Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Stasylos-Lyda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Yra straipsnis ir lietuviškai. Tik ir ten remiamasi tuo paćiu pirminiu šaltiniu - Belstat surastu Baltarusijos geležinkelių Bresto padalinio dokumentu dėl eismo stabdymo per Stasylas

    LRT.lt 2023.02.15
    Stasylų geležinkelio kontrolės punktas uždaromas kroviniams iš Baltarusijos ​​​​​​https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...s-baltarusijos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Baltarusijos žiniasklaida praneša, kad Lietuvos iniciatyva stabdomas krovininių traukinių eismas per Stasylų - Benekainių (Bieniakonie) pasienio punktą.
    Spėliojama, kad tai susiję su tuo, kad Stasylose nėra rentgeno įrangos kontrabandinių krovinių radimui. Traukiniai važiuos per Kenos stotį, kur yra tokia įranga.

    Naša niva 2023.02.15
    Почему Литва закрывает движение поездов через пограничный переход Стасилос-Бенякони?

    https://m.nashaniva.com/ru/articles/310411/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visiškai beprasmiškas dalykas. Nebent leistų traukinį Vilnius - oro uostas - Vaidotai - Kaunas. Tam, kad keleiviniai traukiniai greitai pravažiuotų Vaidotus, reikėtų įrengti atskirą kelią (bent vieną, nebūtinai du), nes kai pro Vaidotus važinėjo dyzeliniai traukiniai, tai jie ten vilkdavosi. Ir ne dėl to, kad buvo trys stotelės, o dėl to, kad daugybė iešmų ir greitis ribotas.
    Bet žinant, kas laukia keleivinio susisiekimo artimiausiu metu, visiškas beprasmis taškymasis lėšomis...
    Paskutinis taisė Al1; 2022.10.11, 10:48.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Projekto „Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimas” tikslas – modernizuoti Vilniaus geležinkelio aplinkkelio ruožą Kyviškės–Valčiūnai–Vaidotai– Paneriai bei Vilnius– Kirtimai–Valčiūnai.
    https://madeinvilnius.lt/transportas...ktrifikavimui/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne, elektrifikacija numatyta per apylanką, per Vaidotus.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Elektrifikacija numatyta per Kirtimus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Signalizacija tikriausiai ar dar kas nors, bet tik ne elektrifikacija, nes jos čia nebus.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Šiandien prie Kirtimu stoties kelių, Dariaus ir Girėno g. pusėje stovėjo grąžtas ir vėliau privažiavo betono kriaušė. Elektrifikacija ar stoties signalizacijos rekonstrukcija?
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.10.11, 20:24.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rūdninkų poligono infrastruktūrai reikalinga suma siekia apie 30 mln. eurų, neskaičiuojant geležinkelio atšakos, kurios klausimas dar yra derinamas.
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...uru-56-1687164
    Neparašyta, nuo kurios stoties bus tiesiama atšaka - turbūt nuo Jašiūnų

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Gal dėl to, kad Šalčininkuose nėra normalios geležinkelio stoties?
    Šiaip jau, žiūriu, į Jašiūnus didina traukinių skaičių.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    (...)
    1. Nes taip liepė Tomaševskis.
    (...)
    Kodėl p.Tomaševskis negali paliepti atnaujinti keleivinių traukinių eismą iš Vilniaus iki Šalčininkų (Solečnikų) ?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Prūsų g. perėja. Planuojama požeminė.









    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Trūksta.

    https://www.traukiniobilietas.lt/por.../Marsrutai.pdf
    Paskutinis taisė Romas; 2019.05.21, 17:02. Priežastis: Pridėta schema

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    https://www.litrail.lt/documents/102...=1497252263000 - Ar netrūksta čia stotelės prieš Vilniaus oro uostą? Teko važiuot Oro uostas - Gel stotis, tai į oro uosto stotelę iš kažkokios kitos stotelės jau atvažiavo su žmonėmis, nors čia oro uosto stotelė pavaizduota kaip pradinė maršruto stotelė.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Aha, taip visi ir bėgs į tą vieną traukinį išryto.
    Ir kur važiuot su paskutiniu?

    Čia ''grįžimas į parką'' Vilniuje.
    Man keista, kad nėra ankstesnio traukinio į Vilnių.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Aha, taip visi ir bėgs į tą vieną traukinį išryto.
    Ir kur važiuot su paskutiniu?

    Paskutinis taisė Zorro; 2018.12.07, 23:18.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Bet kiek žmonių naudosis?
    Dabar 19-as autobusas važiuoja į stotį kas 20 min. ir nuvažiuoja maždaug per 20-25 min.
    Dar šalia pervažos pravažiuoja ir 82-as kas pusvalandį.
    Naudosis ta dalis, kuri gyvena Sakalaičių sodų sodų gatvėse ir gana tolokai eiti iki autobuso taip pat tie, kurie ruošis su dviračiu po miestą pavažinėti

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Traukiniai reikalingi ten kur žmonėms patogiau su jai nuvažiuoti.
    Jei autobusai dažniau ir arčiau važiuoja, tai traukiniu beveik nieks nesinaudos.

    Yra Jašiūnų miestelis, pro kur važiuoja tesioginiai autobusai į Vilnių ir yra atskirai Jašiūnų gelstoties gyvenvietė, kur autobusų nėra į Vilnių, bet yra geležinkelio linija ir yra stotis. Nuo stoties iki plento 4 km.

    Paskutinis taisė Zorro; 2018.12.07, 21:47.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Pralėkdavo ir anksčiau, kai kursavo traukiniai. Kau autobusų daug ir pravažiuoja arti, tai traukinys mažai kam reikalingas
    Kitas reiklas, jei pro Salininkius būtų 5 autobusai per dieną.
    Tai gal ir iki Jašiūnų tegul tik autobusai važiuoja kam tas traukinys.Apskritai kam tie traukiniai? Ir iki Kauno jų gal nebereikia nes gi autobusai visa ko išganymas?Kam tie traukiniai ant Lietuvos? gal juos panaikint išvis suvisam raikėtų?

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Ir į žemėlapį pasižiūrėjus, tie Salininkai kažkaip lieka šoniukyje nuo geležinkelio... Visai kitaip yra pvz. Kalveliai ir Kenos stotis - ten viskas kažkaip ir kompaktiškiau, ir geležinkelis vietoj.

    Komentuoti:

Working...
X