                    However, the new Beijing-Shanghai line has suffered problems with delays caused by power outages, sparking a slew of criticism online and in Chinese media.

                    China has poured money into a massive rail expansion but the huge investments have made the sector a hotbed for corruption, and raised concerns over costs and whether corners were being cut on rail safety.

                    China's state auditor has said construction companies and individuals last year siphoned off $29m from the Beijing-Shanghai project.

                    Comment


                      nu va "šaunieji" kinų high speed train'ai ištaisė The world’s first fatal train accident on a dedicated high speed line ir žuvusių jau 43. o ir linija tik prieš du metus baigta.

                      sakyčiau pats geriausias kiniškos produkcijos kokybės įrodymas

                      edit: ir visiškai nesvarbi priežastis - signalizacija, kelias ar riedmuo. svarbus tik faktas - viskas buvo made in China.
                      Paskutinis taisė aesde; 2011.07.26, 11:04.
                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                      Comment


                        Parašė John
                        Technologija tikriausiai nebuvo Made in China. Šiaip, labai svarbu išsiaiškinti, kieno kaltė: technologijos, netinkamo jos įgyvendinimo, gamybo broko ir pan.
                        Priežastis žaibas, manau tai tikrai pačių kinų kaltė šiuo atveju, turėjo tas kitas traukinys sustoti.

                        http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-14262276
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė aesde Rodyti pranešimą
                          nu va "šaunieji" kinų high speed train'ai ištaisė The world’s first fatal train accident on a dedicated high speed line ir žuvusių jau 43. o ir linija tik prieš du metus baigta.

                          sakyčiau pats geriausias kiniškos produkcijos kokybės įrodymas

                          edit: ir visiškai nesvarbi priežastis - signalizacija, kelias ar riedmuo. svarbus tik faktas - viskas buvo made in China.
                          Oi, oi, lyg Vakaruose lėktuvai nekrenta, traukiniai nesusiduria, naftos platformose katastrofų nebūna...

                          Comment


                            Parašė John
                            Technologija tikriausiai nebuvo Made in China. Šiaip, labai svarbu išsiaiškinti, kieno kaltė: technologijos, netinkamo jos įgyvendinimo, gamybo broko ir pan.

                            Žuvusiems ir jų artimiesiems jau tikrai tai nėra svarbu. O aš juk sakiau...

                            PS. "Skristi reikia mokytis."

                            Comment


                              Kinijoje bandomas traukinys, galintis pasiekti 500 kilometrų per valandą greitį



                              Didžiausia Kinijoje lokomotyvų gamintoja - korpopracija CSR - pradėjo bandyti traukinį, galintį pasiektį 500 kilometrų per valandą greitį. Šešių vagonų traukinio galia - 22,8 tūkstančio kW.

                              Dabar maršrutu Pekinas - Šanchajus kursuojančio traukinio CSR380 galia - 9,6 tūkstančio kW, jis išvysto 380 kilometrų per valandą greitį.

                              Traukinys pagamintas Šandungo provincijos Cindao mieste esančioje įmonėje. Kaip pareiškė pirmadienį naujienų agentūrai "Xinhua” jos atstovai, naujojo greitojo traukinio dizaino koncepciją įkvėpė "senovinis kinų kalavijas”.

                              Comment


                                Ir tokie dalykai Kinijoje vyksta



                                http://www.youtube.com/watch?v=szUN0wOfhCg
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Specialistas tuoj išsiųs jiems raštą, kad per stotis reikia važiuoti 100 km/h
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    "Filmukas" apie Kinijos geležinkelius - http://www.youtube.com/watch?v=Nvi-m34xYKw
                                    Viskas atrodo gražiai, bet man nepatinka tos neproporcingo dydžio keleivinės stotys su sąlyginai mažai kelių, atorodo jie visai netaupo žemės, pvz. Frankfurto pagrindinė stotis panašaus dydžio, bet turi daugiau kelių ir atrodo kompatiškesnė. Estakados kaip čia pasakius, viena vertus taupoma žemė, bet pylimai kraštovaizdyje atrodo gražiau, tačiau dėl kalnuoto Kinijos reljefo pylimai tikriausiai ne visur galimi.
                                    Kaip supratau iš filmuko greitaisiais geležinkeliais Kiniją gretai bus galimą pervažiuoti per kokias 12 - 16 valandų. Šiaip manau jie eis dar toliau, ir tik laiko klausimas, kada bus greitieji geležinkeliai bus tiesiami Indijoje ir aplinkinėse šalyse.

                                    Comment


                                      Portugalijoje pačiam teko važiuoti greituoju traukiniu, kuris per požeminę stotį pravažiavo 170 km/h greičiu.

                                      Comment


                                        Parašė Miningan Rodyti pranešimą
                                        "Filmukas" apie Kinijos geležinkelius - http://www.youtube.com/watch?v=Nvi-m34xYKw
                                        Viskas atrodo gražiai, bet man nepatinka tos neproporcingo dydžio keleivinės stotys su sąlyginai mažai kelių, atorodo jie visai netaupo žemės, pvz. Frankfurto pagrindinė stotis panašaus dydžio, bet turi daugiau kelių ir atrodo kompatiškesnė. Estakados kaip čia pasakius, viena vertus taupoma žemė, bet pylimai kraštovaizdyje atrodo gražiau, tačiau dėl kalnuoto Kinijos reljefo pylimai tikriausiai ne visur galimi.
                                        Kaip supratau iš filmuko greitaisiais geležinkeliais Kiniją gretai bus galimą pervažiuoti per kokias 12 - 16 valandų. Šiaip manau jie eis dar toliau, ir tik laiko klausimas, kada bus greitieji geležinkeliai bus tiesiami Indijoje ir aplinkinėse šalyse.
                                        Reikia turėti omenyje tai, kad Kinijoje didžiosiose stotyse į peroną yra įleidžiama tik paskelbus įlaipinimą ir tik su bilietais. Visą likusį laiką keleiviai turi laukti salėse.

                                        Comment


                                          Parašė Miningan Rodyti pranešimą
                                          Estakados kaip čia pasakius, viena vertus taupoma žemė, bet pylimai kraštovaizdyje atrodo gražiau, tačiau dėl kalnuoto Kinijos reljefo pylimai tikriausiai ne visur galimi.
                                          Pylimą racionalu pilti iki kokių 6-7 metrų aukščio. Jei daugiau, tai palyginus su estakados statymu, nesigauna pigiau. Dar vienas momentas, kad greitiesiems geležinkeliams ypač svarbu jog bėgiai būtu apsaugoti nuo gyvūnų ar pašalinių asmenų patekimo. Šį dalyką realizuoti su estakada žymiai paprasčiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X