Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CN] Greitieji geležinkeliai Kinijoje / CRH

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [CN] Greitieji geležinkeliai Kinijoje / CRH

    Nėra nieko geriau už dyzeliuką D1 ...
    Nereikia mums tų kapitalistų išmislų ...
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    #2
    /\ O kuo garvežiai blogi? Miškų pas mus pakanka, ežerų irgi sočiai — nereiks dyzelio, nebūsime priklausomi nuo importinės naftos. Būtume klestinti šalis, kaip kokia Baltijos Šveicarija...
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #3
      o kokio plocio veze Kinijoje ?

      Comment


        #4
        Parašė osnas Rodyti pranešimą
        o kokio plocio veze Kinijoje ?
        Standartinė: 1435mm
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #5
          1,435 mm
          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

          Comment


            #6
            sunkiai suvokiami statybu mastai... vistik komunistinis rezimas turi savu pliusu - su tokia politika pas mus jau butu pastatyta nauja AE.
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #7
              Parašė dariuks Rodyti pranešimą
              sunkiai suvokiami statybu mastai... vistik komunistinis rezimas turi savu pliusu - su tokia politika pas mus jau butu pastatyta nauja AE.
              uztat sedetum kokiam angare ir dirbtum nuodingom salygom uz centus

              Comment


                #8
                cia jau butu minusai
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  #9
                  is tikruju mastas stulbinantis. ir idomiausia kad labai daug viaduku stato.. net ten kur atrodo laukas tiesiog

                  Comment


                    #10
                    Labai dėkui John, kuris labai daug prisidėjo prie šios temos atsiradimo ir vystymo, tad ir aš šiek tiek prisijungsiu, kad nepaversti visos temos vieno žmogaus pranešimų kolekcija

                    Key Data
                    Operator
                    Chinese Ministry of Railways

                    Opening Date
                    2011

                    Route Length
                    1,318km

                    New Stations
                    24

                    Maximum Line Speed
                    300km/h (186mph)

                    Gauge
                    1,435mm

                    Number of Staff
                    1.9 million



                    The 1,464km Beijing-Shanghai main railway line is one of the most important in China, connecting two of the country's most prominent economic areas and forming the busiest railway route.
                    However, China is currently upgrading the line to allow it to handle passenger traffic, as well as heavy freight traffic, which currently forms the only traffic on the route. The Shanghai Railway bureau is working towards increasing the power supply for the operation of passenger trains, but at the same time, the Chinese Ministry of Railways has a much bigger project in progress – the 1,318km Beijing-Shanghai high-speed line running parallel to the existing route.




                    It will be solely dedicated to passenger train operation, and the Chinese Ministry of Railways promised a 2010 opening date, three years after the scheduled completion of the 115km Beijing-Tianjin high-speed line. The 115km Beijing–Tianjin high speed line has been in service since August 2008.
                    The new Beijing-Shanghai line is being built to improve journey times and ease pressure on existing railway corridors between the two cities.

                    Apytikslis vertimas:
                    1,464km Beijing-Shanghai geležinkelio linija yra viena iš svarbiausių Kinijoje, jungianti dvi krašto pačias svarbiausias ekonomines erdves ir sudaranti patį judriausią geležinkelio maršrutą.
                    Taigi Kinija šiuo metu modernizuoja šią liniją, kad ja galėtų važiuoti ir keleiviniai ir sunkieji prekiniai traukiniai; pastarieji kol kas vieninteliai naudojasi šiuo maršrutu. Šanchajaus Geležinkelio biuras siekia didinti elektros energijos tiekimą keleivinių traukinių eksploatavimui, tačiau tuo pat metu Kinijos Geležinkelių Ministerija vykdo kur kas didesnį projektą — 1318km Beijing-Shanghai greitųjų geležinkelių linija, einanti lygiagrečiai su esamais maršrutais. Ji bus skirta išskirtinai keleiviniams traukiniams, ir Kinijos Geležinkelių Ministerija pažadėjo atidarymą 2010 metais, praėjus trejiems metams nuo suplanuoto 115km Beijing-Tianjin greitųjų geležinkelių linijos baigimo. 115km Beijing-Tianjin greitųjų geležinkelių linija eksploatuojama nuo 2008m. rugpjūčio.
                    Naujoji Beijing-Shanghai linija statoma siekiant pagerinti kelionės laiką ir sumažinti esamą geležinkelio koridorių tarp dviejų miestų.
                    P.S.: Čia pacitavau ir išverčiau tik dalį originalaus teksto. Visą tekstą (anglų k.) rasite paspaudę ant nuorodos "Key Data" (viršuje).


                    Žemėlapis:
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      #11
                      tas paprastas man patiko. ir vagonu daugiau, nei greitajame Vilnius-Klaipeda.
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        #12
                        Lietuvoje apie toki tarp Vilniaus-Kauno-Klaipedos tik pasvajoti galim.

                        Comment


                          #13
                          keleiviu srautai per menki. pas juos miestai turi po tiek gyventoju, kiek musu Lietuvelej
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            #14
                            Gal žinote kodėl Kinijoje traukiniai važiuoja kairiąja puse?
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              #15
                              Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                              keleiviu srautai per menki. pas juos miestai turi po tiek gyventoju, kiek musu Lietuvelej
                              Pakankami. Jei butu greitasis gelezinkelis, tai i Klaipeda autobusu ar net automobiliu tik kvailiai vaziuotu.

                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Gal žinote kodėl Kinijoje traukiniai važiuoja kairiąja puse?
                              Tai kad daug kur uzsienyje eismas vyksta kairiaja puse

                              Comment


                                #16
                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tai kad daug kur uzsienyje eismas vyksta kairiaja puse
                                Bet automobilių eismas Kinijoje tai dešine puse. Jei gerai pamenu, ta pati situacija Prancūzijoje. Ar čia koks istorinis palikimas ar kitos priežastys?
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  ..Jei gerai pamenu, ta pati situacija Prancūzijoje...
                                  Taip, RER traukiniai vaziuoja kaire puse, bet metro traukiniai ir tramvajai - desine. Nezinau kodel taip, bet taip yra. Ispradziu sunku orientuotis i kuria puse vaziuoti, i kuri perona eiti.
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    #18
                                    Del tramvaju tai viskas paprasta - jie juk vaziuoja gatve, kuria eismas vyksta desine puse.

                                    Comment


                                      #19
                                      Kaina svarbu. Bet jei kelione kainuotu net ir tuos pacius 50 Lt, tai vienam zmogui automobiliu neapsimoketu vaziuoti. Net jei ir dujomis varomu, tai vis tiek iseitu vienam apyligiai. Todel bilietu rinkodara tretu buti paremta paprastu principu -kuo daugiau keleiviu grupeje, tuo nuolaida didesne.

                                      Comment


                                        #20
                                        http://www.webpark.ru/comment/57997

                                        Comment

                                        Working...
                                        X