Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vectron
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Būdamas Jūrės geležinkelio stotyje, pamačiau prie lyginio kelio (kuriuo traukiniai važiuoja link Kauno) pastatytą naują šviesoforą. Jis dar neveikia (ant stiebo prikabintos tos dvi susikryžiuojančios lazdos). Priėjęs arčiau, pamačiau ant stiebo pamačiau numerį 10, o raidžių nėra jokių. Vadinasi, tai ne naujas stoties išleidžiamasis švisfoforas (tokiame Kauno link būtų raidė "L"), o automatinės geležinkelių blokuotės šviesoforas. Vadinasi, geležinkelyje nuo Mauručių iki Kazlų Rūdos (o gal iki pat Kybartų?) bus automatinė traukinių eismo reguliavimo blokuotė ir tada nebus Jūrės geležinkelio stoties (kaip stoties; Jūrė liks keleivinių traukinių stotelė).
    Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje taip pat vykdomas šviesoforų keitimas. Darbai dar vyksta. Kabelius klojančių darbininkų apie darbų pabaigą ir dar ko nors klausinėti neišdrįsau.
    Teisingai, Jūrės kaip geležinkelio stoties neturėtų būti, liks kaip stotelė.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Pasižvalgiau prie Pilviškių geležinkelio tilto statybų.





    Toliau eiti neleidžia.


    Tai brendu per pieva , ir surandu įprasta vaizda lietuvoj, pasižvalges aplinkui tai neviena mačiau...








    Paskutinis taisė Sefas210; 2011.06.18, 12:06.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Jūrėje

    Būdamas Jūrės geležinkelio stotyje, pamačiau prie lyginio kelio (kuriuo traukiniai važiuoja link Kauno) pastatytą naują šviesoforą. Jis dar neveikia (ant stiebo prikabintos tos dvi susikryžiuojančios lazdos). Priėjęs arčiau, pamačiau ant stiebo pamačiau numerį 10, o raidžių nėra jokių. Vadinasi, tai ne naujas stoties išleidžiamasis švisfoforas (tokiame Kauno link būtų raidė "L"), o automatinės geležinkelių blokuotės šviesoforas. Vadinasi, geležinkelyje nuo Mauručių iki Kazlų Rūdos (o gal iki pat Kybartų?) bus automatinė traukinių eismo reguliavimo blokuotė ir tada nebus Jūrės geležinkelio stoties (kaip stoties; Jūrė liks keleivinių traukinių stotelė).
    Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje taip pat vykdomas šviesoforų keitimas. Darbai dar vyksta. Kabelius klojančių darbininkų apie darbų pabaigą ir dar ko nors klausinėti neišdrįsau.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Tiltas Pilviškiuose per Šešupę apie 1916 m.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Remontuojamas.
    Neremontuojamas, o statomas naujas tiltas.

    Statomas modernus geležinkelio tiltas per Šešupę
    Kristina VAITKEVIČIENĖ
    Pilviškiuose pradėtas statyti dvikelis geležinkelio tiltas per Šešupę, kainuosiantis kelis milijonus litų.
    Svarbų geležinkelių infrastruktūros projektą „Kauno stoties, aplinkkelio Palemonas–Rokai–Jiesia ir Kauno–Kybartų linijos modernizavimas" vykdo AB „Panevėžio keliai". Šis projektas yra geležinkelių sistemos strateginės plėtros programos dalis, apimanti tarptautinio Kretos transporto IXD koridoriaus atšakos į Kybartus modernizavimą.
    Šiuo metu prie Pilviškių geležinkelio triūsia subrangovai – UAB „Viadukas". Kaip sakė darbų vykdytojas inžinierius Kazys Česnauskas, dabar vykdomi paruošiamieji darbai. Bendrovės darbininkai išmontuoja vieną geležinkelio bėgių atšaką ir ardo senesnįjį tiltą per Šešupę, kuriuo traukiniai važiuoja iš Pilviškių į Kybartus. Kai tiltas bus nuardytas, jo vietoje išaugs naujas dviejų kelių statinys. Vietoje esamų dviejų geležinkelio tiltų, kuriais eismas vyksta skirtingomis kryptimis, suprojektuotas naujas dvikelis kombinuotos konstrukcijos (metalinis ir gelžbetoninis) geležinkelio tiltas. Tilto plotis bus 11,82 m, didžiausia ašies apkrova – 30 t.
    Iki statybų pabaigos traukinių eismas vyks kairiuoju, naujesniuoju, tiltu, kuriuo paprastai buvo grįžtama nuo Kybartų. Projekto pabaigoje ir antrasis tiltas bus išmontuotas.
    Subrangovų darbus prižiūri UAB „Viadukas" darbų vadovas Aleksandras Batiuškovas, kuris rūpinasi technikos atgabenimu, darbuotojų apgyvendinimu ir statybų spartumu. Mat darbai turėjo prasidėti jau praeitais metais, tačiau kol buvo sutvarkyti visi biurokratiniai reikalai, viskas užsitęsė, o pabaigtuvių terminų niekas nenukėlė. Pradėtus darbus trukdo ir šalta žiema. Tačiau statybininkai labiausiai baiminasi pavasario, kai patvinstanti Šešupė paverčia kelius neišvažiuojamais.
    AB „Panevėžio keliai" geležinkelio atšakoje iš Kauno į Kybartus ne tik numačiusi pastatyti dvikelį geležinkelio tiltą, bet ir rekonstruoti dvi geležinkelio stotis. Sutartis dėl projekto darbų su užsakove AB „Lietuvos geležinkeliai" pasirašyta 2010 m. balandžio 2 d. Visų darbų kaina – 23,44 mln. Lt.
    Naujas dvikelis tiltas – modernus statinys, kuris garantuos, kad nekils pavojus esant dideliems greičiams. Modernizavus atšaką traukinių greitį bus galima padidinti iki 160 kilometrų per valandą.
    Siekiant užtikrinti naujojo tilto funkcionalumą, projekto vykdymo metu bus pertvarkyta ir Jiesios geležinkelio stotis. Jos kelių išdėstymo keitimas reikalingas tam, kad į Kauno aplinkkelį atsišakojančia juosta važiuojantys traukiniai galėtų greičiau atlaisvinti pagrindinę liniją. Pervažiavimo iš vienkelio aplinkkelio ruožo į pagrindinę liniją Kybartų link vietoje traukinių greitį siekiama padidinti iki 80 kilometrų per valandą
    .
    Šaltinis. Pilviškiai.lt

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
    Šiandien pasidomėjau dėl Kazlų Rūdos stoties remonto darbų, vidus jau pilniai įrengtas kasininkės su nekantrumu laukia kada bus galima grįžti, kaip minėjo kasininkė rytoj turi atvažiuoti komisija apžiūrėti stoties.
    Dar šiandien grįždamas iš vilkaviškio pastebėjau kad statomas naujas geležinkelio tiltas per šešupe ties pilviškiais.
    Remontuojamas.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Šiandien pasidomėjau dėl Kazlų Rūdos stoties remonto darbų, vidus jau pilniai įrengtas kasininkės su nekantrumu laukia kada bus galima grįžti, kaip minėjo kasininkė rytoj turi atvažiuoti komisija apžiūrėti stoties.
    Dar šiandien grįždamas iš vilkaviškio pastebėjau kad statomas naujas geležinkelio tiltas per šešupe ties pilviškiais.

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Stovėjo mėlynas 2M62(U) iš toliau nemačiau.

    Komentuoti:


  • bosco
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kaliningrado geležinkeliuose iš magistralinių yra tik TEP70, M62, 2M62 ir 2M62U.
    O gaila, galvojau užsuka koks vienas kitas 2TE10U O šiaip, kažkur esu matęs nuotrauką su tais mėlynais, tiksliau žydrais, 2M62U.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė bosco Rodyti pranešimą
    Šaunus reportažas. Gaila rusų "fantomasų" neužpaveikslavai O Garliavoje stoja nors vienas dyzelis?
    Kaliningrado geležinkeliuose iš magistralinių yra tik TEP70, M62, 2M62 ir 2M62U.

    Komentuoti:


  • bosco
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne, išleidžia žmones ant žemės! Šiaip tai buvo keli seni pabėgiai sumesti - peronas.
    O kur keleiviniai nestoja arba visai nevažiuoja - peronai kuo gražiausi

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne, išleidžia žmones ant žemės! Šiaip tai buvo keli seni pabėgiai sumesti - peronas.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė bosco Rodyti pranešimą
    Šaunus reportažas. Gaila rusų "fantomasų" neužpaveikslavai O Garliavoje stoja nors vienas dyzelis?
    Garliavoje beveik visi stoja Jiesioje tik du stoja. Beje, Jiesioje peronas yra tik vienoje toj vietoj trikelio geležinkelio pusėje, ar tai reiškia, kad traukiniai važiuojantys į Kauną stoja netaisyklingame kelyje?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stoja.

    Komentuoti:


  • bosco
    replied
    Šaunus reportažas. Gaila rusų "fantomasų" neužpaveikslavai O Garliavoje stoja nors vienas dyzelis?

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Kazlų Rūda-Kybartai

    1. Bagotoji. Tikrai neatrodo bagotai


    2. Pilviškiai.


    3. Alksnėnai. Dar viena ženklavietė


    4. Vilkaviškis. Didelė stotis. Ir vidus solidus.


    5.


    6. Alvitas.


    7. Kybartai. Pasienio stotis.


    Fotografijos darytos 2011-04-21

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Kaunas-Kazlų Rūda

    Atėjo gražūs orai, keliai tapo pravažiuojami taip, kad tęsiamos tradicinės kelionės po Lietuvos stotis ir stoteles. Šįkart Kauno-Kybartų ruožas.

    1. Pradedame (pranešimą) nuo Kauno stoties


    2. Garliava


    3. Mauručiai. Stotyje buvau paklaustas ką darau ir paragintas nepaveiksluoti, svarbiausia, kad nepriešiškai


    4. Pabališkiai. Dėl to ženklo teko paeiti apie kilometrą nuo artimiausios pervažos. Nežinau kam ta stotelė vidury laukuos reikalinga, kad patekti iki jos pagelžkelę turi eiti per visokius šabakštynus, visokie vabalai krenta


    5. Jūrė. Vietovė miškinga, graži ir tvarkinga. Labai smagus keliukas nuo 230 krašto kelio (Mauručiai-Veiveriai-Ąžuolų Būda-Puskelniai) iki Jūrės gyvenvietės.


    6. Kazlų Rūda


    7.


    Tiesa, pamiršau paminėti, kad visos fotografijos darytos 2011-04-21, išskyrus Kauno stotis - 2011-04-22

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelios nuotraukos iš www.photoarchive.spb.ru

    Virbalis

    Vandens bokštas.



    Vandens siurblinė



    Kranai



    Depas



    Imperatoriškojo traukinio depas



    Tiltas per Lieponą, tuomet skyrusią dvi imperijas.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Tėvas sakė kad kur dabar yra stotis, ten buvo siauruko depas aksčiau.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Gavau vieną seną Kazlų Rūdos stoties foto:



    Kažkaip man atrodo, kad pirmas kelias - siaurukas...

    Komentuoti:

Working...
X